Про це інформує пресслужба компанії.
За спеціальними умовами перші п’ять рекламних кампаній з порівняльною рекламою отримають гарантовану знижку 20% (протягом року з дати старту кампанії).
«Першопрохідці отримають достойну винагороду.
Порівняльна реклама надзвичайно ефективна.
Вона, зазвичай, дуже цікава глядачам, має всі ознаки вірусної й ефективно стимулює продажі за рахунок міграції споживачів між брендами», - сказав пан Партика.
Також він звернув увагу на те, що певний консерватизм українських рекламодавців щодо використання порівняльної реклами пояснюється відсутністю практичного досвіду в цій сфері, а також двозначністю певних формулювань, які нещодавно з’явились у законі «Про рекламу».
«Ніхто не хоче ризикувати першим.
Усі хочуть ознайомитись із практичними кейсами.
Але той, хто почне першим, виграє двічі: завдяки достатньо вагомій ціновій знижці на рекламу і від зростання продажів свого товару», - додав він.
Згідно з законом, в рекламі дозволяється використовувати зображення чи посилання на товар, торговельні марки, інші позначення, під якими випускається товар, комерційне (фірмове) найменування конкурента.
Водночас забороняється порівняльна реклама, яка має ознаки нечесної підприємницької практики, недобросовісної конкуренції, вводить споживачів в оману.