Про це повідомляє infoindustria.
Програму реалізовують 26 компаній-партнерів, серед яких «Ірригатор», «Agrolife», LNZ, «Terra Tarsa», «AQUATEC», «STYLE PACK», «AGRO Proekt», «Екокультура».
В програмі знижок — 200 найменувань товарів, які належать до категорій:.
«Крапельне зрошення»,.
«Теплична плівка»,.
«Мала механізація»,.
«Аналізи ґрунту та рослин»,.
«Вимірювальні пристрої»,.
«Біозахист і пастки»,.
«Товари для бджолярів»,.
«Ємності для розсади»,.
«Для того, щоб скористатися програмою, треба зареєструватися на сайті uhbdp.
org, обрати на сайті потрібний товар в інтернет-каталозі знижок, заповнити заявку, отримати SMS-повідомлення з кодом знижки; повідомити код продавцеві і назвати товар; отримати товар поштою та застосувати його на виробництві, а також поділитися враженнями від цієї послуги з друзями», — розповідає Геннадій Подшивалов, директор ІКЦ «Агро-Таврія».
Варто зауважити, що система знижок діє тільки для учасників проекту, а скористатися знижкою можна один раз протягом року, сукупний розмір знижки для одного покупця становить до 2,2 тис.
грн, код із SMS-повідомлення діє протягом 14 днів з моменту отримання.
«Програмою вже скористався 1161 виробник.
Вони мали змогу переконатися у вигідності такої співпраці з проектом.
Наприклад, якщо агрохімічний аналіз ґрунту, пакет „Овочівництво закритого ґрунту“ по прайсу коштує 1550 грн, то зі знижкою — 775 грн, один грам насіння томату Кристал F1 — 250 грн замість 480 грн», — підкреслює Подшивалов.