Мережа ресторанів швидкого харчування Mc.
Donald’s та мережа кафе швидкого обслуговування Starbucks розробили багаторазові стаканчики з RFID-чіпами або QR-кодами для відстеження.
Над проектом Next.
Gen Cup Challenge - посуду наступного покоління - компанії працювали два роки, передає inspired.
Компанії зосередились не на виборі ідеального матеріалу, а на створенні моделей «розумних» стаканчиків, які будуть повторно використовуватись.
Це означає їх збір, очищення, перерозподіл і цифрове відстеження.
Пілотну версію програми запустять у Mc.
Donald’s та Starbucks, які розташовані у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія.
Це стане тестом для громадськості: чи будуть споживачі викидати стаканчики у спеціальні місця збору, а не в сміттєві баки.
Крім цього, цифрове відстеження допоможе визначити точки, в яких покупці не повертають стаканчики — в таких місцях компанії встановлять більше пунктів для збору.
Експеримент зі стаканчиками відстежуватимуть відразу два стартапи: Muuse займеться QR-кодами, а Cup.
Club — RFID-чіпами.
Клієнти повинні сканувати ці коди при покупці напою і перед відправкою стаканчика у спеціальний контейнер.
Starbucks Corporation та Mc.
Donald’s Corporation щорічно витрачають кошти на виготовлення мільярдів паперових стаканчиків, більшість з яких вкриті шаром пластику і не непридатні для подальшої переробки.
Ліквідація великих обсягів відходів дозволить компаніям досягти намічених екологічних цілей.