5 тисяч пластмасових дитячих голів, 66 голих чоловіків, що стоять на колінах - такими були перші мобільні інсталяції німецької фотохудожниці Клаудії Рогге.
Клаудіа подорожувала по Європі у вантажівці зі скляним кузовом, де і були поміщені інсталяції.
Увага до неї була велика: скрізь, де проїжджала вантажівка, люди починали обговорювати свої асоціації — Освенцім, конформність.
Сучасний світ прагне до певних стандартів, що призводить до одноманітності.
Саме це й викликає у багатьох бажання відстоювати свою індивідуальність, щоб хоч якось виділитися з натовпу.
Цьому парадоксу і присвячені роботи Клаудії, яка одночасно показує натовп й індивідуальність."Я вирішила сама складати групи або навіть натовп з окремих особистостей, - говорить Рогге.
- Відображення реального життя мене не цікавить, я хочу створювати своє.
Для цього мені доводиться висловлювати свої ідеї у фізичну форму.
Наприклад, якщо я хочу розмістити у своїй роботі змію, то мені необхідно принести її в студію і навести на неї об'єктив".
Пересувна інсталяція стала прелюдією до першої серії фотографій "Взаємини" ("Rapport"), де людські фігури, які повторюються, складали геометричний візерунок.
За цими статичними роботами послідувала серія "Однаковість" ("Uniform") з драматичною композицією.
Вона просить своїх натурників повторювати одні й ті ж завдання або дії: падати на землю або тягнутися до неба, виконувати акробатичні трюки або заколисувати уявне немовля.
Так, у серії робіт "Битва" ("Battle") учасникам запропонували кидати один в одного перезрілими помідорами, а в іншій серії моделі стрибали через гори мильної піни.
У фотосерії "Ever.
After" кожна фотографія складається з численних драматичних епізодів, які з'єднуються в цілісні композиції.
Рогге відтворює картини Пекла, Чистилища і Раю.
У першій частині циклу людські фігури занурені практично в повну темряву, і ці зображення на відстані нагадують абстрактний живопис.
У сценах Чистилища світло починає пробиватися крізь хмари, а бачення Раю розгортаються вже на яскраво-блакитному тлі, що символізує порятунок.
Відповідним чином змінюються і інші атрибути, реквізит, пози і жести героїв, їхні емоційні стани.
В фотосерии "Ever.
After" каждая фотография состоит из многочисленных драматических эпизодов, которые соединяются в цельные композиции.
Рогге воссоздает картины Ада, Чистилища и Рая.
В первой части цикла человеческие фигуры погружены практически в полную темноту, и эти изображения на расстоянии напоминают абстрактную живопись.
В сценах Чистилища свет начинает пробиваться сквозь тучи, а видения Рая разворачиваются уже на ярко-голубом фоне, символизирующем спасение.
Соответствующим образом меняются и прочие атрибуты, реквизит, позы и жесты героев, их эмоциональные состояния.
org, photographers.