MY.UAНовини
Максим Шкіль: Audi RS6 та Audi RS Q8 2020 модельного року – два найновіших приклади однієї стратегії
Максим Шкіль: Audi RS6 та Audi RS Q8 2020 модельного року – два найновіших приклади однієї стратегії

Максим Шкіль: Audi RS6 та Audi RS Q8 2020 модельного року – два найновіших приклади однієї стратегії

Наприкінці минулого року Audi презентувала одразу дві моделі, складена потужність яких сягнула 1200 к.

с., при цьому фірмовий підхід залишився незмінним: на додачу до кінських сил пропонується повний привід та практичність 5-дверного кузова….

Ще не так давно, говорячи про дві машини, які сумарно мають понад 1000 к.

с., ми у переважній більшості випадків вели б мову про спорткари.

Але часи стрімко змінюються — і тепер такий табун під капотом цілком можуть мати універсал та кросовер.

Тож, давайте знайомитись: четверта генерація Audi RS6 Avant та RS Q8, найпотужніший з кросоверів Audi.

Саме про цю техніку ми вирішили поспілкуватись із Максимом Шкілем, засновником Audi Центр Одесса Юг.— Максиме Вікторовичу, закінчуючи минулий рік, Audi презентувала дві 600-сильних моделі з лінійки RS.

Як би Ви охарактеризували ці дві прем’єри?— Починаючи розмову про RS6 Avant 2020 та RS Q8 2020, мені хотілося б звернути Вашу увагу ось на що: з дебютом цих авто компанія закінчила формування модельного ряду нової генерації.

Тепер зроблено цілком логічий розділ і між S- та RS-моделями «шостого» та кросоверів «восьмого» сімейства.

А саме: «ески» — тобто, S6 та SQ8 — не тільки швидкі, але й завдяки турбодизельним двигунам (3-літровий 349-сильний та 4-літровий 435-сильний виідповідно) мають досить помірне використання пального відносно своєї потужності.

І маючи 5 перемог у найпрестижнішому в світі марафоні на витривалість «24 години Ле-Ману» саме на дизельних прототипах, було б дивно, якби компанія ніяк не використала набутий досвід.

А ось що стосується найшвидших та найпотужніших модифікацій RS, в яких мова перш за все йде про динаміку, інженери використали 600-сильний бензиновий 4-літровий твін-турбовий силовий агрегат, побудований за схемою «м’який гібрид».— Якщо не помиляюсь, попередня RS6 мала 605-сильний 4-літровий твін-турбовий V8.

Щоправда, такий показник мала лише топ-версія RS6 Performance, а «звичайна» RS6 пропонувала 560 к.

с….— Саме так.

Проте, нова RS6 має 600 к.

с., як то кажуть, «зі старту».

Так, заявлена виробником динаміка прискорення з місця покращилась всього на 0,1 секунди — тобто у межах похибки.

Але завдяки силовому агрегату, побудованому за схемою «м’який гібрид» із використанням системи деактивації половини циліндрів, нова RS6 зможе заощаджувати кілька літрів палива на кожній заправці, оскільки на 100 км повсякденного пробігу можна зберегти до 0.8 літра..

— Тобто, покупців моделі потужністю 600 к.

та із заявленою динамікою прискорення з місця до 100 км/год за 3.6 секунди та до 200 км/год за 12 секунд мають привабити кращі у порівнянні із попередницею витрати палива?.

— На мою думку, не варто спрощувати роботу, проведену інженерами.

І, доречі, дизайнерами також.

За кілька років ми зможемо порівняти показники продажів попередньої генерації 2013 модельного року та нової RS6 2020 модельного року — ось тоді буде остаточно зрозуміло, яка з машин стала більш привабливою в очах покупців.

Але гадаю, концепція «менше раціональності, більше емоцій», яка була закладена у попередню, «третю» RS6, спрацює і зараз — при чому, з огляду на зовнішність RS6 2020, це може вийти навіть краще.

Хоча б тому, що вона виглядає ще більш емоційно.І ще про емоції: дозвольте нагадати, що двигун, який встановлено на нову RS6, дозволяє отримувати потужність, відчутно більшу за 600 к.

Тобто, цілком можливо, що за рік-два ми побачимо, умовно кажучи, нову Audi RS6 Performance, яка запропонує ще більшу потужність та динаміку, покращену на десятку-другу секунди.

А повертаючись до сьогодення, хочу підкреслити: в Audi вважають нову RS6 Avant настільки вдалою, що керівництво вперше за весь час прийняло рішення про поставки цієї моделі на ринок США.— В такому випадку, можна детальніше: що саме має забезпечити увагу до RS6 2020? — Про зовнішність та 600-сильний двигун із покращеними показниками витрат палива вже було сказано вище.

Окрім цього відзначу можливість обирати тип шасі: стандартною для нової RS6 є підвіска з 5-важільними конструкціями спереду та позаду та адаптивними пневмоелементами, але покупець має можливість обрати підвіску із звичайними пружинами.

При цьому для покращенння керованості інженери використали повнокеровану систему: на малих швидкостях задні колеса повертаються на кут до 5 градусів у напрямку, протилежному повертанню передніх коліс.

Це дозволяє відчутно покращити маневреність у місті та у повільних поворотах — наприклад, радіус розвороту завдяки цьому рішенню зменшується на метр.

А у високому темпі пересування задні колеса повертаються на кут до 2 градусів, що покращує швидкість реакцій на роботі кермом.

Звичайно, потужною зброєю традиційно буде фірмова система повного приводу quattro, що у звичайних умовах розподіляє максимальні 800 Нм обертаючого моменту між передньою та задньою віссю у пропорції 40/60, а в разі необхідності здатна перерозподіляти до 70% тяги на передні колеса та 85% на задні.Покупцям повинна сподобаттсь можливість регулювати на власний россуд гучність та тембр «голосу» твін-турбового V8.

А клієнтів у Німеччині з її безлімітними автобанами RS6 2020 зацікавить наявністю опціональних пакетів Dynamic та Dynamic+, які дозволяють досягати швидкості 280 та 305 км/год відповідно (стандартним для машини є обмеженн максимальної швидкості на рівні 250 км/год).

Ще одна опція — карбон-керамічні гальма, які значно краще працюють при високих навантаженнях, при цьому така система у порівнянні із звичайною є легшою на 34 кілограми.

І нарешті, інтер’єр: його точно оцінять по обидва боки Атлантики.

Особисто моя думка: салон нової RS6 сам по собі здатен привести нових покупців до дилерських пунктів..

— Так, зміни у інтер’єрі просто революційні.

Що на Вашу думку головне в цьому салоні?.

— Гадаю, можливість керувати налаштуваннями автомобіля з рульового колеса матиме навіть більше значення, ніж цифрова трансформація інтер’єру.

Нагадаю: інтегрований бортовий комплекс Audi drive select дозволяє обрати один з режимів — comfort, auto, dynamic, efficiency — відповідно до якого будуть працювати двигун, трансмісія, рульовий механізм, підвіска, діференціал quattro sport, випускна система і навіть кліматична установка.

Але найцікавіші — це ще два режими, RS1 та RS2, які дозволяють індивідуально налаштувати системи автомобіля.

І вперше RS6 надаватиме водію можливість не знімаючи рук з керма обрати один з цих режимів: для цього на правій спиці є кнопка RS Mode.

Хоча, безумовно для когось буде більш важливим те, що повністю цифрова панель приладів тепер може надавати водію наприклад таку інформацію, як кількість використаної потужністі та обертаючого моменту (у процентах), а також час g-значення бічного навантаження.

Загалом, якщо у Вас була попередня RS6, повністю цифровий тривімірний кокпіт четвертої генерації — це абсолютно новий рівень вражень від інтер’єру..

— Презентувавши 600-сильний універсал RS6, за три місяці Audi показала 600-сильний кросовер RS Q8.

Чи це не занадто щільний графік для дебюту 5-дверних автомобілів з досить близьким позиціонуванням?— На мій погляд, вибір між потужним універсалом та не менш потужним кросовером — це щось накшталт вибору між життям в престижному житловому комплексі у центрі міста та власним помешканням за містом: обидва варіанти мають як свої беззаперечні переваги, так і певні недоліки.

Але абсолютно точно обидва варіанти мають право на життя.— Але навіщо Audi знадобився кросовер потужністю понад півтисячі кінських сил? Марка є провідником філософії повного приводу у преміум-секторі, саме Audi зробила потужні універсали из всьома ведучіми колесами повноправними гравцями в класі спорткарів… Тобто, Інгольштадт цілком здатен створювати свої власні правила.

435-сильний SQ8 вже представлений — тож, невже був настільки потрібний ще більш потужний варіант Q8? — По-перше, з початком виробництва RS Q8 завершено формування лінійки моделей S/RS.

По-друге, Audi мала усі потрібни напрацювання для того, щоб випустити таку модель — тож, не зробити це з точки зору інжинірингу було б просто марнотрацтвом та відвертим програшем безпосереднім конкурентам.

Додайте до цього непоганий попит на подібні авто — тобто, відмовившись створювати RS Q8, компанія банально втратила б немалі гроші.

Таким чином, маємо одразу дві причини, яких цілком достатньо для початку роботи над новим авто.— В такому випадку, яким на Вашу думку вийшов результат?— Як то кажуть, результат на табло: 600 сил під капотом, постійний повний привід quattro, заявлене прискорення з місця до 100 км/год за 3.8 секунди, можливість отримати повнокероване шасі, новий цифровий інтер’єр — і при цьому подорожувати може п’ять осіб з вантажем об’ємом 605 літрів, який увійде у багажний відсік.

На перший погляд дуже схоже на характеристики RS6, але у випадку із RS Q8 в плані всюдихідності ти маєш функціонал, просто недосяжний для спорт-універсала.

І це чергова перемога фірмової філософії «потужність+практичність».— Якщо машини мають стільки спільного, в чому на Вашу думку — окрім кліренсу та габаритної висоти — полягає головна відмінність RS Q8, якщо порівнювати цей кросовер із новою RS6 2020?— Відповідь на це питання буде продовженням сказаного вище, оскільки необхідно розібратися із самою природою властивостей кросовера.

Перед інженерами, які працювали над RS Q8, було завданння максимально наблизити відчуття за кермом цього крос-купе до тиж вражень, які можна отримати за кермом класичного спортивного авто.

Це значить, що їм було значно важче просто з причин фізичного характеру: які б адаптивні амортизатори чи пневмоелементи ти не використав у підвісці заради кращої керованості, яким би потужним двигуном не комплектували кросовер, завжди буде одна умова, побороти яку просто неможливо — SUV в будь-якому разі істотно вищий універсала, вже не говорячи про класичну спортивну модель.

Це і є головна відмінність.

Сядьте у нашу TT або R8, а після цього пересядьте у RS Q8 — відчуття, наче потрапив до автобуса.

Ось ця різниця у відчуттях досить непогано передає суть тих абсолютно різніх задач, які доводиться вирішувати інженерам, що працюють над автомобілями кожного з вказаних різновидів: справжніх купе та кросоверів.

Якщо порівнювати з універсалом, яким є RS6, все, звичайно, не настільки радикально інакше, як у випадку із купе — хоча, наприклад, стандартна нова RS6 на 20 мм нижча за звичайну A6 Avant — але питання все одно в тому, з проблемами якого рівня стикаються інженери, що розробляють кросовер: ані висоту, ані вагу 5-дверного кузова ніде діти.

При цьому SUV надає переваги, яких ніколи не буде у класичної спортивної моделі: від можливості проїхати взимку там, куди на спорткарі годі й потикатись, до кількості дверцят та зручності розташування пасажирів та їх вантажу.

Тож, мені цілком зрозуміла популярність кросоверів серед покупців — і я так само добре розумію інженерів, яким дуже цікаво додати до властивостей таких авто ще й справжній драйв.

Це, безумовно, не найпростіша ціль, але докладені зусилля варті результату.— І останнє питання: як Ви ставитеся до рекорду RS Q8 серед кросоверів на Нюрбургринзі, що його було встановлено на початку минулого листопада?.

— Моє відношення дуже прагматичне.

Ми розуміємо, що завдяки модульній стратегії виробництва той самий 4-літровий двигун, який ми бачимо під капотом RS Q8, встановлюють і на Porsche Cayenne, і на Lamborghini Urus.

Всі перелічені моделі створюються брендами, що входять до складу концерна Volkswagen.

При цьому, звичайна, серед цих виробників існує досить жорстка конкуренція — нехай і не пряма, оскільки в концерні є чітка внутрішня субординація, але на рівні інженерів, що працюють над налаштуваннями, змагання існує.Кожній команді хочеться довести, що незважаючи на широку уніфікацію вузлів та агрегатів серед моделей концерну, саме їх філософія дає найкращій результат, саме вони знайшли приховані резерви спільної платформи MLB Evo.

І в результаті такої внутрішньої конкуренції на трек Нюрбургрингу виїжджає саме Audi RS Q8, а не хтось з її родичів за платформою та двигуном, і саме RS Q8 встановлює найкращий час серед кросоверів даного класу.

Для мене ось це головне.

Що там відбувалося в хащах концерну Volkswagen — це їх справи.

А мене цікавить результат.

І він такий: 7 хв 42.253 секунди.

Тобто, підбір покришок, налаштування шасі, потужність та швидкість реакцій силового агрегату дозволили поліпшити попередній результат, встановлений у листопаді 2018 року 510-сильним Mercedes-AMG GLC 63 S 4MATIC, одразу на 7 секунд.

І це досить вагома перевага — наприклад, результати попередніх рекордсменів Ринга мали різницю у 2.3 секунди.

Тож, не дивно, що попередній рекорд протримався всього рік.

Між іншим, до того найкращій результат серед авто цього класу на Нюрбургринзі був встановлений у жовтні’2017 на 510-сильній Alfa Romeo Stelvio QV і теж протримався всього рік, а до цього планка була встановлена наприкінці 2014 року — тоді новий Porsche Cayenne Turbo S 2015 модельного року з 4.8-літровим бі-турбовим 570-сильним V8 пройшов Ринг за 7 хв 59.14 секунди.

Доречі, у підсумку складається цікава картина: Cayenne Turbo S був всього лише на 30 к.

слабшим за нашого нового рекордсмена, при цьому рекорд Porsche був перекритий значно слабшою Alfa Romeo.

Таким чином, мова йде не про банальне зростання потужності — це саме те, про що я казав раніше: інженери шукають приховані резерви в конструкції сучасного автомобіля.

І знаходять: з осені 2014-го року по осінь 2019 найшвидші серійній кросовери скинули з найкращого показника Нюрбургрингу 17 секунд.

За спортивними мірками — це просто прірва! Ось вам найвищі значення прогресу, втілені у цифрах.

І звичайно, я дуже задоволений тим, що Audi вписала своє ім’я в історію цього прогресу — а також тим, що фірмова стратегія, в якій єднається потужність, повний привід та практичність 5-дверного кузова, продовжує підкорювати світ.

предпублікаційна підготовка Юрій Бугаєвфото — Audi AG.

Теги за темою
авто
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Книжкову премію «Зустріч» цьогоріч здобула антологія про єврейський світ в українській літературі
УкраинФорм
2025-10-03T20:39:47Z
Ніколи не хотів бути артистом: Павло Зібров зізнанням, ким мріяв стати в дитинстві
24tv
2025-10-03T20:18:48Z
Несподіваний концерт: фіналістом шоу "Україна має талант" зіграв на роялі прямо в потязі
24tv
2025-10-03T19:42:57Z
Остап Ступка розповів, чи планує весілля і дітей з 23-річною коханою
24tv
2025-10-03T19:09:57Z
"Прогнози лікарів не радують": путініст Кіркоров приготувався до смерті
GlavRed
2025-10-03T18:27:54Z
Наталія Сумська прийняла важливе рішення - що вона зробила
GlavRed
2025-10-03T18:27:16Z
Як стильно одягнутися у 80 років: модний образ показала Гелен Міррен
24tv
2025-10-03T18:09:48Z
Кінофестиваль «Молодість» оголосив учасників Міжнародного конкурсу
Детектор М
2025-10-03T17:55:36Z
Кінофестиваль «Молодість» оголосив учасників Міжнародного конкурсу
Детектор М
2025-10-03T17:55:09Z
Суд скасував півмільйонний штраф ДПС для "Ябко" через "порушення процедури перевірки"
Знай
2025-10-03T20:51:20Z
Чи приймають в обмінниках старі євро зараз
24tv
2025-10-03T20:48:40Z
Від розміщення ОВДП уряд залучив із початку року ₴394 мільярда
УкраинФорм
2025-10-03T20:21:06Z
Уряд обмежив доступ до даних про підприємства ОПК у публічних реєстрах
УкраинФорм
2025-10-03T19:48:26Z
Запорізька АЕС: Гендиректор МАГАТЕ веде переговори з Україною та окупантами
Лига
2025-10-03T19:36:18Z
Дефіцит хліба на Одещині: ситуація стає складнішою
Политека
2025-10-03T19:30:28Z
Чи можна посадити сад на сільськогосподарських землях
24tv
2025-10-03T19:06:29Z
Доходи росії від нафти у вересні впали на чверть — Bloomberg
iPress
2025-10-03T19:03:35Z
До 2030 року стейблкоіни можуть замінити всі гроші
InternetUA
2025-10-03T19:03:06Z
ХАМАС заявляє про згоду звільнити всіх ізраїльських заручників
Украина Криминальная
2025-10-03T20:51:25Z
ХАМАС офіційно відповів на план Трампа щодо Гази
ГЛАВКОМ NET
2025-10-03T20:45:28Z
У США з’являться долари із зображенням Трампа: фото
TSN
2025-10-03T20:21:12Z
Переломний момент у війні близько, – полковник США
24tv
2025-10-03T20:15:34Z
Захист та відновлення енергетики після ударів РФ: Зеленський провів Ставку
УкраинФорм
2025-10-03T20:12:40Z
Кабмін оновив склад наглядової ради «Укрзалізниці», Лещенка знову залишили при посаді
ГЛАВКОМ NET
2025-10-03T20:12:13Z
Останній дедлайн Трампа: ХАМАС погодився звільнити заручників і "передати управління" Газою
24tv
2025-10-03T20:12:08Z
Норвегія почала розгортати свої F-35 у Польщі для захисту повітряного простору
InternetUA
2025-10-03T20:00:16Z
Сибіга висловив співчуття родині французького фотожурналіста, якого вбила Росія
ГЛАВКОМ NET
2025-10-03T19:48:00Z
Болгарію засипало снігом: вітер валить дерева, на дорогах великі затори
24tv
2025-10-03T20:12:22Z
Поліцейські випадково застрелили жертву нападу на синагогу
TSN
2025-10-03T19:48:11Z
НПЗ у російському Орську атакували дрони
iPress
2025-10-03T17:55:54Z
НПЗ у російському Орську атакували дрони
iPress
2025-10-03T17:55:52Z
НПЗ у російському Орську атакували дрони
iPress
2025-10-03T17:55:48Z
По всій Україні - повітряна тривога через зліт МіГ-31
УкраинФорм
2025-10-03T17:51:45Z
По всій Україні - повітряна тривога через зліт МіГ-31
УкраинФорм
2025-10-03T17:51:16Z
По всій Україні - повітряна тривога через зліт МіГ-31
УкраинФорм
2025-10-03T17:51:11Z
Керівника центрального міжрегіонуправління Мінюсту затримало СБУ
ZN UA
2025-10-03T17:48:55Z
Водій Mercedes на Подолі побив велосипедиста: гучний скандал отримав несподіване продовдення
TSN
2025-10-03T20:48:40Z
ССО уразили обʼєкти ППО на території Росії
24tv
2025-10-03T20:42:18Z
Кандидат на посаду представника мовного омбудсмана Єлизавета Сачура досі користується "Однокласниками"
Знай
2025-10-03T19:51:22Z
У 2026 році заплата вчителів зросте на 50%: скільки тепер отримуватимуть фахівці
Фокус
2025-10-03T19:42:33Z
З прифронтових районів за чотири місяці евакуювали понад 105 тисяч людей
УкраинФорм
2025-10-03T19:39:01Z
Коли в жовтні потрібно переводити стрілки годинника: з'явилося актуальне уточнення
GlavRed
2025-10-03T19:27:23Z
По газових об'єктах України було випущено 35 ракет: де найгірша ситуація
GlavRed
2025-10-03T19:27:14Z
Чехія встановила нові правила працевлаштування: як українцям уникнути проблем і штрафів
Знай
2025-10-03T19:12:26Z
Принц Вільям заявив, що хоче змінити монархію, коли стане королем
УкраинФорм
2025-10-03T19:09:45Z
Як захистити сад від заморозків: 7 чітких правил
24tv
2025-10-03T19:36:02Z
АМКУ розпочав справу через падіння продажів ліків «Дарниці» в аптеках
TSN
2025-10-03T18:24:54Z
Секрет від лора: як не захворіти у школі
Знай
2025-10-03T17:51:34Z
Секрет від лора: як не захворіти у школі
Знай
2025-10-03T17:51:24Z
Секрет від лора: як не захворіти у школі
Знай
2025-10-03T17:51:01Z
АМКУ розпочав справу проти п’яти найбільших аптечних мереж
360ua.news
2025-10-03T16:36:36Z
АМКУ розпочав справу проти п’яти найбільших аптечних мереж
360ua.news
2025-10-03T16:36:35Z
АМКУ розпочав справу проти п’яти найбільших аптечних мереж
360ua.news
2025-10-03T16:36:31Z
Як позбутися мильного нальоту у ванній: прості способи з інгредієнтами, які вже є вдома
24tv
2025-10-03T14:48:41Z
Маленькі, але важливі: для чого потрібні сині таблички з цифрами на дорогах
GlavRed
2025-10-03T20:27:50Z
Водіям пояснили, як одна кнопка в авто знизить витрати бензину на третину
Хвиля
2025-10-03T19:15:29Z
Зустрів свого брата: пілот Формули-1 зганьбився спільним фото з фанатом Кадирова
24tv
2025-10-03T18:51:46Z
Дебютував преміальний автобус VDL Futura 3
AutoCentre
2025-10-03T16:09:37Z
Дебютував преміальний автобус VDL Futura 3
AutoCentre
2025-10-03T16:09:15Z
Дебютував преміальний автобус VDL Futura 3
AutoCentre
2025-10-03T16:09:07Z
На шасі IVECO Eurocargo 4×4 в Україні виготовили автопаливозаправник з алюмінієвою цистерною
AutoCentre
2025-10-03T14:00:57Z
На шасі IVECO Eurocargo 4×4 в Україні виготовили автопаливозаправник з алюмінієвою цистерною
AutoCentre
2025-10-03T14:00:24Z
На шасі IVECO Eurocargo 4×4 в Україні виготовили автопаливозаправник з алюмінієвою цистерною
AutoCentre
2025-10-03T14:00:24Z
На Луганщині росіяни зруйнували та пошкодили понад 53,3 тисячі об’єктів нерухомості
УкраинФорм
2025-10-03T20:51:09Z
Історія Дмитра Єлецького: Героя України, який ліквідував понад 230 окупантів
ZN UA
2025-10-03T20:30:16Z
Ворог атакував критичну інфраструктуру у Златополі на Харківщині
УкраинФорм
2025-10-03T20:24:26Z
На фронті 147 зіткнень, Покровський напрямок залишається найгарячішими
УкраинФорм
2025-10-03T20:12:39Z
Загинули 3 людини: на Харківщині окупант відкрив вогонь прямо у під'їзді багатоповерхівки
24tv
2025-10-03T20:06:37Z
Обмеження руху транспорту в Київській області: кому готуватись до незручностей
Политека
2025-10-03T20:00:35Z
ФСБ затримала кримчанина - підозрюють у співпраці з українською розвідкою
УкраинФорм
2025-10-03T19:48:47Z
В Україні різко зміниться погода: чого очікувати на вихідних
TSN
2025-10-03T19:48:21Z
Тарифний "сюрприз" напередодні зими: для кого зміниться вартість теплопостачання
Знай
2025-10-03T19:30:59Z
Куди поїхати в Італії замість Риму і Флоренції: туристам порадили місто, яке ніби з казки
24tv
2025-10-03T20:12:27Z
Домашня випічка, яку всі обожнюють: найлегший рецепт шарлотки зі сливами
24tv
2025-10-03T19:06:04Z
Опале листя стане на вагу золота після того, як ви дізнаєтесь рецепт цього добрива
TSN
2025-10-03T18:51:42Z
Опале листя стане на вагу золота після того, як ви дізнаєтесь рецепт цього добрива
TSN
2025-10-03T17:33:38Z
Опале листя стане на вагу золота після того, як ви дізнаєтесь рецепт цього добрива
TSN
2025-10-03T17:33:07Z
Після роботи працювати не потрібно: готуємо найлегшу вечерю з усіх – ви закохаєтесь у заправку
24tv
2025-10-03T17:06:34Z
Після роботи працювати не потрібно: готуємо найлегшу вечерю з усіх – ви закохаєтесь у заправку
24tv
2025-10-03T17:06:32Z
Після роботи працювати не потрібно: готуємо найлегшу вечерю з усіх – ви закохаєтесь у заправку
24tv
2025-10-03T17:06:14Z
Багатоніжки в домі: що варто знати про них та як їх позбутися
24tv
2025-10-03T17:03:49Z
Схожа на лайм: незабаром у небі можна буде побачити комету Lemmon
ZN UA
2025-10-03T20:00:10Z
Чому чат-боти з ШІ часто дають неправильні відповіді: дослідження
InternetUA
2025-10-03T19:42:28Z
Оплата штрафу у "Резерв+": що робити, якщо ігнорується заява на знижку
Знай
2025-10-03T17:21:53Z
Оплата штрафу у "Резерв+": що робити, якщо ігнорується заява на знижку
Знай
2025-10-03T17:21:50Z
В Україні розробили безпілотний робот для гасіння пожеж на стратегічних об'єктах
InternetUA
2025-10-03T17:21:38Z
В Україні розробили безпілотний робот для гасіння пожеж на стратегічних об'єктах
InternetUA
2025-10-03T17:21:29Z
Оплата штрафу у "Резерв+": що робити, якщо ігнорується заява на знижку
Знай
2025-10-03T17:21:27Z
В Україні розробили безпілотний робот для гасіння пожеж на стратегічних об'єктах
InternetUA
2025-10-03T17:21:20Z
Дешевий "вбивця флагманів" уже тут: огляд смартфона Xiaomi 15T Pro
Фокус
2025-10-03T17:06:42Z
Кельн здолав Гоффенгайм завдяки вражаючому сольному проходу Ель-Мали
Football.ua
2025-10-03T20:39:40Z
Відомий тренер розповів, як завершився потенційний реванш Альварес – Кроуфорд
24tv
2025-10-03T20:27:03Z
Україна поступилася Іспанії у півфіналі футзального Євро U-19
Football.ua
2025-10-03T20:00:24Z
Де ла Фуенте – про травму Ямаля: У футболі нормально грати з певним дискомфортом
Football.ua
2025-10-03T19:57:44Z
Манчестер Сіті може купити чемпіона світу – ЗМІ
Football.ua
2025-10-03T19:31:57Z
Ноттінгем Форест поставив під питання майбутнє Постекоглу – GMS
Football.ua
2025-10-03T19:24:53Z
Епіцентр — Зоря 1:2 Відео голів та огляд матчу УПЛ
Football.ua
2025-10-03T19:03:49Z
Гордон – щодо слів Румменігге про трансфер Вольтемаде: Це безглуздо
Football.ua
2025-10-03T18:51:08Z
Мбаппе – найкращий гравець Ла Ліги у вересні
Football.ua
2025-10-03T18:27:08Z