/https%3A%2F%2Fstatic2.gazeta.ua%2Fimg2%2Fcache%2Fpreview%2F956%2F956647_w_800.jpg%3Fv%3D0)
Приватбанк повідомив, як вплинув карантин на перехід клієнтів в онлайн
З початку "карантинного" тижня Приватбанк зафіксував зростання кількості сеансів на сайті та у мобільному додатку банку на 27%.Водночас, в середньому кількість відвідин відділень банку скоротилася на 54%, інформує пресслужба Приватбанку.
Вони стосуватимуться як громадян, так і малого, середнього та великого бізнесу.
Нацбанк та банківська система продовжують працювати у звичайному режимі.
Щоправда, громадянам за можливості рекомендують користуватися послугами банків дистанційно, повідомили в Нацбанку.
Краще використовувати безготівкові розрахунки.
Послуги можна оплачувати через спеціальні мобільні додатки.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала