/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F175918%2Fi150_ArticleImage_175918.jpg)
У теленовинах бум піару на антикоронавірусній благодійності – моніторинг
Від 70 до 90 відсотків матеріалів у випусках новин центральних телеканалів так чи інакше стосуються пандемії коронавірусу.
Серед них останнім часом побільшало матеріалів про те, як бізнесмени і політики допомагають державі та простим людям боротись із епідемією.
Є серед благодійників не лише звичні Ахметов і Пінчук, а й нові імена.
Про це йдеться в підсумках моніторингу теленовин за 16 — 22 березня 2020 року.
Порівняно найбільше матеріалів про антикоронавірусну благодійність усе-таки стосуються саме Ріната Ахметова та Віктора Пінчука.
Першого з них піарив лише його власний канал «Україна», ось другого – не лише його канали ICTV та СТБ, а й на «Інтері» та ахметовській «Україні».
Здебільшого це суто піар-матеріали, у яких ідеться про факт допомоги, але немає, наприклад, коментарів медиків, які отримали нову апаратуру, про їхні потреби.
Включились у доброчинний піар і політики з «Опозиційної платформи – За життя».
Канал «112 Україна» вихваляв нардепа і бізнесмена Вадима Столара та представників партії, які роздавали допомогу у Вінниці, а «Інтер» – говорив про допомогу закарпатцям від Віктора Медведчука та його дружини.
Щоправда, розміри допомоги засекретили.
Крім Ахметова, «Україна» прославляла благодійність Арсенія Яценюка.
«1+1» пропіарив нардепа і бізнес-партнера Ігоря Коломойського – Ігоря Палицю, який очолив штаб взаємодопомоги в Луцьку.
Більше про маніпуляції, матеріали з ознаками замовності та порушення стандартів у новинах читайте в огляді Зої Красовської.