/https%3A%2F%2Fnarodna-pravda.ua%2Fwp-content%2Fuploads%2F2020%2F03%2F2184954-935919-2Xu1Duki.jpg)
Три міністра терміново «тікають» з Кабміну: що відомо
Міністр охорони здоров’я Ілля Ємець, міністр фінансів Ігор Уманський, міністр інфраструктури Владислав Криклій можуть найближчим часом покинути уряд.
Loading...
Про це пише Апостроф з посиланням на свої джерела, передає НАРОДНА ПРАВДА.
Як відомо, Ілля Ємець нібито мав написати заяву на звільнення за власним бажанням, при цьому на його місце вже нібито узгоджений екс-глава Одеської обладміністрації Максим Степанов.
Ключове питання до нього – “це занадто швидкі темпи повернення тіньових схем закупівель ліків, про які говорили громадські активісти“.
“Крім того, йому також планували поставити мляву невиразну роботу з підготовки країни до піку епідемії коронавіруса”, – зазначають журналісти.
Однією з версій причин майбутньої відставки Ігоря Уманського може стати скорочення витрат на “велике будівництво”, яке заплановано у змінах до бюджету на 2020 рік.
Крім того, Уманський може поплатитися кріслом за бажання відновити на дорожньому будівництві старі схеми, пише видання.
Зокрема, за його даними, в 2014-2015 році саме Уманський, який займав тоді посаду першого заступника міністра фінансів нібито разом з першим заступником голови “Укравтодору” Євгеном Барахом організував схему збору певної частини виділених з бюджету грошей на дорожнє будівництво.
Від Мінфіну в ній, за даними джерел, також був задіяний Олег Мельник, який потім був “переведений” в “Укравтодор” директором департаменту фінансів.
Мельника Уманський в березні 2020 року призначив своїм заступником.
Сьогодні шляховики стверджують, що вже почали отримувати натяки про необхідність знову сплачувати цей корупційний “податок” за право працювати в галузі і отримувати гроші за вже зроблені роботи.
Що стосується міністра інфраструктури Криклія, серед претензій до нього – небажання або нездатність подолати корупцію в “Укртрансбезпеці”, розростання схем тіньової оренди в морських портах, побори з моряків, які стягує Адміністрація морського і річкового транспорту, відсутність будь-яких істотних зрушень у питанні реформування “Укрзалізниці”.
В останні кілька днів Криклій став ще й фігурантом кількох скандалів.
По-перше, журналісти виявили так званий “тіньовий офіс” міністерства інфраструктури на Рильському провулку, з якого, як виявилося, походить управління всіма тіньовими потоками в галузі.
Керує офісом, за даними ЗМІ, один юрист Павло Шевченко, близький соратник Криклія.
По-друге, нардеп Олександр Дубинський оприлюднив повістку про виклик Криклія на допит у скандальній справі про незаконну сертифікації іномарок.
Згідно з фабулою справи, імпортери, будучи в можливій змові зі співробітниками Сервісних центрів МВС (Криклій очолював Головний СЦ до призначення в міністерство) організували незаконну сертифікацію і реєстрацію декількох тисяч мексиканських Volkswagen Golf після “дизельгейта” в США.
Партнером у цій схемі у Криклія, за словами Дубинського, був все той же Павло Шевченко.
За інформацією з оточення міністра, уникнути відставки він збирається завдяки близьким зв’язкам з головою фракції “Слуга народу” в парламенті Давидом Арахамією.
У зв’язку з цими подіями у Кабміні хочуть радикально змінити держбюджет-2020.