/https%3A%2F%2Fglavcom.ua%2Fimg%2Farticle%2F6735%2F0_main.jpg)
У Києві запустили єдину гарячу лінію для інформування про карантин
Столичний Моніторинговий центр із протидії Covid-19 відкрив офіційну телефонну лінію, за допомогою якої можна отримати відповіді на основні питання, пов’язані з карантинними заходами.
«Тепер у столиці ви можете зателефонувати на єдиний багатоканальний номер 044-237-15-71 і обрати один із необхідних сервісів.
На сьогодні це чотири основних напрями, за якими найчастіше звертаються містяни», – сказав Бондаренко.
Він розповів, що зателефонувати на гарячу лінію можна, якщо:.
ви хочете повідомити про факти порушення самоізоляції та обсервації;.
якщо бажаєте отримати безкоштовну емоційну підтримку;.
отримати роз’яснення з питань заходів із запобігання розповсюдженню коронавірусної інфекції;.
вам вже телефонував наш оператор із.
«У разі необхідності ми додамо й інші сервіси», – повідомив Бондаренко.
Він наголосив, що сьогодні спілкування з киянами, які перебувають у групі ризику, відбувається виключно через Моніторинговий центр КМДА.
«На жаль, маємо випадки шахрайських дзвінків, які вводять в оману або розповсюджують недостовірну інформацію про карантинні заходи.
Правоохоронці вже розслідують подібні випадки», – додав Бондаренко.
Єдиний номер, з якого телефонують киянам представники Моніторингового центру КМДА: 093-117-15-51.
Вона створена при міському Моніторинговому центрі з протидії Covid-19.
Також у Києві iHUB запускає проект психологічної підтримки.
Це онлайн-проект, що допомагає протистояти негативному психологічному впливу, не допускати паніки та зберегти психологічне здоров’я під час пандемії Covid-19.
Станом на ранок 15 квітня, у Києві підтверджено 612 випадків Covid-19.
Таким чином, за добу кількість хворих на коронавірус у Києві збільшилася на 61 особу.