MY.UAНовини
Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного
Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного

Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного

Media Орест Білоскурський залишає медіагрупу.

Його рішенню піти передувало рішення медіагрупи створити департамент Data&Analytics, який очолила Оксана Пипич, що перейшла до Star.

Media з телеканалу «Україна».

За кілька тижнів Білоскурського запросив на роботу Суспільний мовник — керувати напрямом дослідження суспільства.

«Детектор медіа» поговорив з аналітиком про завдання на новому місці роботи, точки зростання для Суспільного телебачення, рух уперед до УТ-1, вимушений карантинний телеконтент і мрії дослідницького дитинства.

— Оресте, кілька місяців тому ми з одним телевізійним менеджером згадували вас позаочі.

Ми тоді пожартували, що ви така спеціальна людина, яка, що би не відбувалося з каналом ICTV, обов’язково знайде, за що його похвалити.

І що якби ви працювали на Суспільному, ви б і про нього регулярно розповідали щось позитивне.

І тут така несподіванка: тепер ви на Суспільному й, думаю, будете не тільки тішити нас експертизою про те, що там відбувається, але і сприятимете позитивним змінам — тим більше, що тепер у цієї компанії момент низької бази, коли можна вдало стартувати.

Розкажіть, будь ласка, що являє собою напрям дослідження суспільства, який ви очолили? Які завдання перед вами стоять?.

— У дослідженні суспільства є два тренди.

Одні люди кричать про те, що користуватимуться великими даними (big data): «Ми все знаємо про людей, нам не треба в них нічого запитувати, тому що вони самі про себе залишають сліди».

Це не моя історія.

Другий тренд — вважати важливим те, що в людей у голові, про що вони думають, і для цього проводити дослідження на будь-яку тематику.

Наш центр дослідження суспільства вивчатиме глядачів та їхнє медіаспоживання: що вони хочуть дивитися, як вони дивляться, що їм подобається, а що — ні, чого не вистачає.

Але це тільки одне з наших завдань.

Це коли можна за день-півтора в режимі опитування отримати відповіді, що насправді люди думають, умовно, про гуляння без масок, у масках і як це ставлення розподілено між ними.

Що важливо в цій частині: коли це роблять комерційні дослідницькі компанії, їхнє завдання — взяти замовлення, швидко отримати результат і віддати його клієнту.

А коли це робиться інхаус, є можливість глибше зануритися в дані, ніж просто видати одну цифру.

— Скільки людей постійно працюватиме у вашому центрі досліджень?.

— Величезна частина досліджень — це інтерв’юери.

В мене своя філософія їхнього набору, тому що в людей мають горіти очі, їм має бути цікавою саме інтерв’юерська робота.

Інтерв’юерів потрібно чимало.

Також є фокус-групи, а це рекрутинг учасників, яким теж займатиметься багато людей.

І персонал центру: п’ятеро-шестеро людей.

— У вас уже є ці люди чи ви набиратимете команду?.

— За багато років ти починаєш любити людей, із якими працюєш.

Ядро складатимуть перевірені бійці, які останні рік-півтора працювали в магічному прототипі цього центру — департаменті прикладних досліджень Star.

Ми переходимо сюди майже всією дружньою родиною.

— То ви підірвали дослідницьку міць Star.

— Якщо ви відмотаєте на п’ять хвилин назад, то є два напрями: ті, хто вірить у великі дані, й ті, хто вірить у дослідження людей.

Якщо почитати пресрелізи, то Star.

Media схиляється в бік людей, які більше віритимуть у великі дані.

Плюс, радше за все, інхаус-дослідження не користуватимуться в них великою популярністю і, можливо, вони замовлятимуть їх у сторонніх компаній.

Тому я цю міць не підірвав, а радше врятував колектив, перевівши його туди, де можна займатися дослідництвом.

— Я, до речі, чула, що Star.

Media хоче і програмування віддати штучному інтелекту на основі даних.

Наскільки це близько до правди?.

— Усі хочуть щось віддати роботу.

У мене з кимось нещодавно була дискусія, що ведучих треба замінити роботами і взагалі все має робити штучний інтелект.

Це модна тенденція.

Це нормально.

— Ви сказали, що в приватних мовників не приживалася ідея швидких невеликих замірів громадської думки.

Можливо, телебачення замінює це можливістю зателефонувати в студію і висловитися таким чином?.

— Це можна робити.

Це просто про глядачів.

Серед тих, хто дивиться вашу програму і не полінився зателефонувати, розподіл думок такий.

А у фейсбуку — інший.

Але зрештою все одно цікаво, що насправді думають усі люди.

У мене з дослідницького дитинства є мрія: у вечірньому випуску новин не просто розказувати якусь новину, а одразу говорити, що щось відбулося, ми за день швидко провели дослідження й за його результатами стільки-то відсотків людей вважають так-то.

— Наскільки дорогими є такі інхаус-дослідження? Який бюджет вашого центру?.

— Загалом такі дослідження на 50–60 % дешевше ринкових.

А головне, як я вже сказав, при інхаус-дослідженнях є можливість повної участі в процесі, чого немає при замовленні в підрядників.

Ми плануємо три типи кількісних досліджень: регулярні (до 12 на рік), дослідження під окремі проекти та дослідження за участі зовнішніх замовників.

— Хто буде внутрішнім клієнтом ваших досліджень в НСТУ? Тільки телебачення? Чи радіо і діджитал теж?.

— Всі, кого ви перерахували: і телебачення, і радіо, і діджитал.

— Я пам’ятаю, що коли ви ще не працювали на Суспільному, то говорили, що йому було би непогано повернути назву УТ-1.

Це виходило з того, що ви бачили, яка назва є впізнаваною серед глядачів?.

— Так.

— Чи ви ризикнете зараз радити Суспільному це зробити? НСТУ якраз працює над зміною назви ще раз, вона хотіла би перейменувати «UA: Перший» на «Суспільне ТБ».

— Так, будемо тестувати, яка назва відгукуватиметься.

Можливо, якась модифікація УТ-1 справді переможе.

З іншого боку, чи може назва впливати на показники? Можливо, від зміни назви сильно нічого не зміниться.

— Де можуть бути точки зростання телемовлення НСТУ в плані контенту чи програмування? Можливо, є якісь гіпотези, які ви зараз перевірятимете?.

— По-перше, потрібно перевірити, які в нього реальні цифри.

Суспільне — це не один телеканал, а ще й багато регіональних.

Зазвичай цю його частину недовимірюють.

Потрібно інтегрувати показники регіональних мовників Суспільного в частині новинного та іншого контенту, який може повторюватися на національному та регіональних телеканалах.

Друга історія — не бути схожим на комерційні канали.

Я завжди наводжу приклад: важко змусити дітей їсти моркву, якщо на столі стоять цукерки.

Важко годувати морквою, якщо не придумати для неї класну упаковку.

Звісно, найлегший спосіб — вкривати моркву глазур’ю: давати трошки розваг, трошки моркви і в результаті підсаджувати на корисне харчування.

Але це складний і довгий процес.

Проміжний етап між морквою й цукерками в нашому варіанті — це, напевно, спортивні трансляції: на українському ринку для них немає сильної конкуренції, крім «Футболів 1 / 2 / 3».

І, мабуть, якщо запитувати глядачів, де в Україні вони очікували б дивитися спорт, вони скажуть, що на Суспільному.

— Але спорту до кінця цього року не буде….

— Але ви ж говорите про довгі перспективи.

Нещодавно була хвиля, коли канали раділи, що виріс Total TV.

Це смішна історія, тому що канали нічого не зробили, щоб він виріс.

Це сталося через незалежні від каналів причини.

Також почали з’являтися медіа, які радіють, що зросло споживання новин.

Проблема така сама: виробники новин не зробили нічого надзвичайного, людям стало цікавіше їх дивитися через зовнішні фактори.

Тому є дві історії.

Перша — відчувати тренди й показувати те, що саме зараз потрібно.

А друга, складніша історія — показувати людям щось таке, що їм хотілося б дивитися, щоби зростання Total TV було зумовлено появою якоїсь подієвої історії.

— Я запитувала в телеменеджерів, чи бачать вони перспективу монетизації цього зростання Total TV.

Або якою вони взагалі бачать вигоду від цього зростання.

Вони говорили про лояльність, звичку, збільшення охоплення важко досяжних аудиторій.

— Знову ж, це не заслуга телебачення.

Це зовнішні фактори.

І тому воно як прийшло, так само швидко може й минути.

Більше того, в мене є відчуття, що оскільки програмування на каналах сильно не змінюється, глядачі за рахунок збільшення Total TV і споживання можуть швидше перенаситися й потім довго від цього відходити: «Дякуємо, ми вже надивилися ваші телеканали, хочемо гуляти на вулиці».

Ніхто не дивиться трохи далі: що буде після того, як людей звільнять від домашнього примусового телеперегляду.

Тому я не поділяю цього фантастичного оптимізму від того, що виріс Total TV.

Плюс усі намагалися порівнювати його з березнем 2019 року, коли Total TV був аномально низьким.

Рік тому були вибори, багато людей працювали за межами дому, роздаючи листівки тощо.

— А ви на місці найбільших мовників зараз, під час карантину, змінювали би програмування?.

— Звісно.

Усі канали звикли, що все найцікавіше потрібно показувати в прайм-таймі.

А в прайм-таймі споживання сильно не змінилося.

Люди стали більше дивитися телевізор удень.

І якщо вдень не давати глядачам цікавий контент, а ставити його за звичкою, то в результаті всі ці розмови про лояльність, збільшення охоплення призводять до того, що глядачі швидше стомлюються від офпрайм-дивлення і шукають канали, які зможуть краще розважати їх із 10:00 до 18:00 — тобто до нішевих каналів, програмування яких може не залежати від частини доби.

Ви, напевно, бачили, що багато великих національних мовників додали випуски новин.

Це ніби збирати сирі вишні на деревах: ось вони вродили, гріх не зібрати.

Гріх не доставити випуски новин, тому що, по-перше, людям цікаво дізнатися, що відбувається, а по-друге, це прем’єрний контент, який не потребує великих інтелектуальних витрат.

— Чи спостерігали ви на ринках інших країн, щоби хтось десь під час карантину поставив в офпраймі щось цікавіше, ніж зазвичай?.

— Я не сильно дивився.

Але це складне питання.

Телеканал має дати відповідь, навіщо йому перегляд в офпраймі.

Рекламодавців більше не стає.

Тому він думає: цю прем’єру показати зараз чи зберегти на осінь? Незрозуміло, чи треба балувати глядачів в офпраймі, чи краще разом із ними перетерпіти карантин і вже балувати їх чимось цікавим і свіжим у майбутньому.

Поки ніхто нічого не змінив, то всі телеканали в рівних умовах, і глядачі страждають та дивляться з дітьми шкільні уроки.

— Це все правильно.

Але ми починали це обговорювати з того, що телеканали нічого не зробили, щоби зріс Total TV, й він піде, як і прийшов.

Чи могли канали щось зробити, щоби хоча б частинка цього зростання залишилася з ними й після карантину?.

— Це небанальне завдання, яке так легко не вирішиш.

Що такого можна зробити, щоби глядачі полюбили канали чи канал? Радше цьому може сприяти не контент, а комунікація із глядачами.

Зрозуміло, що сучасні телеканали мислять категоріями інтернету, соцмереж, тому цікаві флешмоби, історії вони роблять у диджиталі, де ведучі розповідають щось один одному.

Можливо, час повернутися до тієї тези, що інтернет уб’є телебачення? Насправді, телебачення вже стало You.

Можливо, якби поставити в офпраймі більше такого живого прямоефірного спілкування з ведучими в їхніх домашніх середовищах, то це збирало б аудиторію і на телебаченні.

А може, й ні.

Може, глядачі б думали: «Телебачення так само прикольне, як і соціальні мережі».

— Ви вже згадали трансляцію на телебаченні шкільних уроків.

Я називаю ці уроки вимушеним контентом, не маючи на увазі, що телеканали змусили їх показувати, а що це контент, поява якого викликана обставинами.

Показ такого «вимушеного» контенту пішов на користь тим, хто його показував, чи на шкоду?.

— Завжди виникає ключове запитання: хто це буде дивитися й нащо? Уявіть собі школяра, який сидить і вирішує дивитися якийсь урок, який невідомо чи збігається з тим, що має викладатися в цей час у його школі.

Телешкола йому оцінку не поставить, тому мотиваційна складова, навіщо це дивитися, незрозуміла.

Я пожартував у фейсбуку, що М1 — переможець шкільного показу.

Там про рейтинги нічого не було, я не знаю, чому люди вирішили, що це про рейтинги.

Я мав на увазі, що хтось на музичному каналі дивився немузичний контент і М1 отримав шанс поекспериментувати, продемонструвавши, що він може бути на музичному каналі.

І з точки зору довгого тестування, коли у звичних умовах таку лабораторію не побудуєш, і з точки зору промо молодим каналам, можливо, ця історія була корисною.

Вона привела якихось глядачів на канал, але, повторюся, незрозуміло, кому цей контент потрібен.

От як, наприклад, ZIK, News.

One змушують молоде покоління, яке їх ніколи не дивилося, налаштовувати ці канали й дивитися.

— Ви пожартували, що найбільше виграв М1.

А «1+1 медіа» надіслала пресреліз, що найбільше виграв «Плюс.

— Тут знову ж питання, нащо це дивитися і в чому виграш.

Є нещасні діти з батьками, які хотіли подивитися на «Плюс.

Плюс» цікаві мультфільми, розважитися.

Вони у своєму звичайному життєвому ритмі вмикають «Плюс.

Плюс», а там замість мультяшок показують, як якась тітка коло дошки щось малює.

Вони просто залишилися на цьому контенті.

Тому самі по собі цифри цих уроків незрозумілі.

Потрібно аналізувати, чи прийшли на канали нові глядачі, які їх до того не дивилися, чи це була експлуатація існуючої аудиторії, яка дивилася уроки протягом кількох перших днів, бо це для неї було в новинку, а потім їй набридало.

— Ще один тип контенту, який я відношу до «вимушеного» — богослужіння.

Трансляція богослужінь пішла в плюс мовникам, які їх транслювали, чи в мінус?.

— Це була класика нішевих трансляцій: великим каналам — у мінус, малим — у плюс.

Найбільше на користь ці трансляції пішли «UA: Першому» та «UA: Культурі».

Особливо вдалим був показ ранкового богослужіння УГКЦ через зручний час служби.

Пам’ятаєте, за півтора тижня до трансляцій ми жартували, що можна показувати не просто богослужіння в церкві, а додати туди інтерактивний контент — як ZIK розігрував i.

Phone? Ідеї не вмирають, так що міг би знайтися спонсор, який би розігрував спеціальну священну ковбасу, яку старша аудиторія могла би виграти при правильній поведінці.

Глядачам потрібна інтерактивність.

Тому якщо ви можете придумати її для телеканалу і зробити його контент максимально фейсбучно-ютубовським, то глядачі любитимуть вас за це.

Картинка в картинці і ще чотири біжучі рядки зверху — це мрія будь-якого глядача, який таким чином може почитати гороскоп, або послухати гостя у студії, або подивитися трансляцію, коли хоче, не перемикаючись.

— Мені ця історія про i.

Phone і уроки нагадала, як роками журналісти приходили до телеменеджерів із запитанням: телебачення має просвіщати аудиторію, підтягуючи її до певного рівня, чи загравати з її найпростішими потребами й розважати? І ми отримали експеримент: що станеться, коли телебаченню дадуть освітній контент.

Телебачення не стало тим, хто навчає, воно одразу ж додало в навчання розважальний компонент.

— Так, ZIK зірвав уми дітей.

На українському телебаченні багато років тому були схожі спроби: під час рекламних блоків показували цифри.

Якщо ти побачив усі та відправив їх, то міг щось виграти.

То були спроби стимулювати дивитися рекламні блоки.

А в цьогорічному випадку є запитання до менеджерів ZIK, що вони хотіли зробити цим розіграшем i.

Phone: збільшити аудиторію, тримати глядачів на каналі чи просто розіграти i.

Phone і створити хайп?.

Цифри виросли.

Але ця школа не монетизується.

Можна думати, що діти набіжать її дивитися, а за рахунок можливості виграти i.

Phone полюблять ZIK і він стане улюбленим каналом дітей.

— Я прочитала вашу колонку про дивлення на окупованих територіях.

Що ви думаєте про запуск телеканалу «Дом»? Він буде успішним?.

— Ураховуючи, що в ІТК є можливість міряти АТО, «Дом» треба поміряти, щоби зрозуміти, чи люди його налаштували.

Якщо подивитися на улюблені програми українських телеканалів серед тамтешніх мешканців, то видно, що в них користується популярністю контент каналу «Україна».

Коли уряд створював «Дом», він орієнтувався на цифри.

Уявіть, що у вас є плейлисти, де до 20–30 нормальних телеканалів додається ще один.

Важко уявити, що на ньому має бути надзвичайного, щоб ви його вмикали й дивилися.

Багато залежить від програмування.

По дистрибуції ви бачите: до 60 % дивляться аналоговий кабель, де «Дому» немає.

15 % — супутникові сім’ї, але «Дому» немає й на супутнику.

Залишається по 15 % тих, хто теоретично можуть дивитися Т2 і аналоговий ефір.

Тобто він може бути доступний десь у 20 % домогосподарств.

А на старті в нас було 15 % домогосподарств, які могли дивитися супутникові канали, включно з тим контентом, який зараз показуватиме «Дом».

Найбільш доступним способом дистрибуції є IPTV/OTT-плейлисти, тому теоретично «Дом» мав би бути там.

— Його немає ні там, ні на супутнику, тому що медіагрупи віддавали йому свій контент тільки за умови, що його не буде на неокупованих територіях.

— Якщо він тільки ефірний, то жодної додаткової цінності він не створює (під запуск телеканалу «Дом» уряд запланував встановлення додаткових 11 потужних цифрових передавачів уздовж лінії розмежування в Донецькій і Луганській областях.

За попередніми розрахунками, це має зробити «Дом» доступним для прийому 80 % мешканців окупованих територій.

— Ред.).

— У ІТК є можливість вимірювати дивлення тільки на окупованому Донбасі? У Криму ні?.

— Оскільки в Криму була пряма агресія, то піплметри з Криму вивезли.

А за вимірювання АТО ми довго боролися.

Ми вимірювали його до січня 2018 року.

Потім у якийсь момент здалися і сказали: «Продовжимо вимірювати, але виключимо із загальнонаціональної валюти, тому що через блокаду там немає дистрибуції рекламодавців».

Тому можна звернутися до ІТК й напряму поміряти «Дом».

Або ж застосувати дослідницькі способи: за допомогою тайм-шифтінгу й того, що якийсь контент медіагруп із відставанням менше семи днів повторюватиметься на телеканалі «Дом», можна без додаткового вимірювання отримати приблизні цифри охоплення, чи хтось контактував із цим контентом.

За таким самим принципом тепер можна приблизно оцінити дивлення ICTV Ukraine.

Але цифри будуть незначні, тому, можливо, і не треба його вимірювати, щоб не розвінчувати міфи про його впливовість.

— Рішення закодувати супутник було ухвалено давно.

Потім уряд вирішив боротися за інформаційну безпеку й запускати «Дом».

Потім була несподівана реакція президента і парламенту на перші результати кодування, дехто з медіагруп відбувся легко, а дехто запустив новий телеканал.

Якщо дивитися на все це комплексно, чи не було кодування супутника помилкою — для мовників і для держави?.

— Кодування супутника негативно відбилося тільки на кінцевих користувачах, яким довелося перепідключатися та платити.

Купа телеканалів залишилася доступною, якщо платити не хочеться.

Держава тут ні до чого.

Можна провести таку аналогію: із села до райцентру ходила безкоштовна маршрутка, люди звикли, потім її зробили платною, сказавши, що безкоштовно можна добиратися на велосипедах, але люди незадоволені.

Кодування — це добре, і треба було робити це ще раніше, щоб люди звикли: треба платити за маршрутку.

— Ви більше не входите до технічного комітету ІТК?.

— Туди входять тільки представники засновників.

27 березня я перестав бути представником засновників.

Суспільне є членом нішевого угрупування, яке очолює Типусяк (Микола Типусяк, директор із маркетингу «Еспресо».

— Ред.), і тепер я можу увійти в це зібрання вимірювачів нішевих каналів.

— І ще й очолити його.

— Типусяк очолює.

— У зв’язку з тим, що Star.

Media вирішила переорієнтуватися із класичних досліджень на великі дані, чи можуть відбутися якісь зміни в цьому ж напрямку і в ІТК? Я чула не від Star.

Media, а від інших засновників, що вони незадоволені ІТК: кажуть, вони не розуміють, що він робить, окрім управління телепанеллю.

— ІТК тільки панель і робить, він нічого більше й не має робити.

До речі, до того, як приєднатися до команди Суспільного, я чекав на пропозицію увійти в ІТК на повноцінний робочий процес, бо думав, що я ідеальний кандидат.

Але так і не дочекався від керівників такої пропозиції.

— На яку позицію в ІТК ви претендували?.

— У 2002 році я проходив співбесіду в GfK Ukraine на посаду для роботи з панеллю.

Але коли почали збирати рекомендації від каналів, то «Інтер», кажуть, дав негативну.

А за тиждень «Інтер» переманив мене до себе із КМІСу.

Що до моєї посади, то співбесід чи пропозицій не було.

Але загалом для роботи панелі та для контролю за роботою Nielsen я б, напевно, міг багато додати.

Навіть коли я працював у Star.

Media, ринок помилково міг вважати, що завданням було робити щось на користь Star.

Але всі роки членства в технічному комітеті пріоритетом для себе я мав якість та чесність вимірювань.

Тому, звісно, прикро залишати цей напрямок, і доведеться зосередитися на незалежному аудиті даних піплметрії та пошуку відхилень у них.

Ну і, звісно, сфокусуватися на альтернативних вимірювання теле- і радіоспоживання.

— Нещодавно ІТК почав вимірювати тайм-шифт.

Які ще зміни до вимірювань були у планах?.

— Останні два роки відбувається стагнація: все, що можна вимірювати, вже вимірюється.

Там пік розвитку й більше вже зробити неможливо.

Наступним має бути якісний стрибок у велике майбутнє.

Але проблема в тому, що на інших ринках цього стрибка теж не відбувається.

В телевізійних панельних вимірюваннях уже нічого вигадати неможливо.

Найшвидшим транспортним засобом є літак і ми вже в ньому летимо.

Наступним має бути винаходження телепортації.

— Можливо, дачне дивлення?.

— Це як у літаку вам почнуть розносити їжу.

Не потрібно суттєвих інвестицій, потрібно тільки бажання.

— А що все-таки робити з вимірюванням дивлення телевізійного контенту на малих екранах (ноутбуках, планшетах, смартфонах.

— Ред.)? Нехай воно й невелике, й добудувати для нього панель дорого, але воно є й могло б монетизуватися якось краще, ніж за тарифами You.

Є й технічне рішення, яке дозволяє вставляти у стримінг рекламу на місці рекламних пауз в ефірі.

— Якщо коротко, то міряти його як валюту не на часі, бо там його мало.

Але робити це треба і не за допомогою дорогих Kantar чи Nielsen, а з нормальними локальними підходами і залученням провайдерів.

— Напевно, ви за свою кар’єру зробили багато прогнозів.

Які у вас були найбільш несподівані і вдалі прогнози, а які найбільші помилки?.

— Не згадаю ні того, ні іншого.

Я зазвичай їх не фіксую.

Я роблю стільки прогнозів протягом року, що нічого незвичайного мене не веселить і не розчаровує.

З поточного пам’ятаю, що всі мені розказували, що Total TV в 2020 році впаде, а тут настав 2020 рік —і він зростає.

І почав він зростати ще до вірусної історії, уже в кінці 2019 року.

У телебаченні не всі процеси відбуваються лінійно.

Теги за темою
Рынок
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Душовий піддон 80х80 — ідеальний вибір для середніх ванних кімнат
Gecid
2025-09-09T20:14:51Z
"Карма": жінка, яку "застукали" в обіймах начальника на концерті Coldplay, розлучається з чоловіком
Фокус
2025-09-06T03:42:08Z
"Тепер я це відчула": Олена Шоптенко зробила гучне зізнання
GlavRed
2025-09-06T03:27:31Z
Ким б могли бути герої "Володаря перснів" в реаліях війни в Україні? В мережі віруситься смішний тренд
Telegraf
2025-09-06T01:30:31Z
56-річна Дженніфер Лопес посвітила глибоким декольте у напівпрозорій сукні
Gazeta UA
2025-09-06T01:21:16Z
"Бухати": покинутий Пресняков розповів про свій стан після розлучення
GlavRed
2025-09-05T21:27:54Z
Не тільки "Бітлджюс": 4 найкращі фільми з Майклом Кітоном
24tv
2025-09-05T20:54:30Z
Як одна з головних героїнь серіалу "Всі жінки – відьми" відреагувала його на українську назву
24tv
2025-09-05T20:09:53Z
Дніпро: ріка, що зберігає тисячолітні секрети України
GlavRed
2025-09-05T19:27:43Z
7 кроків до правильної зеленої картки: чекліст для водіїв
BigMir
2025-09-08T14:13:07Z
На прилавках дефіцит: чому різко подорожчав популярний овоч
Хвиля
2025-09-06T03:57:12Z
Авторизація в особистому кабінеті на порталі ПФУ: як це зробити
ZN UA
2025-09-06T03:45:02Z
Нові правила карткових переказів: українцям готують жорсткі перевірки
Знай
2025-09-06T03:36:14Z
Ринок палива розділився: де у столиці продають найдорожчий А-95
Хвиля
2025-09-06T02:15:30Z
Побачимо, скільки ви протримаєтесь: міністр фінансів США про мита проти Індії
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T01:48:46Z
На розвиток Центрів життєстійкості з бюджету виділять ₴1 мільярд
УкраинФорм
2025-09-06T01:30:20Z
ЄС оштрафував Google майже на 3 мільярди євро: Трамп взявся за погрози
24tv
2025-09-06T01:03:46Z
Гуманітарне розмінування: за рік в Україні очистили 3,4 тисячі гектарів агроземель
УкраинФорм
2025-09-06T01:03:44Z
"Може приїхати до Києва": Зеленський відповів на пропозицію Путіна провести зустріч у Москві
Фокус
2025-09-06T03:51:50Z
Посол Німеччини в Україні йде з посади: він очолить німецьку розвідку
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:39:00Z
Трамп підписав указ про заходи проти «спонсорів незаконних затримань» громадян США
УкраинФорм
2025-09-06T03:33:46Z
Оборонна угода зі США: хронологія 1291 дня війни
24tv
2025-09-06T03:30:27Z
Що виграв і що програв Путін в Пекіні?
GlavRed
2025-09-06T03:27:40Z
Трамп хоче бачити Путіна і Сі Цзіньпіна на саміт G20 у США
ZN UA
2025-09-06T03:27:28Z
Уряд пропонує саджати за втечу з України. Що очікує на тих, хто вже виїхав за кордон?
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:24:24Z
Польща просить своїх громадян негайно покинути Білорусь: що передувало
24tv
2025-09-06T02:48:02Z
Підхід до мобілізації зміниться: які нововведення готують
Знай
2025-09-06T02:30:58Z
Переправили за кордон понад 80 ухилянтів: на Львівщині затримали п'ятьох прикордонників
УкраинФорм
2025-09-06T03:48:38Z
Двоє українців віддали шахраям понад 200 000 гривень, намагаючись заробити в інтернеті
InternetUA
2025-09-06T03:12:59Z
З Костянтинівської громади евакуювали ще 12 людей
УкраинФорм
2025-09-06T02:45:24Z
Двох іноземців судитимуть за збут понад 30 тисяч фальшивих доларів
УкраинФорм
2025-09-06T01:51:06Z
Суд дав 14 років тюрми охоронцю російської катівні, яка діяла у Херсоні
УкраинФорм
2025-09-05T23:00:44Z
У Харкові викрили шахраїв з фейковим додатком Дія: як працювала схема
InternetUA
2025-09-05T21:48:05Z
Літній водій викинув автомобіль через шість смуг руху, і це трапилося не у Флориді
Топ Жир
2025-09-05T21:36:24Z
Пішов чорний густий дим, евакуювали відвідувачів: у Москві загорілася Третьяковська галерея
Фокус
2025-09-05T20:30:33Z
Потужні магнітні бурі атакують країну: названо небезпечні дати
GlavRed
2025-09-05T20:27:10Z
Чи гріх фарбувати волосся: священник вказав на важливий нюанс
GlavRed
2025-09-06T03:27:46Z
Михайлове диво 2025: що в жодному разі не можна робити 6 вересня
GlavRed
2025-09-06T03:27:17Z
США прискорюють передачу Україні нових крилатих ракет
ZN UA
2025-09-06T03:21:11Z
З Днем міста Суми 2025: гарні привітання у картинках і прозі
24tv
2025-09-06T03:18:16Z
Зі святом Михайлового чуда 2025: найгарніші картинки-привітання для рідних
24tv
2025-09-06T03:06:00Z
Безкоштовні продукти для пенсіонерів у Полтавській області: хто і як може отримати допомогу
Политека
2025-09-06T03:00:47Z
ГУР відповів, скільки «шахедів» на місяць може виробляти Росія
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T02:48:47Z
Головна небезпека – масштаби: військовий аналітик розібрав можливості зброї Китаю на параді
24tv
2025-09-06T02:45:42Z
6 вересня - Михайлове чудо, що сьогодні не можна робити, яке сьогодні свято, все про цей день
Комсомольская правда
2025-09-06T02:33:22Z
Сім ознак недосипання, які не варто ігнорувати
Gazeta UA
2025-09-06T01:39:21Z
В якому віці пізній сніданок може впливати на тривалість життя
Gazeta UA
2025-09-05T21:42:44Z
Медзаклади у прифронтових громадах отримають додаткові виплати - Ляшко
УкраинФорм
2025-09-05T20:30:18Z
Набряки на обличчі та під очима: як їх прибрати
GlavRed
2025-09-05T20:27:04Z
На Київщині в зоопарку виявили сказ: як вберегтися від смертельної хвороби
Telegraf
2025-09-05T19:51:37Z
Для настрою та здоров'я: які кімнатні рослини обов'язково мають бути у вас вдома
24tv
2025-09-05T19:03:11Z
Вісім продуктів для довголіття: що має бути у тарілці після 40
Gazeta UA
2025-09-05T18:29:28Z
Без ліків і без шансів: чому українські онко- та орфанні пацієнти залишаються сам на сам із хворобою
Telegraf
2025-09-05T18:24:33Z
Урожай влітку здивує всіх: що потрібно зробити з лохиною у вересні
24tv
2025-09-05T09:33:49Z
BMW представила новий спортивний електрокар
УкраинФорм
2025-09-06T03:21:13Z
Waymo непомітно виривається вперед у змаганні з Tesla за створення безпілотних таксі
Топ Жир
2025-09-06T01:21:07Z
Канада відкладає введення обов’язкових норм для електромобілів на тлі торгової війни з США
Топ Жир
2025-09-06T00:21:11Z
Чому General Motors скорочує виробництво електромобілів після найуспішнішого місяця продажів
Топ Жир
2025-09-05T23:51:29Z
BMW готує революційні зміни для своєї базової кросоверної моделі в епоху Neue Klasse
Топ Жир
2025-09-05T23:21:25Z
State Farm звинувачують у заниженні виплат 37 тисячам водіїв завдяки таємничому алгоритму списання автомобілів
Топ Жир
2025-09-05T22:21:54Z
Вартість Toyota Highlander значно зростає, перевищуючи ціну на Grand Highlander
Топ Жир
2025-09-05T20:21:47Z
Mazda значно підвищує ціни на автомобілі до $1805 на тлі падіння літніх продажів
Топ Жир
2025-09-05T19:51:33Z
Сотні викрадених автомобілів вилучені в результаті розкриття схеми контрабанди в Мічигані
Топ Жир
2025-09-05T18:51:09Z
Туман, дощі та грози місцями, спека до 29 градусів: прогноз погоди на 6 вересня
Gazeta UA
2025-09-06T03:30:40Z
Нова система оплати проїзду у Миколаєві: що варто знати про зміни
Политека
2025-09-06T03:30:13Z
Останні теплі дні осені: синоптики розповіли, коли в Україні буде до 29 градусів
Хвиля
2025-09-06T03:30:07Z
В Україні мінлива хмарність, без опадів: погода на 6 вересня
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:03:56Z
Все ще багато: в ГУР МО озвучили кількість російського окупаційного угруповання в Україні
Telegraf
2025-09-06T02:48:50Z
Відео незламного херсонського кавунчика розчулило українців
Telegraf
2025-09-06T01:33:29Z
В одному з районів столиці різко погіршилась якість повітря
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T00:30:41Z
Рівненщина зустріла 11-й евакуаційний потяг з Донецької області
УкраинФорм
2025-09-06T00:15:13Z
Прикордонники на Вовчанському напрямку взяли в полон двох засуджених росіян
УкраинФорм
2025-09-05T22:12:03Z
Фортуна простягне руку: чотирьом знакам зодіаку круто пощастить 6 вересня
GlavRed
2025-09-06T03:27:26Z
Город у вересні: що посіяти, щоб насолоджуватися зеленню та овочами до зими
GlavRed
2025-09-06T03:27:19Z
Відчуйте себе героєм "Шаленого Макса": у Намібії запустили унікальний сафарі-тур
24tv
2025-09-06T02:45:45Z
Залишаться соковитими до весни: коли викопувати буряк та моркву
Gazeta UA
2025-09-06T00:57:30Z
Є ризик втратити спокій і гармонію: що краще прибрати з полиці у кімнаті
Telegraf
2025-09-06T00:18:16Z
Туристи відкрили казкове місто Рай: його вулички та замок закохають у магію старовини
24tv
2025-09-05T20:36:31Z
Бактерії та грибки на речах з секонд-хенду: який одяг не можна купувати
24tv
2025-09-05T20:15:39Z
Найситніша гуцульська страва: готуємо шупеня – автентичний рецепт, який варто спробувати усім
24tv
2025-09-05T19:45:29Z
Як приготувати яєчню без перевертання: кулінарка розповіла про швидкий спосіб
24tv
2025-09-05T19:39:39Z
Побутова техніка класу А+++: економія електроенергії та води
Bagnet
2025-09-08T13:15:00Z
Ара навчилися тому, що раніше вважалося унікальною людською рисою
ZN UA
2025-09-06T03:42:25Z
Valve зареєструвала нову торгову марку консолей: це може бути пов'язано з Half-Life 3
InternetUA
2025-09-06T03:03:19Z
До програми «Плюси» в застосунку «Армія+» долучився магазин спорядження UTactic
УкраинФорм
2025-09-06T03:00:27Z
"Маленький Волдеморт": кіт з незвичною особливістю зовнішності підкорив мережу
Фокус
2025-09-06T02:57:49Z
Apple готує нові кольори для Vision Pro та HomePod mini
InternetUA
2025-09-06T02:03:28Z
Катастрофічний сценарій: двом країнам загрожує знищення через зміну клімату
GlavRed
2025-09-06T00:27:35Z
OpenAI готує платформу для пошуку роботи, яка може стати альтернативою LinkedIn
InternetUA
2025-09-06T00:03:05Z
У шведському болоті знайшли поселення віком 5 тис. років
Gazeta UA
2025-09-05T22:42:56Z
Скільки дітей у Володимира Кличка: чи бере участь у вихованні
24tv
2025-09-06T02:09:45Z
Супертест на IQ: знайдіть 3 відмінності на зображенні баскетболістів за 23 с
GlavRed
2025-09-06T00:27:25Z
"Фортеця Європи": фанати збірної України нагадали про війну на матчі з Францією
24tv
2025-09-05T22:12:21Z
Україна – Франція: небезпечні моменти «синьо-жовтих»
ГЛАВКОМ NET
2025-09-05T21:51:26Z
"Важка гра": Ребров прокоментував поразку збірної України від Франції у відборі ЧС-2026
ZN UA
2025-09-05T21:39:42Z
Бондаренко, Очеретько та Волошин дебютували у складі збірної України
Football.ua
2025-09-05T21:33:10Z
"Я на боці України": скандальний новачок Динамо прокоментував проросійські пости у соцмережах
24tv
2025-09-05T21:27:39Z
Молодіжна збірна України з футболу з розгромної перемоги стартувала у відборі на Євро-2027
ZN UA
2025-09-05T21:03:20Z
Нкунку, Рабьо та Леау мають найвищі зарплати у Мілані — Calcio e Finanza
Football.ua
2025-09-05T20:54:35Z