MY.UAНовини
Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного
Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного

Орест Білоскурський, НСТУ: Потрібно перевірити реальні показники Суспільного

Media Орест Білоскурський залишає медіагрупу.

Його рішенню піти передувало рішення медіагрупи створити департамент Data&Analytics, який очолила Оксана Пипич, що перейшла до Star.

Media з телеканалу «Україна».

За кілька тижнів Білоскурського запросив на роботу Суспільний мовник — керувати напрямом дослідження суспільства.

«Детектор медіа» поговорив з аналітиком про завдання на новому місці роботи, точки зростання для Суспільного телебачення, рух уперед до УТ-1, вимушений карантинний телеконтент і мрії дослідницького дитинства.

— Оресте, кілька місяців тому ми з одним телевізійним менеджером згадували вас позаочі.

Ми тоді пожартували, що ви така спеціальна людина, яка, що би не відбувалося з каналом ICTV, обов’язково знайде, за що його похвалити.

І що якби ви працювали на Суспільному, ви б і про нього регулярно розповідали щось позитивне.

І тут така несподіванка: тепер ви на Суспільному й, думаю, будете не тільки тішити нас експертизою про те, що там відбувається, але і сприятимете позитивним змінам — тим більше, що тепер у цієї компанії момент низької бази, коли можна вдало стартувати.

Розкажіть, будь ласка, що являє собою напрям дослідження суспільства, який ви очолили? Які завдання перед вами стоять?.

— У дослідженні суспільства є два тренди.

Одні люди кричать про те, що користуватимуться великими даними (big data): «Ми все знаємо про людей, нам не треба в них нічого запитувати, тому що вони самі про себе залишають сліди».

Це не моя історія.

Другий тренд — вважати важливим те, що в людей у голові, про що вони думають, і для цього проводити дослідження на будь-яку тематику.

Наш центр дослідження суспільства вивчатиме глядачів та їхнє медіаспоживання: що вони хочуть дивитися, як вони дивляться, що їм подобається, а що — ні, чого не вистачає.

Але це тільки одне з наших завдань.

Це коли можна за день-півтора в режимі опитування отримати відповіді, що насправді люди думають, умовно, про гуляння без масок, у масках і як це ставлення розподілено між ними.

Що важливо в цій частині: коли це роблять комерційні дослідницькі компанії, їхнє завдання — взяти замовлення, швидко отримати результат і віддати його клієнту.

А коли це робиться інхаус, є можливість глибше зануритися в дані, ніж просто видати одну цифру.

— Скільки людей постійно працюватиме у вашому центрі досліджень?.

— Величезна частина досліджень — це інтерв’юери.

В мене своя філософія їхнього набору, тому що в людей мають горіти очі, їм має бути цікавою саме інтерв’юерська робота.

Інтерв’юерів потрібно чимало.

Також є фокус-групи, а це рекрутинг учасників, яким теж займатиметься багато людей.

І персонал центру: п’ятеро-шестеро людей.

— У вас уже є ці люди чи ви набиратимете команду?.

— За багато років ти починаєш любити людей, із якими працюєш.

Ядро складатимуть перевірені бійці, які останні рік-півтора працювали в магічному прототипі цього центру — департаменті прикладних досліджень Star.

Ми переходимо сюди майже всією дружньою родиною.

— То ви підірвали дослідницьку міць Star.

— Якщо ви відмотаєте на п’ять хвилин назад, то є два напрями: ті, хто вірить у великі дані, й ті, хто вірить у дослідження людей.

Якщо почитати пресрелізи, то Star.

Media схиляється в бік людей, які більше віритимуть у великі дані.

Плюс, радше за все, інхаус-дослідження не користуватимуться в них великою популярністю і, можливо, вони замовлятимуть їх у сторонніх компаній.

Тому я цю міць не підірвав, а радше врятував колектив, перевівши його туди, де можна займатися дослідництвом.

— Я, до речі, чула, що Star.

Media хоче і програмування віддати штучному інтелекту на основі даних.

Наскільки це близько до правди?.

— Усі хочуть щось віддати роботу.

У мене з кимось нещодавно була дискусія, що ведучих треба замінити роботами і взагалі все має робити штучний інтелект.

Це модна тенденція.

Це нормально.

— Ви сказали, що в приватних мовників не приживалася ідея швидких невеликих замірів громадської думки.

Можливо, телебачення замінює це можливістю зателефонувати в студію і висловитися таким чином?.

— Це можна робити.

Це просто про глядачів.

Серед тих, хто дивиться вашу програму і не полінився зателефонувати, розподіл думок такий.

А у фейсбуку — інший.

Але зрештою все одно цікаво, що насправді думають усі люди.

У мене з дослідницького дитинства є мрія: у вечірньому випуску новин не просто розказувати якусь новину, а одразу говорити, що щось відбулося, ми за день швидко провели дослідження й за його результатами стільки-то відсотків людей вважають так-то.

— Наскільки дорогими є такі інхаус-дослідження? Який бюджет вашого центру?.

— Загалом такі дослідження на 50–60 % дешевше ринкових.

А головне, як я вже сказав, при інхаус-дослідженнях є можливість повної участі в процесі, чого немає при замовленні в підрядників.

Ми плануємо три типи кількісних досліджень: регулярні (до 12 на рік), дослідження під окремі проекти та дослідження за участі зовнішніх замовників.

— Хто буде внутрішнім клієнтом ваших досліджень в НСТУ? Тільки телебачення? Чи радіо і діджитал теж?.

— Всі, кого ви перерахували: і телебачення, і радіо, і діджитал.

— Я пам’ятаю, що коли ви ще не працювали на Суспільному, то говорили, що йому було би непогано повернути назву УТ-1.

Це виходило з того, що ви бачили, яка назва є впізнаваною серед глядачів?.

— Так.

— Чи ви ризикнете зараз радити Суспільному це зробити? НСТУ якраз працює над зміною назви ще раз, вона хотіла би перейменувати «UA: Перший» на «Суспільне ТБ».

— Так, будемо тестувати, яка назва відгукуватиметься.

Можливо, якась модифікація УТ-1 справді переможе.

З іншого боку, чи може назва впливати на показники? Можливо, від зміни назви сильно нічого не зміниться.

— Де можуть бути точки зростання телемовлення НСТУ в плані контенту чи програмування? Можливо, є якісь гіпотези, які ви зараз перевірятимете?.

— По-перше, потрібно перевірити, які в нього реальні цифри.

Суспільне — це не один телеканал, а ще й багато регіональних.

Зазвичай цю його частину недовимірюють.

Потрібно інтегрувати показники регіональних мовників Суспільного в частині новинного та іншого контенту, який може повторюватися на національному та регіональних телеканалах.

Друга історія — не бути схожим на комерційні канали.

Я завжди наводжу приклад: важко змусити дітей їсти моркву, якщо на столі стоять цукерки.

Важко годувати морквою, якщо не придумати для неї класну упаковку.

Звісно, найлегший спосіб — вкривати моркву глазур’ю: давати трошки розваг, трошки моркви і в результаті підсаджувати на корисне харчування.

Але це складний і довгий процес.

Проміжний етап між морквою й цукерками в нашому варіанті — це, напевно, спортивні трансляції: на українському ринку для них немає сильної конкуренції, крім «Футболів 1 / 2 / 3».

І, мабуть, якщо запитувати глядачів, де в Україні вони очікували б дивитися спорт, вони скажуть, що на Суспільному.

— Але спорту до кінця цього року не буде….

— Але ви ж говорите про довгі перспективи.

Нещодавно була хвиля, коли канали раділи, що виріс Total TV.

Це смішна історія, тому що канали нічого не зробили, щоб він виріс.

Це сталося через незалежні від каналів причини.

Також почали з’являтися медіа, які радіють, що зросло споживання новин.

Проблема така сама: виробники новин не зробили нічого надзвичайного, людям стало цікавіше їх дивитися через зовнішні фактори.

Тому є дві історії.

Перша — відчувати тренди й показувати те, що саме зараз потрібно.

А друга, складніша історія — показувати людям щось таке, що їм хотілося б дивитися, щоби зростання Total TV було зумовлено появою якоїсь подієвої історії.

— Я запитувала в телеменеджерів, чи бачать вони перспективу монетизації цього зростання Total TV.

Або якою вони взагалі бачать вигоду від цього зростання.

Вони говорили про лояльність, звичку, збільшення охоплення важко досяжних аудиторій.

— Знову ж, це не заслуга телебачення.

Це зовнішні фактори.

І тому воно як прийшло, так само швидко може й минути.

Більше того, в мене є відчуття, що оскільки програмування на каналах сильно не змінюється, глядачі за рахунок збільшення Total TV і споживання можуть швидше перенаситися й потім довго від цього відходити: «Дякуємо, ми вже надивилися ваші телеканали, хочемо гуляти на вулиці».

Ніхто не дивиться трохи далі: що буде після того, як людей звільнять від домашнього примусового телеперегляду.

Тому я не поділяю цього фантастичного оптимізму від того, що виріс Total TV.

Плюс усі намагалися порівнювати його з березнем 2019 року, коли Total TV був аномально низьким.

Рік тому були вибори, багато людей працювали за межами дому, роздаючи листівки тощо.

— А ви на місці найбільших мовників зараз, під час карантину, змінювали би програмування?.

— Звісно.

Усі канали звикли, що все найцікавіше потрібно показувати в прайм-таймі.

А в прайм-таймі споживання сильно не змінилося.

Люди стали більше дивитися телевізор удень.

І якщо вдень не давати глядачам цікавий контент, а ставити його за звичкою, то в результаті всі ці розмови про лояльність, збільшення охоплення призводять до того, що глядачі швидше стомлюються від офпрайм-дивлення і шукають канали, які зможуть краще розважати їх із 10:00 до 18:00 — тобто до нішевих каналів, програмування яких може не залежати від частини доби.

Ви, напевно, бачили, що багато великих національних мовників додали випуски новин.

Це ніби збирати сирі вишні на деревах: ось вони вродили, гріх не зібрати.

Гріх не доставити випуски новин, тому що, по-перше, людям цікаво дізнатися, що відбувається, а по-друге, це прем’єрний контент, який не потребує великих інтелектуальних витрат.

— Чи спостерігали ви на ринках інших країн, щоби хтось десь під час карантину поставив в офпраймі щось цікавіше, ніж зазвичай?.

— Я не сильно дивився.

Але це складне питання.

Телеканал має дати відповідь, навіщо йому перегляд в офпраймі.

Рекламодавців більше не стає.

Тому він думає: цю прем’єру показати зараз чи зберегти на осінь? Незрозуміло, чи треба балувати глядачів в офпраймі, чи краще разом із ними перетерпіти карантин і вже балувати їх чимось цікавим і свіжим у майбутньому.

Поки ніхто нічого не змінив, то всі телеканали в рівних умовах, і глядачі страждають та дивляться з дітьми шкільні уроки.

— Це все правильно.

Але ми починали це обговорювати з того, що телеканали нічого не зробили, щоби зріс Total TV, й він піде, як і прийшов.

Чи могли канали щось зробити, щоби хоча б частинка цього зростання залишилася з ними й після карантину?.

— Це небанальне завдання, яке так легко не вирішиш.

Що такого можна зробити, щоби глядачі полюбили канали чи канал? Радше цьому може сприяти не контент, а комунікація із глядачами.

Зрозуміло, що сучасні телеканали мислять категоріями інтернету, соцмереж, тому цікаві флешмоби, історії вони роблять у диджиталі, де ведучі розповідають щось один одному.

Можливо, час повернутися до тієї тези, що інтернет уб’є телебачення? Насправді, телебачення вже стало You.

Можливо, якби поставити в офпраймі більше такого живого прямоефірного спілкування з ведучими в їхніх домашніх середовищах, то це збирало б аудиторію і на телебаченні.

А може, й ні.

Може, глядачі б думали: «Телебачення так само прикольне, як і соціальні мережі».

— Ви вже згадали трансляцію на телебаченні шкільних уроків.

Я називаю ці уроки вимушеним контентом, не маючи на увазі, що телеканали змусили їх показувати, а що це контент, поява якого викликана обставинами.

Показ такого «вимушеного» контенту пішов на користь тим, хто його показував, чи на шкоду?.

— Завжди виникає ключове запитання: хто це буде дивитися й нащо? Уявіть собі школяра, який сидить і вирішує дивитися якийсь урок, який невідомо чи збігається з тим, що має викладатися в цей час у його школі.

Телешкола йому оцінку не поставить, тому мотиваційна складова, навіщо це дивитися, незрозуміла.

Я пожартував у фейсбуку, що М1 — переможець шкільного показу.

Там про рейтинги нічого не було, я не знаю, чому люди вирішили, що це про рейтинги.

Я мав на увазі, що хтось на музичному каналі дивився немузичний контент і М1 отримав шанс поекспериментувати, продемонструвавши, що він може бути на музичному каналі.

І з точки зору довгого тестування, коли у звичних умовах таку лабораторію не побудуєш, і з точки зору промо молодим каналам, можливо, ця історія була корисною.

Вона привела якихось глядачів на канал, але, повторюся, незрозуміло, кому цей контент потрібен.

От як, наприклад, ZIK, News.

One змушують молоде покоління, яке їх ніколи не дивилося, налаштовувати ці канали й дивитися.

— Ви пожартували, що найбільше виграв М1.

А «1+1 медіа» надіслала пресреліз, що найбільше виграв «Плюс.

— Тут знову ж питання, нащо це дивитися і в чому виграш.

Є нещасні діти з батьками, які хотіли подивитися на «Плюс.

Плюс» цікаві мультфільми, розважитися.

Вони у своєму звичайному життєвому ритмі вмикають «Плюс.

Плюс», а там замість мультяшок показують, як якась тітка коло дошки щось малює.

Вони просто залишилися на цьому контенті.

Тому самі по собі цифри цих уроків незрозумілі.

Потрібно аналізувати, чи прийшли на канали нові глядачі, які їх до того не дивилися, чи це була експлуатація існуючої аудиторії, яка дивилася уроки протягом кількох перших днів, бо це для неї було в новинку, а потім їй набридало.

— Ще один тип контенту, який я відношу до «вимушеного» — богослужіння.

Трансляція богослужінь пішла в плюс мовникам, які їх транслювали, чи в мінус?.

— Це була класика нішевих трансляцій: великим каналам — у мінус, малим — у плюс.

Найбільше на користь ці трансляції пішли «UA: Першому» та «UA: Культурі».

Особливо вдалим був показ ранкового богослужіння УГКЦ через зручний час служби.

Пам’ятаєте, за півтора тижня до трансляцій ми жартували, що можна показувати не просто богослужіння в церкві, а додати туди інтерактивний контент — як ZIK розігрував i.

Phone? Ідеї не вмирають, так що міг би знайтися спонсор, який би розігрував спеціальну священну ковбасу, яку старша аудиторія могла би виграти при правильній поведінці.

Глядачам потрібна інтерактивність.

Тому якщо ви можете придумати її для телеканалу і зробити його контент максимально фейсбучно-ютубовським, то глядачі любитимуть вас за це.

Картинка в картинці і ще чотири біжучі рядки зверху — це мрія будь-якого глядача, який таким чином може почитати гороскоп, або послухати гостя у студії, або подивитися трансляцію, коли хоче, не перемикаючись.

— Мені ця історія про i.

Phone і уроки нагадала, як роками журналісти приходили до телеменеджерів із запитанням: телебачення має просвіщати аудиторію, підтягуючи її до певного рівня, чи загравати з її найпростішими потребами й розважати? І ми отримали експеримент: що станеться, коли телебаченню дадуть освітній контент.

Телебачення не стало тим, хто навчає, воно одразу ж додало в навчання розважальний компонент.

— Так, ZIK зірвав уми дітей.

На українському телебаченні багато років тому були схожі спроби: під час рекламних блоків показували цифри.

Якщо ти побачив усі та відправив їх, то міг щось виграти.

То були спроби стимулювати дивитися рекламні блоки.

А в цьогорічному випадку є запитання до менеджерів ZIK, що вони хотіли зробити цим розіграшем i.

Phone: збільшити аудиторію, тримати глядачів на каналі чи просто розіграти i.

Phone і створити хайп?.

Цифри виросли.

Але ця школа не монетизується.

Можна думати, що діти набіжать її дивитися, а за рахунок можливості виграти i.

Phone полюблять ZIK і він стане улюбленим каналом дітей.

— Я прочитала вашу колонку про дивлення на окупованих територіях.

Що ви думаєте про запуск телеканалу «Дом»? Він буде успішним?.

— Ураховуючи, що в ІТК є можливість міряти АТО, «Дом» треба поміряти, щоби зрозуміти, чи люди його налаштували.

Якщо подивитися на улюблені програми українських телеканалів серед тамтешніх мешканців, то видно, що в них користується популярністю контент каналу «Україна».

Коли уряд створював «Дом», він орієнтувався на цифри.

Уявіть, що у вас є плейлисти, де до 20–30 нормальних телеканалів додається ще один.

Важко уявити, що на ньому має бути надзвичайного, щоб ви його вмикали й дивилися.

Багато залежить від програмування.

По дистрибуції ви бачите: до 60 % дивляться аналоговий кабель, де «Дому» немає.

15 % — супутникові сім’ї, але «Дому» немає й на супутнику.

Залишається по 15 % тих, хто теоретично можуть дивитися Т2 і аналоговий ефір.

Тобто він може бути доступний десь у 20 % домогосподарств.

А на старті в нас було 15 % домогосподарств, які могли дивитися супутникові канали, включно з тим контентом, який зараз показуватиме «Дом».

Найбільш доступним способом дистрибуції є IPTV/OTT-плейлисти, тому теоретично «Дом» мав би бути там.

— Його немає ні там, ні на супутнику, тому що медіагрупи віддавали йому свій контент тільки за умови, що його не буде на неокупованих територіях.

— Якщо він тільки ефірний, то жодної додаткової цінності він не створює (під запуск телеканалу «Дом» уряд запланував встановлення додаткових 11 потужних цифрових передавачів уздовж лінії розмежування в Донецькій і Луганській областях.

За попередніми розрахунками, це має зробити «Дом» доступним для прийому 80 % мешканців окупованих територій.

— Ред.).

— У ІТК є можливість вимірювати дивлення тільки на окупованому Донбасі? У Криму ні?.

— Оскільки в Криму була пряма агресія, то піплметри з Криму вивезли.

А за вимірювання АТО ми довго боролися.

Ми вимірювали його до січня 2018 року.

Потім у якийсь момент здалися і сказали: «Продовжимо вимірювати, але виключимо із загальнонаціональної валюти, тому що через блокаду там немає дистрибуції рекламодавців».

Тому можна звернутися до ІТК й напряму поміряти «Дом».

Або ж застосувати дослідницькі способи: за допомогою тайм-шифтінгу й того, що якийсь контент медіагруп із відставанням менше семи днів повторюватиметься на телеканалі «Дом», можна без додаткового вимірювання отримати приблизні цифри охоплення, чи хтось контактував із цим контентом.

За таким самим принципом тепер можна приблизно оцінити дивлення ICTV Ukraine.

Але цифри будуть незначні, тому, можливо, і не треба його вимірювати, щоб не розвінчувати міфи про його впливовість.

— Рішення закодувати супутник було ухвалено давно.

Потім уряд вирішив боротися за інформаційну безпеку й запускати «Дом».

Потім була несподівана реакція президента і парламенту на перші результати кодування, дехто з медіагруп відбувся легко, а дехто запустив новий телеканал.

Якщо дивитися на все це комплексно, чи не було кодування супутника помилкою — для мовників і для держави?.

— Кодування супутника негативно відбилося тільки на кінцевих користувачах, яким довелося перепідключатися та платити.

Купа телеканалів залишилася доступною, якщо платити не хочеться.

Держава тут ні до чого.

Можна провести таку аналогію: із села до райцентру ходила безкоштовна маршрутка, люди звикли, потім її зробили платною, сказавши, що безкоштовно можна добиратися на велосипедах, але люди незадоволені.

Кодування — це добре, і треба було робити це ще раніше, щоб люди звикли: треба платити за маршрутку.

— Ви більше не входите до технічного комітету ІТК?.

— Туди входять тільки представники засновників.

27 березня я перестав бути представником засновників.

Суспільне є членом нішевого угрупування, яке очолює Типусяк (Микола Типусяк, директор із маркетингу «Еспресо».

— Ред.), і тепер я можу увійти в це зібрання вимірювачів нішевих каналів.

— І ще й очолити його.

— Типусяк очолює.

— У зв’язку з тим, що Star.

Media вирішила переорієнтуватися із класичних досліджень на великі дані, чи можуть відбутися якісь зміни в цьому ж напрямку і в ІТК? Я чула не від Star.

Media, а від інших засновників, що вони незадоволені ІТК: кажуть, вони не розуміють, що він робить, окрім управління телепанеллю.

— ІТК тільки панель і робить, він нічого більше й не має робити.

До речі, до того, як приєднатися до команди Суспільного, я чекав на пропозицію увійти в ІТК на повноцінний робочий процес, бо думав, що я ідеальний кандидат.

Але так і не дочекався від керівників такої пропозиції.

— На яку позицію в ІТК ви претендували?.

— У 2002 році я проходив співбесіду в GfK Ukraine на посаду для роботи з панеллю.

Але коли почали збирати рекомендації від каналів, то «Інтер», кажуть, дав негативну.

А за тиждень «Інтер» переманив мене до себе із КМІСу.

Що до моєї посади, то співбесід чи пропозицій не було.

Але загалом для роботи панелі та для контролю за роботою Nielsen я б, напевно, міг багато додати.

Навіть коли я працював у Star.

Media, ринок помилково міг вважати, що завданням було робити щось на користь Star.

Але всі роки членства в технічному комітеті пріоритетом для себе я мав якість та чесність вимірювань.

Тому, звісно, прикро залишати цей напрямок, і доведеться зосередитися на незалежному аудиті даних піплметрії та пошуку відхилень у них.

Ну і, звісно, сфокусуватися на альтернативних вимірювання теле- і радіоспоживання.

— Нещодавно ІТК почав вимірювати тайм-шифт.

Які ще зміни до вимірювань були у планах?.

— Останні два роки відбувається стагнація: все, що можна вимірювати, вже вимірюється.

Там пік розвитку й більше вже зробити неможливо.

Наступним має бути якісний стрибок у велике майбутнє.

Але проблема в тому, що на інших ринках цього стрибка теж не відбувається.

В телевізійних панельних вимірюваннях уже нічого вигадати неможливо.

Найшвидшим транспортним засобом є літак і ми вже в ньому летимо.

Наступним має бути винаходження телепортації.

— Можливо, дачне дивлення?.

— Це як у літаку вам почнуть розносити їжу.

Не потрібно суттєвих інвестицій, потрібно тільки бажання.

— А що все-таки робити з вимірюванням дивлення телевізійного контенту на малих екранах (ноутбуках, планшетах, смартфонах.

— Ред.)? Нехай воно й невелике, й добудувати для нього панель дорого, але воно є й могло б монетизуватися якось краще, ніж за тарифами You.

Є й технічне рішення, яке дозволяє вставляти у стримінг рекламу на місці рекламних пауз в ефірі.

— Якщо коротко, то міряти його як валюту не на часі, бо там його мало.

Але робити це треба і не за допомогою дорогих Kantar чи Nielsen, а з нормальними локальними підходами і залученням провайдерів.

— Напевно, ви за свою кар’єру зробили багато прогнозів.

Які у вас були найбільш несподівані і вдалі прогнози, а які найбільші помилки?.

— Не згадаю ні того, ні іншого.

Я зазвичай їх не фіксую.

Я роблю стільки прогнозів протягом року, що нічого незвичайного мене не веселить і не розчаровує.

З поточного пам’ятаю, що всі мені розказували, що Total TV в 2020 році впаде, а тут настав 2020 рік —і він зростає.

І почав він зростати ще до вірусної історії, уже в кінці 2019 року.

У телебаченні не всі процеси відбуваються лінійно.

Теги за темою
Ринок
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Оля Цибульська скасувала концерт через мобілізацію її музикантів на Рівненщині
Комсомольская правда
2024-11-16T20:42:17Z
"Прокляте селфі на Оскарі": як склалися долі Анджеліни Джолі, Бреда Пітта, Меріл Стріп та інших після 2014 року
Фокус
2024-11-16T20:27:53Z
Дитяче Євробачення-2024: яке місце посів Артем Котенко з України
24tv
2024-11-16T20:27:52Z
Цікавий вечір гарантовано: 4 фільми та серіали про радіо й телебачення
24tv
2024-11-16T20:00:23Z
Гарячий і рельєфний Бекхем схвилював шанувальниць фото в сауні
GlavRed
2024-11-16T19:27:01Z
На «Дитячому Євробаченні 2024» перемогла Грузія. Україна — на третьому місці
Детектор М
2024-11-16T19:25:01Z
Грузія перемогла на Дитячому Євробаченні-2024
24tv
2024-11-16T19:00:01Z
Дитяче Євробачення 2024: онлайн-трансляція
ГЛАВКОМ NET
2024-11-16T18:00:13Z
Періс Гілтон з розмахом відсвяткувала перший рік життя доньки Лондон і показала, як вона підросла
TSN
2024-11-16T17:52:24Z
Шольц подзвонив Путіну з 2 причин
24tv
2024-11-17T02:36:35Z
У WP назвали ключову мету Путіна до початку переговорів із Україною
Хвиля
2024-11-17T02:30:01Z
Замість генконсульства РФ у Познані там могло б існувати консульство України - Сікорський
УкраинФорм
2024-11-17T02:27:53Z
Це дорога до капітуляції до капітуляції: Портников пояснив, чого добиваються росіяни
TSN
2024-11-17T02:00:58Z
Повалення, в'язниця та смерть: з'явився несподіваний сценарій падіння режиму Путіна
GlavRed
2024-11-17T01:42:34Z
Китай співпрацюватиме з новою адміністрацією США – Сі Цзіньпін
ZN UA
2024-11-17T01:36:33Z
Хезболла розглядає варіант припинення вогню за проєктом США та Ізраїлю
ГЛАВКОМ NET
2024-11-17T01:12:49Z
Мусульманські лідери в США висловлюють невдоволення кадровими рішеннями Трампа – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2024-11-17T01:12:18Z
Зеленський пообіцяв підписати закон про цивільні партнерства
24tv
2024-11-17T01:00:42Z
Результат на мільйон: для чого француженки кидають пральний порошок в унітаз
GlavRed
2024-11-03T18:27:51Z
5 продуктів для здорового та густого волосся: що треба їсти щодня
24tv
2024-11-16T22:18:49Z
Усього 5 хвилин у морозі: як холод зміцнює сон і знижує тривожність
24tv
2024-11-16T18:06:42Z
6 переваг сирого меду, які можуть підвищити імунітет цієї зими
Фокус
2024-11-16T18:00:58Z
Ціни на ліки мають бути доступними для українців, – Юлія Тимошенко
TSN
2024-11-16T17:51:57Z
Коли краще снідати: час прийому їжі може вплинути на здоров'я
24tv
2024-11-16T16:36:21Z
Одна з важливих причин, чому зимою не несуться кури: про це часто забувають
TSN
2024-11-16T15:48:32Z
Знайдено простий спосіб збільшити тривалість життя щонайменше на 5 років: що потрібно робити
Фокус
2024-11-16T14:51:53Z
Фізичні вправи сприяють зростанню нейронів завдяки м’язовим сигналам
Portaltele
2024-11-16T13:52:54Z
Стосується кожного: легендарний Баффет назвав інвестицію, яка завжди допоможе досягти успіху
24tv
2024-11-16T23:39:20Z
Схема «азербайджанського газу» втратила сенс: російський «Газпром» позбувся одного з двох постійних клієнтів
Украина Криминальная
2024-11-16T22:57:19Z
Найдорожча валюта світу: де долар коштує абсолютний мізер
24tv
2024-11-16T20:48:04Z
Бензоколонка Путіна на межі краху: російські НПЗ масово скорочують виробництво
Хвиля
2024-11-16T20:30:36Z
На сонячні та вітрові станції чекає серйозне випробування: експерт пояснив причину
24tv
2024-11-16T20:18:05Z
Корисний фрукт помітно здорожчав: вартість хурми зросла на третину
24tv
2024-11-16T20:00:33Z
У Кабміні повідомили, хто отримає надбавки 2000 гривень: призначатимуть автоматично
Политека
2024-11-16T20:00:16Z
У 5 разів більше енергії: старі вітряні турбіни "відродять" у вигляді нового проєкту
InternetUA
2024-11-16T19:33:32Z
Суд виніс вирок українцю, який створював креслення для російських АЕС
InternetUA
2024-11-16T18:48:38Z
День Платона та Романа: традиції свята
ZN UA
2024-11-17T02:33:48Z
Як сказати "попкорн" українською: лише одиниці знають правильну відповідь
GlavRed
2024-11-17T02:33:25Z
Міноборони створило нову систему захисту інтелектуальної власності та патентування технологій - Умєров
УкраинФорм
2024-11-17T02:30:56Z
У Росії злетіли стратегічні бомбардувальники Ту-95: коли вийдуть на пускові рубежі
TSN
2024-11-17T02:03:35Z
Сили оборони отримали від Нідерландів артилерійські установки DITA: які характеристики
TSN
2024-11-17T02:00:24Z
Нідерланди передали Україні 155-мм САУ DITА
ГЛАВКОМ NET
2024-11-17T01:45:09Z
Військовослужбовець привласнив донати, які нібито збирав на БПЛА
УкраинФорм
2024-11-17T01:33:52Z
У Міноборони розповіли про перші результати щодо зміни місця служби через Армія+
InternetUA
2024-11-17T01:03:41Z
Франція надала близько 100 тисяч євро для облаштування класів у п’яти навчальних закладах Сумщини
УкраинФорм
2024-11-17T00:42:39Z
Доля підготувала дещо особливе: кого зі знаків Зодіаку чекає романтична зима
GlavRed
2024-11-17T00:27:26Z
Названо найкорисніші види риби, які треба їсти частіше: чим вони особливі
24tv
2024-11-17T00:00:27Z
День ангела 17 листопада: кого та як вітати з іменинами
TSN
2024-11-16T23:57:36Z
Як почистити дерев'яні ложки: жінка у Мережі показала дієвий лайфхак
GlavRed
2024-11-16T22:27:34Z
Не повторюйте ці помилки: ютубер запитав 70-річних, про що вони найбільше шкодують
24tv
2024-11-16T20:21:27Z
Спадний Місяць з 16 листопада 2024 року: що можна і не можна робити
Фокус
2024-11-16T19:30:52Z
Цифри здивують: оприлюднено ідеальну температуру для прання постільної білизни
GlavRed
2024-11-16T19:27:49Z
Все залежить від часу: як варити буряк, щоб він не втратив колір
24tv
2024-11-16T19:27:05Z
Жага успіху, увага до деталей та гроші: правила життя засновника Zara Амансіо Ортеги
24tv
2024-11-16T18:12:35Z
Під Вовчанськом прикордонники уразили дронами позиції росіян та знищили військову техніку
УкраинФорм
2024-11-17T02:15:02Z
Росіяни запустили КАБ по Харкову: було чутно вибухи
ГЛАВКОМ NET
2024-11-17T02:00:32Z
В Івано-Франківській області пролунали гучні вибухи - "шахеди" долетіли до західних регіонів України, гучно також у Чернігівській та Дніпропетровській областях
ZN UA
2024-11-17T01:49:39Z
Наміри є, але не все так просто: чи можуть росіяни піти у наступ на Запоріжжя
24tv
2024-11-17T01:45:30Z
За сприяння прокуратури державі за два роки повернули 1,3 тисячі гектарів лісу на Чернігівщині
УкраинФорм
2024-11-17T01:03:15Z
Гороскоп на 17 листопада для всіх знаків Зодіаку: будьте обережні сьогодні
Политека
2024-11-17T01:03:02Z
Росіяни продовжують бомбардувати Сумщину - 50 обстрілів п’яти громад протягом дня
УкраинФорм
2024-11-17T00:06:30Z
Російські загарбники атакують Україну ударними БпЛА: мапа тривог
TSN
2024-11-16T23:57:07Z
Співали російський гімн та носили каміння: військовий розповів про знущання у російському полоні
TSN
2024-11-16T21:57:59Z
Ліга націй УЄФА: Албанія і Чехія зіграли нічийний матч у групі збірної України
УкраинФорм
2024-11-16T23:57:44Z
Ліга націй: Нідерланди розібралися з Угорщиною після зупинки матчу
Football.ua
2024-11-16T23:57:43Z
Збірна Німеччини познущалася з боснійців та достроково виграла групу Ліги націй
TSN
2024-11-16T23:57:06Z
Ліга націй: Швеція обіграла Словаччину
Football.ua
2024-11-16T22:18:57Z
Ексдружина легенди Динамо запалила соціальні мережі пляжним образом: відверті фото дівчини
24tv
2024-11-16T22:18:04Z
Майк мав чудовий вигляд, – Льюїс розхвалив Тайсона попри поразку від блогера
24tv
2024-11-16T22:03:11Z
Україну влаштує лише перемога: всі розклади для команди Реброва перед останнім туром Ліги націй
24tv
2024-11-16T21:54:05Z
Ліга націй: Албанія та Чехія голів не забивали
Football.ua
2024-11-16T21:48:33Z
Ліга націй: дублі Вірца та Кляйндінста допомогли Німеччині розгромити Боснію і Герцеговину
Football.ua
2024-11-16T21:39:25Z
У повітря піднялися 7 бортів Ту-95мс
УкраинФорм
2024-11-17T02:09:34Z
Вночі у Києві пролунали вибухи - ЗМІ
TSN
2024-11-17T02:00:53Z
Ворог атакував Харків КАБами: у місті пролунали вибухи
TSN
2024-11-17T02:00:50Z
На Одещині затримали 9 ухилянтів, які намагалися втекти до Молдови
Украина Криминальная
2024-11-17T00:36:47Z
Заарештували нападника, який взяв у заручники співробітників ресторану під Парижем
УкраинФорм
2024-11-17T00:33:27Z
Українця засудили до 7 років позбавлення волі за шахрайство
InternetUA
2024-11-17T00:19:26Z
На Вінниччині шахрай ошукав військового на 100 000 гривень
Украина Криминальная
2024-11-16T23:45:34Z
На Вінниччині пролунали вибухи, Україну атакують "шахеди", нова група дронів зайшла через Сумщину
ZN UA
2024-11-16T23:15:35Z
У Києві сталася пожежа на ринку, є постраждалі
УкраинФорм
2024-11-16T22:30:00Z
Програма ChatGPT для Windows тепер доступна всім користувачам
InternetUA
2024-11-17T02:01:53Z
Кота знайдуть не всі: складна головоломка загнала у глухий кут користувачів соцмереж
GlavRed
2024-11-17T01:27:08Z
Google використовує штучний інтелект для боротьби з шахраями
InternetUA
2024-11-17T00:01:28Z
Останній звіт Пентагону розкриває сотні нових спостережень НЛО
ГЛАВКОМ NET
2024-11-16T23:21:53Z
Цей танець під трек 70-х зможуть повторити всі: що нового віруситься у тіктоці
24tv
2024-11-16T22:03:03Z
Apple оголосила про завершення підтримки двох культових моделей iPhone
InternetUA
2024-11-16T22:00:50Z
"Бермудський трикутник" на Алясці: чим цікавий штат, де бачать НЛО та зникають люди
Фокус
2024-11-16T21:36:27Z
"Київстар" припинив роботу важливої послуги: що треба знати абонентам
Политека
2024-11-16T20:42:51Z
YouTube заполонили піратські фільми у високій якості
InternetUA
2024-11-16T20:33:57Z
Водіям розповіли про одну важливу "приховану" кнопку в авто: що вона робить
GlavRed
2024-11-17T02:06:55Z
Механік показав, де шукати "приховану" кнопку у вашому авто, яка заощадить чимало грошей
24tv
2024-11-16T20:48:54Z
Що робити з авто взимку, щоб іржа перестала приходити уві сні: топ-4 дії
Знай
2024-11-16T19:51:51Z
В Україну привезли важливий артефакт із колиски автомобілебудування
AutoCentre
2024-11-16T14:03:49Z
Кросовери, гібриди та електрокари: названо кращі автомобілі року в Європі
Фокус
2024-11-16T12:12:36Z
Як з’явився найдорожчий автомобільний радіоприймач
AutoCentre
2024-11-16T11:48:22Z
Презентовано нового конкурента BMW X1 і Lexus NX від Honda
Фокус
2024-11-16T10:36:00Z
Трансформери йдуть у бій: британській армії запропонували нову версію легкого захищеного патрульного автомобіля
InternetUA
2024-11-16T10:33:27Z
Розкішний електричний Jaguar GT вперше показали на фото
AutoCentre
2024-11-16T09:51:03Z