Перший електробус МАЗ 303Е10 з низьким рівнем підлоги побачив світ.
Каркас електробуса виготовлений з труб стійкою до корозії сталі зі спецпрофілів, а панелі – з алюмінію та пластика, що дозволить уникнути серйозного ремонту.
МАЗ 303Е10 обладнали акумулятором з високою ємністю – 412 А•ч та тривалим терміном служби.
Запас ходу близько 300 км.
Заряджати батареї можна від автономного трансформатора на 380 вольт або на спеціально обладнаних станціях з роз’ємом CCS2 Combo.
Для зарядки при максимальному струмі необхідно до 4 годин.
Електробус був створений на базі автобуса третього покоління МАЗ 303, однак з максимальною уніфікацією по вузлах, агрегатах, елементам облицювання та електросистем.
Розміри представленої моделі наступні: довжина – 12,43 м, ширина – 2,55 м, а висота – 3,3 м.
Пасажиромісткість електробуса – понад 70 пасажирів в салоні, з них 30 – на сидіннях.
Ще 14 місць передбачено в безбар’єрній зоні.В салони встановлена безконтактна система протизаземлення та висувною апареллю для людей на інвалідних візках.
Всі ряди сидінь оснащені USB-портами, що дозволяє заряджати в дорозі смартфони та планшети.
Також в електробусі є електричне опалення, що робить його повністю екологічним.
Кондиціонер працює як на обігрів, так і на охолодження.
Водійське місце обладнане цифровою панеллю приладів.
На екрані відображаються дані з датчиків дощу, світла, систем безпеки ECAS і EBS.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Solaris створила ще один автобус з нульовим рівнем викидів.
За матеріалами: maz.