У середньому обсяг придбаних ними телерейтингів (EqGRP, аудиторія «18-54», міста 50 тис.+) за період кризи зріс на 93% порівняно з аналогічним періодом 2019 року.
«Лідери не розгубилися в кризу.
Вони вже мають щеплення від цієї проблеми, і знають, що не можна втрачати контакт з аудиторією.
Топ-10 рекламодавців використали цінові можливості, які ми запропонували, і суттєво збільшили свою активність, практично в два рази.
Оскільки це компанії, які давно на ринку, я думаю, вони можуть бути прикладом.
Той хто вагається, має зрозуміти, що довгостроково ця стратегія працює.
Всі, хто може думати не тільки про найближчі 2-3 місяці, а дивиться на наступні рік чи два, мають орієнтуватись на стратегію лідерів», - відзначив Андрій Партика.
• Усі рекламодавці, які будуть в ефірі у період з 21.03.2020 до 31.03.2020, отримають 10% бонусних рейтингів.
• Рекламодавці, які повністю збережуть активність на ТБ у березні-травні, отримають 20% бонусних рейтингів.
• Рекламодавці, які збільшать рекламну активність у березні-травні на 10% і більше, отримають 25% бонусних рейтингів.
Деталі і правила отримання бонусів будуть обраховуються індивідуально для кожного клієнта.