Все більше ознак того, що батареї Tesla будуть гібридними, чого в світі досі ніхто не робив.
Це дозволить приблизно на 25% збільшити запас ходу автомобіля, повідомляє Electrek.
Зазвичай, коли мовиться про електромобіль з подовжувачем ходу (range extender), на думку спадає електромобіль на акумуляторі з невеликим бензиновим двигуном внутрішнього згоряння, який виступає в ролі генератора для підзарядки батареї в разі потреби.
Що пропонує Tesla.
Схожу концепцію планує реалізувати Tesla – за тим винятком, що запас ходу збільшується виключно завдяки електриці.
Команда канадського вченого Джеффа Дана з Університету Далхаузі з 2016 року співпрацює з Ілоном Маском і фінансується Tesla.
Ставши частиною спеціального науково-дослідного підрозділу, вони вже розробили і запатентували кілька інновацій в області акумуляторів.
Свою нову ідею – новий тип батареї, що складається як з довговічних літій-іонних, так і з енергетично щільних літій-металевих елементів – вони описали так:.
"Підвищення щільності енергії батарей знизить вартість електромобілів і дозволить збільшити запас ходу.
Заміна графітового анода в традиційних літій-іонних елементах на літій-металевий значно підвищить щільність енергії.
Однак літій-металеві аноди швидко втрачають місткість і виходять з ладу.
Для того щоб розробити елементи з високою енергетичною щільністю і терміном служби, ми пропонуємо гібридні літій-іонні/літій-металеві елементи, які виготовляються шляхом нанесення літій-металу на графіт".
Tesla виготовлятиме батареї самостійно.
Хоча зазвичай такий підхід призводить до руйнування літій-іонних елементів, вчені домоглися стабільності завдяки електроліту з подвійних солей.
Крім того, оскільки батареї не завжди працюють на максимальній місткості, гібридні елементи можуть функціонувати в літій-іонному режимі без істотної шкоди для довговічності.
На практиці це означає, що якщо літій-іонний акумулятор пропонує запас ходу на 300 км, то гібридний збільшить його приблизно до 400 км.
Акумулятори Tesla.
Все вказує на те, що Tesla ось-ось почне виробництво власних батарей, які, можливо, будуть гібридними.
Раніше автовиробник вже придбав компанію Hibar, яка спеціалізується на виробництві устаткування для випуску акумуляторних елементів.
Причому з'явилися відомості, що обладнання від Hanwha Group буде поставлено на всі 4 фабрики Tesla, де виробляються електромобілі.
Власні гібридні батареї зроблять Tesla недосяжними для конкурентів.
Маск прагне створити власне виробництво акумуляторів з метою довести вартість батарей до 100 доларів за к.
Вт-год в масовому масштабі.
Тобто знизити поточну вартість більш, ніж на 50% (за експертними оцінками, зараз вона становить 158 доларів).
Якщо у Маска це вийде, він виявиться недосяжним для конкурентів, чия питома вартість батарей буде в 2-2,5 рази дорожчою.
А буквально 10 днів тому Tesla запатентувала новий електрод для батареї, ресурсу якої вистачить на мільйон миль.