У компанії нагадали, що створили спеціальні спливаючі вікна в Facebook та Instagram з офіційною інформацією про епідемію.
Ілюстрація / REUTERS
У звіті Facebook зазначається, що попередження про фейки працюють, передає Громадське. Так, у 95% випадків люди не клікають на пост із маркуванням.
У компанії нагадали, що створили спеціальні спливаючі вікна в Facebook та Instagram з офіційною інформацією про епідемію від Всесвітньо організації охорони здоров'я. За інформацією компанії, понад 350 мільйонів людей переглядають цю інформацією.
Крім того, з 1 березня, модератори видалили 2,5 мільйона нерекламних постів, які просували продаж захисних масок, антисептиків та тестів на COVID-19.
Нагадаємо, соцмережа Twitter запроваджує спеціальне маркування для дописів, які міститимуть неправдиву або суперечливу інформацію щодо коронавірусу SARS-CoV-2.
Читайте також:
- Симптоми коронавірусу - як відрізнити від грипу чи застуди
- Коронавірус карта поширення на сьогодні (оновлюється)
- Коронавірус новини в Україні та світі - онлайн
- Антисептик своїми руками: прості рецепти, як зробити його вдома (відео)
- Лікування коронавірусу: які препарати використовують при COVID-19 в Україні та світі
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала