/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F177369%2Fi150_ArticleImage_177369.jpg)
Через COVID-19 ціни на пряму рекламу у 2020 році не зростатимуть так, як сподівався ринок. Прогноз Kwendi Media Audit
Про це свідчать результати опитування Kwendi Media Audit, у якому взяли участь українські рекламні холдинги та медіаагенства Publicis Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, OM OMD Group Ukraine, razom communications, Group M, Sigma и Media Systems.
У порівнянні з лютневої хвилею опитування, очікування експертів помітно знизилися у всіх категоріях розміщень через вплив карантину на економіку країни.
Інфляція на телебаченні залишається найвищою.
Для зовнішньої реклами деякі респонденти очікують дефляцію - це призвело до падіння консолідованого прогнозу для категорії вдвічі.
Найменша середня медіа-інфляція за підсумками 2020 року, як і раніше, очікується в друкованих виданнях.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала