За словами міністра законопроект про внутрішній водний транспорт був підготовлений з урахуванням стандартів ЄС, передбачених Угодою про Асоціацію Україна-ЄС.
«Річкові перевезення були і залишаються найдешевшим та найбільш екологічним способом доставки вантажів із усіх можливих.
З прийняттям закону „Про внутрішній водний транспорт“ ми очікуємо зростання обсягу вантажоперевезень з поточних 12 млн тонн до 30 млн тонн на рік з економічним ефектом для держави до 13−16 млрд грн щороку», — розповідає Криклій.
На думку урядовця, розвиток суднобудування водночас сприятиме створенню нових робочих місць та залученню українських та іноземних інвестицій.
Крім цього, ухвалення законопроекту допоможе значно розвантажити дороги та зменшити витрати на їх ремонт.
А це мільярди гривень.
«Зараз спільно з транспортним комітетом ВРУ, його головою Юрієм Кісєльом та командою фахівців ми доопрацьовуємо законопроект до другого читання і дуже очікуємо на найскоріше його прийняття», — зауважив міністр.
Він додав, що разом з разючими плюсами, які може дати Україні реформа річкових перевезень і відновлення всіх транспортних потужностей Дніпра, ці зміни також вкрай важливі в євроінтеграційному напрямі.
Відтак, проект майбутнього закону включає імплементаційні норми 5 основних європейських директив у сфері внутрішнього водного транспорту та вимоги, передбачені Угодою про Асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
Зазначимо, що разом з головою представництва ЄС в Україні, послом Матті Маасікасом, головою Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури Юрієм Кісєльом та головою підкомітету з питань річкового транспорту Артемом Ковальовим Владислав Криклій обговорив прогрес у розробці Закону «Про внутрішній водний транспорт».
«Українська річкова мережа має потенціал стати основою модернізованої транспортної системи України.
Однак для цього потрібні реформи, і ухвалення нового закону стало б першим кроком», — підкреслює Матті Маасікас.