![В Офісі президента хочуть створити президентський пул ЗМІ](https://thumbor.my.ua/Ap14qOY97T477M1XDcbZDyg7UJA=/335x225/smart/filters:format(jpeg)/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F177627%2Fi150_ArticleImage_177627.jpg)
В Офісі президента хочуть створити президентський пул ЗМІ
Заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко розповів про ідею створення президентського пулу ЗМІ, до якого увійдуть 20-25 журналістів.
Про це він повідомив в інтерв'ю виданню «Вести».
«Думаю, нам необхідний пул журналістів, які ходять на пресконференції або брифінги.
У ньому має бути 20-25 представників ЗМІ, не більше – так робиться в різних країнах Європи, в США.
Тоді розмова виходить предметним і продуктивним.
І це не означає, що ми закриваємося від інших ЗМІ», – сказав пан Тимошенко.
Він додав, що при впровадженні цього задуму будуть зважати на реакцію журналістської спільноти.
«Розуміємо, що буде багато незадоволених.
Але це найпродуктивніша і робоча схема.
Щоб прийшли 25 акредитованих журналістів отримали 25 відповідей.
Інакше це перетворюється в процес обміну думками з президентом, самоствердження, світські бесіди», – говорить він.
«Детектор медіа» намагався взяти коментар про деталі цієї ідеї в пана Тимошенка, а також – чому він дав інтерв’ю виданню «Вести» яке, за даними моніторингів, періодично поширює меседжі російської пропаганди.
Він попросив надіслати запит у пресслужбу.
«Детектор медіа» написав запит і очікує на відповідь.
Серед тих, кому відмовили, – знімальні групи каналів UMN (skrypin.
ua) та «Настоящее время», журналісти видань «Український тиждень», «Букви», Delo.
ua, «Бабель», «Главком», а також авторка проєкту «Соромно» Яніна Соколова.
Пресконференція президента України Володимира Зеленського відбулася 20 травня.
На неї акредитували близько 70 медіа, серед них – представників 20 іноземних медіа та інформагентств.
Також там були присутні й працівники «каналів Медведчука» – 112, News.
One, ZIK, сайту Анатолія Шарія та особисто Дмитро Гордон.
Юлія Мендель говорила, що ЗМІ обирали за рейтингом та з різними ідеологічними позиціями.
А видання, які поставлять питання, вона обирала зі списку акредитованих, «намагаючись надати слово медіа з різними позиціями щодо ситуації в країні».