/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F177675%2Fi150_ArticleImage_177675.jpg)
Ocean Media запроваджує програму підтримки рекламодавців у літній період
Сейлзхаус Ocean Media, запроваджує програму підтримки рекламодавців на літній період.
Про це повідомляє пресслужба.
Компанії, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів в телеефірі, отримають 20% бонусного розміщення.
Рекламодавці, які влітку інвестують в комунікацію своїх брендів зі споживачами більше від попереднього плану, отримають 25% бонусів.
Якщо бренди не мали раніше заявленої активності, але з’являться в телеефірі влітку з бюджетом не менше 2 млн грн на період березень-серпень, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.
«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його пом’якшення вже наприкінці травня дало можливість нашим рекламодавцям почати відновлювати продажі, - зазначає директор з продажів Ocean Media Сергій Смелянський.
- У цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачам й продовжують інвестувати в цей непростий період для компаній та економіки в цілому».
Показники телеперегляду, за інформацією сейлзхаусу, у 2020 році «б’ють всі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання до 50%».
Саме тому компанія бачить у цьому можливості для своїх клієнтів.
«За даними нашого дослідження, абсолютна більшість наших партнерів розраховує відновити продажі до докризового періоду вже до кінця 2020 року», - додає Сергій.
На фото Сергій Смелянський.