/https%3A%2F%2Fdetector.media%2Fdoc%2Fimages%2Fnews%2Farchive%2F2016%2F177732%2Fi150_ArticleImage_177732.jpg)
Ткаченко чекає від Суспільного не лише збалансованих новин, а й рейтингу
Про це він сказав 4 червня на брифінгу в парламенті, відповідаючи на запитання журналістів, як він планує працювати з Суспільним та яких змін варто чекати, повідомляє «Укрінформ».
«По-перше, цього року ми зробили все для того, щоб фінансування було пристойним.
Ми нещодавно зустрічалися з наглядовою радою, говорили про перспективи.
Я вважаю, що перед Суспільним стоять теж немалі виклики, і вони пов'язані не тільки з дотриманням вимог щодо балансування в новинах, щодо нейтрального ставлення в новинах і кваліфікованих новин, але й з популярністю цього каналу.
Тому що мати рейтинг, який зараз має Суспільне, яке фінансує держава, на тому рівні, який він є..
Я б не хотів казати непристойно, але незручно для тих, хто має великі сподівання щодо Суспільного, таких, як я», – сказав Олександр Ткаченко.
За його словами, у нього з головою правління Національної суспільної телерадіокомпанії України Зурабом Аласанією хороший робочий котакт.
«Я Зураба..
був одним із тих, хто рекомендував його на цю посаду свого часу, тому в нас із ним хороший робочий контакт», – зазначив міністр.
Він розповів, як бачить роботу філій Суспільного.
«Ми мали презентацію щодо філій, є момент, пов'язаний із тим, яким чином можна оптимізувати роботу філій для того, щоб вони були більш ефективними.
Коли в деяких філіях працювало по 200 людей і виробляли незначну кількість продукту програмного, мені, як медійнику, це не зовсім зрозуміло», – додав Олександр Ткаченко.
Він був головою Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики.
На цю посаду пан Ткаченко запропонував кандидатуру свого заступника в комітеті Микити Потураєва.
Упродовж травня у ролі голови Комітету Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики Олександр Ткаченко зустрічався двічі з наглядовою радою НСТУ, голово правління і деякими членами правління.
На останній зустрічі пан Ткаченко дізнався про успіхи цифрових платформ Суспільного мовлення.
Додамо, на «UA: Першому» планують досягти ромір частки аудиторії 1,30 % до кінця 2020 року.
Як писав «Детектор медіа», показники «UA: Першого» у 2019 році впали по всіх основних аудиторіях.
Канал не дотягнув до частки 1% по жодній з основних аудиторій.
При тому у січні 2020 року показники «UA: Першого» зросли завдяки біатлону і фільмам про диких звірів.
Наприклад, за «4+» частка каналу зросла з 0,54% до 0,92%, а за комерційною аудиторією «18-54, 50 тис.+» – з 0,34% до 0,49%.