За підсумками першого тижня червня (1-7 червня), кількість брендів, які рекламуються на українському телебаченні, зросла на 21% порівняно з найбільш кризовим 19-м тижнем 2020 року (4-10 травня).
Зокрема, на 23-му тижні (1-7 червня) в ефір вийшли 153 бренди.
Тоді як на 19-му тижні (4-10 травня) – 125 брендів.
Лідерами зростання стали рекламодавці з категорій «Торгівля» (+125%) та FMCG (+25%).
Таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватися, вважає пан Партика: «Психологічний шок від коронакризи завершився, бізнес звикає діяти по-новому.
Великі зміни сталися в управління компаніями, структурі продажів та доставки, роботі працівників в офісах.
Ознакою цих змін також стало зростання теледивлення і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу.
Загалом, бізнес почав відновлюватись».
Водночас пан Партика закликав усіх продовжувати дотримуватися вимог карантину.
Це, наголосив він, буде запорукою остаточного виходу з кризи як бізнесу, так і всього суспільства.
Надаємо, що на початку карантину Оcean Media запровадила бонуси для рекламодавців, а на початку червня оголосила про бонуси на літній період.