17 червня, 2020, 15:59.
.
Facebook запустив кампанію з інформування американських громадян про вибори президента в США та додав у соцмережі функцію відключення політичної реклами.
Про це написав засновник корпорації Марк Цукерберг у статті USA Today.
"Зважаючи на те, що наш дискурс відбувається в інтернеті, я вважаю, що такі платформи як Facebook можуть відігравати позитивну роль на цих виборах, допомагаючи американцям використовувати свій голос там, де це найбільш важливо, шляхом голосування.
Ми оголошуємо в середу найбільшу інформаційну кампанію за голосування в історії Америки.
Наша мета - допомогти 4 мільйонам людей зареєструватися для голосування", - наголосив Цукерберг.
Facebook створює спеціальний інформаційний центр, який буде показувати користувачам достовірну інформацію, в тому числі щодо того, як і де проголосувати або яким чином виборцям зареєструватися.
Водночас користувачі Facebook у США матимуть можливість повністю відключити всю політичну рекламу в соцмережі.
"І для тих із вас, хто вже прийняв рішення і хоче тільки, щоб вибори закінчилися, ми вас чуємо, тому ми також вводимо можливість відключити політичну рекламу", - зауважив Цукерберг.