MY.UAНовини
Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження
Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження

Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження

Пандемія Covid-19 боляче вдарила по усім країнам, а її економічні, політичні та соціальні наслідки лише починають проявлятись.

У той час як інтерес до новин як ніколи не високий, медіаіндустрії нелегко: доходів від реклами усе менше, багато друкованих газет по всьому світу закриваються, журналісти втрачають роботу, а веб-сайти все більше задумуються про платний доступ до новин.

Крім того, даються взнаки інші проблеми: недовіра людей до ЗМІ, дезінформація та неконтрольований вплив соціальних мереж.

Починаючи з 2012-го, їхні звіти про тенденції медіаспоживання виходять щороку, і охоплюють усе більше країн Європи, Америки, Азії та Африки.

Цей рік видався особливим: більшість даних із 40 країн було зібрано ще до спалаху Covid-19, але щоби донести, як усе змінилось після, на початку квітня дослідники повторили окремі питання свого опитування у США, Великобританії, Німеччині, Іспанії, Південній Кореї та Аргентині.

Media Sapiens публікують адаптивний переклад звіту-2020.

Повернення до традиційних джерел новин.

Останні дев’ять років дані показували, що онлайн-новини перемагають телебачення, друкована преса продовжувала падати, в той час як соціальні мережі різко набирали оборотів.

Коронавірусна криза все різко змінила, хоча, скоріше за все, тимчасово.

У шести країнах телебачення було на підйомі.

У Німеччині, наприклад, якщо у 2013 році друковані газети вживали 63% людей, то під час коронавірусу таких стало вже 26%.

Телебачення дивилось 82% людей, і його популярність різко йшла на спад та уже під час коронавірусу закріпилась на позначці у 72%.

Водночас соціальні мережі зросли з 18% до 39%, а онлайн-видання – з 63% до 69%.

У Великобританії серед тих, кому менше 35, перегляд новин на телебаченні зріс на 23% порівняно з січнем 2019 року, хоча ці ж люди досі надають перевагу веб-сайтам і соціальним мережам.

У США інакше: деякі телеканали відмовились у прямому ефірі показувати брифінги президента Трампа, бо той часто виступав проти медичних і наукових фактів.

Загалом квітневе опитування показали, що медіа проробили хорошу роботу, допомагаючи звичайним людям зрозуміти масштаби кризи (так вважають 60%), а також у тому, що кожен може зробити особисто, аби пом'якшити вплив Covid-19 (65%).

І хоча деякі медіа у минулому обвинувачували в схильності до сенсаційних історій, з цього приводу лише третина опитаних вважають, що ЗМІ перебільшували серйозність ситуації, хоча цей відсоток і був вищий у США (38%) та Аргентині (41%).

Загалом, через Covid-19 національним медіа стали довіряти відносно більше.

Не так, як лікарям чи організаціям охорони здоров’я, але більше ніж окремим політикам і звичайним людям.

Останні роки деякі політики, особливо популісти, підірвали довіру до медіа, але пандемія коронавірусу стала нагадуванням про те, що навіть послаблені медіа відіграють критичну роль в інформуванні населення та формуванні їхньої думки.

На піку карантину новинам про Covid-19 від традиційних медіа довіряли удвічі більше, ніж від соціальних мереж, відеоплатформ та месенджерів, де 4 з 10 людей вважають, що інформації довіряти не варто.

Хоча разом з тим інформацію із пошуковиків люди вважали більш надійною, хоча пошуковики, як і соціальні мережі, не продукують контент самостійно.

Особливо вражає те, що рівень довіри до національних урядів та медіа був майже ідентичним на початку пандемії: можливо тому, що новини тоді фокусувались на донесенні урядових повідомлень про здоров’я та соціальну дистанцію, а також показували офіційні прес-конференції.

Коли ситуація нормалізувались, медіа стали більш критичними і це відповідно могло призвести до повернення більшої полярності в плані довіри до ЗМІ.

Соціальні мережі та криза.

По всіх країнах лише чверть (28%) починають читання новин з веб-сайтів.

А тим, кому 18-24, удвічі схильні читати новини через соціальні мережі.

До соціальних мереж і месенджерів ставляться по-різному, але великий рівень їх використання свідчить про те, що багато людей впевнені в своїх здібностях помітити дезінформацію або ж просто цінують ці платформи з інших причин, ось як можливість зберігати контакт зі сім’єю та друзями.

У шести опитаних країнах чверть людей використовували Whats.

App, аби знаходити, дискутувати чи ділитись новинами про коронавірус – ця тенденція зросла на 7% після опитування у січні.

Десь 18% вступили у групи підтримки чи дискусії з людьми, яких не знали, у Facebook чи Whats.

App, аби поговорити саме про Covid-19, а близько 51% були в групі з колегами, друзями чи сім’єю.

Соціальні медіа можуть поширювати дезінформацію, але разом з тим допомагають людям підтримувати одне одного.

43% респондентів сказали, що використовували постійно і соціальні мережі, і традиційні новини.

Більш детальний аналіз показав, що у більшості країн люди, які шукали новини у медіа, і справді були більш поінформованими, ніж ті, хто знаходив інформацію у соціальних мережах.

Але, попри різні побоювання, останні не були дезінформовані.

Медіазвички суттєво змінились під час локдаунів, навіть якщо рівень зацікавленості було важко втримати.

Все більше людей почали дивитись онлайн-трансляції і довіряти новим онлайн-джерелам, але локдаун також посилив використання нових цифрових інструментів, а багато людей вперше приєднались до онлайн-груп чи взяли участь у відео-конференції.

Враховуючи вплив на продукцію та поширення друкованої продукції, криза Covid-19 скоріше за все пришвидшить, а не уповільнить перехід у цифрове майбутнє.

Що буде з довірою – передбачити складніше.

У більшості країн ЗМІ загалом відігравали допоміжну роль на ранніх етапах кризи, коли життя людей наражалось на найбільші ризики.

Але рівень довіри почав іти на спад, коли відновилась звична діяльність і виникли протиріччя щодо того, як краще відновлюватись.

Будь-який «ореол довіри» для ЗМІ може виявитись недовговічним.

Світова довіра до медіа продовжує падати.

Коли спалахнув Covid-19, довіра до медіа була на найнижчому рівні відтоді, як ми спостерігаємо за цими процесами.

Порівняно з 2019 роком ми побачили, що більшість часу новинам довіряють 38%, а це на 4% нижче, ніж торік.

Ми продовжуємо бачити відмінності між країнами.

Понад половина населення (56%) довіряє новинам більшість часу від Фінляндії до Португалії, але таких людей менше чверті в Тайвані (24%), Франції (23%) та Південній Кореї (21%).

За останній рік на 16% впала довіра до новин у Гонконзі (нині 30%).

А у Чилі, де відбуваються регулярні демонстрації щодо нерівності, медіа втратили 15% довіри: місцеві вбачали, що журналісти були ближчими до еліт, і не фокусувались достатньо на тому, що викликало народне занепокоєння.

На 12% впала довіра у Великобританії, на 11% у Мексиці, на 11% у Данії, на 7% у Канаді та на 6% у Австралії.

Розділені суспільства менше довіряють медіа, і не обов’язково через те, що там якась гірша журналістика, а тому, що люди загалом не задоволені інституціями у їхніх країнах і, можливо, через те, що медіа відображають більше поглядів, із якими люди незгодні.

Як це працює, можна побачити на прикладі недавніх виборів у грудні 2019 року в Великобританії, коли Борис Джонсон попросив людей схвалити його угоду щодо виходу з ЄС.

Торі отримали перемогу після токсичної політичної кампанії, через яку критиці піддали обидві сторони.

Багато хто бачив причиною поразки лейбористів несправедливе ставлення до їх лідера Джеремі Корбіна з боку «упередженої преси».

І як показують дослідження, вже через рік, у січні 2019-го, довіра до медіа респондентів, які вважають себе лівими, впала з 38% до 15%.

Рівень довіри серед правих теж зменшився, але значно менше.

Об’єктивні чи суб’єктивні новини?.

Велика політична поляризація співпала з бумом низькопробних інтернет-публікацій, що в свою чергу призвело до широкого розповсюдження полярних думок в інтернеті.

Багато ЗМІ для приваблення та утримання аудиторії приділяють все більше уваги потужним і самобутнім поглядам (колонкам, блогам – ред.).

Деякі коментатори все частіше ставлять під сумнів цінність об’єктивних новин у світі, де люди мають доступ до новин з якнайрізноманітніших кутів зору, в той час як інші непокоються тим, що соціальні мережі та алгоритми надихають ці ехо-камери та розділяють суспільства.

У цьому контексті нам було цікаво поглянути, чи змінились новинні смаки у споживачів відтоді, як ми досліджували цю тему в 2013 році.

Так перевагу нейтральним новинам найбільше надають у Німеччині, Японії, Великобританії та Данії – країнах з потужними та незалежними ЗМІ.

А до більш суб’єктивних новин, які висвітлюють одну точку зору, схиляються у Іспанії, Франції та Італії – країнах, які професори називають «поляризованими плюралістами»), так само як у США.

В США 30% споживачів хочуть, аби ЗМІ їх думку підтримували, а 60% хочуть нейтрального висвітлення.

У Бразилії таких 43% проти 51%.

Але от якщо порівнювати дані по Великобританії (порівняно з 2013 роком), то там на 6% побільшало людей, які підтримують об’єктивні новини.

І на 6% зменшилась кількість тих, які підтримують новини, що поділяють їх точку зору.

У США ситуація дуже відрізняється, адже там медіа з роками стали все більш «партійними»: 62% людей, які вважають себе правими, дивляться Fox News, і серед «лівих» таких 11%, а 34% людей, які відносять себе до лівих, дивляться CNN, і серед «правих» таких 9%.

Люди хочуть бачити новини, які поділяють їх точку зору: з 2013-го їх кількість виросла з 6% до 30%.

Та все ще 60% хочуть нейтральності.

І варто відмітити, що протягом кризи Covid-19 «партійні» сайти чи ТВ-бренди показали стагнацію у рості або мало виросли порівняно з іншими.

Люди, які дивляться новини на Fox News чи CNN, більш схильні надавати перевагу суб’єктивним новинам, у той час як у Великобританії, де телебачення зобов’язане бути нейтральним і це відповідно регулюється, спостерігається зворотна картина.

Хоча ті, для кого головним джерелом новин є соціальні мережі чи друковані газети, втричі більше схильні до новин, що поділяють їх точку зору.

У Іспанії (34%) та Бразилії (43%) споживачі хочуть більше суб’єктивних новин – і там більшу роль грають соціальні мережі.

Інтерпретувати поняття об'єктивності не легко у часи посилення політичної поляризації навіть у питаннях, де вагомість наукових доказів переважно надає перевагу одній стороні.

Такі медіа як BBC у Великобританії зіткнулися з критикою за те, що там пишуть «за її словами», «за його словами» у висвітленні таких тем, як зміни клімату, коли журналісти намагаються викласти обидві сторони аргументів.

Втім, видання на кшталт Guardian застосовують інший підхід, маркуючи такі історії як «надзвичайна кліматична ситуація».

І молоді до 30 років більш подобається такий підхід: тоді позиція очевидна.

Молоді загалом менше подобаються ЗМІ, які не дотримуються певної точки зору.

Глобальне занепокоєння дезінформацією залишається на високому рівні.

Це було ще до того, як вдарив коронавірус.

56% людей у 40 країнах переживають щодо того, які новини є справжніми та фейковими в інтернеті.

Найдужче за все – у Бразилії (84%), Кенії (76%) і Південній Африці (72%), де традиційні інституції слабкі, а соціальні мережі є дуже популярними.

Найменше переживають у менш поляризованих європейських країнах: Нідерландах, Німеччині та Данії.

Найчастіше джерелами дезінформації називають місцевих політиків, хоча у деяких країнах люди, які відносять себе до правих, більш схильні обвинувачувати медіа та соціальні мережі в поширенні фейків.

Найбільшим джерелом дезінформації вважають соціальні мережі (40%), новинні сайти (20%), месенджери на кшталт Whats.

App (14%) і пошуковики (10%).

У більшості країн найбільш занепокоєні Facebook (29%), You.

Tube (6%) і Twitter (5%).

Але Бразилію більше хвилює Whats.

App (35%), так само як Чилі, Мексику, Малайзію та Сінгапур.

Twitter вважають найбільшою проблемою у Японії, і You.

Tube – у Південній Кореї.

Криза Covid-19 показала, що ці мережі можуть використовуватись для поширення усіх видів шкідливої дезінформації, і не лише по політику.

Та низку конспірологічних теорій – від зв’язку мереж 5G з коронавірусом до розмов про те, що вірус може бути біологічною зброєю, винайденою в Китаї, поширювали також політики і медіа.

Враховуючи ці проблеми, Facebook активізував фінансування незалежних перевірок фактів, а ряд платформ, включаючи Twitter та You.

Tube, знімали дезінформацію, що порушувала правила, у тому відео президента Бразилії Жаїра Болсонаро.

Цифрова грамотність теж була в пріоритеті, а посилання на надійні джерела інформації у багатьох країнах тепер закріплена у верхній частині новинних стрічок Facebook.

Алгоритми налаштували так, аби першими у стрічці з’являлись офіційні та надійні джерела інформації.

Можливо, через Covid-19 боротьба з дезінформацією нарешті посилиться, а соціальні мережі стануть більш впевнено видаляти шкідливий чи сумнівний контент.

Втім, звична політика може і повернутись, коли криза закінчиться і почнеться гра у пошуки винних.

Зміна бізнес-моделей.

Надто рано прогнозувати остаточний вплив кризи Covid-19 на медіаіндустрію, але майже напевне можна констатувати, що вона стала каталізатором до скорочення витрат, консолідації та навіть більш швидких змін у бізнес-моделях.

У той час як деякі ЗМІ говорять про зростання підписок, інші видавці кажуть, що доходи від реклами впали на 50% і багато видавців урізали тираж, скоротили штат чи припинили виходити друком.

У Австралії News Corporation зупинили вихід близько 60 газет, у той час як у Великобританії аналітики стверджують, що до третини журналістів можуть втратити свою роботу через пандемію.

Усе це ставить у фокус моделі, за якими читач платить за онлайн-інформацію (включаючи підписку, членства, донейти та мікропеймент), а також довіру, що цьому сприяє.

Протягом останніх 12 місяців багато видавців почали збирати плату за контент чи обмежувати кількість інформації, яку можна прочитати безкоштовно.

У багатьох країнах спостерігається значний сплеск оплати онлайн-новин: нині за інформацію найбільше платять у США (20 +4%) та Норвегії (42 +8%).

Ріст також відбувся у Португалії, Нідерландах, Аргентині.

Загалом у США за весь час було дві хвилі росту: після виборів Дональда Трампа, коли ліберальні та молоді виборці хотіли підтримати публікації, які би могли схилити президента до відповідальності.

А цього року це теж може бути пов’язано з виборчим циклом, а також тактикою видавців, спрямованою на обмеження контенту, який люди можуть бачити безкоштовно.

На початку пандемії газети the New York Times та The Atlantic повідомили про найбільш значний ріс підписок, у той час як Guardian побачила приріст зростання числа «учасників» своєї спільноти.

Деякі видавці підкреслювали важливість надійної і точної журналістики, та через серію повідомлень про Covid-19 наростили собі кількість підписок і донейтів.

Але криза також підняла нові дилеми навколо пейволу.

Такі медіа як the New York Times у США та El Pais у Іспанії на деякий час відмовились від пейволу.

А Financial Times зробили частину контенту безкоштовним, аби забезпечити усім доступ до критично важливих для здоров’я повідомлень.

Найбільшим фактором для тих, хто підписується, є різниця у якості контенту.

Підписники вірять, що отримують кращу інформацією.

У той час як велика кількість людей абсолютно задоволена тим контентом, який вони мають безкоштовно, і ми спостерігаємо велике число людей (40% у США та 50% у Великобританії), які кажуть, що нічого не змусить їх платити.

Багато хто переживає за зростання рівня інформаційної нерівності, коли бідніші люди стануть більш залежними від соціальних мереж та інших низькопробних новин, у той час як ті, хто може собі дозволити – отримуватимуть кращу інформацію.

Нині найбільше про це переживають у США (24%) та Норвегії (17%).

Найменше ж – у Великобританії (9%): можливо, через поширений доступ людей до високоякісних безкоштовних новин від BBC, популярність газет і веб-сайтів, і тому що на Guardian, де діє модель донейтів, інформація доступна для перегляду.

Половина з тих, хто платить за онлайн-сервіс у США, підписані на the New York Times і Washington Post, а у Великобританії – на The Times та the Telegraph, хоча там підписників загалом менше.

Цікаво, що в Норвегії за новини беруть оплату багато різних ЗМІ: респонденти згадали 129 різних найменувань.

А у США – 131.

У той час як у Великобританії мало хто вводить пейвол.

У трьох країнах більшість людей підписані лише на одне медіа, а у Норвегії – два чи три, і часто це національне ЗМІ та місцева газета.

Донейти за новини – це щось порівняно нове, хоча Wikipedia та National Public Radio отримали більшість свого прибутку в такий спосіб багато років.

У США нині 4% згодні жертвувати гроші для якогось ЗМІ, у Норвегії таких 3%, у Великобританії – 1%.

Guardian має одну з найбільш успішних моделей донейтів з великих брендів: понад мільйон людей згодились платити за інформацію минулого року.

Згідно з даними, майже всі порівняно невеликі пожертви ідуть у Великобританії саме цій газеті (42%), але більшість із них одноразові, й не більші за 15 фунтів.

Жертвують кошти також таким сайтам як Bristol Cable, You.

Tube-каналам чи подкастам – наприклад, від Bellingcat.

Після економічної кризи 2008 року багато видавців побачили, що доходи від реклами впали приблизно на третину, і багато хто непокоїться, що наслідки пандемії Covid-19 можуть виявитись ще гіршими.

Онлайн-підписки і донейти можуть компенсувати деякі з них, особливо коли надійні новини мають як ніколи велике значення, проте для більшості видавців доходів від читачів заледве буде достатньо.

Індустрія повинна керуватись реалістичними очікуваннями: доходи багатьох людей ймовірно поменшають, а більшість тих, хто не платить за новини, в цілому досі задоволені безкоштовними джерелами.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Фединчик после развода с Денисенко показался с их сыном и как они вдвоем время проводят
TSN
2025-10-26T15:09:33Z
Звезда "Ривердейла" Камила Мендес объявила о помолвке
Комсомольская правда
2025-10-26T11:42:43Z
Жена подозреваемого эксуправляющего молодого театра Ирина Белоус призывает к презумпции невиновности
Апостроф
2025-10-26T10:51:52Z
Анастасия Приходько впервые за долгое время показала мужа и обратилась к нему в особый день
TSN
2025-10-26T08:21:24Z
Известный украинский певец подался на нацотбор на "Евровидение-2026" после предыдущих трех неудач
TSN
2025-10-26T08:21:24Z
"Я за военный переворот": певец Олег Скрипка рассказал, что украинцы на руководящие должности выбирают не тех
Знай
2025-10-26T07:51:18Z
Украсит любой образ: Андре Тан назвал главный аксессуар осени-2025
Знай
2025-10-25T20:51:09Z
Под вино и в режим "не планировали": Грейс Абрамс рассказала, как напилась с Тейлор Свифт и написала "Us"
Знай
2025-10-25T19:51:59Z
Модный маникюр-2026: гармония цвета, пастели и блеска на ваших ногтях
TSN
2025-10-25T15:36:09Z
В результате российской ракетной атаки на Киев потерпели разрушения офис и складской комплекс одной из крупнейших фармкомпаний
Апостроф
2025-10-26T15:21:06Z
Сегодня отключений света будет меньше – как будут отключать электроэнергию
Новости Украины
2025-10-26T09:12:21Z
Если батареи холодные, а суммы в платежках не меняются: что делать, чтобы меньше платить за некачественные услуги
Знай
2025-10-26T09:06:59Z
Кыргызстан запускает национальную криптовалюту при поддержке Binance
Апостроф
2025-10-26T08:57:29Z
Проверки и блокирование счетов: украинцам пригрозили за переводы
Знай
2025-10-26T08:36:33Z
Курс доллара до конца месяца: чего ожидать украинцам
TSN
2025-10-26T08:21:04Z
ООО "Маршалл Файнест Тобакко Юкрейн": теневой табачный бизнес под прикрытием легального производства
Знай
2025-10-26T07:21:18Z
Молдова сократила тариф на транзит газа в Украину на отопительный сезон 2025-2026
Апостроф
2025-10-26T05:39:54Z
Тариф на воду с 1 января: украинцев ждет рост в платежках
Знай
2025-10-26T05:06:19Z
В интернете показали карту ПВО Москвы
Корреспондент
2025-10-26T15:09:26Z
Аргентина голосует на выборах в парламент
Корреспондент
2025-10-26T15:09:22Z
В Грузии арестовали граждан Китая за попытку покупки урана
Корреспондент
2025-10-26T15:09:04Z
Первую леди Франции на сайте налоговой службы записали с мужским именем
Европейская правда
2025-10-26T14:48:46Z
Министр финансов США назвал переговоры с Китаем "очень продуктивными"
Апостроф
2025-10-26T14:48:29Z
Дроны пробили Белгородскую дамбу: подтопило блиндажи, где находились российские военные. ВИДЕО
Новости Украины
2025-10-26T14:33:07Z
Визит главного переговорщика Путина в США обернулся провалом - что произошло
GlavRed
2025-10-26T14:27:16Z
Россия начала терять позиции, Путин опасается переворота - The Telegraph
Апостроф
2025-10-26T14:21:48Z
WSJ: Госдеп и ЦРУ расходились в оценке того, готов ли Путин к переговорам
Европейская правда
2025-10-26T14:21:23Z
Вражеский БпЛА попал в крышу многоэтажки в Сумах, пострадала женщина
Украинская правда
2025-10-26T15:09:42Z
СМИ: во Франции задержали воров, ограбивших Лувр
Европейская правда
2025-10-26T15:06:55Z
"Ее спасли секунды": киевлянка рассказала о том, как во время обстрела выжила 14-летняя девочка
TSN
2025-10-26T14:54:16Z
В Киевской области педагог снимал детскую порнографию
Новости Украины
2025-10-26T14:45:50Z
Врачебная ошибка в Одессе: умер известный бизнесмен, начато расследование. ВИДЕО
Новости Украины
2025-10-26T14:12:34Z
В результате взрыва на нефтяном месторождении в Ираке есть раненые и погибший
Апостроф
2025-10-26T12:54:14Z
Вместо чаевых: полиция поймала необычных клептоманов, которые воровали мебель в ресторанах
Фокус
2025-10-26T11:00:36Z
Взрыв в Харькове: город снова под ударом российских беспилотников
Comments UA
2025-10-26T10:51:25Z
В Туле слышны мощные взрывы
UAToday
2025-10-26T10:48:30Z
Беженцам в Швейцарии запретили ездить за границу: касается ли запрет украинцев
Знай
2025-10-26T15:12:02Z
Новые требования для украинцев на границе: в Румынию не пропустят без этого сертификата
TSN
2025-10-26T15:09:33Z
Главный раввин Днепра назвал дату завершения войны
VGorode
2025-10-26T14:45:37Z
Россияне "нашпиговали" Москву ПВО - аналитики показали, как оккупанты готовятся к возможной атаке
TSN
2025-10-26T14:33:31Z
В России создадут реестр беременных женщин
Корреспондент
2025-10-26T13:48:19Z
Не выходите на пенсию: ПФУ призвало пенсионеров взвесить решение
Знай
2025-10-26T13:30:24Z
Штрафы за непройденную ВЛК: адвокат объяснила, когда ТЦК не имеют права наказывать
Знай
2025-10-26T13:12:43Z
В Киев прибыл министр обороны Хорватии
Европейская правда
2025-10-26T13:04:57Z
Игнат прокомментировал способность Украины сбивать российские реактивные КАБы
Апостроф
2025-10-26T12:57:31Z
Действительно ли полнолуние приводит к бессоннице: что говорят ученые
Фокус
2025-10-26T13:45:11Z
Кофе и чай как источник жидкости: что реально учитывается в вашей ежедневной норме воды
UAToday
2025-10-26T13:00:38Z
Ученые назвали популярный напиток, который защищает от болезни Паркинсона
TSN
2025-10-26T12:48:45Z
Как чеснок, лук и имбирь влияют на сердце: что нужно знать
UAToday
2025-10-26T10:48:33Z
Магнитная буря 26 октября: как уберечь свое здоровье
UAToday
2025-10-26T10:48:02Z
На завтрак, перекус или перед тренировкой: врачи рассказали, когда лучше есть яблоки, чтобы извлечь максимальную пользу
Знай
2025-10-26T09:51:59Z
В Европе быстро распространяется птичий грипп
Корреспондент
2025-10-26T06:09:20Z
Магнитная буря 26 октября: как уберечь свое здоровье
TSN
2025-10-26T06:06:05Z
Почему ваши руки "защемляет" во сне: врачи предупреждают об опасности онемения конечностей
Знай
2025-10-26T04:51:40Z
АвтоВАЗ перевел рабочих на уборку
Корреспондент
2025-10-26T14:21:54Z
Электромобиль как альтернатива генератору: китайский трюк для выживания во время блекаута
Знай
2025-10-26T11:51:39Z
Ферстаппен рассказал, что стоит делать и каким стоит быть, чтобы победить
Корреспондент
2025-10-25T20:15:52Z
Постучать по капоту, а затем садиться за руль: правило, спасающее жизнь в холодную погоду
Знай
2025-10-25T18:51:53Z
Два роковых цвета: какие авто дешевеют при при перепродаже
Фокус
2025-10-25T16:51:08Z
Обнаружен культовый заряженный Ford Mustang 60-х в новом состоянии: он стоит $450000
Фокус
2025-10-25T08:15:56Z
Это спасет жизнь на трассе: эксперт назвал 5 вещей, без которых нельзя садиться за руль
Знай
2025-10-25T04:51:21Z
Назван режим стирки, частое использование которого "убивает" стиральную машину
Comments UA
2025-10-24T14:48:35Z
Японский производитель телевизоров показал электрического конкурента Renault Kangoo
Фокус
2025-10-24T12:57:55Z
Разведка атаковала три радиолокационные станции и десантный катер РФ в Крыму
Апостроф
2025-10-26T15:09:09Z
В Киеве ликвидировали последствия в местах атак. Выросло число пострадавших – фото
Лига
2025-10-26T14:57:55Z
Российские захватчики продолжают штурмовать позиции украинских защитников
Новости Украины
2025-10-26T14:51:11Z
Украинские военные: россияне в Волчанске оторваны от основных сил после удара по водохранилищу
Апостроф
2025-10-26T14:48:02Z
Атака на Киев: число раненых увеличилось до 33
Корреспондент
2025-10-26T14:33:34Z
Дожди, снегопады и первые морозы: синоптики дали прогноз погоды на ноябрь-2025
Знай
2025-10-26T14:30:22Z
Россия накопила в Покровске 200 военных: что происходит в городе
TSN
2025-10-26T13:42:55Z
Завтра Украину зальет дождями — прогноз на 27 октября
TSN
2025-10-26T13:33:04Z
Сумщина: РФ атаковала грузовик с продуктами, водитель ранен
Украинская правда
2025-10-26T13:18:53Z
Где хранить капусту, если нет погреба: лучшие места, чтобы лежала целый год
TSN
2025-10-26T15:09:45Z
Идеальный осенний десерт: рецепт яблочного пляцка, который покорит с первого кусочка
TSN
2025-10-26T15:09:38Z
Тест на проверку концентрации, зрительной памяти и внимания: найдите три отличия за 30 секунд
TSN
2025-10-26T14:06:00Z
Ни в коем случае не обрезайте эти растения осенью: весной они отблагодарят обильным цветением
TSN
2025-10-26T12:09:51Z
Восемь черт высокоинтеллектуальных людей: сколько из них есть у вас
Comments UA
2025-10-26T11:57:25Z
Ни в коем случае не выбрасывайте старые ключи: 5 гениальных идей для их использования в быту
TSN
2025-10-26T11:06:57Z
Эти два знака зодиака наиболее эгоистичны: они убеждены, что мир вращается только вокруг них
TSN
2025-10-26T08:21:32Z
Как сварить идеальный горячий шоколад дома: рецепт, что было вкуснее, чем в кофейне
Знай
2025-10-26T06:51:37Z
Этот простой тест за одну минуту может показать, как долго вы проживете
Comments UA
2025-10-26T06:06:09Z
В Германии нашли необычную гробницу римской эпохи: она оказалась пустой
Фокус
2025-10-26T14:51:34Z
Глава Xbox Фил Спенсер: У нас очень хорошие отношения с Sony и Nintendo
GameMag
2025-10-26T14:48:24Z
Украинские полярники нашли первое яйцо пингвинов в этом "брачном сезоне"
Комсомольская правда
2025-10-26T14:33:00Z
Создатель Ori Томас Малер: Эксклюзивы и правда перестали иметь смысл, Microsoft права — и Sony пойдёт по этому же пути
GameMag
2025-10-26T14:18:11Z
Сметают с полок: Игроки купили миллионы копий Pokemon Legends: Z-A для Switch и Switch 2 в первую неделю
GameMag
2025-10-26T12:57:32Z
Азартные игры в Украине: сколько лицензий получили онлайн-казино, букмекеры и игровые залы за пять лет
Comments UA
2025-10-26T12:27:30Z
ChatGPT подсказал, что нужно купить на случай блэкаута: о некоторых вещах вы точно забыли
UAToday
2025-10-26T12:03:29Z
Следует иметь под рукой во время блекаутов: как легче перенести длительные отключения света
Знай
2025-10-26T11:30:34Z
Представлена метроидвания Silver Pines в духе «Твин Пикс» — Сэм Лейк высоко оценил анонс
GameMag
2025-10-26T11:12:28Z
Украинская теннисистка Катарина Завацкая выиграла турнир ITF в десятый раз
Корреспондент
2025-10-26T14:18:41Z
Ассистент Барселоны Зорг - о подготовке к поединку с Реалом
Корреспондент
2025-10-26T13:15:12Z
Названа возможная дата боя между Усиком и Уордли
Корреспондент
2025-10-26T10:15:27Z
Капитан Ливерпуля поделился мнением о ситуации в АПЛ
Корреспондент
2025-10-26T08:48:31Z
Трубин сравнялся с Кандауровым по рекорду в Примейре
Корреспондент
2025-10-26T08:27:55Z
В НБА Оклахома победила Атланту, Денвер - Финикс
Корреспондент
2025-10-26T07:36:13Z
Украинские биатлонисты откроют сезон стартом в Швеции
Корреспондент
2025-10-26T05:45:56Z
В воскресном Эль-Класико играть будут знакомые все лица: Реал назвал состав
Корреспондент
2025-10-25T20:42:13Z
Украинцы в составе Жироны получили свои оценки за матч с Реал Овьедо
Корреспондент
2025-10-25T20:00:12Z