MY.UAНовини
Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження
Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження

Більше пейволів і поляризація аудиторії. Як Covid-19 вплинув на довіру до ЗМІ, – дослідження

Пандемія Covid-19 боляче вдарила по усім країнам, а її економічні, політичні та соціальні наслідки лише починають проявлятись.

У той час як інтерес до новин як ніколи не високий, медіаіндустрії нелегко: доходів від реклами усе менше, багато друкованих газет по всьому світу закриваються, журналісти втрачають роботу, а веб-сайти все більше задумуються про платний доступ до новин.

Крім того, даються взнаки інші проблеми: недовіра людей до ЗМІ, дезінформація та неконтрольований вплив соціальних мереж.

Починаючи з 2012-го, їхні звіти про тенденції медіаспоживання виходять щороку, і охоплюють усе більше країн Європи, Америки, Азії та Африки.

Цей рік видався особливим: більшість даних із 40 країн було зібрано ще до спалаху Covid-19, але щоби донести, як усе змінилось після, на початку квітня дослідники повторили окремі питання свого опитування у США, Великобританії, Німеччині, Іспанії, Південній Кореї та Аргентині.

Media Sapiens публікують адаптивний переклад звіту-2020.

Повернення до традиційних джерел новин.

Останні дев’ять років дані показували, що онлайн-новини перемагають телебачення, друкована преса продовжувала падати, в той час як соціальні мережі різко набирали оборотів.

Коронавірусна криза все різко змінила, хоча, скоріше за все, тимчасово.

У шести країнах телебачення було на підйомі.

У Німеччині, наприклад, якщо у 2013 році друковані газети вживали 63% людей, то під час коронавірусу таких стало вже 26%.

Телебачення дивилось 82% людей, і його популярність різко йшла на спад та уже під час коронавірусу закріпилась на позначці у 72%.

Водночас соціальні мережі зросли з 18% до 39%, а онлайн-видання – з 63% до 69%.

У Великобританії серед тих, кому менше 35, перегляд новин на телебаченні зріс на 23% порівняно з січнем 2019 року, хоча ці ж люди досі надають перевагу веб-сайтам і соціальним мережам.

У США інакше: деякі телеканали відмовились у прямому ефірі показувати брифінги президента Трампа, бо той часто виступав проти медичних і наукових фактів.

Загалом квітневе опитування показали, що медіа проробили хорошу роботу, допомагаючи звичайним людям зрозуміти масштаби кризи (так вважають 60%), а також у тому, що кожен може зробити особисто, аби пом'якшити вплив Covid-19 (65%).

І хоча деякі медіа у минулому обвинувачували в схильності до сенсаційних історій, з цього приводу лише третина опитаних вважають, що ЗМІ перебільшували серйозність ситуації, хоча цей відсоток і був вищий у США (38%) та Аргентині (41%).

Загалом, через Covid-19 національним медіа стали довіряти відносно більше.

Не так, як лікарям чи організаціям охорони здоров’я, але більше ніж окремим політикам і звичайним людям.

Останні роки деякі політики, особливо популісти, підірвали довіру до медіа, але пандемія коронавірусу стала нагадуванням про те, що навіть послаблені медіа відіграють критичну роль в інформуванні населення та формуванні їхньої думки.

На піку карантину новинам про Covid-19 від традиційних медіа довіряли удвічі більше, ніж від соціальних мереж, відеоплатформ та месенджерів, де 4 з 10 людей вважають, що інформації довіряти не варто.

Хоча разом з тим інформацію із пошуковиків люди вважали більш надійною, хоча пошуковики, як і соціальні мережі, не продукують контент самостійно.

Особливо вражає те, що рівень довіри до національних урядів та медіа був майже ідентичним на початку пандемії: можливо тому, що новини тоді фокусувались на донесенні урядових повідомлень про здоров’я та соціальну дистанцію, а також показували офіційні прес-конференції.

Коли ситуація нормалізувались, медіа стали більш критичними і це відповідно могло призвести до повернення більшої полярності в плані довіри до ЗМІ.

Соціальні мережі та криза.

По всіх країнах лише чверть (28%) починають читання новин з веб-сайтів.

А тим, кому 18-24, удвічі схильні читати новини через соціальні мережі.

До соціальних мереж і месенджерів ставляться по-різному, але великий рівень їх використання свідчить про те, що багато людей впевнені в своїх здібностях помітити дезінформацію або ж просто цінують ці платформи з інших причин, ось як можливість зберігати контакт зі сім’єю та друзями.

У шести опитаних країнах чверть людей використовували Whats.

App, аби знаходити, дискутувати чи ділитись новинами про коронавірус – ця тенденція зросла на 7% після опитування у січні.

Десь 18% вступили у групи підтримки чи дискусії з людьми, яких не знали, у Facebook чи Whats.

App, аби поговорити саме про Covid-19, а близько 51% були в групі з колегами, друзями чи сім’єю.

Соціальні медіа можуть поширювати дезінформацію, але разом з тим допомагають людям підтримувати одне одного.

43% респондентів сказали, що використовували постійно і соціальні мережі, і традиційні новини.

Більш детальний аналіз показав, що у більшості країн люди, які шукали новини у медіа, і справді були більш поінформованими, ніж ті, хто знаходив інформацію у соціальних мережах.

Але, попри різні побоювання, останні не були дезінформовані.

Медіазвички суттєво змінились під час локдаунів, навіть якщо рівень зацікавленості було важко втримати.

Все більше людей почали дивитись онлайн-трансляції і довіряти новим онлайн-джерелам, але локдаун також посилив використання нових цифрових інструментів, а багато людей вперше приєднались до онлайн-груп чи взяли участь у відео-конференції.

Враховуючи вплив на продукцію та поширення друкованої продукції, криза Covid-19 скоріше за все пришвидшить, а не уповільнить перехід у цифрове майбутнє.

Що буде з довірою – передбачити складніше.

У більшості країн ЗМІ загалом відігравали допоміжну роль на ранніх етапах кризи, коли життя людей наражалось на найбільші ризики.

Але рівень довіри почав іти на спад, коли відновилась звична діяльність і виникли протиріччя щодо того, як краще відновлюватись.

Будь-який «ореол довіри» для ЗМІ може виявитись недовговічним.

Світова довіра до медіа продовжує падати.

Коли спалахнув Covid-19, довіра до медіа була на найнижчому рівні відтоді, як ми спостерігаємо за цими процесами.

Порівняно з 2019 роком ми побачили, що більшість часу новинам довіряють 38%, а це на 4% нижче, ніж торік.

Ми продовжуємо бачити відмінності між країнами.

Понад половина населення (56%) довіряє новинам більшість часу від Фінляндії до Португалії, але таких людей менше чверті в Тайвані (24%), Франції (23%) та Південній Кореї (21%).

За останній рік на 16% впала довіра до новин у Гонконзі (нині 30%).

А у Чилі, де відбуваються регулярні демонстрації щодо нерівності, медіа втратили 15% довіри: місцеві вбачали, що журналісти були ближчими до еліт, і не фокусувались достатньо на тому, що викликало народне занепокоєння.

На 12% впала довіра у Великобританії, на 11% у Мексиці, на 11% у Данії, на 7% у Канаді та на 6% у Австралії.

Розділені суспільства менше довіряють медіа, і не обов’язково через те, що там якась гірша журналістика, а тому, що люди загалом не задоволені інституціями у їхніх країнах і, можливо, через те, що медіа відображають більше поглядів, із якими люди незгодні.

Як це працює, можна побачити на прикладі недавніх виборів у грудні 2019 року в Великобританії, коли Борис Джонсон попросив людей схвалити його угоду щодо виходу з ЄС.

Торі отримали перемогу після токсичної політичної кампанії, через яку критиці піддали обидві сторони.

Багато хто бачив причиною поразки лейбористів несправедливе ставлення до їх лідера Джеремі Корбіна з боку «упередженої преси».

І як показують дослідження, вже через рік, у січні 2019-го, довіра до медіа респондентів, які вважають себе лівими, впала з 38% до 15%.

Рівень довіри серед правих теж зменшився, але значно менше.

Об’єктивні чи суб’єктивні новини?.

Велика політична поляризація співпала з бумом низькопробних інтернет-публікацій, що в свою чергу призвело до широкого розповсюдження полярних думок в інтернеті.

Багато ЗМІ для приваблення та утримання аудиторії приділяють все більше уваги потужним і самобутнім поглядам (колонкам, блогам – ред.).

Деякі коментатори все частіше ставлять під сумнів цінність об’єктивних новин у світі, де люди мають доступ до новин з якнайрізноманітніших кутів зору, в той час як інші непокоються тим, що соціальні мережі та алгоритми надихають ці ехо-камери та розділяють суспільства.

У цьому контексті нам було цікаво поглянути, чи змінились новинні смаки у споживачів відтоді, як ми досліджували цю тему в 2013 році.

Так перевагу нейтральним новинам найбільше надають у Німеччині, Японії, Великобританії та Данії – країнах з потужними та незалежними ЗМІ.

А до більш суб’єктивних новин, які висвітлюють одну точку зору, схиляються у Іспанії, Франції та Італії – країнах, які професори називають «поляризованими плюралістами»), так само як у США.

В США 30% споживачів хочуть, аби ЗМІ їх думку підтримували, а 60% хочуть нейтрального висвітлення.

У Бразилії таких 43% проти 51%.

Але от якщо порівнювати дані по Великобританії (порівняно з 2013 роком), то там на 6% побільшало людей, які підтримують об’єктивні новини.

І на 6% зменшилась кількість тих, які підтримують новини, що поділяють їх точку зору.

У США ситуація дуже відрізняється, адже там медіа з роками стали все більш «партійними»: 62% людей, які вважають себе правими, дивляться Fox News, і серед «лівих» таких 11%, а 34% людей, які відносять себе до лівих, дивляться CNN, і серед «правих» таких 9%.

Люди хочуть бачити новини, які поділяють їх точку зору: з 2013-го їх кількість виросла з 6% до 30%.

Та все ще 60% хочуть нейтральності.

І варто відмітити, що протягом кризи Covid-19 «партійні» сайти чи ТВ-бренди показали стагнацію у рості або мало виросли порівняно з іншими.

Люди, які дивляться новини на Fox News чи CNN, більш схильні надавати перевагу суб’єктивним новинам, у той час як у Великобританії, де телебачення зобов’язане бути нейтральним і це відповідно регулюється, спостерігається зворотна картина.

Хоча ті, для кого головним джерелом новин є соціальні мережі чи друковані газети, втричі більше схильні до новин, що поділяють їх точку зору.

У Іспанії (34%) та Бразилії (43%) споживачі хочуть більше суб’єктивних новин – і там більшу роль грають соціальні мережі.

Інтерпретувати поняття об'єктивності не легко у часи посилення політичної поляризації навіть у питаннях, де вагомість наукових доказів переважно надає перевагу одній стороні.

Такі медіа як BBC у Великобританії зіткнулися з критикою за те, що там пишуть «за її словами», «за його словами» у висвітленні таких тем, як зміни клімату, коли журналісти намагаються викласти обидві сторони аргументів.

Втім, видання на кшталт Guardian застосовують інший підхід, маркуючи такі історії як «надзвичайна кліматична ситуація».

І молоді до 30 років більш подобається такий підхід: тоді позиція очевидна.

Молоді загалом менше подобаються ЗМІ, які не дотримуються певної точки зору.

Глобальне занепокоєння дезінформацією залишається на високому рівні.

Це було ще до того, як вдарив коронавірус.

56% людей у 40 країнах переживають щодо того, які новини є справжніми та фейковими в інтернеті.

Найдужче за все – у Бразилії (84%), Кенії (76%) і Південній Африці (72%), де традиційні інституції слабкі, а соціальні мережі є дуже популярними.

Найменше переживають у менш поляризованих європейських країнах: Нідерландах, Німеччині та Данії.

Найчастіше джерелами дезінформації називають місцевих політиків, хоча у деяких країнах люди, які відносять себе до правих, більш схильні обвинувачувати медіа та соціальні мережі в поширенні фейків.

Найбільшим джерелом дезінформації вважають соціальні мережі (40%), новинні сайти (20%), месенджери на кшталт Whats.

App (14%) і пошуковики (10%).

У більшості країн найбільш занепокоєні Facebook (29%), You.

Tube (6%) і Twitter (5%).

Але Бразилію більше хвилює Whats.

App (35%), так само як Чилі, Мексику, Малайзію та Сінгапур.

Twitter вважають найбільшою проблемою у Японії, і You.

Tube – у Південній Кореї.

Криза Covid-19 показала, що ці мережі можуть використовуватись для поширення усіх видів шкідливої дезінформації, і не лише по політику.

Та низку конспірологічних теорій – від зв’язку мереж 5G з коронавірусом до розмов про те, що вірус може бути біологічною зброєю, винайденою в Китаї, поширювали також політики і медіа.

Враховуючи ці проблеми, Facebook активізував фінансування незалежних перевірок фактів, а ряд платформ, включаючи Twitter та You.

Tube, знімали дезінформацію, що порушувала правила, у тому відео президента Бразилії Жаїра Болсонаро.

Цифрова грамотність теж була в пріоритеті, а посилання на надійні джерела інформації у багатьох країнах тепер закріплена у верхній частині новинних стрічок Facebook.

Алгоритми налаштували так, аби першими у стрічці з’являлись офіційні та надійні джерела інформації.

Можливо, через Covid-19 боротьба з дезінформацією нарешті посилиться, а соціальні мережі стануть більш впевнено видаляти шкідливий чи сумнівний контент.

Втім, звична політика може і повернутись, коли криза закінчиться і почнеться гра у пошуки винних.

Зміна бізнес-моделей.

Надто рано прогнозувати остаточний вплив кризи Covid-19 на медіаіндустрію, але майже напевне можна констатувати, що вона стала каталізатором до скорочення витрат, консолідації та навіть більш швидких змін у бізнес-моделях.

У той час як деякі ЗМІ говорять про зростання підписок, інші видавці кажуть, що доходи від реклами впали на 50% і багато видавців урізали тираж, скоротили штат чи припинили виходити друком.

У Австралії News Corporation зупинили вихід близько 60 газет, у той час як у Великобританії аналітики стверджують, що до третини журналістів можуть втратити свою роботу через пандемію.

Усе це ставить у фокус моделі, за якими читач платить за онлайн-інформацію (включаючи підписку, членства, донейти та мікропеймент), а також довіру, що цьому сприяє.

Протягом останніх 12 місяців багато видавців почали збирати плату за контент чи обмежувати кількість інформації, яку можна прочитати безкоштовно.

У багатьох країнах спостерігається значний сплеск оплати онлайн-новин: нині за інформацію найбільше платять у США (20 +4%) та Норвегії (42 +8%).

Ріст також відбувся у Португалії, Нідерландах, Аргентині.

Загалом у США за весь час було дві хвилі росту: після виборів Дональда Трампа, коли ліберальні та молоді виборці хотіли підтримати публікації, які би могли схилити президента до відповідальності.

А цього року це теж може бути пов’язано з виборчим циклом, а також тактикою видавців, спрямованою на обмеження контенту, який люди можуть бачити безкоштовно.

На початку пандемії газети the New York Times та The Atlantic повідомили про найбільш значний ріс підписок, у той час як Guardian побачила приріст зростання числа «учасників» своєї спільноти.

Деякі видавці підкреслювали важливість надійної і точної журналістики, та через серію повідомлень про Covid-19 наростили собі кількість підписок і донейтів.

Але криза також підняла нові дилеми навколо пейволу.

Такі медіа як the New York Times у США та El Pais у Іспанії на деякий час відмовились від пейволу.

А Financial Times зробили частину контенту безкоштовним, аби забезпечити усім доступ до критично важливих для здоров’я повідомлень.

Найбільшим фактором для тих, хто підписується, є різниця у якості контенту.

Підписники вірять, що отримують кращу інформацією.

У той час як велика кількість людей абсолютно задоволена тим контентом, який вони мають безкоштовно, і ми спостерігаємо велике число людей (40% у США та 50% у Великобританії), які кажуть, що нічого не змусить їх платити.

Багато хто переживає за зростання рівня інформаційної нерівності, коли бідніші люди стануть більш залежними від соціальних мереж та інших низькопробних новин, у той час як ті, хто може собі дозволити – отримуватимуть кращу інформацію.

Нині найбільше про це переживають у США (24%) та Норвегії (17%).

Найменше ж – у Великобританії (9%): можливо, через поширений доступ людей до високоякісних безкоштовних новин від BBC, популярність газет і веб-сайтів, і тому що на Guardian, де діє модель донейтів, інформація доступна для перегляду.

Половина з тих, хто платить за онлайн-сервіс у США, підписані на the New York Times і Washington Post, а у Великобританії – на The Times та the Telegraph, хоча там підписників загалом менше.

Цікаво, що в Норвегії за новини беруть оплату багато різних ЗМІ: респонденти згадали 129 різних найменувань.

А у США – 131.

У той час як у Великобританії мало хто вводить пейвол.

У трьох країнах більшість людей підписані лише на одне медіа, а у Норвегії – два чи три, і часто це національне ЗМІ та місцева газета.

Донейти за новини – це щось порівняно нове, хоча Wikipedia та National Public Radio отримали більшість свого прибутку в такий спосіб багато років.

У США нині 4% згодні жертвувати гроші для якогось ЗМІ, у Норвегії таких 3%, у Великобританії – 1%.

Guardian має одну з найбільш успішних моделей донейтів з великих брендів: понад мільйон людей згодились платити за інформацію минулого року.

Згідно з даними, майже всі порівняно невеликі пожертви ідуть у Великобританії саме цій газеті (42%), але більшість із них одноразові, й не більші за 15 фунтів.

Жертвують кошти також таким сайтам як Bristol Cable, You.

Tube-каналам чи подкастам – наприклад, від Bellingcat.

Після економічної кризи 2008 року багато видавців побачили, що доходи від реклами впали приблизно на третину, і багато хто непокоїться, що наслідки пандемії Covid-19 можуть виявитись ще гіршими.

Онлайн-підписки і донейти можуть компенсувати деякі з них, особливо коли надійні новини мають як ніколи велике значення, проте для більшості видавців доходів від читачів заледве буде достатньо.

Індустрія повинна керуватись реалістичними очікуваннями: доходи багатьох людей ймовірно поменшають, а більшість тих, хто не платить за новини, в цілому досі задоволені безкоштовними джерелами.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Тейлор Свіфт оголосила про заручини з футболістом
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:48:17Z
Скандали і прем'єри тижня в шоу-бізнесі! Sunday news з Софією Єгоровою!
FM-TV
2025-08-26T18:06:49Z
Відомий саксофоніст, який співпрацював з Ziferblat, доєднався до ЗСУ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:30:32Z
Актор Артур Логай втратив палець через обручку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T10:57:21Z
«Ти можеш все!». Кричевський зворушливо привітав маму з днем народження
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T08:27:19Z
Вуді Аллен відкидає звинувачення України в «відбілюванні» російських злочинів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T00:24:48Z
Потап і Настя повертаються? Репер розкрив подробиці
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T16:06:42Z
Куди сходити у Києві 25-31 серпня: дайджест культурних подій
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T14:54:43Z
Американський режисер взяв участь у російському кінофестивалі: реакція України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T12:27:01Z
Росія нарощує експорт нафти після ударів дронів – Reuters
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T20:30:12Z
Українці можуть отримати до 1 млн грн за програмою «Власна справа»: названо умови
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T17:51:05Z
Уряд запускає продаж одного з найбільших хімічних комплексів України
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T17:00:08Z
Індія скорочує імпорт російської нафти – Bloomberg
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:48:41Z
Як ділки завозять нелегальну каву в Україну? Гетманцев розкрив схему
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:48:14Z
Лазером чи кувалдою? Глава Держаудитслужби закликала уряд навести лад у системі ціноутворення будівельних робіт
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:36:37Z
Український і грузинський порти з'єднає новий поромний маршрут
AgroPortal
2025-08-26T16:00:12Z
У Держстаті вважають, що інфляцію не можна оцінювати за індексом борщу
AgroPortal
2025-08-26T15:00:54Z
Білоруська економіка наближається до стагнації: деталі від розвідки
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:39:22Z
Трамп прокоментував заяви Росії про «нелегітимність» Зеленського
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T21:33:02Z
Зеленський назвав перші країни, на які пошириться множинне громадянство
Европейская правда
2025-08-26T20:27:39Z
Трамп про війну в Україні: «Зеленський небезгрішний»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T20:06:56Z
Більшість французів бажають премʼєру провалу в парламенті
Европейская правда
2025-08-26T19:27:17Z
Переговори Ірану з європейцями щодо санкцій завершились безрезультатно
Европейская правда
2025-08-26T19:09:40Z
Кос зустрілась з очільниками НАБУ і САП та підтримала їхню роботу
Европейская правда
2025-08-26T18:15:39Z
Польша сокращает помощь украинцам, гарантии безопасности с США, новый премьер Литвы: новости дня
Европейская правда
2025-08-26T18:09:14Z
У Орбана обурились підсвіченим в кольори українського прапора мостом у Будапешті
Европейская правда
2025-08-26T17:39:24Z
США гарантуватимуть безпеку післявоєнної України: деталі від Financial Times
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T17:36:18Z
В Парижі біля Ейфелевої вежі зґвалтували українку
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T22:27:54Z
Популярний курорт Іспанії сколихнули напади на туристок
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T22:12:01Z
У Ростові-на-Дону пролунали вибухи, виникла пожежа
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T21:54:32Z
У швейцарській Лозанні – заворушення після смерті підлітка, що тікав від поліції
Европейская правда
2025-08-26T16:27:34Z
Смерть військовозобов’язаного в ТЦК на Рівненщині: розпочато розслідування
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T15:45:29Z
На Новошахтинському НПЗ пожежу ліквідовано лише через п’ять днів: фото, відео наслідків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T15:27:42Z
У В’єтнамі через потужний шторм загинули люди, пошкоджено тисячі будинків
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:54:37Z
Уряд Іспанії: нинішні лісові пожежі стали однією з найгірших катастроф
Европейская правда
2025-08-26T14:52:42Z
У Німеччині засудили підлітка, причетного до спроби теракту на концерті Тейлор Свіфт
Европейская правда
2025-08-26T14:21:08Z
27 серпня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T21:09:24Z
Кабмін продовжив виплати на проживання для найбільш вразливих категорій ВПО
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:03:56Z
Яке релігійне свято відзначається 27 серпня: традиції та молитви
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:03:55Z
Чеські волонтери передали в Україну Black Hawk, на який збирали гроші
Европейская правда
2025-08-26T18:51:18Z
Україна зберегла єдиний ядерний бомбардувальник: яка його доля
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:21:02Z
НАТО піднімав винищувачі над Балтійським морем через російський літак-розвідник
Европейская правда
2025-08-26T17:57:41Z
Українці-чоловіки 18-22 років отримали право виїзду за кордон
VGorode
2025-08-26T16:57:18Z
«Сосна динозаврів»: подружжя з Англії виростило рідкісне дерево вартістю $6 тис
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:45:35Z
ЗМІ: Греція не розглядає відправлення військ в Україну
Европейская правда
2025-08-26T15:09:02Z
Укусив кліщ – що робити? Алгоритм дій від інфекціоніста
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:03:37Z
Синдром хронічної втоми чому ми постійно виснажені
Comments UA
2025-08-26T17:49:41Z
Ріжуть якнайшвидше. Київська невідкладна допомога позбавляється 25% хірургів
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T11:12:29Z
Відкриття вчених: у мозку людини знайдено «секретну GPS-систему»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T06:33:43Z
У Києві збільшилася кількість хворих на коронавірус
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T13:27:50Z
Загроза, яку не можна ігнорувати. Інфекціоніст пояснює як реагувати, коли вас вкусив кліщ
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T11:45:39Z
АЧС охопила 51 країну світу
AgroPortal
2025-08-25T11:30:26Z
Нова технологія з ШІ може врятувати мільйони людей від харчових отруєнь
AgroPortal
2025-08-24T13:00:25Z
Британські науковці вперше здійснили квантову телепортацію у лабораторних умовах
InternetUA
2025-08-23T06:55:47Z
На Полтавщині власник покинув просто неба рідкісний спорткар
ГЛАВКОМ NET
2025-08-24T15:12:52Z
Jeep представив онлайн-конфігуратор та повний перелік комплектацій для моделі Cherokee
Топ Жир
2025-08-23T01:06:45Z
GM наказує дилерам призупинити продаж моделей ZR1 та Z06 до з’ясування причин несправностей
Топ Жир
2025-08-23T00:21:43Z
Nissan нарешті позбувся цієї жахливої мультимедійної системи
Топ Жир
2025-08-22T23:36:36Z
Цей рестомод Alfa Romeo сміється з можливостей Giulia Quadrifoglio Verde
Топ Жир
2025-08-22T22:50:12Z
Пункт призначення по-українськи: у Рівному помітили ризикового водія
Telegraf
2025-08-22T22:36:47Z
Volkswagen перетворила Golf R на справжнього монстра доріг
Топ Жир
2025-08-22T22:06:47Z
Subaru вже використовує твердотільні акумулятори, але не для того, що ви уявляєте
Топ Жир
2025-08-22T21:21:51Z
Lexus представив нову доступнішу гібридну модель з можливістю підзарядки
Топ Жир
2025-08-22T20:36:36Z
Лінія фронту станом на 26 серпня 2025. Зведення Генштабу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T20:51:50Z
ГУР: Окупанти отримують накази катувати українських військовополонених
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:48:25Z
Російський дрон атакував багатоповерхівку в Херсоні: є постраждалі
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:21:41Z
Чи може квадратний метр житла коштувати дорожче, ніж у Києві?
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T19:15:04Z
Дозволено виїзд чоловікам до 22 років за кордон, зупинено просування росіян. Головне за 26 серпня
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:12:30Z
Фламінго на Одещині: від одного Робінзона до півторатисячної колонії
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T17:00:42Z
У Тростянці окупанти зруйнували водозабір
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T15:57:47Z
Генштаб прокоментував повідомлення про окупацію двох сіл на Дніпропетровщині
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:39:12Z
Огорожу, що перекривала доступ до набережної біля ЖК River Stone, демонтовано
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:51:32Z
Іспанський експрес: один маршрут потягом став хітом сезону у європейців
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:15:31Z
Туристи знову обирають «старий» формат відпочинку – Financial Times
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T10:36:58Z
На відомому курорті продають морозиво, що світиться у темряві
AgroPortal
2025-08-25T13:00:36Z
ЄС забороняє важливий компонент для манікюру
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T12:15:24Z
Найкращі міста світу для віддаленої роботи: рейтинг
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T08:21:35Z
У боротьбі за квиток: мем та прості поради, як купити місце в потязі в Україні
Telegraf
2025-08-23T06:39:10Z
Цікава задача на уважність: потрібно відшукати одну незвичну лілію серед 15 квіток
Фокус
2025-08-23T06:30:06Z
Як легко замаринувати томати: базовий рецепт маринаду
Telegraf
2025-08-23T06:18:39Z
Найкращі місця в Європі для осінньої подорожі: рейтинг Lonely Planet
ГЛАВКОМ NET
2025-08-23T05:42:04Z
Онлайн vs офлайн? Місце знайомства впливає на щастя пари – дослідження
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:03:51Z
Готуємось до навчального року: експертний гайд з вибору техніки для школярів та студентів від Telemart
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:45:34Z
ТОП-5 найкращих месенджерів: SENDS, WhatsApp, Telegram, Signal, Briar
Корреспондент
2025-08-26T15:42:15Z
Хакер знайшов спосіб безкоштовно харчуватися в McDonald's
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T08:00:52Z
У небі над Україною помічено незвичайне явище
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T21:54:03Z
Telegram тестує оновлення: що відомо про «музичні профілі»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T18:06:08Z
Маск відкрив вихідний код моделі свого штучного інтелекту Grok
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T16:57:37Z
Британська компанія представила плитки, що виробляють енергію під час руху
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T13:45:43Z
У Колумбії виявлено екстраординарно багате родовище золота та срібла
ГЛАВКОМ NET
2025-08-25T13:12:18Z
Костюк єдиною з українок пробилась у друге коло US Open
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T18:27:09Z
Нагорний продовжить роботу з «Черкаськими Мавпами» в новому сезоні
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:21:13Z
П'ятиразовий переможець Ліги чемпіонів продовжить кар'єру у «Байєрі»
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T16:09:38Z
Україна вперше в історії вийшла у плей-оф молодіжного чемпіонату світу з волейболу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:18:33Z
Відбір до чемпіонату світу з футболу: визначилося місце проведення гри Україна – Азербайджан
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T14:15:54Z
Визначився склад молодіжної збірної України з футболу на матч із Литвою
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:36:22Z
«Нас винесуть». Російський футболіст оцінив рівень клубів з РФ у єврокубках
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:30:38Z
Працівники стадіону «ПСЖ» намагалася вигнати військового з українським прапором
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T13:19:22Z
Російська лучниця, яка незаконно відвідувала Крим, отримала допуск до участі у чемпіонаті світу
ГЛАВКОМ NET
2025-08-26T10:06:15Z