MY.UAНовости
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Чего ждать от нового сервиса доставки и когда в Киеве появится прокат скутеров (укр.).

Недавно эстонская компания Bolt привлекла 100 миллионов евро инвестиций.

Компания присутствует в 150 городах 35 стран мира, предоставляя сервис пассажирских перевозок, доставки еды и проката электросамокатов.

За два года присутствия в Украине Bolt стал самым популярным сервисом такси в крупных городах.

Редактор Liga.

Tech пообщался с руководителем компании Bolt в Украине Тарасом Потичным — о регулировании рынка такси, конкурентном рынке доставки еды и прокате электросамокатов, который вот-вот запустится в Киеве.

Нещодавно компанія залучила черговий раунд інвестицій — 100 мільйонів євро.

На що підуть гроші?.

Усі ці кошти підуть на експансію всіх наших видів бізнесу і на покращення позицій в порівнянні з конкурентами.

Операційно ми беззбиткова компанія.

Проте запуск нових ринків — дорога інвестиція, як в часі, так і в грошах.

Протягом карантину ми запустили в Європі 15 міст з доставкою їжі і скутерами.

Це немалі кошти.

Сервіс перевезень у нових містах не запускали, але все, що було заплановано до цього часу на цей рік, запустимо в найближчі місяці.

В тому числі в Україні.

Ви присутні на ринку України два роки.

Ви кажете про своє лідерство, але не розкриваєте показники.

Назвіть щось: кількість поїздок, наприклад, місячних, скільки у сервісу активних місячних користувачів?.

Багатьох показників на цьому ринку ніхто не розкриє: немає умовного арбітра, який би збирав і перевіряв дані гравців.

Ми ще не озвучували цю цифру: у нас вже більше 2 мільйонів скачувань додатку в Україні.

Ми присутні в чотирьох містах, на яких припадає половина всього ринку.

За нашими оцінками, ми в рази більші, ніж найближчий конкурент у Львові, вже на десятки відсотків більші в Києві і трохи більші в Одесі.

Якщо ніхто з конкурентів не розкриває ключових показників, то як ви формуєте оцінку?.

Ми спілкуємося з автопарками, з пасажирами, використовуємо деперсеналізовані дані платіжних систем і відкриті ресурси, як от дашборд монобанку.

Це великий об'єм даних, який ми зводимо разом і отримуємо середнє значення.

Який середній чек і як він відрізняється від міста до міста?.

Тут все просто — залежить від дистанції.

В менших містах середня дистанція менша.

В Києві середній чек близько 100 гривень, в карантин він зменшився на 10-20 гривень.

По-перше, менші поїздки, по-друге, не було пікових коефіцієнтів, що також збільшують ціну.

Ринковий безкризовий показник — 110-120 грн в Києві та 70-80 грн по регіонах.

Як оцінюєте, скільки відсотків українського ринку таксі припадає на всіх інших гравців, крім Uklon, Uber та Bolt?.

Значно менше 30%, і до кінця року буде вже відсотків 15.

В таких містах як Харків ще є Яндекс.

Такси, яке займає до 20%.

Найбільші локальні сервіси перевезення займають в регіонах 10% одноосібно.

Чим менше місто, тим більша доля таких компаній.

Але є виключення — Львів, де таких компаній навіть менше, ніж у Києві.

Як карантин позначився на виручці? Наскільки просіли, якщо порівняти з попередніми місяцями, враховуючи сезонні коливання?.

Транспортна індустрія постраждала найбільше, адже людям не треба було переміщатися.

Загалом компанія втратила близько 85% обороту, в Україні — близько 50%.

На сьогодні ми вже повернулись до рівня 75% докарантинних показників і протягом кількох тижнів, думаю, повернемося до попередніх показників.

Коли був найгірший для вас час?.

Було кілька хвиль.

Перша — початок карантину.

Коли було дуже багато водіїв і дуже мало пасажирів.

Всі водії подумали — транспорт закрили, зараз буде купа роботи.

Але люди сиділи вдома та нікуди не їздили.

Друга значна зміна відбулася, коли метро ще не відкрили, але люди вже почали працювати в офісах.

До цього багато тижнів у водіїв не було роботи і вони почали шукати альтернативний заробіток.

І кількість водіїв була малою, кількість замовлень була великою.

Тоді всі медіа писали, що таксисти "озолотились".

Був дисбаланс між попитом та пропозицією.

Це тривало рівно тиждень.

Коли водії побачили ціни і замовлення, вони повернулись і баланс вирівнявся.

В нормальний період лінія сезонності дня така — суперпік зранку, суперпік ввечері, вдень — низько, і ще окремий пік в п’ятницю-суботу увечері.

Зараз вона максимально пласка.

Карантин змінив поведінковий патерн клієнтів.

Яка зараз економіка однієї поїздки? Тарифи у вас нижчі, ніж у конкурентів.

Ви субсидуєте поїздки?.

Якщо я заплачу 100 гривень за поїздку, скільки з них заробите ви, скільки отримає водій?.

Наша комісія — 25%.

У нас є стратегічний план — дати водіям можливість не платити комісію після певної кількості поїздок.

Щодо знижок, то тариф у нас ринковий, +- 5% порівняно з конкурентами.

Зараз вкладаємо кошти в знижки для клієнтів.

Багато людей втратили дохід чи роботу, і вартість таксі стає для них тягарем.

Наразі у нас знижки до 25-30%.

Ми розглянемо можливість їх збільшення, повернемо бонуси за запрошення друзів, за перші поїздки (там взагалі 50%).

Ви працюєте з автопарками.

Як розбивається оплата за поїздку між автопарком, водієм і компанією?.

Це справа конкретного автопарку.

Наша комісія 25%, решту ділять водій і автопарк, в середньому навпіл.

Умови відрізняються в залежності від того, хто платить за бензин, обслуговування, страховку.

Як працюють коефіцієнти в додатку? Користувачі часто скаржаться, що вони зависокі.

Багато, хто вважає, що ми піднімаємо коефіцієнти, щоб більше заробляти.

Але в масштабі всього бізнесу вони не впливають значно на дохід.

Що відбувається, коли в певному районі 100 пасажирів відкрили додаток, щоб поїхати додому протягом 2-3 хвилин, а на цій території — всього 10 автівок? Система розуміє, що вони всі не можуть поїхати, і починає змінювати ціну, враховуючи погоду, трафік та інші фактори.

Це приваблює водіїв, які стоять в кілометрі від цієї зони.

Їм же треба під’їхати за власний кошт, витратити свій бензин та час.

Дисбаланс зменшується — ціна зменшується.

Паралельно з цим, коефіцієнт дає можливість оцінити, чи готові ви перечекати час пік, чи вам треба їхати терміново і ви готові за це переплатити.

Більше того, ми спеціально знижували його максимальне значення.

Якби ми цього не робили, то у період перед відкриттям метро він би досягав х5.

У Uklon є можливість знизити тарифи.

Якщо у вас ввели б таку опцію, ви б стали менше заробляти?.

Мені здається, що це нечесно по відношенню до водія.

Коефіцієнт вирівнює справедливість між пасажиром і водієм.

Коли клієнт знизив тариф, а водій не завжди розуміючи, як це працює, прийняв (якщо це новачок, умовно кажучи), то він за годину, якщо працює на автівці автопарку, заробить 15 гривень.

Це чесно? Мабуть, ні.

Ми маємо збалансовувати це: справедливість між водієм та пасажиром.

Тому це не про гроші і не про те, хто скільки заробить, це про справедливість.

З іншого боку, це більше свободи з точки зору пропозиції для клієнта.

Тобто я дивлюся: хтось мене за 50 гривень звідси забере, чи ні.

Знаєте, це питання — вам їхати чи торгуватися.

Відомо, що одна з причин незадоволення Uklon — якщо ти викликаєш машину в пік, ти можеш дуже довго її чекати.

Якщо ти ще й знизив тариф, можеш її зовсім не дочекатися.

Якщо ви хочете поторгуватися, це одна історія, але зазвичай таксі — це коли треба їхати вже.

Скільки заробляє водій за 100 км в середньому?.

Водії дуже різні.

В залежності від автівки, від часу і умов, в яких він працює, можна заробити і 10 000, і 40 000-50 000 на місяць.

Як оформлена ваша співпраця з водіями? Вони просто отримують гроші на картку як фізичні особи?.

Так, вони самозайняті фізичні особи, які контролюють свій дохід, це справа їх власного бухгалтера.

Ми надаємо можливість додаткового заробітку.

Вони мають з нами формально підписану оферту, реєструючись на сайті.

Як оформлена офіційна діяльність компанії? Податки платяться в Україні чи в Естонії?.

Українська гілка платить всі податки тут.

У нас працюють майже 100 людей, всі оформлені згідно трудового кодексу, чим не може похвалитися ніхто з наших конкурентів.

Ми платимо досить великі податки тільки за операційну діяльність.

Ці компанії належать американському-європейському бізнесу, тому потенційні податки на прибуток сплачують там.

Зараз розробляється закон про локалізацію ПДВ, який змусить такі компанії, як наша, сплачувати локальний податок на додану вартість.

До чого це призведе для користувача? Ціни на таксі зростуть на 20%?.

Можливо трохи збільшиться вартість.

Навряд це буде 20%.

Законопроєкт про врегулювання ринку таксі, про який ви казали — як він працюватиме для таксистів?.

Кожен таксист отримає документ, який є формально і ліцензією, і податком.

Необхідно буде сплачувати цей податок раз на рік або кожного місяця (це буде на 5% дорожче).

Вартість обговорюється, але мова йде про розмір десь мінімальної зарплати (зараз це 4700 грн).

Отримавши цей документ, ти матимеш підставу зареєструватися в нашому сервісі, ми це перевірятимемо.

Мінінфра обіцяє нам електронну систему для систематизації.

Ми повністю ідентифікуємо водія: для поліції, для безпеки і так далі.

Плюс ми додаємо ряд певних умов, як то страховку.

До речі, зараз ми страхуємо пасажира не у випадку інвалідності, а медичним страхуванням.

Ми єдина компанія на ринку, яка надає медичне страхування.

В Uklon є страховка на випадок аварії.

Так, у випадку аварії.

Медичне страхування — це покриття також і дрібних випадків.

Водій буде зобов'язаний це мати (або компанія, з якою він співпрацює).

Звичайно, буде обов’язковий технічний, медичний огляд раз на рік.

Зараз приблизно нуль грошей платиться в бюджет від таксистів.

Ми не знаємо точних цифр.

Спитайте, скільки податків сплачується з кешу — ніскільки.

Ми приходимо до держави і кажемо: ми хочемо, щоб ви заробили мільярд гривень.

Зараз ви заробляєте нічого.

Ми прийшли з конкретною пропозицією: зробити перевезення для всіх більш безпечними, знати кожного водія і принести державі досить велику кількість коштів.

З часом можна буде збільшувати вартість цього патенту.

Давайте з чогось почнемо.

Чим менше буде його вартість, тим більше людей будуть готові так співпрацювати, розуміючи, що все офіційно.

Такі сервіси, як наш, не будуть називатися таксі.

Таксі залишаться.

Це будуть автівки з шашечкою і таксометром, які будуть мати свої переваги — спеціалізовані стоянки, можливість ловити машину з руки, надавати послуги юридичним особам.

В нашому ж випадку фізична особа може надати послуги лише іншій фізичній особі.

Що зараз з цим законопроектом, на якому він етапі? Що очікує на ліцензованих перевізників, коли його приймуть?.

На етапі погодження в Міністерстві інфраструктури.

Проти нього активно виступають перевізники, які називають себе ліцензованими.

Ці компанії не розвивалися, в них нічого не змінилося за 20 років, вони не змогли подолати перехід до технологічних змін.

Коли закон приймуть, їм нічим буде конкурувати.

Вони нічим не відрізняються в кращу сторону, крім того що у них в середньому кращі автівки.

Але коли ти хочеш робити 10 мільйонів поїздок, ти не можеш мати автопарк із 20 000 "Кемрі".

Вони залишаться нішевими гравцями.

Поговоримо про доставку.

Бачу, у вас вже готові фірмові сумки Bolt Food.

Коли запустите сервіс?.

Зараз працюємо з технічною документацією, щоб бізнес був локалізованим.

Це буде дочірня українська компанія, яка співпрацюватиме з ресторанами.

Ми зараз на етапі технічної синхронізації процесингу виплат.

Коли ви щось замовляєте у додатку, у вас списуються гроші, а потім проходять через багато інституцій, це непростий шлях.

Чому ви впевнені, що зараз хороший час для запуску?.

Я не бачу підстав вважати, що зараз поганий час.

Ринок дуже активно росте.

Ще більше людей зрозуміли, що користуватись доставкою зручно і вигідно з точки зору економії часу і не треба ризикувати здоров’ям, виходячи в ресторан.

Ми б запустились два місяці тому, якби це було б не так складно в Україні.

Наприклад, в Європі немає кордонів, не треба локалізувати сервіс, а в Україні треба.

Але нещодавно дві помітні компанії пішли з ринку — Uber Eats i Menu.

Чому в них не вийшло?.

Вони пішли не тому, що ситуація погана, а тому що їм не вдалося.

Чому? Є кілька причин.

Як працює запуск компанії на ринку? Ти мусиш інвестувати багато і довго, але весь цей час ти маєш дуже різко рости, набираючи значну долю ринку.

Щоб в певний момент ти міг свої затрати значно зменшити і хоча б вийти "в нуль", щоб з часом заробляти.

Але якщо ти це зробиш, не досягши значної долі ринку, то ти просто розхлопнешся.

Це й було з Uber — він не набрав достатньої долі ринку, при тому що інвестував весь час.

Вони мали набрати 30% за півроку, але не набрали і 5%.

І добре, що вони просто не палили безглуздо гроші.

Не помітний був тренд розвитку.

Чому у них не вийшло? Моя особиста думка — через неправильну бізнес-модель, яку вони не могли дуже довго запустити.

У нас працюють люди, які намагались запустити Uber Eats, потім перейшли в Glovo.

Вони розповідають, як довго затверджували апріорі непрацюючу модель.

Вони не хотіли локалізуватися.

Тобто сейлзи приходили до ресторану і пропонували співпрацювати з нідерландською компанією.

Це досить складно для українських компаній, яким потрібен акт виконаних робіт.

Хто в Нідерландах зробить українському закладу акт виконаних робіт на 1000 гривень? Так неможливо масштабувати бізнес.

Я не дуже розумію, де можна на цьому всьому заробити.

Лояльність клієнтів тут важко заробити, вони не прив’язуються до бренду.

Якщо можна замовити доставку цього ресторану і тут і там, сьогодні людина спокуситься на бонус від вас, промокод на 50%, а завтра подивиться — ага, без промокоду дорого, візьму я в "Ракеті" чи ще десь, де це субсидується.

Виходить, що не напрацьовується лояльна база користувачів.

Наскільки довго можна грати в цю гру?.

Роками! Ми заявили про свій запуск, Glovo активно розвивається, "Ракета" безбожно палить гроші.

Через три роки подивимось, що буде на ринку.

Ті, хто залишиться, почнуть заробляти, активно повертаючи інвестиції.

За рахунок чого ви будете захоплювати цей ринок?.

Користувачу потрібен широкий вибір ресторанів та цікаві промо.

Ми будемо надавати і те, і інше.

Вибір ресторанів.

Звичайно, з першого дня він буде не 100%, але це основна ціль — максимальний вибір ресторанів.

Друге — в правильний час зробити правильну пропозицію.

Скажімо, ви взяли телефон, щоб замовити їжу — вам приходить push про те, що друга піца у подарунок.

Першочергово будуть бонусні "плюшки", безкоштовні доставки і так далі.

Але основний фокус ми будемо направляти на довготермінову якість.

Якість кур’єра, упаковки, доставки — часто саме ці нюанси відштовхують користувача.

З якими ресторанами у вас вже є домовленості?.

Кого б ви не назвали, я б сказав що є.

Donald's? Пузата Хата?.

З усіма.

Відділ продажів працює вже півтора місяці.

Кількасот ресторанів в Києві підписали формальний комітмент.

Це ще не контракт, але згода на співпрацю.

З ресторанами ми не очікуємо проблем.

З кур’єрами теж.

Вже кілька тисяч кур’єрів подали заявки — при тому, що ми не оголошували набір.

Основним напрямом нашого подальшого розвитку буде насамперед розширення ринку.

З кимось плануєте ексклюзивне співробітництво?.

Ми вважаємо, що це позиція слабкого, коли ти забороняєш щось.

Ти маєш давати сильний сервіс, щоб нікому не хотілося шукати іншого.

Але є приклади співпраці сервісів доставки на певних ексклюзивних умовах з Mc.

Donald's, KFC.

Вони як мінімум допомогли деяким компаніям стримати ріст конкурентів.

Це має сенс.

Дивлячись хто підписався на те, щоб у нього забрали ексклюзив.

Ці конкретні контракти нічого не змінили б на ринку при їх відсутності.

Вони тільки показали ресторанам, хто боїться, а хто ні, ось і все.

На яких умовах ви будете працювати з ресторанами? Власник одного з них розповідав, що наразі доставка — невигідна штука.

Дуже висока комісія (близько 30%), майже всю маржу забирає доставка.

Ресторанам невигідно працювати на чужу доставку, для них має сенс організувати власну.

Така думка має місце на ринку.

З приводу того, чи своя доставка — це саме та причина, чому ми не купуємо автівки, не робимо автосервіс, не наймаємо самі в офісі водіїв.

Ми IT-компанія, ми можемо робити хороший додаток, рекламу, покращувати сервіс, але не всім займатись самостійно.

Коли ресторан з 3-4 точками каже, що зробить свою доставку сам, він звичайно її зробить, але спалить купу грошей і прийде назад.

Складно зробити якісну і ефективну доставку за менш ніж 30%.

Ресторани розуміють, що ми пропонуємо їм додаткову цінність — їм не потрібно буде турбуватися про все це.

Комісія подібних сервісів на ринку — в середньому 25-30%, скільки буде у вас?.

Так само.

Я бачу тут електросамокат.

Давайте поговоримо про них.

Прокат електросамокатів — бізнес, на якому важко заробити.

Вони ламаються і виходять із ладу швидше, ніж окупаються.

Тим не менше, ви запускаєтесь.

Ми бачили в багатьох країнах дуже хорошу конверсію в наш основний бізнес.

Люди, які скористалися додатком для оренди самоката, потім скористаються іншим нашим сервісом (це все буде в одному додатку).

Навіть заради цього вже є сенс запускати.

Де будуть заряджатись самокати?.

Ми їх збираємо кожного дня, оглядаємо на необхідність ремонту, заряджаємо і кожного ранку вивозимо.

Тобто стаціонарних станцій не буде? Я зможу під’їхати куди мені потрібно і просто залишити його на вулиці?.

Так, якщо це в рамках дозволеної зони.

Що буде по тарифам?.

Буде дешевше, ніж на таксі, але не сильно.

Умовно кажучи, вам треба проїхати з верху Андріївського узвозу до Бессарабської площі, ви відкриваєте додаток і бачите, що там їхати 45 хвилин на автомобілі, на самокаті — 10 хвилин, ще й з вітерцем.

Тут вибір очевидний.

Якщо на таксі це буде коштувати десь 60 гривень, то на самокаті десь так само.

У вас є приблизні розрахунки, скільки це буде за кілометр?.

Середня поїздка буде до 100 гривень.

Яка дальність поїздки?.

В інших країнах, де ми представлені, середня поїздка зазвичай становить кілька кілометрів.

Статистика показує, що зазвичай люди не їздять дуже далеко.

Все-таки втомлюєшся.

Це транспорт не для дальніх поїздок, він розрахований на last mile ride — останні 500-1500 метрів від місця висадки таксі чи зупинки громадського транспорту до офісу чи дому.

Якого виробника у вас будуть самокати?.

Ми розробили свої.

В Україну вони через зупинку китайського заводу поки не доїхали.

Довелось купити існуючу модель міжнародного китайського бренду.

Один контейнер з нашими самокатами ми встигнули отримати і в Європі запускались з власними самокатами.

Яка вартість самокату?.

Ринкова вартість при оптових закупках — близько $500.

Який запас? Скільки кілометрів можна проїхати на одному заряді?.

На нашому — до 50 км за один заряд.

І скільки він буде жити?.

Все залежить від того, як ним користуються.

В середньому вони живуть близько 6-7 місяців.

Моделі, які ми будемо використовувати в Україні, спеціально виготовляються для оренди, тому вони прослужать довше звичайних скутерів.

Що будете робити, щоб самокати окупались до того, як їх зламають?.

Перш за все, пояснювати людям, що це приватна власність компанії.

Їх не треба нікуди носити, забирати.

Їх неможливо перепрошити і користуватися ними просто так — це коштує стільки ж, скільки купити новий.

Друге — максимально розширювати свою присутність.

Цей бізнес працює на великих об'ємах.

На кількох сотнях самокатів багато не заробиш.

Коли їх буде кілька тисяч — це вже реально.

Якщо у нас все вийде, це дасть поштовх, кожен бізнесмен почне купувати самокати в Китаї і здавати їх в оренду.

Коли ви плануєте запускатися?.

Як баржа з самокатами допливе, так і запустимось.

Влітку точно.

А в холодний сезон на них можна буде їздити?.

Питання температури не таке критичне, як питання снігу чи льоду.

Самокат може працювати до глибокої осені.

Де вони всі будуть їздити? В нас немає інфраструктури.

Не все так погано.

Я перевіряв всю цю теорію на собі.

Я їздив по Кракову, по Празі — там теж немає інфраструктури, а бруківка гірша, ніж у Львові.

Можна їздити на них де завгодно, головне стати правильно.

З приводу того, тротуар чи дорога.

Скажу як водій — я краще як пішохід обійду самокат, аніж як водій буду об’їжджати цю бомбу.

За швидкісним режимом самокат ближчий до велосипеду.

Ні, велосипед – це велика "махина", яка займає певний розмір.

А цю штуку не видно, вона місце не займає.

Тому будемо їздити по тротуарах, як би нам цього не хотілося.

Воно так працює всюди.

Яким має бути регулювання такого транспорту?.

Зараз місто починає будувати велодоріжки в центрі.

Депутати вже сформували законопроект щодо регулювання діяльності малого електротранспорту.

Будемо його підтримувати.

Андрей Бродецкий.

Руководитель редакции ЛІГА.

Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Упоминаемые персоны
Что в сексе больше нравится мужчинам: честно, без мифов и стереотипов
Comments UA
2025-07-17T20:39:30Z
Гороскоп на 27 июля 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-07-26T16:51:34Z
Въезд в США обрастает налогом в $250: как новый сбор усложнит въезд иностранцам
UAToday
2025-07-22T16:06:01Z
10 вещей, которые никогда не понадобятся в поездках: советы, которые помогут собрать чемодан
Знай
2025-07-26T15:21:26Z
Рецепт неприятностей в отношениях? Почему не стоит дарить часы любимому человеку
Знай
2025-07-27T11:51:31Z
И сладкий, и соленый, и кислый, и острый. Какие соусы можно купить вместо кетчупа к шашлыку
Telegraf
2025-07-27T11:27:49Z
Гороскоп на сегодня 25 июля: сопротивление Тельцов, уязвимость Раков и разочарование Рыб
Знай
2025-07-25T01:45:56Z
С хрустящей корочкой и мягкая внутри: хитрость кулинаров, которая поможет идеально пожарить картошку
Gazeta UA
2025-07-20T09:30:22Z
"Неплохо зарабатывают": Лабубу стимулировали появление "врачей" для кукол
Фокус
2025-07-27T10:21:10Z
Родился в Донецке, но стал путинистом: умер известный режиссер, снявший фильм "Мастер и Маргарита"
Telegraf
2025-07-17T10:18:58Z
Анджелина Джоли после громкого развода закрутила роман с бывшим любовником: кто он — СМИ
TSN
2025-07-26T15:18:52Z
Лорак в том числе: из азербайджанского фестиваля выгнали российских артистов
GlavRed
2025-07-17T10:21:54Z
"Главная ведьма Украины" рассказала, как занималась любовью со священником из Лавры
Фокус
2025-07-15T11:00:40Z
Алена Омаргалиева показала редкие снимки со свадьбы с мужем
Комсомольская правда
2025-07-27T11:55:53Z
Заметно похудевший Юрий Ткач восхитил романтикой с женой и показал подросшую дочь
TSN
2025-07-27T09:06:17Z
Нельзя: Тодоренко снова не смотрела за детьми и нарвалась на жесткий отказ в РФ
GlavRed
2025-07-17T14:27:51Z
Известного украинского певца нагло ограбили в Италии: "Разбили стекло и украли все"
TSN
2025-07-13T16:45:12Z
Илона Гвоздева из "Тацы со звездами" неожиданно остановила свой развод: что решил суд и почему она молчит
Знай
2025-07-15T18:52:13Z
Безуглая ответила на упреки, что из-за синдрома Аспергера не может иметь доступ к гостайне
Комсомольская правда
2025-07-27T11:42:53Z
Врач назвала среднюю продолжительность жизни мужчин в Украине: статистика впечатляет
TSN
2025-07-14T22:15:17Z
Как вода с медом с утра повлияет на здоровье: вы удивитесь
TSN
2025-07-20T09:09:20Z
Лишь два стакана в день этого сока нормализует высокое артериальное давление
Comments UA
2025-07-23T17:06:12Z
Пять продуктов, которые задерживают воду в организме
Gazeta UA
2025-07-27T11:27:25Z
Сохраняет молодость и продлевает жизнь: ученые разработали диету, которая снижает риск смерти до 23%
Знай
2025-07-27T10:51:13Z
Как распознать «тихий» инфаркт
UAToday
2025-07-26T16:51:32Z
В Японии разрешили выращивать человеческие эмбрионы из стволовых клеток
Новости Украины
2025-07-26T15:48:09Z
Как заставить помидоры покраснеть: действенные способы
Gazeta UA
2025-07-21T15:33:32Z
Публичная пощечина Макрону и другие выходки: СМИ выяснили, что взбесило первую леди Франции
Telegraf
2025-07-17T14:51:07Z
В кортеже Путина заметили скорую: пошли нехорошие слухи. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-16T18:57:01Z
Первое заявление Свириденко в должности премьер-министра Украины
Comments UA
2025-07-17T11:36:47Z
Сербия назвала условие поддержки санкций ЕС против России
Корреспондент
2025-07-25T12:33:17Z
Нейтральная Австрия рассмотрит вступление в НАТО из-за России
Корреспондент
2025-07-27T12:07:19Z
Вучич после заявления министра отрицал возможность санкций против РФ
Апостроф
2025-07-27T11:57:53Z
Трамп может "поставить на колени" Путина и закончить войну: заявление Зеленского
Comments UA
2025-07-17T15:51:59Z
Украина получила неожиданного союзника в Белом доме: на Западе озвучили детали
Comments UA
2025-07-15T13:04:10Z
Зеленский утвердил закон против независимости НАБУ и САП, несмотря на предупреждения ЕС
Европейская правда
2025-07-22T23:09:08Z
Индексация будет одинаковой для всех, независимо от профессии, - Екатерина Котенкова
Знай
2025-07-17T02:18:54Z
Это единственный мост в Украине, который поворачивается: где он находится и как называется
Telegraf
2025-07-16T19:07:22Z
Польша требует от МОН переписать учебники истории Украины: что произошло
Фокус
2025-07-17T14:30:53Z
За чем нельзя наблюдать 17 июля и что нужно отдать сегодня: приметы и запреты на Марины
Знай
2025-07-17T02:03:23Z
Группа из Австралии удалит песни из Spotify из-за инвестиций руководителя в дроны, но останется на Yandex
Апостроф
2025-07-27T12:03:21Z
Сколько браков зарегистрировали в Украине в 2025 году
Comments UA
2025-07-27T12:00:29Z
В жизнь ворвутся проблемы и потеряете счастье: что нельзя делать 17 июля, приметы
GlavRed
2025-07-16T14:28:42Z
Украинских школьников за границей ждет дискриминация: учителя протестуют против новых правил МОН
Знай
2025-07-20T09:21:24Z
Украина сделала беспрецедентное предложение иностранным оборонным компаниям: о чем идет речь
Comments UA
2025-07-17T22:42:52Z
Даже не убегал: новые подробности двойного расстрела на черниговском полигоне
TSN
2025-07-17T15:36:58Z
В Украине продолжают исчезать дети: что произошло на Житомирщине
Comments UA
2025-07-16T19:21:42Z
Полиция нашла женщину, которая в метро Киева кричала пророссийские лозунги
Корреспондент
2025-07-19T11:54:06Z
Пограничники задержали 10 мужчин, которые платили криптовалютой за побег в Молдову
Новости Украины
2025-07-17T13:09:34Z
Взрывы в Сумах 27 июля: в некоторых районах исчез свет
TSN
2025-07-27T12:03:09Z
В Австрии на 6 часов застрял в туннеле немецкий скоростной поезд
Европейская правда
2025-07-27T11:36:07Z
Россияне сообщают о взрывах в Подмосковье
Корреспондент
2025-07-18T03:45:47Z
Российский FPV-дрон атаковал автомобиль главного раввина Херсона
ZN UA
2025-07-17T22:39:39Z
Под Москвой прогремели взрывы - аэропорты РФ остановили рейсы
Gazeta UA
2025-07-17T04:39:15Z
Двух подростков-партизан посмертно наградили
Корреспондент
2025-07-19T14:21:35Z
Покровское направление снова под массированными штурмами россиян
Новости Украины
2025-07-17T14:39:03Z
Гороскоп на 17 июля для всех знаков Зодиака: у кого будут проблемы с финансами
Comments UA
2025-07-16T17:51:09Z
Россияне убили пятерых жителей Константиновки
Корреспондент
2025-07-19T06:33:37Z
Бойцы 210-го отдельного штурмового полка продвинулись в Запорожской области
ZN UA
2025-07-27T12:06:47Z
Попытка уничтожить Мадьяра: ВСУ рассказали о неудачной атаке россиян
TSN
2025-07-27T12:03:41Z
В сердце Украины заметили пушистых "гостей": они способны нападать на людей
Telegraf
2025-07-15T22:31:21Z
Партизаны взорвали важный железнодорожный маршрут оккупантов под Тулой
Корреспондент
2025-07-20T09:39:39Z
В ВСУ заявили о восстановлении позиций в Запорожье
Корреспондент
2025-07-19T17:09:12Z
Два рекорда за год: юная львовянка установила новое достижение на Говерле
Фокус
2025-07-27T11:39:51Z
Надя Дорофеева показала фото с Усиком после блестящего боя и поделилась впечатлениями от встречи
TSN
2025-07-20T09:09:19Z
Полюбил вас всех как родных: Лукас Васкес растрогал на церемонии прощания
Корреспондент
2025-07-17T14:30:50Z
Погиб легендарный экстремал. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-17T22:51:29Z
"Динамо" – "Хамрун Спартанс": прогноз букмекеров, где и когда смотреть ответный матч квалификации Лиги чемпионов
ZN UA
2025-07-27T11:57:49Z
Травмированный лидер Арсенала привлек внимание Барселоны и Тоттенхэма
Корреспондент
2025-07-27T11:51:29Z
Усик сделал символический жест перед реваншем с Дюбуа
Telegraf
2025-07-17T13:27:42Z
На этапе Бриллиантовой лиги в Лондоне украинка Левченко не выступит
Корреспондент
2025-07-18T19:54:57Z
Украинка Бакастова победила титулованного майора армии РФ, агитатора за Путина. ВИДЕО
Новости Украины
2025-07-27T11:18:51Z
Сметанина назначена и.о. генерального директора Укроборонпрома
Корреспондент
2025-07-22T19:18:36Z
Блокируют за "нетипичную активность": клиентам Ощадбанка массово замораживают карты
Знай
2025-07-16T12:37:23Z
Лукашенко распорядился штрафовать магазины за отсутствие картофеля
Корреспондент
2025-07-19T00:24:57Z
"Успешно релоцировано в Германию": появились кадры взлета самолета, который заметили над Киевом
Фокус
2025-07-16T23:21:01Z
В Украине масштабируют производство собственной взрывчатки
Лига
2025-07-27T11:21:34Z
Идентификация пенсий по-новому: кто должен пройти процедуру и как это сделать
Знай
2025-07-27T10:30:34Z
Из-за новых налогов для добытчиков без работы могут остаться десятки тысяч человек – глава Федерации
Апостроф
2025-07-16T15:57:45Z
Казахстан усложнил транзит российских грузов
Корреспондент
2025-07-14T17:18:49Z
Таможенные реестры: в Украине утвердили новые правила
Хвиля
2025-07-17T10:36:51Z
Почему вода в океане солёная, а в озёрах и реках - нет: ответ вас может удивить
UAToday
2025-07-26T16:51:54Z
Землю снова атаковала магнитная буря красного уровня: сколько будет длиться шторм
Апостроф
2025-07-17T15:51:55Z
Новый рекорд производительности солнечных панелей Японии вызывал странный эффект: что случилось
Фокус
2025-07-17T15:51:42Z
Ученые обнаружили червей, которые ели динозавров: уникальные находки на дне океана
TSN
2025-07-27T11:36:27Z
На Земле появились ранее неизвестные времена года: почему это плохо
Фокус
2025-07-27T11:30:44Z
Вот это кабель-менеджмент: как выглядит "начинка" суперкомпьютера для обучения ИИ
Фокус
2025-07-27T10:00:57Z
PlayStation анонсировала Titanic Escape Simulator – исторически точный симулятор выживания на "Титанике"
Знай
2025-07-27T07:51:17Z
Китайское кунг-фу и мрачный мир: Более 20 минут геймплея Phantom Blade Zero с S-PARTY 2025
GameMag
2025-07-27T07:01:30Z
Square Enix утратила оригинальный исходный код Final Fantasy Tactics — в The Ivalice Chronicles игра воссоздана в новом виде
GameMag
2025-07-27T06:07:27Z
На разгадку есть15 с. Попробуйте найти в головоломке странное авто
Gazeta UA
2025-07-26T07:36:54Z
В Украине распространяется новая опасная афера: автовладельцы под угрозой
Знай
2025-07-26T02:51:44Z
Renault обновила сверхбюджетный микровэн Triber
Корреспондент
2025-07-25T19:06:04Z
Китайские компании удвоили долю на европейском автомобильном рынке
Корреспондент
2025-07-25T17:27:31Z
Kia раскрыла детали модульного электрического грузовика PV5
Корреспондент
2025-07-25T17:24:28Z
Электромобиль Zeekr получил идеальную версию для украинских условий
Фокус
2025-07-25T15:57:19Z
В интернете показали редкий и малоизвестный спортбайк Citroen 80-х
Фокус
2025-07-25T15:00:33Z
Эти привычки вождения могут увеличить расход топлива до 40%
Знай
2025-07-25T09:51:54Z
В Украине упал спрос на бензиновые автомобили
Корреспондент
2025-07-25T09:33:51Z