MY.UAНовости
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Чего ждать от нового сервиса доставки и когда в Киеве появится прокат скутеров (укр.).

Недавно эстонская компания Bolt привлекла 100 миллионов евро инвестиций.

Компания присутствует в 150 городах 35 стран мира, предоставляя сервис пассажирских перевозок, доставки еды и проката электросамокатов.

За два года присутствия в Украине Bolt стал самым популярным сервисом такси в крупных городах.

Редактор Liga.

Tech пообщался с руководителем компании Bolt в Украине Тарасом Потичным — о регулировании рынка такси, конкурентном рынке доставки еды и прокате электросамокатов, который вот-вот запустится в Киеве.

Нещодавно компанія залучила черговий раунд інвестицій — 100 мільйонів євро.

На що підуть гроші?.

Усі ці кошти підуть на експансію всіх наших видів бізнесу і на покращення позицій в порівнянні з конкурентами.

Операційно ми беззбиткова компанія.

Проте запуск нових ринків — дорога інвестиція, як в часі, так і в грошах.

Протягом карантину ми запустили в Європі 15 міст з доставкою їжі і скутерами.

Це немалі кошти.

Сервіс перевезень у нових містах не запускали, але все, що було заплановано до цього часу на цей рік, запустимо в найближчі місяці.

В тому числі в Україні.

Ви присутні на ринку України два роки.

Ви кажете про своє лідерство, але не розкриваєте показники.

Назвіть щось: кількість поїздок, наприклад, місячних, скільки у сервісу активних місячних користувачів?.

Багатьох показників на цьому ринку ніхто не розкриє: немає умовного арбітра, який би збирав і перевіряв дані гравців.

Ми ще не озвучували цю цифру: у нас вже більше 2 мільйонів скачувань додатку в Україні.

Ми присутні в чотирьох містах, на яких припадає половина всього ринку.

За нашими оцінками, ми в рази більші, ніж найближчий конкурент у Львові, вже на десятки відсотків більші в Києві і трохи більші в Одесі.

Якщо ніхто з конкурентів не розкриває ключових показників, то як ви формуєте оцінку?.

Ми спілкуємося з автопарками, з пасажирами, використовуємо деперсеналізовані дані платіжних систем і відкриті ресурси, як от дашборд монобанку.

Це великий об'єм даних, який ми зводимо разом і отримуємо середнє значення.

Який середній чек і як він відрізняється від міста до міста?.

Тут все просто — залежить від дистанції.

В менших містах середня дистанція менша.

В Києві середній чек близько 100 гривень, в карантин він зменшився на 10-20 гривень.

По-перше, менші поїздки, по-друге, не було пікових коефіцієнтів, що також збільшують ціну.

Ринковий безкризовий показник — 110-120 грн в Києві та 70-80 грн по регіонах.

Як оцінюєте, скільки відсотків українського ринку таксі припадає на всіх інших гравців, крім Uklon, Uber та Bolt?.

Значно менше 30%, і до кінця року буде вже відсотків 15.

В таких містах як Харків ще є Яндекс.

Такси, яке займає до 20%.

Найбільші локальні сервіси перевезення займають в регіонах 10% одноосібно.

Чим менше місто, тим більша доля таких компаній.

Але є виключення — Львів, де таких компаній навіть менше, ніж у Києві.

Як карантин позначився на виручці? Наскільки просіли, якщо порівняти з попередніми місяцями, враховуючи сезонні коливання?.

Транспортна індустрія постраждала найбільше, адже людям не треба було переміщатися.

Загалом компанія втратила близько 85% обороту, в Україні — близько 50%.

На сьогодні ми вже повернулись до рівня 75% докарантинних показників і протягом кількох тижнів, думаю, повернемося до попередніх показників.

Коли був найгірший для вас час?.

Було кілька хвиль.

Перша — початок карантину.

Коли було дуже багато водіїв і дуже мало пасажирів.

Всі водії подумали — транспорт закрили, зараз буде купа роботи.

Але люди сиділи вдома та нікуди не їздили.

Друга значна зміна відбулася, коли метро ще не відкрили, але люди вже почали працювати в офісах.

До цього багато тижнів у водіїв не було роботи і вони почали шукати альтернативний заробіток.

І кількість водіїв була малою, кількість замовлень була великою.

Тоді всі медіа писали, що таксисти "озолотились".

Був дисбаланс між попитом та пропозицією.

Це тривало рівно тиждень.

Коли водії побачили ціни і замовлення, вони повернулись і баланс вирівнявся.

В нормальний період лінія сезонності дня така — суперпік зранку, суперпік ввечері, вдень — низько, і ще окремий пік в п’ятницю-суботу увечері.

Зараз вона максимально пласка.

Карантин змінив поведінковий патерн клієнтів.

Яка зараз економіка однієї поїздки? Тарифи у вас нижчі, ніж у конкурентів.

Ви субсидуєте поїздки?.

Якщо я заплачу 100 гривень за поїздку, скільки з них заробите ви, скільки отримає водій?.

Наша комісія — 25%.

У нас є стратегічний план — дати водіям можливість не платити комісію після певної кількості поїздок.

Щодо знижок, то тариф у нас ринковий, +- 5% порівняно з конкурентами.

Зараз вкладаємо кошти в знижки для клієнтів.

Багато людей втратили дохід чи роботу, і вартість таксі стає для них тягарем.

Наразі у нас знижки до 25-30%.

Ми розглянемо можливість їх збільшення, повернемо бонуси за запрошення друзів, за перші поїздки (там взагалі 50%).

Ви працюєте з автопарками.

Як розбивається оплата за поїздку між автопарком, водієм і компанією?.

Це справа конкретного автопарку.

Наша комісія 25%, решту ділять водій і автопарк, в середньому навпіл.

Умови відрізняються в залежності від того, хто платить за бензин, обслуговування, страховку.

Як працюють коефіцієнти в додатку? Користувачі часто скаржаться, що вони зависокі.

Багато, хто вважає, що ми піднімаємо коефіцієнти, щоб більше заробляти.

Але в масштабі всього бізнесу вони не впливають значно на дохід.

Що відбувається, коли в певному районі 100 пасажирів відкрили додаток, щоб поїхати додому протягом 2-3 хвилин, а на цій території — всього 10 автівок? Система розуміє, що вони всі не можуть поїхати, і починає змінювати ціну, враховуючи погоду, трафік та інші фактори.

Це приваблює водіїв, які стоять в кілометрі від цієї зони.

Їм же треба під’їхати за власний кошт, витратити свій бензин та час.

Дисбаланс зменшується — ціна зменшується.

Паралельно з цим, коефіцієнт дає можливість оцінити, чи готові ви перечекати час пік, чи вам треба їхати терміново і ви готові за це переплатити.

Більше того, ми спеціально знижували його максимальне значення.

Якби ми цього не робили, то у період перед відкриттям метро він би досягав х5.

У Uklon є можливість знизити тарифи.

Якщо у вас ввели б таку опцію, ви б стали менше заробляти?.

Мені здається, що це нечесно по відношенню до водія.

Коефіцієнт вирівнює справедливість між пасажиром і водієм.

Коли клієнт знизив тариф, а водій не завжди розуміючи, як це працює, прийняв (якщо це новачок, умовно кажучи), то він за годину, якщо працює на автівці автопарку, заробить 15 гривень.

Це чесно? Мабуть, ні.

Ми маємо збалансовувати це: справедливість між водієм та пасажиром.

Тому це не про гроші і не про те, хто скільки заробить, це про справедливість.

З іншого боку, це більше свободи з точки зору пропозиції для клієнта.

Тобто я дивлюся: хтось мене за 50 гривень звідси забере, чи ні.

Знаєте, це питання — вам їхати чи торгуватися.

Відомо, що одна з причин незадоволення Uklon — якщо ти викликаєш машину в пік, ти можеш дуже довго її чекати.

Якщо ти ще й знизив тариф, можеш її зовсім не дочекатися.

Якщо ви хочете поторгуватися, це одна історія, але зазвичай таксі — це коли треба їхати вже.

Скільки заробляє водій за 100 км в середньому?.

Водії дуже різні.

В залежності від автівки, від часу і умов, в яких він працює, можна заробити і 10 000, і 40 000-50 000 на місяць.

Як оформлена ваша співпраця з водіями? Вони просто отримують гроші на картку як фізичні особи?.

Так, вони самозайняті фізичні особи, які контролюють свій дохід, це справа їх власного бухгалтера.

Ми надаємо можливість додаткового заробітку.

Вони мають з нами формально підписану оферту, реєструючись на сайті.

Як оформлена офіційна діяльність компанії? Податки платяться в Україні чи в Естонії?.

Українська гілка платить всі податки тут.

У нас працюють майже 100 людей, всі оформлені згідно трудового кодексу, чим не може похвалитися ніхто з наших конкурентів.

Ми платимо досить великі податки тільки за операційну діяльність.

Ці компанії належать американському-європейському бізнесу, тому потенційні податки на прибуток сплачують там.

Зараз розробляється закон про локалізацію ПДВ, який змусить такі компанії, як наша, сплачувати локальний податок на додану вартість.

До чого це призведе для користувача? Ціни на таксі зростуть на 20%?.

Можливо трохи збільшиться вартість.

Навряд це буде 20%.

Законопроєкт про врегулювання ринку таксі, про який ви казали — як він працюватиме для таксистів?.

Кожен таксист отримає документ, який є формально і ліцензією, і податком.

Необхідно буде сплачувати цей податок раз на рік або кожного місяця (це буде на 5% дорожче).

Вартість обговорюється, але мова йде про розмір десь мінімальної зарплати (зараз це 4700 грн).

Отримавши цей документ, ти матимеш підставу зареєструватися в нашому сервісі, ми це перевірятимемо.

Мінінфра обіцяє нам електронну систему для систематизації.

Ми повністю ідентифікуємо водія: для поліції, для безпеки і так далі.

Плюс ми додаємо ряд певних умов, як то страховку.

До речі, зараз ми страхуємо пасажира не у випадку інвалідності, а медичним страхуванням.

Ми єдина компанія на ринку, яка надає медичне страхування.

В Uklon є страховка на випадок аварії.

Так, у випадку аварії.

Медичне страхування — це покриття також і дрібних випадків.

Водій буде зобов'язаний це мати (або компанія, з якою він співпрацює).

Звичайно, буде обов’язковий технічний, медичний огляд раз на рік.

Зараз приблизно нуль грошей платиться в бюджет від таксистів.

Ми не знаємо точних цифр.

Спитайте, скільки податків сплачується з кешу — ніскільки.

Ми приходимо до держави і кажемо: ми хочемо, щоб ви заробили мільярд гривень.

Зараз ви заробляєте нічого.

Ми прийшли з конкретною пропозицією: зробити перевезення для всіх більш безпечними, знати кожного водія і принести державі досить велику кількість коштів.

З часом можна буде збільшувати вартість цього патенту.

Давайте з чогось почнемо.

Чим менше буде його вартість, тим більше людей будуть готові так співпрацювати, розуміючи, що все офіційно.

Такі сервіси, як наш, не будуть називатися таксі.

Таксі залишаться.

Це будуть автівки з шашечкою і таксометром, які будуть мати свої переваги — спеціалізовані стоянки, можливість ловити машину з руки, надавати послуги юридичним особам.

В нашому ж випадку фізична особа може надати послуги лише іншій фізичній особі.

Що зараз з цим законопроектом, на якому він етапі? Що очікує на ліцензованих перевізників, коли його приймуть?.

На етапі погодження в Міністерстві інфраструктури.

Проти нього активно виступають перевізники, які називають себе ліцензованими.

Ці компанії не розвивалися, в них нічого не змінилося за 20 років, вони не змогли подолати перехід до технологічних змін.

Коли закон приймуть, їм нічим буде конкурувати.

Вони нічим не відрізняються в кращу сторону, крім того що у них в середньому кращі автівки.

Але коли ти хочеш робити 10 мільйонів поїздок, ти не можеш мати автопарк із 20 000 "Кемрі".

Вони залишаться нішевими гравцями.

Поговоримо про доставку.

Бачу, у вас вже готові фірмові сумки Bolt Food.

Коли запустите сервіс?.

Зараз працюємо з технічною документацією, щоб бізнес був локалізованим.

Це буде дочірня українська компанія, яка співпрацюватиме з ресторанами.

Ми зараз на етапі технічної синхронізації процесингу виплат.

Коли ви щось замовляєте у додатку, у вас списуються гроші, а потім проходять через багато інституцій, це непростий шлях.

Чому ви впевнені, що зараз хороший час для запуску?.

Я не бачу підстав вважати, що зараз поганий час.

Ринок дуже активно росте.

Ще більше людей зрозуміли, що користуватись доставкою зручно і вигідно з точки зору економії часу і не треба ризикувати здоров’ям, виходячи в ресторан.

Ми б запустились два місяці тому, якби це було б не так складно в Україні.

Наприклад, в Європі немає кордонів, не треба локалізувати сервіс, а в Україні треба.

Але нещодавно дві помітні компанії пішли з ринку — Uber Eats i Menu.

Чому в них не вийшло?.

Вони пішли не тому, що ситуація погана, а тому що їм не вдалося.

Чому? Є кілька причин.

Як працює запуск компанії на ринку? Ти мусиш інвестувати багато і довго, але весь цей час ти маєш дуже різко рости, набираючи значну долю ринку.

Щоб в певний момент ти міг свої затрати значно зменшити і хоча б вийти "в нуль", щоб з часом заробляти.

Але якщо ти це зробиш, не досягши значної долі ринку, то ти просто розхлопнешся.

Це й було з Uber — він не набрав достатньої долі ринку, при тому що інвестував весь час.

Вони мали набрати 30% за півроку, але не набрали і 5%.

І добре, що вони просто не палили безглуздо гроші.

Не помітний був тренд розвитку.

Чому у них не вийшло? Моя особиста думка — через неправильну бізнес-модель, яку вони не могли дуже довго запустити.

У нас працюють люди, які намагались запустити Uber Eats, потім перейшли в Glovo.

Вони розповідають, як довго затверджували апріорі непрацюючу модель.

Вони не хотіли локалізуватися.

Тобто сейлзи приходили до ресторану і пропонували співпрацювати з нідерландською компанією.

Це досить складно для українських компаній, яким потрібен акт виконаних робіт.

Хто в Нідерландах зробить українському закладу акт виконаних робіт на 1000 гривень? Так неможливо масштабувати бізнес.

Я не дуже розумію, де можна на цьому всьому заробити.

Лояльність клієнтів тут важко заробити, вони не прив’язуються до бренду.

Якщо можна замовити доставку цього ресторану і тут і там, сьогодні людина спокуситься на бонус від вас, промокод на 50%, а завтра подивиться — ага, без промокоду дорого, візьму я в "Ракеті" чи ще десь, де це субсидується.

Виходить, що не напрацьовується лояльна база користувачів.

Наскільки довго можна грати в цю гру?.

Роками! Ми заявили про свій запуск, Glovo активно розвивається, "Ракета" безбожно палить гроші.

Через три роки подивимось, що буде на ринку.

Ті, хто залишиться, почнуть заробляти, активно повертаючи інвестиції.

За рахунок чого ви будете захоплювати цей ринок?.

Користувачу потрібен широкий вибір ресторанів та цікаві промо.

Ми будемо надавати і те, і інше.

Вибір ресторанів.

Звичайно, з першого дня він буде не 100%, але це основна ціль — максимальний вибір ресторанів.

Друге — в правильний час зробити правильну пропозицію.

Скажімо, ви взяли телефон, щоб замовити їжу — вам приходить push про те, що друга піца у подарунок.

Першочергово будуть бонусні "плюшки", безкоштовні доставки і так далі.

Але основний фокус ми будемо направляти на довготермінову якість.

Якість кур’єра, упаковки, доставки — часто саме ці нюанси відштовхують користувача.

З якими ресторанами у вас вже є домовленості?.

Кого б ви не назвали, я б сказав що є.

Donald's? Пузата Хата?.

З усіма.

Відділ продажів працює вже півтора місяці.

Кількасот ресторанів в Києві підписали формальний комітмент.

Це ще не контракт, але згода на співпрацю.

З ресторанами ми не очікуємо проблем.

З кур’єрами теж.

Вже кілька тисяч кур’єрів подали заявки — при тому, що ми не оголошували набір.

Основним напрямом нашого подальшого розвитку буде насамперед розширення ринку.

З кимось плануєте ексклюзивне співробітництво?.

Ми вважаємо, що це позиція слабкого, коли ти забороняєш щось.

Ти маєш давати сильний сервіс, щоб нікому не хотілося шукати іншого.

Але є приклади співпраці сервісів доставки на певних ексклюзивних умовах з Mc.

Donald's, KFC.

Вони як мінімум допомогли деяким компаніям стримати ріст конкурентів.

Це має сенс.

Дивлячись хто підписався на те, щоб у нього забрали ексклюзив.

Ці конкретні контракти нічого не змінили б на ринку при їх відсутності.

Вони тільки показали ресторанам, хто боїться, а хто ні, ось і все.

На яких умовах ви будете працювати з ресторанами? Власник одного з них розповідав, що наразі доставка — невигідна штука.

Дуже висока комісія (близько 30%), майже всю маржу забирає доставка.

Ресторанам невигідно працювати на чужу доставку, для них має сенс організувати власну.

Така думка має місце на ринку.

З приводу того, чи своя доставка — це саме та причина, чому ми не купуємо автівки, не робимо автосервіс, не наймаємо самі в офісі водіїв.

Ми IT-компанія, ми можемо робити хороший додаток, рекламу, покращувати сервіс, але не всім займатись самостійно.

Коли ресторан з 3-4 точками каже, що зробить свою доставку сам, він звичайно її зробить, але спалить купу грошей і прийде назад.

Складно зробити якісну і ефективну доставку за менш ніж 30%.

Ресторани розуміють, що ми пропонуємо їм додаткову цінність — їм не потрібно буде турбуватися про все це.

Комісія подібних сервісів на ринку — в середньому 25-30%, скільки буде у вас?.

Так само.

Я бачу тут електросамокат.

Давайте поговоримо про них.

Прокат електросамокатів — бізнес, на якому важко заробити.

Вони ламаються і виходять із ладу швидше, ніж окупаються.

Тим не менше, ви запускаєтесь.

Ми бачили в багатьох країнах дуже хорошу конверсію в наш основний бізнес.

Люди, які скористалися додатком для оренди самоката, потім скористаються іншим нашим сервісом (це все буде в одному додатку).

Навіть заради цього вже є сенс запускати.

Де будуть заряджатись самокати?.

Ми їх збираємо кожного дня, оглядаємо на необхідність ремонту, заряджаємо і кожного ранку вивозимо.

Тобто стаціонарних станцій не буде? Я зможу під’їхати куди мені потрібно і просто залишити його на вулиці?.

Так, якщо це в рамках дозволеної зони.

Що буде по тарифам?.

Буде дешевше, ніж на таксі, але не сильно.

Умовно кажучи, вам треба проїхати з верху Андріївського узвозу до Бессарабської площі, ви відкриваєте додаток і бачите, що там їхати 45 хвилин на автомобілі, на самокаті — 10 хвилин, ще й з вітерцем.

Тут вибір очевидний.

Якщо на таксі це буде коштувати десь 60 гривень, то на самокаті десь так само.

У вас є приблизні розрахунки, скільки це буде за кілометр?.

Середня поїздка буде до 100 гривень.

Яка дальність поїздки?.

В інших країнах, де ми представлені, середня поїздка зазвичай становить кілька кілометрів.

Статистика показує, що зазвичай люди не їздять дуже далеко.

Все-таки втомлюєшся.

Це транспорт не для дальніх поїздок, він розрахований на last mile ride — останні 500-1500 метрів від місця висадки таксі чи зупинки громадського транспорту до офісу чи дому.

Якого виробника у вас будуть самокати?.

Ми розробили свої.

В Україну вони через зупинку китайського заводу поки не доїхали.

Довелось купити існуючу модель міжнародного китайського бренду.

Один контейнер з нашими самокатами ми встигнули отримати і в Європі запускались з власними самокатами.

Яка вартість самокату?.

Ринкова вартість при оптових закупках — близько $500.

Який запас? Скільки кілометрів можна проїхати на одному заряді?.

На нашому — до 50 км за один заряд.

І скільки він буде жити?.

Все залежить від того, як ним користуються.

В середньому вони живуть близько 6-7 місяців.

Моделі, які ми будемо використовувати в Україні, спеціально виготовляються для оренди, тому вони прослужать довше звичайних скутерів.

Що будете робити, щоб самокати окупались до того, як їх зламають?.

Перш за все, пояснювати людям, що це приватна власність компанії.

Їх не треба нікуди носити, забирати.

Їх неможливо перепрошити і користуватися ними просто так — це коштує стільки ж, скільки купити новий.

Друге — максимально розширювати свою присутність.

Цей бізнес працює на великих об'ємах.

На кількох сотнях самокатів багато не заробиш.

Коли їх буде кілька тисяч — це вже реально.

Якщо у нас все вийде, це дасть поштовх, кожен бізнесмен почне купувати самокати в Китаї і здавати їх в оренду.

Коли ви плануєте запускатися?.

Як баржа з самокатами допливе, так і запустимось.

Влітку точно.

А в холодний сезон на них можна буде їздити?.

Питання температури не таке критичне, як питання снігу чи льоду.

Самокат може працювати до глибокої осені.

Де вони всі будуть їздити? В нас немає інфраструктури.

Не все так погано.

Я перевіряв всю цю теорію на собі.

Я їздив по Кракову, по Празі — там теж немає інфраструктури, а бруківка гірша, ніж у Львові.

Можна їздити на них де завгодно, головне стати правильно.

З приводу того, тротуар чи дорога.

Скажу як водій — я краще як пішохід обійду самокат, аніж як водій буду об’їжджати цю бомбу.

За швидкісним режимом самокат ближчий до велосипеду.

Ні, велосипед – це велика "махина", яка займає певний розмір.

А цю штуку не видно, вона місце не займає.

Тому будемо їздити по тротуарах, як би нам цього не хотілося.

Воно так працює всюди.

Яким має бути регулювання такого транспорту?.

Зараз місто починає будувати велодоріжки в центрі.

Депутати вже сформували законопроект щодо регулювання діяльності малого електротранспорту.

Будемо його підтримувати.

Андрей Бродецкий.

Руководитель редакции ЛІГА.

Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Упоминаемые персоны
Невеста заметила незнакомку на свадебных фото: правда шокировала
TSN
2025-11-24T12:06:56Z
Арам Арзуманян упал в оркестровую яму во время спектакля: 40-летнего актера доставили в больницу
TSN
2025-11-24T11:31:53Z
Почему супругам нужно спать отдельно: аргументы Поляковой
Comments UA
2025-11-24T11:30:50Z
Румер Уілліс рассказала о моментах рядом с отцом несмотря на деменцию
Корреспондент
2025-11-24T10:48:38Z
Первыми участниками "Танцев со звездами" стали комик, ветеранка и телеведущая
Комсомольская правда
2025-11-24T10:33:14Z
У Евгения Синельникова родилась дочь
Комсомольская правда
2025-11-24T08:42:46Z
На аукционе продали самый дорогой предмет из «Титаника»: сколько заплатили за 18-каратные золотые часы
Comments UA
2025-11-24T08:24:51Z
Юрий больше не с нами: Скончался легендарный немецкий актер Удо Кир
GameMag
2025-11-24T07:57:13Z
«Это была судьба»: Могилевская намекнула на замужество и рассказала о своем избраннике
Comments UA
2025-11-24T07:54:20Z
СМИ о 100 днях Цивинского в БЭБ: падение возмещения в бюджет, но больше ивентов и встреч
Comments UA
2025-11-24T12:06:18Z
Не долго музыка играла: Кабмин сворачивает "Нацкешбек"
Comments UA
2025-11-24T12:06:16Z
Национальный кэшбэк ограничил категории расходов: пополнение мобильного убрали
Новости Украины
2025-11-24T12:00:20Z
ТЦК будут работать в режиме усиления: что изменится для бронирований, границы и предприятий уже этой зимой
Comments UA
2025-11-24T11:51:07Z
Фермеры между минным полем, разрушенной логистикой и глобальными ценами
Лига
2025-11-24T11:36:32Z
Новые суммы в платежках: какие коммунальные услуги заберут больше денег
Знай
2025-11-24T09:36:18Z
Деньги уже в пути: 5 народных примет, предвещающих неожиданную прибыль
Comments UA
2025-11-24T09:30:27Z
Украину заполонят трудовые мигранты: эксперт рассказал о последствиях после войны
Знай
2025-11-24T09:06:24Z
Исторический резервный фонд: Госбюджет-2026 создает "подушку безопасности" для армии
Хвиля
2025-11-24T09:06:06Z
В Молдове сообщили о крупной ИПСО России: якобы Украина продает американское оружие
Европейская правда
2025-11-24T12:09:11Z
Зеленский рассказал президенту Финляндии об итогах переговоров с США о "мирном плане"
Европейская правда
2025-11-24T11:51:54Z
Соратник Украины заговорил о серьезной измене Украины: громкое заявление
Comments UA
2025-11-24T11:51:18Z
Эрдоган сделал интригующее заявление: при каком условии сработает мирный план Трампа
Comments UA
2025-11-24T11:45:01Z
Украинцев предупреждают об угрозе «Орешника»: что известно
Comments UA
2025-11-24T11:42:57Z
«Что-то хорошее может произойти»: Трамп сделал новое заявление о мире в Украине
Comments UA
2025-11-24T11:42:54Z
В переговорах с РФ есть одна огромная проблема: озвучена тревожная оговорка
Comments UA
2025-11-24T11:30:01Z
Трамп заметил в мирных переговорах "что-то хорошее"
Украинская правда
2025-11-24T11:27:14Z
Согласится ли Россия на мирный план и к чему готовит своих граждан: анализ ISW
TSN
2025-11-24T11:18:04Z
Обещали устроить в ОП за $100 тысяч: группу мошенников отправили под арест
Украинская правда
2025-11-24T12:06:10Z
Конфликт между родителями в школе Львова: Садовый отреагировал на инцидент со стрельбой
TSN
2025-11-24T11:21:37Z
В Украине объявлена воздушная тревога: какая угроза
TSN
2025-11-24T10:36:47Z
Россияне обстреляли Днепр: что известно о последствиях попадания и пострадавших
TSN
2025-11-24T10:36:03Z
В Сумской области умер младенец из-за халатности родителей - как их наказали
TSN
2025-11-24T10:36:01Z
Россия утром атаковала Чернигов дронами: есть раненые. ФОТО
Новости Украины
2025-11-24T10:33:00Z
В сети появилось видео взрыва в Одесском ТЦК
Комсомольская правда
2025-11-24T10:09:47Z
В Германии пассажиры гнались за самолетом Wizz Air - детали инцидента
TSN
2025-11-24T10:09:31Z
Ужас, крики и паника: как семья из Тернополя чудом выжила во время ракетного удара
TSN
2025-11-24T07:36:28Z
Большие выплаты россиянам за погибших в войне против Украины отменяют: что известно
Comments UA
2025-11-24T12:03:18Z
Меловин раскрыл детали своего романа с военным: "Любовь с первого взгляда"
Фокус
2025-11-24T11:42:36Z
Декабрь-2025: полный календарь главных праздников, памятных дат и профессиональных событий месяца
Comments UA
2025-11-24T11:15:49Z
BEVZA сняла с продажи елочные украшения "Пять колосков" после волны критики
ZN UA
2025-11-24T11:13:43Z
Не смогли работать, но деньги заплатят: в Украине собираются защитить работников
Знай
2025-11-24T11:12:30Z
Россияне заявили о переброске солдат КНДР под Гуляйполе. В Украине опровергли
Лига
2025-11-24T11:03:29Z
РФ следит за подлодками НАТО: у берегов Британии драйверы нашли сонарный буй
Фокус
2025-11-24T10:56:39Z
Наследие, культура, дети: панельные дискуссии на УП 100 "Предел выбора/Выбор на грани"
Украинская правда
2025-11-24T10:56:21Z
ПВО обезвредила 125 дронов, но тех было существенно больше: где больше всего жертв и разрушений
ZN UA
2025-11-24T10:45:16Z
Бессонница больше не проблема: новое исследование открыло настоящую сенсацию
Comments UA
2025-11-24T12:06:55Z
Полейте фиалку этим настоем из кожуры — и она пышно зацветет: секрет профессиональных флористов
TSN
2025-11-24T12:06:00Z
Почему падает либидо и 5 шагов вернуть сексуальное влечение
Comments UA
2025-11-24T12:00:54Z
Врач предупредил о неожиданном симптоме рака, который часто игнорируют
Comments UA
2025-11-24T10:56:18Z
Помогает бороться с ожирением: специалисты назвали специю, существенно снижающую уровень холестерина
Comments UA
2025-11-24T10:21:10Z
Когда и как правильно наносить антиперспирант: эксперты поразили заявлением
Comments UA
2025-11-24T10:09:19Z
Что полезнее - творог или йогурт: диетологи дали четкий ответ
UAToday
2025-11-24T10:00:09Z
Вы употребляете это ежедневно: продукт, который вызывает воспаление в организме
Знай
2025-11-24T08:51:41Z
Кому нельзя есть финики: как их правильно потреблять
TSN
2025-11-24T08:33:13Z
Батареи электрокаров будут заряжаться за 3 минуты: что придумали ученые
Фокус
2025-11-24T11:12:00Z
Продажа авто через «Дію»: кто должен уведомлять налоговую?
Новости Украины
2025-11-22T20:48:29Z
Ремонт дороже нового авто: эксперты объяснили, когда стоит попрощаться со старым автомобилем
Фокус
2025-11-22T15:06:09Z
Украина переходит на электротягу – октябрь показал беспрецедентный спрос
Comments UA
2025-11-22T07:45:12Z
Может появиться в Украине: Stellantis показал электрокроссовер за $14 000
Фокус
2025-11-21T12:12:36Z
Hyundai выпустила яркий 650-сильный электрокроссовер премиум-класса
Фокус
2025-11-21T10:21:33Z
RAV4 на минималках: представлен новый доступный кроссовер Toyota
Фокус
2025-11-21T09:21:49Z
Шарль Леклер может стать пилотом английской конюшни, уйдя из итальянской
Корреспондент
2025-11-19T16:42:22Z
Революционные перемены: новый Porsche Cayenne 2026 стал электромобилем
Фокус
2025-11-19T15:06:23Z
В результате артиллерийского обстрела Херсона погибла доцент университета, ее дочь ранена
Комсомольская правда
2025-11-24T12:06:45Z
Военный после выхода из окружения не поехал в Покровское направление — суд рассмотрел дело
Новости Украины
2025-11-24T11:42:51Z
Новый график движения поездов в Сумской области: "Укрзализныця" сделала предупреждение о важных изменениях
Политека
2025-11-24T11:31:45Z
От 2° мороза до 17° тепла: синоптики дали прогноз на два дня
Украинская правда
2025-11-24T11:18:29Z
«Укрэнерго» объяснило, где сегодня самые большие проблемы с электричеством
Новости Украины
2025-11-24T10:21:35Z
Надійні трактори, які перевірені практикою: реальні відгуки від клієнтів «MOTORNI»
AgroNews
2025-11-24T10:09:55Z
"Бывает и на велосипедах": как оккупанты доставляют боеприпасы на передовую
Хвиля
2025-11-24T09:57:34Z
Пилоты уничтожили штурмовую группу оккупантов в Харьковской области. ВИДЕО
Новости Украины
2025-11-24T09:42:29Z
В Одесской области воин сбил свой первый «шахед» в условиях густого тумана
Новости Украины
2025-11-24T09:27:13Z
Пышки, или пончики с кремом: нежное наслаждение в каждом кусочке, рецепт
Знай
2025-11-24T11:51:51Z
Ученые показали точное место затопления "Титаника" - карта
TSN
2025-11-24T11:06:28Z
Месячный посевной календарь на декабрь 2025: благоприятные дни, что можно сажать и огородные советы
TSN
2025-11-24T10:36:45Z
Самостоятельный поиск жилья vs через агентство: преимущества договора
Новости Украины
2025-11-24T10:33:34Z
5 лучших подарков детям на Рождество или Новый год
Знай
2025-11-24T10:30:50Z
Эти признаки указывают на депрессию у собак: что нужно делать
Comments UA
2025-11-24T10:18:17Z
Электроодеяла могут быть опасными: эксперты предупредили, с какими матрасам лучше их не использовать
Знай
2025-11-24T09:51:38Z
Не спешите выбрасывать старые подушки: полезные лайфхаки для дома и дачи
GlavRed
2025-11-24T09:33:31Z
Не кукуй и не кукух: украинцы всю жизнь путают название самца кукушки — вот правильный вариант
Comments UA
2025-11-24T08:48:22Z
Експерти назвали овочі, виробництво яких в Україні зростає найбільше
AgroNews
2025-11-24T12:12:52Z
Евросоюз переведет на USB Type-C большинство зарядных устройств с 2028 года
Лига
2025-11-24T11:49:55Z
На Дніпропетровщині не дали забрати землі аграрного навчального закладу
AgroNews
2025-11-24T11:31:37Z
Nike открыл кафе: в меню суп для бегунов
Comments UA
2025-11-24T11:00:53Z
Землю ждут долгие волны жары: ученые предупредили о серьезной опасности
Знай
2025-11-24T10:51:33Z
Окупність сонячних електростанцій для бізнесу може становити від 2 років
AgroNews
2025-11-24T10:37:49Z
Ученые впервые выяснили, как именно звезды-вампиры питаются своими жертвами
Фокус
2025-11-24T10:00:14Z
Стиральная машина шумит и грохочет: затяните один болт — и будет полная тишина без ремонта
TSN
2025-11-24T09:36:44Z
Самые быстрые смартфоны Xiaomi: какие модели имеют лучший процессор
Фокус
2025-11-24T09:30:49Z
Betking Foundation провел пятый «День с командой Королей»
Comments UA
2025-11-24T09:51:01Z
Премьер Японии не смогла вручить главный трофей украинскому сумоисту, потому что женщина
Комсомольская правда
2025-11-24T09:21:21Z
Карьерный прорыв: Месси оформил 1300 результативных действий
Корреспондент
2025-11-24T09:12:00Z
Украинский беженец стал обладателем Кубка Императора в Японии: удивительное достижение молодого спортсмена
Comments UA
2025-11-24T09:03:11Z
НБА: реванш от Оклахомы и победа Лейкерс
Корреспондент
2025-11-24T08:00:03Z
В команде Усика назвали причину отказа от чемпионского пояса по версии WBO
Корреспондент
2025-11-23T20:39:35Z
Бенавидес доволен победой над Ярдом
Корреспондент
2025-11-23T18:27:19Z
"Шахтер" одержал сокрушительную победу над "Оболонью" в УПЛ
ZN UA
2025-11-22T20:36:39Z
Шахтар проїхався катком ще й по Оболоні
Football.ua
2025-11-22T18:02:41Z