MY.UAНовости
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Чего ждать от нового сервиса доставки и когда в Киеве появится прокат скутеров (укр.).

Недавно эстонская компания Bolt привлекла 100 миллионов евро инвестиций.

Компания присутствует в 150 городах 35 стран мира, предоставляя сервис пассажирских перевозок, доставки еды и проката электросамокатов.

За два года присутствия в Украине Bolt стал самым популярным сервисом такси в крупных городах.

Редактор Liga.

Tech пообщался с руководителем компании Bolt в Украине Тарасом Потичным — о регулировании рынка такси, конкурентном рынке доставки еды и прокате электросамокатов, который вот-вот запустится в Киеве.

Нещодавно компанія залучила черговий раунд інвестицій — 100 мільйонів євро.

На що підуть гроші?.

Усі ці кошти підуть на експансію всіх наших видів бізнесу і на покращення позицій в порівнянні з конкурентами.

Операційно ми беззбиткова компанія.

Проте запуск нових ринків — дорога інвестиція, як в часі, так і в грошах.

Протягом карантину ми запустили в Європі 15 міст з доставкою їжі і скутерами.

Це немалі кошти.

Сервіс перевезень у нових містах не запускали, але все, що було заплановано до цього часу на цей рік, запустимо в найближчі місяці.

В тому числі в Україні.

Ви присутні на ринку України два роки.

Ви кажете про своє лідерство, але не розкриваєте показники.

Назвіть щось: кількість поїздок, наприклад, місячних, скільки у сервісу активних місячних користувачів?.

Багатьох показників на цьому ринку ніхто не розкриє: немає умовного арбітра, який би збирав і перевіряв дані гравців.

Ми ще не озвучували цю цифру: у нас вже більше 2 мільйонів скачувань додатку в Україні.

Ми присутні в чотирьох містах, на яких припадає половина всього ринку.

За нашими оцінками, ми в рази більші, ніж найближчий конкурент у Львові, вже на десятки відсотків більші в Києві і трохи більші в Одесі.

Якщо ніхто з конкурентів не розкриває ключових показників, то як ви формуєте оцінку?.

Ми спілкуємося з автопарками, з пасажирами, використовуємо деперсеналізовані дані платіжних систем і відкриті ресурси, як от дашборд монобанку.

Це великий об'єм даних, який ми зводимо разом і отримуємо середнє значення.

Який середній чек і як він відрізняється від міста до міста?.

Тут все просто — залежить від дистанції.

В менших містах середня дистанція менша.

В Києві середній чек близько 100 гривень, в карантин він зменшився на 10-20 гривень.

По-перше, менші поїздки, по-друге, не було пікових коефіцієнтів, що також збільшують ціну.

Ринковий безкризовий показник — 110-120 грн в Києві та 70-80 грн по регіонах.

Як оцінюєте, скільки відсотків українського ринку таксі припадає на всіх інших гравців, крім Uklon, Uber та Bolt?.

Значно менше 30%, і до кінця року буде вже відсотків 15.

В таких містах як Харків ще є Яндекс.

Такси, яке займає до 20%.

Найбільші локальні сервіси перевезення займають в регіонах 10% одноосібно.

Чим менше місто, тим більша доля таких компаній.

Але є виключення — Львів, де таких компаній навіть менше, ніж у Києві.

Як карантин позначився на виручці? Наскільки просіли, якщо порівняти з попередніми місяцями, враховуючи сезонні коливання?.

Транспортна індустрія постраждала найбільше, адже людям не треба було переміщатися.

Загалом компанія втратила близько 85% обороту, в Україні — близько 50%.

На сьогодні ми вже повернулись до рівня 75% докарантинних показників і протягом кількох тижнів, думаю, повернемося до попередніх показників.

Коли був найгірший для вас час?.

Було кілька хвиль.

Перша — початок карантину.

Коли було дуже багато водіїв і дуже мало пасажирів.

Всі водії подумали — транспорт закрили, зараз буде купа роботи.

Але люди сиділи вдома та нікуди не їздили.

Друга значна зміна відбулася, коли метро ще не відкрили, але люди вже почали працювати в офісах.

До цього багато тижнів у водіїв не було роботи і вони почали шукати альтернативний заробіток.

І кількість водіїв була малою, кількість замовлень була великою.

Тоді всі медіа писали, що таксисти "озолотились".

Був дисбаланс між попитом та пропозицією.

Це тривало рівно тиждень.

Коли водії побачили ціни і замовлення, вони повернулись і баланс вирівнявся.

В нормальний період лінія сезонності дня така — суперпік зранку, суперпік ввечері, вдень — низько, і ще окремий пік в п’ятницю-суботу увечері.

Зараз вона максимально пласка.

Карантин змінив поведінковий патерн клієнтів.

Яка зараз економіка однієї поїздки? Тарифи у вас нижчі, ніж у конкурентів.

Ви субсидуєте поїздки?.

Якщо я заплачу 100 гривень за поїздку, скільки з них заробите ви, скільки отримає водій?.

Наша комісія — 25%.

У нас є стратегічний план — дати водіям можливість не платити комісію після певної кількості поїздок.

Щодо знижок, то тариф у нас ринковий, +- 5% порівняно з конкурентами.

Зараз вкладаємо кошти в знижки для клієнтів.

Багато людей втратили дохід чи роботу, і вартість таксі стає для них тягарем.

Наразі у нас знижки до 25-30%.

Ми розглянемо можливість їх збільшення, повернемо бонуси за запрошення друзів, за перші поїздки (там взагалі 50%).

Ви працюєте з автопарками.

Як розбивається оплата за поїздку між автопарком, водієм і компанією?.

Це справа конкретного автопарку.

Наша комісія 25%, решту ділять водій і автопарк, в середньому навпіл.

Умови відрізняються в залежності від того, хто платить за бензин, обслуговування, страховку.

Як працюють коефіцієнти в додатку? Користувачі часто скаржаться, що вони зависокі.

Багато, хто вважає, що ми піднімаємо коефіцієнти, щоб більше заробляти.

Але в масштабі всього бізнесу вони не впливають значно на дохід.

Що відбувається, коли в певному районі 100 пасажирів відкрили додаток, щоб поїхати додому протягом 2-3 хвилин, а на цій території — всього 10 автівок? Система розуміє, що вони всі не можуть поїхати, і починає змінювати ціну, враховуючи погоду, трафік та інші фактори.

Це приваблює водіїв, які стоять в кілометрі від цієї зони.

Їм же треба під’їхати за власний кошт, витратити свій бензин та час.

Дисбаланс зменшується — ціна зменшується.

Паралельно з цим, коефіцієнт дає можливість оцінити, чи готові ви перечекати час пік, чи вам треба їхати терміново і ви готові за це переплатити.

Більше того, ми спеціально знижували його максимальне значення.

Якби ми цього не робили, то у період перед відкриттям метро він би досягав х5.

У Uklon є можливість знизити тарифи.

Якщо у вас ввели б таку опцію, ви б стали менше заробляти?.

Мені здається, що це нечесно по відношенню до водія.

Коефіцієнт вирівнює справедливість між пасажиром і водієм.

Коли клієнт знизив тариф, а водій не завжди розуміючи, як це працює, прийняв (якщо це новачок, умовно кажучи), то він за годину, якщо працює на автівці автопарку, заробить 15 гривень.

Це чесно? Мабуть, ні.

Ми маємо збалансовувати це: справедливість між водієм та пасажиром.

Тому це не про гроші і не про те, хто скільки заробить, це про справедливість.

З іншого боку, це більше свободи з точки зору пропозиції для клієнта.

Тобто я дивлюся: хтось мене за 50 гривень звідси забере, чи ні.

Знаєте, це питання — вам їхати чи торгуватися.

Відомо, що одна з причин незадоволення Uklon — якщо ти викликаєш машину в пік, ти можеш дуже довго її чекати.

Якщо ти ще й знизив тариф, можеш її зовсім не дочекатися.

Якщо ви хочете поторгуватися, це одна історія, але зазвичай таксі — це коли треба їхати вже.

Скільки заробляє водій за 100 км в середньому?.

Водії дуже різні.

В залежності від автівки, від часу і умов, в яких він працює, можна заробити і 10 000, і 40 000-50 000 на місяць.

Як оформлена ваша співпраця з водіями? Вони просто отримують гроші на картку як фізичні особи?.

Так, вони самозайняті фізичні особи, які контролюють свій дохід, це справа їх власного бухгалтера.

Ми надаємо можливість додаткового заробітку.

Вони мають з нами формально підписану оферту, реєструючись на сайті.

Як оформлена офіційна діяльність компанії? Податки платяться в Україні чи в Естонії?.

Українська гілка платить всі податки тут.

У нас працюють майже 100 людей, всі оформлені згідно трудового кодексу, чим не може похвалитися ніхто з наших конкурентів.

Ми платимо досить великі податки тільки за операційну діяльність.

Ці компанії належать американському-європейському бізнесу, тому потенційні податки на прибуток сплачують там.

Зараз розробляється закон про локалізацію ПДВ, який змусить такі компанії, як наша, сплачувати локальний податок на додану вартість.

До чого це призведе для користувача? Ціни на таксі зростуть на 20%?.

Можливо трохи збільшиться вартість.

Навряд це буде 20%.

Законопроєкт про врегулювання ринку таксі, про який ви казали — як він працюватиме для таксистів?.

Кожен таксист отримає документ, який є формально і ліцензією, і податком.

Необхідно буде сплачувати цей податок раз на рік або кожного місяця (це буде на 5% дорожче).

Вартість обговорюється, але мова йде про розмір десь мінімальної зарплати (зараз це 4700 грн).

Отримавши цей документ, ти матимеш підставу зареєструватися в нашому сервісі, ми це перевірятимемо.

Мінінфра обіцяє нам електронну систему для систематизації.

Ми повністю ідентифікуємо водія: для поліції, для безпеки і так далі.

Плюс ми додаємо ряд певних умов, як то страховку.

До речі, зараз ми страхуємо пасажира не у випадку інвалідності, а медичним страхуванням.

Ми єдина компанія на ринку, яка надає медичне страхування.

В Uklon є страховка на випадок аварії.

Так, у випадку аварії.

Медичне страхування — це покриття також і дрібних випадків.

Водій буде зобов'язаний це мати (або компанія, з якою він співпрацює).

Звичайно, буде обов’язковий технічний, медичний огляд раз на рік.

Зараз приблизно нуль грошей платиться в бюджет від таксистів.

Ми не знаємо точних цифр.

Спитайте, скільки податків сплачується з кешу — ніскільки.

Ми приходимо до держави і кажемо: ми хочемо, щоб ви заробили мільярд гривень.

Зараз ви заробляєте нічого.

Ми прийшли з конкретною пропозицією: зробити перевезення для всіх більш безпечними, знати кожного водія і принести державі досить велику кількість коштів.

З часом можна буде збільшувати вартість цього патенту.

Давайте з чогось почнемо.

Чим менше буде його вартість, тим більше людей будуть готові так співпрацювати, розуміючи, що все офіційно.

Такі сервіси, як наш, не будуть називатися таксі.

Таксі залишаться.

Це будуть автівки з шашечкою і таксометром, які будуть мати свої переваги — спеціалізовані стоянки, можливість ловити машину з руки, надавати послуги юридичним особам.

В нашому ж випадку фізична особа може надати послуги лише іншій фізичній особі.

Що зараз з цим законопроектом, на якому він етапі? Що очікує на ліцензованих перевізників, коли його приймуть?.

На етапі погодження в Міністерстві інфраструктури.

Проти нього активно виступають перевізники, які називають себе ліцензованими.

Ці компанії не розвивалися, в них нічого не змінилося за 20 років, вони не змогли подолати перехід до технологічних змін.

Коли закон приймуть, їм нічим буде конкурувати.

Вони нічим не відрізняються в кращу сторону, крім того що у них в середньому кращі автівки.

Але коли ти хочеш робити 10 мільйонів поїздок, ти не можеш мати автопарк із 20 000 "Кемрі".

Вони залишаться нішевими гравцями.

Поговоримо про доставку.

Бачу, у вас вже готові фірмові сумки Bolt Food.

Коли запустите сервіс?.

Зараз працюємо з технічною документацією, щоб бізнес був локалізованим.

Це буде дочірня українська компанія, яка співпрацюватиме з ресторанами.

Ми зараз на етапі технічної синхронізації процесингу виплат.

Коли ви щось замовляєте у додатку, у вас списуються гроші, а потім проходять через багато інституцій, це непростий шлях.

Чому ви впевнені, що зараз хороший час для запуску?.

Я не бачу підстав вважати, що зараз поганий час.

Ринок дуже активно росте.

Ще більше людей зрозуміли, що користуватись доставкою зручно і вигідно з точки зору економії часу і не треба ризикувати здоров’ям, виходячи в ресторан.

Ми б запустились два місяці тому, якби це було б не так складно в Україні.

Наприклад, в Європі немає кордонів, не треба локалізувати сервіс, а в Україні треба.

Але нещодавно дві помітні компанії пішли з ринку — Uber Eats i Menu.

Чому в них не вийшло?.

Вони пішли не тому, що ситуація погана, а тому що їм не вдалося.

Чому? Є кілька причин.

Як працює запуск компанії на ринку? Ти мусиш інвестувати багато і довго, але весь цей час ти маєш дуже різко рости, набираючи значну долю ринку.

Щоб в певний момент ти міг свої затрати значно зменшити і хоча б вийти "в нуль", щоб з часом заробляти.

Але якщо ти це зробиш, не досягши значної долі ринку, то ти просто розхлопнешся.

Це й було з Uber — він не набрав достатньої долі ринку, при тому що інвестував весь час.

Вони мали набрати 30% за півроку, але не набрали і 5%.

І добре, що вони просто не палили безглуздо гроші.

Не помітний був тренд розвитку.

Чому у них не вийшло? Моя особиста думка — через неправильну бізнес-модель, яку вони не могли дуже довго запустити.

У нас працюють люди, які намагались запустити Uber Eats, потім перейшли в Glovo.

Вони розповідають, як довго затверджували апріорі непрацюючу модель.

Вони не хотіли локалізуватися.

Тобто сейлзи приходили до ресторану і пропонували співпрацювати з нідерландською компанією.

Це досить складно для українських компаній, яким потрібен акт виконаних робіт.

Хто в Нідерландах зробить українському закладу акт виконаних робіт на 1000 гривень? Так неможливо масштабувати бізнес.

Я не дуже розумію, де можна на цьому всьому заробити.

Лояльність клієнтів тут важко заробити, вони не прив’язуються до бренду.

Якщо можна замовити доставку цього ресторану і тут і там, сьогодні людина спокуситься на бонус від вас, промокод на 50%, а завтра подивиться — ага, без промокоду дорого, візьму я в "Ракеті" чи ще десь, де це субсидується.

Виходить, що не напрацьовується лояльна база користувачів.

Наскільки довго можна грати в цю гру?.

Роками! Ми заявили про свій запуск, Glovo активно розвивається, "Ракета" безбожно палить гроші.

Через три роки подивимось, що буде на ринку.

Ті, хто залишиться, почнуть заробляти, активно повертаючи інвестиції.

За рахунок чого ви будете захоплювати цей ринок?.

Користувачу потрібен широкий вибір ресторанів та цікаві промо.

Ми будемо надавати і те, і інше.

Вибір ресторанів.

Звичайно, з першого дня він буде не 100%, але це основна ціль — максимальний вибір ресторанів.

Друге — в правильний час зробити правильну пропозицію.

Скажімо, ви взяли телефон, щоб замовити їжу — вам приходить push про те, що друга піца у подарунок.

Першочергово будуть бонусні "плюшки", безкоштовні доставки і так далі.

Але основний фокус ми будемо направляти на довготермінову якість.

Якість кур’єра, упаковки, доставки — часто саме ці нюанси відштовхують користувача.

З якими ресторанами у вас вже є домовленості?.

Кого б ви не назвали, я б сказав що є.

Donald's? Пузата Хата?.

З усіма.

Відділ продажів працює вже півтора місяці.

Кількасот ресторанів в Києві підписали формальний комітмент.

Це ще не контракт, але згода на співпрацю.

З ресторанами ми не очікуємо проблем.

З кур’єрами теж.

Вже кілька тисяч кур’єрів подали заявки — при тому, що ми не оголошували набір.

Основним напрямом нашого подальшого розвитку буде насамперед розширення ринку.

З кимось плануєте ексклюзивне співробітництво?.

Ми вважаємо, що це позиція слабкого, коли ти забороняєш щось.

Ти маєш давати сильний сервіс, щоб нікому не хотілося шукати іншого.

Але є приклади співпраці сервісів доставки на певних ексклюзивних умовах з Mc.

Donald's, KFC.

Вони як мінімум допомогли деяким компаніям стримати ріст конкурентів.

Це має сенс.

Дивлячись хто підписався на те, щоб у нього забрали ексклюзив.

Ці конкретні контракти нічого не змінили б на ринку при їх відсутності.

Вони тільки показали ресторанам, хто боїться, а хто ні, ось і все.

На яких умовах ви будете працювати з ресторанами? Власник одного з них розповідав, що наразі доставка — невигідна штука.

Дуже висока комісія (близько 30%), майже всю маржу забирає доставка.

Ресторанам невигідно працювати на чужу доставку, для них має сенс організувати власну.

Така думка має місце на ринку.

З приводу того, чи своя доставка — це саме та причина, чому ми не купуємо автівки, не робимо автосервіс, не наймаємо самі в офісі водіїв.

Ми IT-компанія, ми можемо робити хороший додаток, рекламу, покращувати сервіс, але не всім займатись самостійно.

Коли ресторан з 3-4 точками каже, що зробить свою доставку сам, він звичайно її зробить, але спалить купу грошей і прийде назад.

Складно зробити якісну і ефективну доставку за менш ніж 30%.

Ресторани розуміють, що ми пропонуємо їм додаткову цінність — їм не потрібно буде турбуватися про все це.

Комісія подібних сервісів на ринку — в середньому 25-30%, скільки буде у вас?.

Так само.

Я бачу тут електросамокат.

Давайте поговоримо про них.

Прокат електросамокатів — бізнес, на якому важко заробити.

Вони ламаються і виходять із ладу швидше, ніж окупаються.

Тим не менше, ви запускаєтесь.

Ми бачили в багатьох країнах дуже хорошу конверсію в наш основний бізнес.

Люди, які скористалися додатком для оренди самоката, потім скористаються іншим нашим сервісом (це все буде в одному додатку).

Навіть заради цього вже є сенс запускати.

Де будуть заряджатись самокати?.

Ми їх збираємо кожного дня, оглядаємо на необхідність ремонту, заряджаємо і кожного ранку вивозимо.

Тобто стаціонарних станцій не буде? Я зможу під’їхати куди мені потрібно і просто залишити його на вулиці?.

Так, якщо це в рамках дозволеної зони.

Що буде по тарифам?.

Буде дешевше, ніж на таксі, але не сильно.

Умовно кажучи, вам треба проїхати з верху Андріївського узвозу до Бессарабської площі, ви відкриваєте додаток і бачите, що там їхати 45 хвилин на автомобілі, на самокаті — 10 хвилин, ще й з вітерцем.

Тут вибір очевидний.

Якщо на таксі це буде коштувати десь 60 гривень, то на самокаті десь так само.

У вас є приблизні розрахунки, скільки це буде за кілометр?.

Середня поїздка буде до 100 гривень.

Яка дальність поїздки?.

В інших країнах, де ми представлені, середня поїздка зазвичай становить кілька кілометрів.

Статистика показує, що зазвичай люди не їздять дуже далеко.

Все-таки втомлюєшся.

Це транспорт не для дальніх поїздок, він розрахований на last mile ride — останні 500-1500 метрів від місця висадки таксі чи зупинки громадського транспорту до офісу чи дому.

Якого виробника у вас будуть самокати?.

Ми розробили свої.

В Україну вони через зупинку китайського заводу поки не доїхали.

Довелось купити існуючу модель міжнародного китайського бренду.

Один контейнер з нашими самокатами ми встигнули отримати і в Європі запускались з власними самокатами.

Яка вартість самокату?.

Ринкова вартість при оптових закупках — близько $500.

Який запас? Скільки кілометрів можна проїхати на одному заряді?.

На нашому — до 50 км за один заряд.

І скільки він буде жити?.

Все залежить від того, як ним користуються.

В середньому вони живуть близько 6-7 місяців.

Моделі, які ми будемо використовувати в Україні, спеціально виготовляються для оренди, тому вони прослужать довше звичайних скутерів.

Що будете робити, щоб самокати окупались до того, як їх зламають?.

Перш за все, пояснювати людям, що це приватна власність компанії.

Їх не треба нікуди носити, забирати.

Їх неможливо перепрошити і користуватися ними просто так — це коштує стільки ж, скільки купити новий.

Друге — максимально розширювати свою присутність.

Цей бізнес працює на великих об'ємах.

На кількох сотнях самокатів багато не заробиш.

Коли їх буде кілька тисяч — це вже реально.

Якщо у нас все вийде, це дасть поштовх, кожен бізнесмен почне купувати самокати в Китаї і здавати їх в оренду.

Коли ви плануєте запускатися?.

Як баржа з самокатами допливе, так і запустимось.

Влітку точно.

А в холодний сезон на них можна буде їздити?.

Питання температури не таке критичне, як питання снігу чи льоду.

Самокат може працювати до глибокої осені.

Де вони всі будуть їздити? В нас немає інфраструктури.

Не все так погано.

Я перевіряв всю цю теорію на собі.

Я їздив по Кракову, по Празі — там теж немає інфраструктури, а бруківка гірша, ніж у Львові.

Можна їздити на них де завгодно, головне стати правильно.

З приводу того, тротуар чи дорога.

Скажу як водій — я краще як пішохід обійду самокат, аніж як водій буду об’їжджати цю бомбу.

За швидкісним режимом самокат ближчий до велосипеду.

Ні, велосипед – це велика "махина", яка займає певний розмір.

А цю штуку не видно, вона місце не займає.

Тому будемо їздити по тротуарах, як би нам цього не хотілося.

Воно так працює всюди.

Яким має бути регулювання такого транспорту?.

Зараз місто починає будувати велодоріжки в центрі.

Депутати вже сформували законопроект щодо регулювання діяльності малого електротранспорту.

Будемо його підтримувати.

Андрей Бродецкий.

Руководитель редакции ЛІГА.

Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Упоминаемые персоны
Украинские военные начали массово сдаваться в плен: что известно
Comments UA
2024-11-16T20:00:53Z
Ситуация резко изменилась: что происходит в Купянске после визита Зеленского
Comments UA
2024-11-19T15:18:34Z
Военных КНДР перебросили под Харьков - СМИ
Корреспондент
2024-11-22T22:22:27Z
В Киеве пробки на дорогах и коллапс в метро
Апостроф
2024-11-21T07:00:32Z
ПВО мало не бывает: начальник КГВА рассказал о защите Киева и куда идти в случае блэкаута
TSN
2024-11-23T04:06:07Z
От +16 до морозов: температурные качели ждут украинцев, появился прогноз погоды на конец ноября
Политека
2024-11-23T03:00:09Z
На 12 часов тысячи одесситов останутся без воды: полный список адресов
Comments UA
2024-11-18T09:06:29Z
В Севастополе подорвали авто капитана первого ранга Черноморского флота РФ. Тот не выжил
ZN UA
2024-11-13T11:27:00Z
Блэкаут в Одессе: в городе не могут заживить критическую инфраструктуру, закрывают школы
Фокус
2024-11-17T22:57:29Z
Молодой фаворитке Путина доверили важное культурное мероприятие в России
Comments UA
2024-11-21T19:57:44Z
Китай отреагировал на удар баллистической ракетой России по Украине
Comments UA
2024-11-22T13:57:41Z
«Не дай Бог» — Лукашенка рассказал, кого нельзя избирать президентом
ZN UA
2024-11-14T22:02:11Z
Нарушит еще одну традицию: Мелания Трамп не переедет за мужем в Белый дом
Фокус
2024-11-13T14:35:03Z
"Не смогли прорваться": Россия планировала в июне захватить Харьков и Сумы, — СМИ
Фокус
2024-11-23T05:00:24Z
Итоги 22.11: ЯО Украине и забастовка поляков
Корреспондент
2024-11-23T05:00:06Z
Названы три кандидатуры на должность посла Украины в США
Апостроф
2024-11-12T16:48:41Z
После Днепра РФ может готовить удар по Верховной Раде: нардепы отменили заседание
Фокус
2024-11-21T22:48:41Z
Украинка сорвала выступление Навальной на конференции в Лиссабоне
Comments UA
2024-11-12T14:09:13Z
На фоне слухов о проблемах в браке одинокую Пугачеву поймали во время прогулки
Comments UA
2024-11-11T21:51:15Z
Врачи не давали сроков: любимица публики Ада Роговцева оказалась в больнице
GlavRed
2024-11-14T17:06:51Z
В России умерла звезда фильма "Бриллиантовая рука"
Comments UA
2024-11-16T14:42:23Z
"Такой п**дец, а ты чипсики рекламируешь": ведущий "Орла и решки" рассказал о разговоре с Ивлеевой после вторжения РФ
Апостроф
2024-11-19T09:48:42Z
Борьба за "Оскар-2025" обещает быть жаркой: Тимоти Шаламе, Деми Мур и Тильда Суинтон – главные интриги церемонии
Знай
2024-11-23T04:51:49Z
В России публично унизили известную певицу
Comments UA
2024-11-22T21:21:33Z
В Facebook сообщили о смерти Виктора Павлика: жена выдала гневную тираду
GlavRed
2024-11-19T16:45:44Z
Тринчер сравнили с россиянкой Бузовой из-за поведения на интервью/Певица ответила на вопросы интервьюера после своего выступления
Апостроф
2024-11-19T10:39:25Z
"Очень хороший муж": Ева Лонгория раскрыла секреты счастливого брака с Хосе Бастоном
Фокус
2024-11-18T11:07:17Z
Найден самый ранний признак деменции: многие с ним сталкиваются, и не один раз
Фокус
2024-11-11T09:51:52Z
Женщины, которые стареют медленнее всех: 6 здоровых привычек датчанок
Фокус
2024-11-16T15:00:35Z
Формула "10-3-2-1-0": ученые вывели беспроигрышное уравнение для здорового сна
Фокус
2024-11-13T10:36:35Z
«Они совсем не темнеют»: простой лайфхак, чтобы хранить авокадо неделями
Marie Claire
2024-11-21T03:04:10Z
Микроволновка может убить? Как печка влияет на здоровье
Comments UA
2024-11-23T02:39:25Z
Убывающая Луна 16-30 ноября 2024 года: что следует сделать и особенности периода
TSN
2024-11-23T02:09:14Z
Что предлагают вместо МСЭК: от анонимности пациента до видеофиксации и индивидуальных экспертов
Комсомольская правда
2024-11-19T06:02:12Z
Ночная стража: 5 комнатных растений, которые улучшают сон
Marie Claire
2024-11-16T19:30:52Z
Состарит, убьет потомство и разовьет рак: ученые раскрыли новые опасности курения марихуаны
Фокус
2024-11-15T19:51:31Z
"Боже, какой я была глупой": Ярослава Магучих изменила свои планы по рождению ребенка
Апостроф
2024-11-12T19:06:04Z
Находился в коме: стали известны подробности смерти боксера Вячеслава Узелкова
Комсомольская правда
2024-11-12T10:12:13Z
"Им запретили делать это": раскрыто скандальное условие боя Тайсон - Пол
Корреспондент
2024-11-19T15:36:14Z
Макгрегор признан виновным в изнасиловании
UAToday
2024-11-23T00:54:17Z
Тренер Жироны рассказал, когда Цыганков сможет вернуться на поле
Корреспондент
2024-11-22T19:52:44Z
Звездный боец UFC Макгрегор признан виновным по делу об изнасиловании
ZN UA
2024-11-22T19:22:46Z
Конор Макгрегор проиграл дело об изнасиловании и должен выплатить жертве 250 тысяч евро
Фокус
2024-11-22T19:15:55Z
"Что мы можем сделать?": в Федерации волейбола Украины прокомментировали побег игроков "Решетиловки" за границу
TSN
2024-11-22T14:54:17Z
Украинский боксер Захожий проведет дебютную защиту евротитула: бой покажут на Киевстар ТВ
TSN
2024-11-22T13:12:22Z
Почему в Украине стремительно растут цены: банкир Фурса ошарашил ответом
Comments UA
2024-11-12T15:18:16Z
В Украине могут установить ветряные турбины общей мощностью 800 МВт: что известно
Фокус
2024-11-18T17:23:42Z
Отменены графики отключений света в некоторых регионах
Известия Киев
2024-11-19T18:33:42Z
Платежка может вырасти: сколько придется платить за газ в декабре
Знай
2024-11-18T08:07:12Z
В школах введут здоровое меню: какие продукты включат в рацион
Знай
2024-11-23T04:36:07Z
Пенсионеры обманывают ПФУ для увеличения выплат: в Украине появилась схема с пенсиями, подробности
Политека
2024-11-23T04:31:40Z
Цитрусовый ценопад: мандарины, апельсины и лимоны становятся доступнее
Знай
2024-11-18T11:12:37Z
Украинцы могут платить за тепло по "копеечному" тарифу: но есть условие
Знай
2024-11-16T20:12:25Z
Кабмин в очередной раз перенес повышение зарплат учителям
Апостроф
2024-11-12T14:04:44Z
Украинцы в Норвегии лишатся приюта и защиты: что известно о новых правилах
Comments UA
2024-11-16T19:15:52Z
В Ассоциации городов заявили об оттоке украинцев на оккупированные территории
Корреспондент
2024-11-12T17:58:17Z
На семью - 18 500 гривен: украинцев регистрируют на новые "зимние" выплаты
Знай
2024-11-15T04:21:06Z
Украинцам могут аннулировать субсидии и льготы: специалисты разъяснили детали
Политека
2024-11-16T19:00:33Z
Отец заставил своего 13-летнего сына заняться сексом: зачем и чем все закончилось
Фокус
2024-11-23T04:03:04Z
Всеобщая мобилизация: какие основания для отказа в бронировании
ZN UA
2024-11-23T04:02:38Z
В Курской области удалось вырвать из окружения 16 бойцов ВСУ
ZN UA
2024-11-15T18:54:19Z
В Кривом Роге прощаются с погибшей семьей - Еленой Кулик и ее детьми
Апостроф
2024-11-14T13:54:53Z
Российская ракета, которая упала на дома в Одессе, была сбита ПВО, — Воздушные силы
Комсомольская правда
2024-11-18T14:40:19Z
Срочно делайте, иначе останетесь без винограда: бюджетные средства обработки лозы
Знай
2024-11-12T16:51:31Z
Голубцы с булгуром, вкуснее обычных: судья "Мастер Шеф" дала простой рецепт
Политека
2024-11-19T04:00:53Z
Любовный гороскоп для всех знаков Зодиака на неделю с 18 по 24 ноября 2024 года
Фокус
2024-11-17T23:15:40Z
Гороскоп на завтра 14 ноября: Львам - сюрпризы, Весам - большая удача
GlavRed
2024-11-13T07:28:09Z
Топ алкогольных напитков, которые действительно "валят с ног"
Comments UA
2024-11-23T04:09:27Z
Главные изменники по знаку Зодиака: кто чаще всего заводит отношения "на стороне"
Comments UA
2024-11-22T23:36:22Z
Как спасти пересоленное блюдо – помогут бабушкины советы/Ситуацию можно исправить!
Апостроф
2024-11-18T11:12:39Z
Нужно найти настоящего убийцу: тест-головоломка на логику и внимательность
TSN
2024-11-22T19:06:49Z
20 лучших тушей для ресниц 2024: выбор редакции Marieclaire.ru
Marie Claire
2024-11-22T19:00:10Z
Норвежские рыбаки "поймали" в свои сети американскую атомную субмарину
Европейская правда
2024-11-15T12:58:02Z
Российский удар по Киеву: спасатели показали последствия
Апостроф
2024-11-17T07:15:11Z
Среди жертв российского удара по Сумам – 14-летняя Анастасия Боровик
Комсомольская правда
2024-11-18T10:52:24Z
Очевидец о ракетном ударе в Одессе: взрыв был в 15 метрах от нас
Comments UA
2024-11-18T11:15:47Z
В Виннице мужчина хотел взорвать себя гранатой: подробности
TSN
2024-11-22T21:51:43Z
Сначала предлагал $200: уклонист задул баллончиком сотрудников ТЦК и скрылся
TSN
2024-11-22T20:06:30Z
Дания задержала китайское судно по подозрению в повреждении кабелей
Корреспондент
2024-11-20T19:00:44Z
Под Парижем владелец ресторана захватил заложников в своем заведении
Фокус
2024-11-16T19:54:36Z
В Харькове мужчина "заминировал" облэнерго из-за отключения света
Корреспондент
2024-11-22T18:24:51Z
"Пожалуйста, умри": искусственный интеллект устал от вопросов и нахамил пользователю
Фокус
2024-11-14T15:06:56Z
Семейная традиция Комонов: ученые обнаружили следы бальзамирования на телах французских аристократов
Фокус
2024-11-18T11:45:32Z
Видеоигры помогают строить успешную карьеру: что еще выяснили ученые за 20 лет "подглядывания"
Знай
2024-11-23T03:51:58Z
Гигантские цыплята и боевая система как в Ведьмаке: что известно о возвращении культовой RPG Fable
Знай
2024-11-22T20:51:32Z
"Будет "Фукусима" искусственного интеллекта": какие опасности и проблемы ожидают человечество
Фокус
2024-11-22T20:51:04Z
Для "зеленой" энергии: передовая батарея преобразит старую угольную электростанцию
Фокус
2024-11-22T20:37:33Z
Найти колыбель человечества: почему ученые так и не могут обнаружить отправную точку
Фокус
2024-11-22T20:36:57Z
Hubble зафиксировал уникальную спиральную галактику в созвездии Золотой Рыбы
Известия Киев
2024-11-22T20:13:56Z
Президент FromSoftware подтвердил работу над несколькими новыми проектами
GameMag
2024-11-22T19:52:24Z
Лайфхаки для зимы: как быстро очистить лобовое стекло от льда
Comments UA
2024-11-19T01:00:21Z
За американский автомобиль могут отобрать права: на что обратить внимание
Знай
2024-11-22T17:21:14Z
В Японии запускают в производство необычный гибрид Honda Civic и Dodge Challenger
Фокус
2024-11-22T11:15:38Z
Альтернатива Wrangler: электрический внедорожник Jeep впервые заметили на дорогах
Фокус
2024-11-22T08:36:02Z
Увеличат запас хода до 1000 км: Honda готовит инновационные батареи для электрокаров
Фокус
2024-11-21T17:57:23Z
Новые машины, трассы с "Софией" и коллекция Ferrari: Gran Turismo 7 от Sony получила ноябрьское обновление
GameMag
2024-11-21T13:58:37Z
Гость из 60-х: обнаружен редкий 58-летний спорткар Chevrolet в новом состоянии
Фокус
2024-11-21T13:45:35Z
Премиальный французский электромобиль с запасом хода 750 км показали до премьеры
Фокус
2024-11-21T12:06:21Z
Старый 88-летний мотоцикл продают по цене нового Ferrari
Фокус
2024-11-21T10:06:53Z