MY.UAНовости
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине
Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Рынок такси, доставка еды и самокаты — большое интервью с руководителем Bolt в Украине

Чего ждать от нового сервиса доставки и когда в Киеве появится прокат скутеров (укр.).

Недавно эстонская компания Bolt привлекла 100 миллионов евро инвестиций.

Компания присутствует в 150 городах 35 стран мира, предоставляя сервис пассажирских перевозок, доставки еды и проката электросамокатов.

За два года присутствия в Украине Bolt стал самым популярным сервисом такси в крупных городах.

Редактор Liga.

Tech пообщался с руководителем компании Bolt в Украине Тарасом Потичным — о регулировании рынка такси, конкурентном рынке доставки еды и прокате электросамокатов, который вот-вот запустится в Киеве.

Нещодавно компанія залучила черговий раунд інвестицій — 100 мільйонів євро.

На що підуть гроші?.

Усі ці кошти підуть на експансію всіх наших видів бізнесу і на покращення позицій в порівнянні з конкурентами.

Операційно ми беззбиткова компанія.

Проте запуск нових ринків — дорога інвестиція, як в часі, так і в грошах.

Протягом карантину ми запустили в Європі 15 міст з доставкою їжі і скутерами.

Це немалі кошти.

Сервіс перевезень у нових містах не запускали, але все, що було заплановано до цього часу на цей рік, запустимо в найближчі місяці.

В тому числі в Україні.

Ви присутні на ринку України два роки.

Ви кажете про своє лідерство, але не розкриваєте показники.

Назвіть щось: кількість поїздок, наприклад, місячних, скільки у сервісу активних місячних користувачів?.

Багатьох показників на цьому ринку ніхто не розкриє: немає умовного арбітра, який би збирав і перевіряв дані гравців.

Ми ще не озвучували цю цифру: у нас вже більше 2 мільйонів скачувань додатку в Україні.

Ми присутні в чотирьох містах, на яких припадає половина всього ринку.

За нашими оцінками, ми в рази більші, ніж найближчий конкурент у Львові, вже на десятки відсотків більші в Києві і трохи більші в Одесі.

Якщо ніхто з конкурентів не розкриває ключових показників, то як ви формуєте оцінку?.

Ми спілкуємося з автопарками, з пасажирами, використовуємо деперсеналізовані дані платіжних систем і відкриті ресурси, як от дашборд монобанку.

Це великий об'єм даних, який ми зводимо разом і отримуємо середнє значення.

Який середній чек і як він відрізняється від міста до міста?.

Тут все просто — залежить від дистанції.

В менших містах середня дистанція менша.

В Києві середній чек близько 100 гривень, в карантин він зменшився на 10-20 гривень.

По-перше, менші поїздки, по-друге, не було пікових коефіцієнтів, що також збільшують ціну.

Ринковий безкризовий показник — 110-120 грн в Києві та 70-80 грн по регіонах.

Як оцінюєте, скільки відсотків українського ринку таксі припадає на всіх інших гравців, крім Uklon, Uber та Bolt?.

Значно менше 30%, і до кінця року буде вже відсотків 15.

В таких містах як Харків ще є Яндекс.

Такси, яке займає до 20%.

Найбільші локальні сервіси перевезення займають в регіонах 10% одноосібно.

Чим менше місто, тим більша доля таких компаній.

Але є виключення — Львів, де таких компаній навіть менше, ніж у Києві.

Як карантин позначився на виручці? Наскільки просіли, якщо порівняти з попередніми місяцями, враховуючи сезонні коливання?.

Транспортна індустрія постраждала найбільше, адже людям не треба було переміщатися.

Загалом компанія втратила близько 85% обороту, в Україні — близько 50%.

На сьогодні ми вже повернулись до рівня 75% докарантинних показників і протягом кількох тижнів, думаю, повернемося до попередніх показників.

Коли був найгірший для вас час?.

Було кілька хвиль.

Перша — початок карантину.

Коли було дуже багато водіїв і дуже мало пасажирів.

Всі водії подумали — транспорт закрили, зараз буде купа роботи.

Але люди сиділи вдома та нікуди не їздили.

Друга значна зміна відбулася, коли метро ще не відкрили, але люди вже почали працювати в офісах.

До цього багато тижнів у водіїв не було роботи і вони почали шукати альтернативний заробіток.

І кількість водіїв була малою, кількість замовлень була великою.

Тоді всі медіа писали, що таксисти "озолотились".

Був дисбаланс між попитом та пропозицією.

Це тривало рівно тиждень.

Коли водії побачили ціни і замовлення, вони повернулись і баланс вирівнявся.

В нормальний період лінія сезонності дня така — суперпік зранку, суперпік ввечері, вдень — низько, і ще окремий пік в п’ятницю-суботу увечері.

Зараз вона максимально пласка.

Карантин змінив поведінковий патерн клієнтів.

Яка зараз економіка однієї поїздки? Тарифи у вас нижчі, ніж у конкурентів.

Ви субсидуєте поїздки?.

Якщо я заплачу 100 гривень за поїздку, скільки з них заробите ви, скільки отримає водій?.

Наша комісія — 25%.

У нас є стратегічний план — дати водіям можливість не платити комісію після певної кількості поїздок.

Щодо знижок, то тариф у нас ринковий, +- 5% порівняно з конкурентами.

Зараз вкладаємо кошти в знижки для клієнтів.

Багато людей втратили дохід чи роботу, і вартість таксі стає для них тягарем.

Наразі у нас знижки до 25-30%.

Ми розглянемо можливість їх збільшення, повернемо бонуси за запрошення друзів, за перші поїздки (там взагалі 50%).

Ви працюєте з автопарками.

Як розбивається оплата за поїздку між автопарком, водієм і компанією?.

Це справа конкретного автопарку.

Наша комісія 25%, решту ділять водій і автопарк, в середньому навпіл.

Умови відрізняються в залежності від того, хто платить за бензин, обслуговування, страховку.

Як працюють коефіцієнти в додатку? Користувачі часто скаржаться, що вони зависокі.

Багато, хто вважає, що ми піднімаємо коефіцієнти, щоб більше заробляти.

Але в масштабі всього бізнесу вони не впливають значно на дохід.

Що відбувається, коли в певному районі 100 пасажирів відкрили додаток, щоб поїхати додому протягом 2-3 хвилин, а на цій території — всього 10 автівок? Система розуміє, що вони всі не можуть поїхати, і починає змінювати ціну, враховуючи погоду, трафік та інші фактори.

Це приваблює водіїв, які стоять в кілометрі від цієї зони.

Їм же треба під’їхати за власний кошт, витратити свій бензин та час.

Дисбаланс зменшується — ціна зменшується.

Паралельно з цим, коефіцієнт дає можливість оцінити, чи готові ви перечекати час пік, чи вам треба їхати терміново і ви готові за це переплатити.

Більше того, ми спеціально знижували його максимальне значення.

Якби ми цього не робили, то у період перед відкриттям метро він би досягав х5.

У Uklon є можливість знизити тарифи.

Якщо у вас ввели б таку опцію, ви б стали менше заробляти?.

Мені здається, що це нечесно по відношенню до водія.

Коефіцієнт вирівнює справедливість між пасажиром і водієм.

Коли клієнт знизив тариф, а водій не завжди розуміючи, як це працює, прийняв (якщо це новачок, умовно кажучи), то він за годину, якщо працює на автівці автопарку, заробить 15 гривень.

Це чесно? Мабуть, ні.

Ми маємо збалансовувати це: справедливість між водієм та пасажиром.

Тому це не про гроші і не про те, хто скільки заробить, це про справедливість.

З іншого боку, це більше свободи з точки зору пропозиції для клієнта.

Тобто я дивлюся: хтось мене за 50 гривень звідси забере, чи ні.

Знаєте, це питання — вам їхати чи торгуватися.

Відомо, що одна з причин незадоволення Uklon — якщо ти викликаєш машину в пік, ти можеш дуже довго її чекати.

Якщо ти ще й знизив тариф, можеш її зовсім не дочекатися.

Якщо ви хочете поторгуватися, це одна історія, але зазвичай таксі — це коли треба їхати вже.

Скільки заробляє водій за 100 км в середньому?.

Водії дуже різні.

В залежності від автівки, від часу і умов, в яких він працює, можна заробити і 10 000, і 40 000-50 000 на місяць.

Як оформлена ваша співпраця з водіями? Вони просто отримують гроші на картку як фізичні особи?.

Так, вони самозайняті фізичні особи, які контролюють свій дохід, це справа їх власного бухгалтера.

Ми надаємо можливість додаткового заробітку.

Вони мають з нами формально підписану оферту, реєструючись на сайті.

Як оформлена офіційна діяльність компанії? Податки платяться в Україні чи в Естонії?.

Українська гілка платить всі податки тут.

У нас працюють майже 100 людей, всі оформлені згідно трудового кодексу, чим не може похвалитися ніхто з наших конкурентів.

Ми платимо досить великі податки тільки за операційну діяльність.

Ці компанії належать американському-європейському бізнесу, тому потенційні податки на прибуток сплачують там.

Зараз розробляється закон про локалізацію ПДВ, який змусить такі компанії, як наша, сплачувати локальний податок на додану вартість.

До чого це призведе для користувача? Ціни на таксі зростуть на 20%?.

Можливо трохи збільшиться вартість.

Навряд це буде 20%.

Законопроєкт про врегулювання ринку таксі, про який ви казали — як він працюватиме для таксистів?.

Кожен таксист отримає документ, який є формально і ліцензією, і податком.

Необхідно буде сплачувати цей податок раз на рік або кожного місяця (це буде на 5% дорожче).

Вартість обговорюється, але мова йде про розмір десь мінімальної зарплати (зараз це 4700 грн).

Отримавши цей документ, ти матимеш підставу зареєструватися в нашому сервісі, ми це перевірятимемо.

Мінінфра обіцяє нам електронну систему для систематизації.

Ми повністю ідентифікуємо водія: для поліції, для безпеки і так далі.

Плюс ми додаємо ряд певних умов, як то страховку.

До речі, зараз ми страхуємо пасажира не у випадку інвалідності, а медичним страхуванням.

Ми єдина компанія на ринку, яка надає медичне страхування.

В Uklon є страховка на випадок аварії.

Так, у випадку аварії.

Медичне страхування — це покриття також і дрібних випадків.

Водій буде зобов'язаний це мати (або компанія, з якою він співпрацює).

Звичайно, буде обов’язковий технічний, медичний огляд раз на рік.

Зараз приблизно нуль грошей платиться в бюджет від таксистів.

Ми не знаємо точних цифр.

Спитайте, скільки податків сплачується з кешу — ніскільки.

Ми приходимо до держави і кажемо: ми хочемо, щоб ви заробили мільярд гривень.

Зараз ви заробляєте нічого.

Ми прийшли з конкретною пропозицією: зробити перевезення для всіх більш безпечними, знати кожного водія і принести державі досить велику кількість коштів.

З часом можна буде збільшувати вартість цього патенту.

Давайте з чогось почнемо.

Чим менше буде його вартість, тим більше людей будуть готові так співпрацювати, розуміючи, що все офіційно.

Такі сервіси, як наш, не будуть називатися таксі.

Таксі залишаться.

Це будуть автівки з шашечкою і таксометром, які будуть мати свої переваги — спеціалізовані стоянки, можливість ловити машину з руки, надавати послуги юридичним особам.

В нашому ж випадку фізична особа може надати послуги лише іншій фізичній особі.

Що зараз з цим законопроектом, на якому він етапі? Що очікує на ліцензованих перевізників, коли його приймуть?.

На етапі погодження в Міністерстві інфраструктури.

Проти нього активно виступають перевізники, які називають себе ліцензованими.

Ці компанії не розвивалися, в них нічого не змінилося за 20 років, вони не змогли подолати перехід до технологічних змін.

Коли закон приймуть, їм нічим буде конкурувати.

Вони нічим не відрізняються в кращу сторону, крім того що у них в середньому кращі автівки.

Але коли ти хочеш робити 10 мільйонів поїздок, ти не можеш мати автопарк із 20 000 "Кемрі".

Вони залишаться нішевими гравцями.

Поговоримо про доставку.

Бачу, у вас вже готові фірмові сумки Bolt Food.

Коли запустите сервіс?.

Зараз працюємо з технічною документацією, щоб бізнес був локалізованим.

Це буде дочірня українська компанія, яка співпрацюватиме з ресторанами.

Ми зараз на етапі технічної синхронізації процесингу виплат.

Коли ви щось замовляєте у додатку, у вас списуються гроші, а потім проходять через багато інституцій, це непростий шлях.

Чому ви впевнені, що зараз хороший час для запуску?.

Я не бачу підстав вважати, що зараз поганий час.

Ринок дуже активно росте.

Ще більше людей зрозуміли, що користуватись доставкою зручно і вигідно з точки зору економії часу і не треба ризикувати здоров’ям, виходячи в ресторан.

Ми б запустились два місяці тому, якби це було б не так складно в Україні.

Наприклад, в Європі немає кордонів, не треба локалізувати сервіс, а в Україні треба.

Але нещодавно дві помітні компанії пішли з ринку — Uber Eats i Menu.

Чому в них не вийшло?.

Вони пішли не тому, що ситуація погана, а тому що їм не вдалося.

Чому? Є кілька причин.

Як працює запуск компанії на ринку? Ти мусиш інвестувати багато і довго, але весь цей час ти маєш дуже різко рости, набираючи значну долю ринку.

Щоб в певний момент ти міг свої затрати значно зменшити і хоча б вийти "в нуль", щоб з часом заробляти.

Але якщо ти це зробиш, не досягши значної долі ринку, то ти просто розхлопнешся.

Це й було з Uber — він не набрав достатньої долі ринку, при тому що інвестував весь час.

Вони мали набрати 30% за півроку, але не набрали і 5%.

І добре, що вони просто не палили безглуздо гроші.

Не помітний був тренд розвитку.

Чому у них не вийшло? Моя особиста думка — через неправильну бізнес-модель, яку вони не могли дуже довго запустити.

У нас працюють люди, які намагались запустити Uber Eats, потім перейшли в Glovo.

Вони розповідають, як довго затверджували апріорі непрацюючу модель.

Вони не хотіли локалізуватися.

Тобто сейлзи приходили до ресторану і пропонували співпрацювати з нідерландською компанією.

Це досить складно для українських компаній, яким потрібен акт виконаних робіт.

Хто в Нідерландах зробить українському закладу акт виконаних робіт на 1000 гривень? Так неможливо масштабувати бізнес.

Я не дуже розумію, де можна на цьому всьому заробити.

Лояльність клієнтів тут важко заробити, вони не прив’язуються до бренду.

Якщо можна замовити доставку цього ресторану і тут і там, сьогодні людина спокуситься на бонус від вас, промокод на 50%, а завтра подивиться — ага, без промокоду дорого, візьму я в "Ракеті" чи ще десь, де це субсидується.

Виходить, що не напрацьовується лояльна база користувачів.

Наскільки довго можна грати в цю гру?.

Роками! Ми заявили про свій запуск, Glovo активно розвивається, "Ракета" безбожно палить гроші.

Через три роки подивимось, що буде на ринку.

Ті, хто залишиться, почнуть заробляти, активно повертаючи інвестиції.

За рахунок чого ви будете захоплювати цей ринок?.

Користувачу потрібен широкий вибір ресторанів та цікаві промо.

Ми будемо надавати і те, і інше.

Вибір ресторанів.

Звичайно, з першого дня він буде не 100%, але це основна ціль — максимальний вибір ресторанів.

Друге — в правильний час зробити правильну пропозицію.

Скажімо, ви взяли телефон, щоб замовити їжу — вам приходить push про те, що друга піца у подарунок.

Першочергово будуть бонусні "плюшки", безкоштовні доставки і так далі.

Але основний фокус ми будемо направляти на довготермінову якість.

Якість кур’єра, упаковки, доставки — часто саме ці нюанси відштовхують користувача.

З якими ресторанами у вас вже є домовленості?.

Кого б ви не назвали, я б сказав що є.

Donald's? Пузата Хата?.

З усіма.

Відділ продажів працює вже півтора місяці.

Кількасот ресторанів в Києві підписали формальний комітмент.

Це ще не контракт, але згода на співпрацю.

З ресторанами ми не очікуємо проблем.

З кур’єрами теж.

Вже кілька тисяч кур’єрів подали заявки — при тому, що ми не оголошували набір.

Основним напрямом нашого подальшого розвитку буде насамперед розширення ринку.

З кимось плануєте ексклюзивне співробітництво?.

Ми вважаємо, що це позиція слабкого, коли ти забороняєш щось.

Ти маєш давати сильний сервіс, щоб нікому не хотілося шукати іншого.

Але є приклади співпраці сервісів доставки на певних ексклюзивних умовах з Mc.

Donald's, KFC.

Вони як мінімум допомогли деяким компаніям стримати ріст конкурентів.

Це має сенс.

Дивлячись хто підписався на те, щоб у нього забрали ексклюзив.

Ці конкретні контракти нічого не змінили б на ринку при їх відсутності.

Вони тільки показали ресторанам, хто боїться, а хто ні, ось і все.

На яких умовах ви будете працювати з ресторанами? Власник одного з них розповідав, що наразі доставка — невигідна штука.

Дуже висока комісія (близько 30%), майже всю маржу забирає доставка.

Ресторанам невигідно працювати на чужу доставку, для них має сенс організувати власну.

Така думка має місце на ринку.

З приводу того, чи своя доставка — це саме та причина, чому ми не купуємо автівки, не робимо автосервіс, не наймаємо самі в офісі водіїв.

Ми IT-компанія, ми можемо робити хороший додаток, рекламу, покращувати сервіс, але не всім займатись самостійно.

Коли ресторан з 3-4 точками каже, що зробить свою доставку сам, він звичайно її зробить, але спалить купу грошей і прийде назад.

Складно зробити якісну і ефективну доставку за менш ніж 30%.

Ресторани розуміють, що ми пропонуємо їм додаткову цінність — їм не потрібно буде турбуватися про все це.

Комісія подібних сервісів на ринку — в середньому 25-30%, скільки буде у вас?.

Так само.

Я бачу тут електросамокат.

Давайте поговоримо про них.

Прокат електросамокатів — бізнес, на якому важко заробити.

Вони ламаються і виходять із ладу швидше, ніж окупаються.

Тим не менше, ви запускаєтесь.

Ми бачили в багатьох країнах дуже хорошу конверсію в наш основний бізнес.

Люди, які скористалися додатком для оренди самоката, потім скористаються іншим нашим сервісом (це все буде в одному додатку).

Навіть заради цього вже є сенс запускати.

Де будуть заряджатись самокати?.

Ми їх збираємо кожного дня, оглядаємо на необхідність ремонту, заряджаємо і кожного ранку вивозимо.

Тобто стаціонарних станцій не буде? Я зможу під’їхати куди мені потрібно і просто залишити його на вулиці?.

Так, якщо це в рамках дозволеної зони.

Що буде по тарифам?.

Буде дешевше, ніж на таксі, але не сильно.

Умовно кажучи, вам треба проїхати з верху Андріївського узвозу до Бессарабської площі, ви відкриваєте додаток і бачите, що там їхати 45 хвилин на автомобілі, на самокаті — 10 хвилин, ще й з вітерцем.

Тут вибір очевидний.

Якщо на таксі це буде коштувати десь 60 гривень, то на самокаті десь так само.

У вас є приблизні розрахунки, скільки це буде за кілометр?.

Середня поїздка буде до 100 гривень.

Яка дальність поїздки?.

В інших країнах, де ми представлені, середня поїздка зазвичай становить кілька кілометрів.

Статистика показує, що зазвичай люди не їздять дуже далеко.

Все-таки втомлюєшся.

Це транспорт не для дальніх поїздок, він розрахований на last mile ride — останні 500-1500 метрів від місця висадки таксі чи зупинки громадського транспорту до офісу чи дому.

Якого виробника у вас будуть самокати?.

Ми розробили свої.

В Україну вони через зупинку китайського заводу поки не доїхали.

Довелось купити існуючу модель міжнародного китайського бренду.

Один контейнер з нашими самокатами ми встигнули отримати і в Європі запускались з власними самокатами.

Яка вартість самокату?.

Ринкова вартість при оптових закупках — близько $500.

Який запас? Скільки кілометрів можна проїхати на одному заряді?.

На нашому — до 50 км за один заряд.

І скільки він буде жити?.

Все залежить від того, як ним користуються.

В середньому вони живуть близько 6-7 місяців.

Моделі, які ми будемо використовувати в Україні, спеціально виготовляються для оренди, тому вони прослужать довше звичайних скутерів.

Що будете робити, щоб самокати окупались до того, як їх зламають?.

Перш за все, пояснювати людям, що це приватна власність компанії.

Їх не треба нікуди носити, забирати.

Їх неможливо перепрошити і користуватися ними просто так — це коштує стільки ж, скільки купити новий.

Друге — максимально розширювати свою присутність.

Цей бізнес працює на великих об'ємах.

На кількох сотнях самокатів багато не заробиш.

Коли їх буде кілька тисяч — це вже реально.

Якщо у нас все вийде, це дасть поштовх, кожен бізнесмен почне купувати самокати в Китаї і здавати їх в оренду.

Коли ви плануєте запускатися?.

Як баржа з самокатами допливе, так і запустимось.

Влітку точно.

А в холодний сезон на них можна буде їздити?.

Питання температури не таке критичне, як питання снігу чи льоду.

Самокат може працювати до глибокої осені.

Де вони всі будуть їздити? В нас немає інфраструктури.

Не все так погано.

Я перевіряв всю цю теорію на собі.

Я їздив по Кракову, по Празі — там теж немає інфраструктури, а бруківка гірша, ніж у Львові.

Можна їздити на них де завгодно, головне стати правильно.

З приводу того, тротуар чи дорога.

Скажу як водій — я краще як пішохід обійду самокат, аніж як водій буду об’їжджати цю бомбу.

За швидкісним режимом самокат ближчий до велосипеду.

Ні, велосипед – це велика "махина", яка займає певний розмір.

А цю штуку не видно, вона місце не займає.

Тому будемо їздити по тротуарах, як би нам цього не хотілося.

Воно так працює всюди.

Яким має бути регулювання такого транспорту?.

Зараз місто починає будувати велодоріжки в центрі.

Депутати вже сформували законопроект щодо регулювання діяльності малого електротранспорту.

Будемо його підтримувати.

Андрей Бродецкий.

Руководитель редакции ЛІГА.

Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.

Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Упоминаемые персоны
80% російського кінопрокату складають пропагандистські фільми, — розвідка
Детектор М
2025-09-14T12:42:30Z
Найталановитіша акторка України: Сеітаблаєв назвав свою фаворитку
GlavRed
2025-09-14T12:27:29Z
"Пішов так рано": Дзідзьо показав єдине прижиттєве фото з батьком
GlavRed
2025-09-14T12:27:25Z
Рецензія на фільм "Малевич"
ITC
2025-09-14T12:12:04Z
Творці " Брати Супер Маріо в кіно " опублікували тизер сиквелу та назвали дату виходу
Детектор М
2025-09-14T10:48:36Z
«Хлібний капітан України». У Києві презентували фільм про Олексія Вадатурського
Детектор М
2025-09-14T10:30:21Z
"Нагадувала гру в дворовий футбол": Суханов поділився одкровенням про новий роман
GlavRed
2025-09-14T10:27:08Z
Протестують і називають індульгенцією на насильство: в мережі захейтили "Золоту дзиґу" Темляка
24tv
2025-09-14T10:24:31Z
Не тільки класика: метр моди показав, який верхній одяг купувати восени 2025
Фокус
2025-09-14T10:00:53Z
Українців попередили про новий стрибок цін: олія може подорожчати мінімум на 40%
Фокус
2025-09-14T12:42:25Z
На продаж виставили пекарню з власною мережею магазинів
AgroPortal
2025-09-14T12:30:15Z
США та Китай проведуть переговори щодо TikTok, мит та нафти РФ у Мадриді
Европейская правда
2025-09-14T12:21:37Z
Пенсія не завжди краще: кому вигідніше отримувати соцдопомогу
24tv
2025-09-14T12:09:51Z
Україна має остаточно скасувати прайс-кепи, щоб увійти до європейського енергоринку – експерт
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T11:48:06Z
Трипільська ТЕС зазнала 19 влучань "Шахедами": річні відновлювальні роботи "пішли нанівець"
FaceNews
2025-09-14T11:30:15Z
В Україні зросли ціни на яйця через низку факторів
Gazeta UA
2025-09-14T11:30:04Z
На Київщині через пошкодження залізниці запустили додаткові автобуси
УкраинФорм
2025-09-14T11:12:09Z
Українців попередили про підвищення комунальних рахунків
Знай
2025-09-14T11:12:03Z
НАТО провалило екзамен: чому Захід слабко відреагував на російські дрони над Польщею
24tv
2025-09-14T12:27:57Z
Надзвичайно дорого: в Генштабі розкрили, скільки коштує Україні один день війни
GlavRed
2025-09-14T12:27:52Z
Трамп відмовляється від санкцій проти Росії: у NYT назвали головну причину
GlavRed
2025-09-14T12:27:11Z
Будуть улещувати і вражати: навіщо у Великій Британії зустрінуть Трампа з почестями
24tv
2025-09-14T12:24:32Z
Скільки Україна витрачає за день війни з Росією: глава Генштабу ЗСУ назвав цифри
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T12:21:10Z
НАБУ має розслідувати конфлікт інтересів Гетманцева в гральному бізнесі через його частку в «М.С.Л.» – військовий
Известия Киев
2025-09-14T12:15:31Z
У Непалі під час масових протестів загинули понад 70 людей
УкраинФорм
2025-09-14T12:12:49Z
Міністри оборони України та Естонії у Києві обговорили двостороннє співробітництво у сфері оборони
УкраинФорм
2025-09-14T12:06:09Z
Культурні баталії vs реальна війна: як українці губляться у світі симулякрів
Telegraf
2025-09-14T12:03:03Z
У Німеччині затримки потягів через пожежу на станції та автомобіль, який врізався в міст
Европейская правда
2025-09-14T12:39:18Z
Вибухи на залізниці: поліція Київщини озвучила нові деталі інциденту
TSN
2025-09-14T12:33:07Z
Через пошкодження на німецькій залізниці порушений рух потягів
УкраинФорм
2025-09-14T12:24:32Z
Поліція розслідує детонацію боєприпасів у вантажному вагоні на Київщині
Комсомольская правда
2025-09-14T12:21:29Z
Детонація боєприпасів у потязі на Київщині: поліція відкрила кримінальне провадження
24tv
2025-09-14T11:48:11Z
Нічний вибух на Київщині: посилено автобусне сполучення
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T11:39:42Z
"До скаліченої військової навіть ніхто не підходив": у Києві авто на зебрі знесло 23-річну дівчину
FaceNews
2025-09-14T11:21:02Z
Смертельна ДТП на Одещині: від мотоблоку під час руху відірвався причеп
TSN
2025-09-14T11:06:52Z
Аварія під Києвом сталася через детонацію боєприпасів у вантажному поїзді, - ЗСУ
Комсомольская правда
2025-09-14T10:48:32Z
Покровська батьківська субота-2025: головні традиції, молитви та заборони дня, коли поминаємо найрідніших
Gazeta UA
2025-09-14T12:30:23Z
Студентів та викладачів позбавлять відстрочки від мобілізації: хто під загрозою
Хвиля
2025-09-14T12:15:19Z
Росія запустила гіперзвукову ракету «Циркон» у Баренцевому морі під час навчань із Білоруссю
УкраинФорм
2025-09-14T12:09:47Z
Кішка опинилася "за ґратами": поліцейські зняли відбитки лап і зробили фото
Фокус
2025-09-14T12:06:22Z
Естонія планує надати 100 млн євро на військову підтримку України наступного року
Европейская правда
2025-09-14T12:06:06Z
Турецькі розробники представили бойовий панцерник Dragon, оснащений антидроновим комплексом
InternetUA
2025-09-14T12:03:41Z
Спалили ворожий "Бук": спецпризначенці ГУР уразили ЗРК окупантів
24tv
2025-09-14T12:03:31Z
Лісовий розповів, який навчальний формат буде основним у майбутньому
24tv
2025-09-14T11:54:32Z
Компенсації для військових: юристи пояснили, чи може мобілізований зберегти за собою зарплату
24tv
2025-09-14T11:48:47Z
Найкорисніші та найшкідливіші фрукти для травлення: рейтинг гастроентеролога
TSN
2025-09-14T12:33:01Z
Зменшує набряки та знімає втому: який огірок здатний повернути ідеальний тон шкіри
Gazeta UA
2025-09-14T11:12:31Z
Від косметики до їжі: де ховаються фталати, і чому це небезпечно
24tv
2025-09-14T11:06:31Z
Чому блакитні очі насправді не блакитні, а зелені – найрідкісніші
24tv
2025-09-14T11:03:08Z
Тетріс може допомогти у боротьбі з ПТСР – як це працює
24tv
2025-09-14T08:45:29Z
Салат із броколі проти раку: міф чи реальність
24tv
2025-09-14T08:24:01Z
Найдорожчий у світі: грам цього металу коштує понад 2 тисячі доларів
24tv
2025-09-14T05:18:44Z
Як організувати харчування школяра при нестачі сну після нічних тривог - поради дієтолога
Комсомольская правда
2025-09-14T05:03:16Z
Українців лікуватимуть безкоштовно: які медпослуги та операції оплатить держава
Знай
2025-09-13T17:36:06Z
Евакуатор не потрібен: що робити водіям, коли заблокувалося кермо авто
GlavRed
2025-09-14T12:27:50Z
Астон Мартін: Суперпозашляховик втратив майже 85 тисяч доларів за три місяці
Топ Жир
2025-09-14T11:51:44Z
Найпотужніша модель Audi RS пропонує те, що недоступне навіть BMW M5
Топ Жир
2025-09-14T10:09:56Z
Непоказний ексклюзив: у Києві помітили унікальний спортивний Volkswagen Passat B5
Фокус
2025-09-14T09:36:06Z
Електричні вантажівки MAN eTGX наїздили понад 5 млн км
AutoCentre
2025-09-14T08:04:21Z
Найпопулярнішими серед ввезених легковиків з пробігом є бензинові авто - Укравтопром
УкраинФорм
2025-09-14T08:00:10Z
Дверцята закривати чи ні: 6 помилок, які псують пральну машину
Фокус
2025-09-14T06:30:29Z
Подряпали авто і зникли: водіям назвали першу необхідну дію
Хвиля
2025-09-14T02:30:03Z
Aston Martin здобула значний технологічний успіх з кібершинами, які можуть потрапити під заборону в США
Топ Жир
2025-09-13T23:21:06Z
ЗСУ відкинули РФ на Сумщині, ворог просунувся на двох напрямках - DeepState
GlavRed
2025-09-14T12:33:40Z
Воїни ГУР знищили російський ЗРК "Бук-М3" у Запорізькій області
ZN UA
2025-09-14T12:30:30Z
Спецпризначенці здійснили комбіновану атаку на залізничну інфраструктуру Росії - джерело
УкраинФорм
2025-09-14T12:27:55Z
Китайський гороскоп на завтра 15 вересня: Півням - випробування, Биків підведуть зуби
GlavRed
2025-09-14T12:27:41Z
У Києві вшанували танкістів відкриттям пам’ятного знака
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T12:27:18Z
У Києві до 3 жовтня обмежать рух Броварським проспектом
УкраинФорм
2025-09-14T12:21:36Z
В ГУР перехопили розмову жителів Білгородщини про буферну зону
1News
2025-09-14T12:00:32Z
Графік відключення світла на тиждень з 15 по 21 вересня у Кіровоградській області: жителів попередили
Политека
2025-09-14T11:30:53Z
На Куп’янському напрямку ЗСУ знищили групу росіян
1News
2025-09-14T11:18:50Z
Де три відмінності між хлопцями, які катаються на сноуборді: лише уважні вгадають
GlavRed
2025-09-14T12:27:08Z
Красиві, але небезпечні: дерева, які швидко перетворюють подвір'я на кошмар
GlavRed
2025-09-14T12:27:08Z
Одна ложка - і унітаз сяє: 100%-вий натуральний засіб проти стійких плям
GlavRed
2025-09-14T12:27:06Z
Покинутий кар'єр став "найнебезпечнішим" місцем для відпочинку в світі
Фокус
2025-09-14T11:36:03Z
Коли гості вже не порозі: готуємо ароматні какао-кекси за 5 хвилин
24tv
2025-09-14T11:27:46Z
Завжди неохайні: чому шафи на кухні виглядають загромадженими та як це виправити
24tv
2025-09-14T11:27:36Z
Суцільне катування, – мандрівникам ніколи не слід обирати це місце для польоту
24tv
2025-09-14T11:27:08Z
Названо найщасливіше місто для відпочинку у світі – це відома столиця у Європі
24tv
2025-09-14T11:21:04Z
Ніколи не робіть цього: СЕО компанії назвав три "червоні прапорці" на співбесіді
Фокус
2025-09-14T11:00:07Z
Що таке теорія мертвого інтернету: подробиці дивної конспірології про штучний інтелект
InternetUA
2025-09-14T12:33:54Z
Як сказати коту «ні» так, щоб він його зрозумів - розкрито головний секрет
GlavRed
2025-09-14T12:27:49Z
Windows 10 залишився місяць життя: користувачів попередили про завершення підтримки
TSN
2025-09-14T12:06:38Z
Новий формат від Samsung: смартфон, який розгортається в планшет
360ua.news
2025-09-14T11:57:13Z
Скандальна блогерка Діанка вперше стала мамою і розсекретила стать дитини
24tv
2025-09-14T11:48:14Z
Прямо перед очима: оптична ілюзія з літаками у небі поставила в ступір мережу
Фокус
2025-09-14T11:45:21Z
SpaceX здійснила 300-й запуск супутників Starlink
УкраинФорм
2025-09-14T11:39:51Z
iOS 26: 4 нові функції, які варто спробувати після оновлення
InternetUA
2025-09-14T11:33:44Z
Навіщо нам та Пугачова: українські YouTube-канали, на які варто підписатися кожному
24tv
2025-09-14T11:27:50Z
«Полісся» перемогло у гостях «Кривбас» у чемпіонаті України з футболу
УкраинФорм
2025-09-14T12:42:15Z
Ексчемпіона світу з боксу знайдено мертвим у власному будинку
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T12:33:57Z
Рома без Довбика мінімально поступилася Торіно
Football.ua
2025-09-14T12:33:43Z
Ванат забив дебютний гол у першому матчі за Жирону
Football.ua
2025-09-14T12:21:29Z
Калюжний: Металіст 1925 створив набагато більше моментів, ніж Шахтар
Football.ua
2025-09-14T12:15:22Z
Збірна України з футзалу оголосила склад на товариські матчі з Литвою
Football.ua
2025-09-14T12:00:32Z
У віці 46 років раптово помер колишній чемпіон світу Ріккі Хаттон
24tv
2025-09-14T11:57:55Z
Українська баскетболістка Космач проведе сезон у клубі «Клуж-Напока»
УкраинФорм
2025-09-14T11:54:12Z
Російські військові отримали допуск до участі у чемпіонаті світу з веслувального слалому
ГЛАВКОМ NET
2025-09-14T11:45:43Z