MY.UAНовини
Праймеріз та монобільшість в Раді: ексклюзивне інтерв'ю кандидатки в мери Києва
Праймеріз та монобільшість в Раді: ексклюзивне інтерв'ю кандидатки в мери Києва

Праймеріз та монобільшість в Раді: ексклюзивне інтерв'ю кандидатки в мери Києва

Взяти участь у партійних праймеріз на посаду мера Києва можуть 4 кандидати від "Слуги народу". Остаточного кандидата від партії обере президент Володимир Зеленський.

Про те, як відбуватимуться праймеріз, власні амбіції та про роботу уряду Шмигаля – читайте в інтерв'ю програми "Перехресний допит" з Іриною Верещук на 24 каналі.

Про праймеріз

Праймеріз – що це буде? Чому ви вирішили балотуватись у мери Києва й конкурувати з трьома чоловіками з власної фракції і як ви оцінюєте власні шанси?

Я не думаю, що буду конкурувати з трьома чоловіками з моєї фракції, але я дійсно готова на праймеріз. Я про це заявила і про це сказала. Я готова, бо маю маленький, але досвід. Троє чоловіків такого досвіду не мають.

Я думаю, що справлюся, бо неважливо, керуєш маленьким чи великим містом, закон України про самоврядування один для всіх. І реформа децентралізації є дуже необхідною. І Київ як символ децентралізації має бути першим цьому прикладом. Тут можна продемонструвати наші надбання за останні роки, бо реформа почалась із 2015 року.

Продемонструвати, як ми можемо зробити фінансову децентралізацію, як вирівняти дисбаланс між дальніми та центральними районами, як ми можемо залучити інвестора. Тому, що якщо ми подивимось на коло інвесторів, які зайшли – на жаль, їх дуже мало. Тому, якщо переможе команда президента, уряду й монобільшості в парламенті – це дасть шалений поштовх до змін. Лише командою ми зможемо перемогти й зробити зміни.

А хіба так багато інвестицій вдалося загалом вдалося залучити в країну вашій команді?

Так, ви пам'ятаєте, на якому ми тлі. На тлі світової рецесії. Ви ж пам'ятаєте, які були світові ціни на нафту, газ і так далі.

Зараз ситуація лише погіршується. Звідки прийдуть інвестиції?

Я натякала, що організації дуже хочуть знайти локацію, яка була б тим хабом у центрі Європи, яка має дешеву робочу силу, яку можна забезпечити інституційно, судово і стати тією платформою, де можна заробити багато грошей. І Київ як велике місто може стати тим хабом. Є багато інвесторів, які хочуть вкластись, але під державні гарантії. Усе будується на взаємовідносинах.

У що вони могли б вкластися в Києві?

У будь-що. Є інфраструктурні проєкти. Наприклад, об'їзна, Південний міст – це те, що розвантажить і що можна зробити. Це може бути хаб. Це може бути бориспільська траса, яку теж можна опрацювати. У нас був воєнний аеропорт. У нас є багато локацій, куди можна було б привести інвестора. Особливо інфраструктурні проєкти, на які в київському бюджеті в і в бюджеті країни немає грошей.

А який сенс інвесторам вкладатись у Південний міст, наприклад?

Дуже великий сенс. Бо це інфраструктурні проєкти, на яких вони потім будуть заробляти.

Як можна заробити на Південному мості?

Отак. Під державні гарантії, під кредитні гарантії. Це їхні компанії, які будуть тут працювати. Ви ж уявляєте, що таке побудувати міст. Це багаторівнева складна проблема, яка містить багато матеріалів, найманих працівників. Для чого ви думаєте "Онур" працює в нас на співфінансуванні, для чого турецькі компанії шукають у нас інфраструктурні проєкти? Це можливість залучити кошти Світового банку, китайських банків. Це ті кошти, яких у нас немає. Ми маємо витісняти російські кошти з України й залучати ті, які дадуть швидкий результат.

Що таке буде праймеріз? Як це буде відбуватись і коли?

Найперше – це буде соціологічне опитування. Спершу треба визначитись, кому довіряють кияни, кому – ні. Уже було перше опитування. У мене є певні шанси, я не кажу, що вони великі, але вони є.

Як вони виглядатимуть. По-перше, це боротьба програм, ідей. Для мене це стратегічне лего. Бо кожного разу, зустрічаючись із киянами, я додаю до програми нові думки й роблю її ширшою. Залучаю туди думки киян, експертів, думки інвесторів.

Тепер – питання до самого президента: як він готовий прийняти наші дебати. Я ще не чула від президента чіткої відповіді, як він бачить праймеріз. Бо орієнтуюсь на його думку й позицію. Я готова до будь-якого формату.

А чому саме ви четверо? Дубінський, Качура, ви й Тищенко?

Не знаю. Можу сказати за себе. У мене є досвід і теоретичне надбання: я навчалась у Варшаві, у тому числі стажувалась і в Академії державного управління, стажувалась у Ганни Гронкевич, жінки, яка була двічі президентом (мером Варшави, – 24) і знаю, що потрібно зробити, аби місто було європейським.

Що таке праймеріз?

Іншим словом – передвибори. Тип голосування, у якому обирається один кандидат від партії. Між обраними кандидатами проходить звичайне голосування, і партія висуває переможця на вибори. Зміст праймеріз полягає в тому, щоби кандидати від однієї партії не відбирали один в одного голоси на основних виборах, оскільки їх електорат, як правило, близький.


Рейтинг потенційних кандидатів у мери Києва  у травні 2020 / Інфографіка 24 каналу

Але Рава-Руська, мером якої ви були, – це місто з 8-тисячним населенням?

10 тисяч.

У Києві кілька мільйонів населення мільйонів

Ну й що. А в моїх суперників навіть цього досвіду містокерування немає.

Тобто, ви вважаєте, що з вас чотирьох ви маєте найбільше права спробувати себе?

Я не вважаю, це факт, який нікуди не приховати. Треба спершу навчитись керувати маленьким містечком, а потім просто масштабувати – й немає проблеми.

Припустимо, вас обирають і завтра ви стаєте мером. Ваші перші кроки?

Найперше – дуже важливо розподілити обов'язки та повноваження. Зараз у нас склалася парадоксальна ситуація з мерством у Києві. Міський голова, якого обирають містяни, є наділений і повноваженнями, й обов'язками голови КМДА. Розділити їх штучно, як була вже спроба Андрія Богдана, я вважала неправильним. Треба прийти на вибори, чітко виписати повноваження міського голови, якщо ми хочемо розділити. І чітко розділити повноваження голови КМДА.

Це той процес, який має бути забезпечено новим міським головою. Це має бути закон про місто-столицю, чіткі розмежування повноважень, і це величезна адміністративна робота.

Що відомо про місцеві вибори?

Вони мають пройти 25 жовтня 2020 року. У цей день обиратимуть депутатів і голів міських, районних, сільських та селищних рад.
Попри пандемію коронавірусу, вибори вирішили не переносити.
Їх поки не планують проводити лише на тимчасово окупованих територіях.

Добре, ви вважаєте, що перше треба розділити повноваження. Далі?

Навести порядок у владі. Моє основне слово – це порядок. Спочатку між собою ми розібралися, хто є командою, хто працює, хто за що відповідає. Далі ми рухаємося до порядку у фінансах. Склалася, як на мене, парадоксальна ситуація.

Я вивчила фінанси міського бюджету – це 58 мільярдів цього (2020 – 24 канал) року. Це досить високий показник. Дуже важливо розуміти, як розподілялися фінанси за структурою – які об'єкти були першочерговими й чому. Наприклад, туристичний міст, який був побудований, це першочерговий об'єкт?

Маєте на увазі скляний?

Так, скляний. Це той об'єкт, який потрібно було будувати? Чи можна було б залучити кошти інвесторів на такий міст? Кошти, які є акумульованими в міському бюджеті, направити на киян і в киян. Наприклад, оцей аудит публічних фінансів міської ради повинен бути зроблений.

Земельні питання. Чому немає досі генерального плану? Усе починається з плану.

Він наче і є. Просто його ніхто не дотримується.

Він не затверджений.

Тому що він нікому не потрібний. Тому що Києвом керує хто? Ви знаєте, хто – забудовники. Що ви будете робити із забудовниками?

Це якраз було наступне питання про наведення порядку. Забудовники будуть будувати. Малий та середній бізнес буде займатися бізнесом, а Києвом будуть керувати люди, яких обрали на виборах.

Так вийшло, що є міський голова, якого обрали. А є забудовники, які вирішують, які будуть пріоритетні проєкти, на які й куди будуть йти кошти. Тоді виходить, що є бажання й бачення містян, а є бажання та бачення забудовників. Це трошки інші бажання. Ми наведемо лад.

Як ви це зробите? Кожна влада приходить і декларує, що цього не буде. Ніхто цього ще не зробив.

А Кличко декларував, що він наведе лад із забудовниками?

Він і зараз каже, що навів. Якщо це не вдалося йому, як це вдасться вам?

Для цього треба команда. Коли є однією командою президент країни, уряд, монобільшість у парламенті й міський голова – усе можливо. І забудовники нічого не зроблять. Звичайно, особистість міського голови має дуже велике значення.

А як ви збираєтесь перемогти Кличка, якщо його відрив у рейтингах від вас усіх чотирьох непорівняно великий?

Командною роботою. Командною роботою в кожному окрузі, на кожному дворі, на кожній вулиці – це має бути команда "Слуги народу" із президентом. Якщо президент підтримає мене цілком, а він вміє підтримати й може підтримати – ми переможемо, я переконана.

Якщо, наприклад, ви програєте праймеріз, кого б із тих 3, хто залишився, ви б хотіли бачити мером Києва?

Я не буду зараз це говорити, тому що я не знаю, чому я повинна програти праймеріз. Я переконана в тому, що я переможу. І скажу наступне: якщо президент Зеленський визначиться й це буде кандидат не Верещук Ірина Андріївна, я абсолютно акцептую його вибір. Я покладаюсь на його думку, на його мудрість і на його авторитет. Якщо він вирішить, що це не я, ну що ж рухаємося далі. Мені 40 років, я все встигну.

Добре, ви вважаєте, кияни заслуговують такого мера, як Тищенко чи Дубінський?

Це хай вирішують кияни.

А ваше особисте ставлення?

Я не можу зараз. Це буде, розумієте, дещо неетично.

Якраз етично, це ваші конкуренти.

Я не вважаю жодного з кандидатів своїм конкурентом. І не буду ніколи займатись чорним піаром, якоюсь критикою й так далі. Я буду говорити лише про те, що зроблю я – і хай кияни вирішують.


Микола Тищенко та Олександр Дубінський / Колаж "Рубрика"

Я вже бачу чорний піар, критику, це абсолютно неприйнятно для мене. Ви не почуєте ніколи від мене критики, бо я бувала в цій шкірі і я знаю, як це важко. Тому я ніколи не буду критикувати Кличка, бо я знаю, як це важко. А вже "як міг чи не міг", то вже така ситуація. Міг краще, міг ефективніше, чи зробить ще щось через 5 років, якщо йому дадуть – зробить напевно, але ми зробимо більше, ми як команда, маю на увазі, як "Слуга народу", як ефективний мер. Тобто, якщо є особистісні характеристики.

Ми з вами тільки що говорили про те, що це той рік, коли ви були в парламенті, ви могли зробити набагато більше. А зараз ви кажете, що ви зробите більше, ніж Кличко. Ви за цей рік не зробили стільки, скільки могли.

І що?

І команди вже нема.

Ви порівнюєте місцеве самоврядування до команд.

Я порівнюю команди. У вас команди немає, навіть у парламенті зараз. Я не про вас особисто, я загалом про команду президента: парламент, кабмін і президента. Але ви зараз сказали про команду.

Команду формує особистість – от моя позиція. Якщо є особистість навколо якої можна згуртуватись – це інша справа. А коли прийде людина, яка не впорається, яка дійсно не здатна в силу певних об'єктивних обставин: не має досвіду, не розуміє до кінця тих прогалин в законодавстві, які треба виправити (а це треба розумітися в законодавстві) – оце інша справа.

Саме тому я й кажу, що мають бути особистості і команда. Команда прийде – все буде нормально. А якщо я переможу на праймеріз, звичайно, я буду впливати і на те, як виглядатиме команда. Звичайно, що в мене є лекало, в мене є портрет, наприклад, депутата до Київради. Я розумію, що має робити і вміти депутат чи кандидат у депутати. Ми будемо з киянами, з нашими мажоритарниками формувати ту команду, яка зможе. Інакше – для чого йти?

Про уряд Шмигаля

Загалом, весь уряд Дениса Шмигаля: як ви його оцінюєте, ви голосували за програму уряду чи ні?

Я особисто голосувала, бо я бачила якісну зміну від попередньої. Ми дійсно прийшли до нормальної програми, але політичне его стало вище. Я зараз говорю про свою фракцію.

Я не знаю, чому мої колеги не проголосували: спочатку вони проголосували за уряд Шмигаля, потім двічі відправили на доопрацювання в комітетах (програму уряду, – 24). Програма прийшла, президент звернувся й попрохав проголосувати за програму. При цьому абсолютно аргументовано пояснив, що це не є ніякий вотум довіри – бо попередній уряд і Гончарук довели: "ну й що, що в тебе програма на рік, у тебе є імунітет – це не допомогло". Отже, точно не заради імунітету ця програма була потрібна.

Але не проголосували й ніякої проблеми в цьому немає, рухаємось далі. Останні кроки Шмигаля я хвалю й позицію щодо будинку на Позняках теж. У неділю ця трагедія трапилась. У понеділок на 8 ранку Кличко вже був у прем'єра Шмигаля, було напрацьовано механізм: як відбуватиметься компенсація, з резервного фонду, хто які звіти подає.

Це дуже важливо відразу кожного дня працювати: не втрачаючи ні години. Держава пообіцяла виконати все, що від неї залежить, тобто компенсувати і прямі матеріальні збитки, й закупівлю житла. Тепер уже й місто пообіцяло 30 мільйонів, і держава. Питання за технікою. Тут я можу похвалити прем'єра. У цьому випадку він спрацював.

Вибух на Позняках у Києві: основне

Близько 10 ранку 21 червня внаслідок вибуху газу у будинку на Позняках було зруйновано поверхи з 5-го по 8-ий.

Загинули п'ятеро людей, троє з яких – члени однієї родини Недашковських. Вижила лише дочка Анастасія.

Мешканці будинку, у якому трапився вибух, розповіли, що за кілька днів до вибуху до них приходили комунальники й щось "ремонтували". Після цього в будинку пахло газом.

У будинку – 40 квартир. Усіх їхніх власників влада обіцяє оперативно забезпечити житлом. Президент Володимир Зеленський 25 червня вручив ключі від нових квартир першим 12 сім'ям, які постраждали від вибуху в будинку на Позняках в Києві.

Те саме із повінню: полетіли, опрацювали заходи, техногенно-екологічна комісія теж спрацювала. Там прямих збитків на сьогодні вже понад 700 мільйонів. Але і президент виступив і сказав, що покриє людям матеріальні збитки. І те, що він полетів – це дуже важливо.

Ви розумієте, чому ваші колеги не проголосували за програму уряду?

Я маю свою позицію. Вона полягає в тому, що в декого спрацювала амнезія, точніше – не спрацювала пам'ять. Вони, напевно, забули, як вони потрапили до парламенту, завдяки кому й чому вони вперше стали народними депутатами. Для декого я можу спрогнозувати – це востаннє, бо вони не дуже розуміють, що їм там робити, як вони себе мають поводити – ні за формою, ні за змістом. Вони вирішили, що можуть пограти у велику політику. Я вважаю, що в цьому випадку була гра.

У чому полягала гра?

Не було підстав не голосувати за ту програму, яка на 95% відповідає програмі "Слуги народу" на виборах. Уряд пішов на це. І вони фактично "зашили" в програму уряду програму партії "Слуга народу".

До слова, хочу сказати, що якраз вони втратили, бо обрання Зеленського і "Слуги народу" чекає від нас єдності та єдиної команди, а не те, що ми зараз демонструємо. Тоді вони б бачили, що ця програма фактично є програмою нашої партії. Тому, не проголосувавши за неї, вони показали, що не читали програму нашої партії й показали політичну безрукість.

Те, що видно для людей із "не голосувань", навіть за прохання президента – немає більше тієї монобільшості, немає президентської команди, з якою він прийшов рік тому. Що сталося з фракцією?

Усе є: і команда, і монобільшість. Ми прийшли командою, ми прийшли за спиною президента. Нас часто критикують, що часто навіть прізвищ депутатів не знають.

Якщо ви подивитесь на наступні голосування... Наприклад, не проголосували за уряд, але за кандидатуру міністра екології проголосувало 227 депутатів.


Ірина Верещук / Фото 24 каналу

А кандидатуру міністра освіти не можуть навіть через комітет провести.

І це точно не означає, що немає монобільшості. В одному випадку є 227, в іншому немає. Це означає, що треба краще комунікувати. Коли комітет екології на чолі з Олегом Бондаренком прийшов до всіх комітетів та пояснив свою логіку, чому вони підтримують цього кандидата, а не іншого, написав розгорнуту характеристику – 227 було.

А коли ми, не зрозумівши, що відбувається, потім почули слова президента "я пропонував пану Бабаку очолити міністерство освіту – він відмовився", ще й після цього "зарубав" кандидата одного, другого, третього... Це чия відповідальність? Президента чи пана Бабака?

Я думаю, що це відповідальність президента – тому що хто піде працювати в його команду після того, як він обійшовся з Кабміном Гончарука, з Рябошапкою?

То можливо проблема не в президенті, а в людях, які збирають легко негатив? Чому пан Рябошапка не попрацював так, щоби не збирати негатив? Віцепрем'єр Федоров, який працював і при Гончаруку, і при Шмигалю – ви бачите його роботу? Я бачу – "Е-малятко", "Дія".

Ви бачили скандал навколо "Дії"?

Він був штучний.

Ще один такий штучний скандал і Федорів піде так само, як пішов Рябошапка.

Він не піде. Це абсолютно не вдарило по Федоріву.

Просто Федоріву пощастило.

Ні. Тому що цей скандал штучний і точно не має прив'язки до застосунку "Дія". Це був фейковий скандал.

Що відомо про скандал із застосунком "Дія"?

Раніше Мінцифри повідомило, що в інтернеті з'явилося кілька телеграм-каналів, що розповсюджують персональні дані громадян. У мережі з'явилася інформація про дані 26 мільйонів посвідчень водія. У міністерстві заявили, що витік не пов'язаний із застосунком "Дія".

У МВС повідомили, що незаконно оприлюднені персональні дані є компіляцію з інформаційних баз різних державних відомств і недержавних організацій за різні роки, та запевнили, що заблокували ресурс, яких їх розповсюджував.

Правоохоронці з цього приводу розпочали розслідування кримінального провадження за статтею про несанкціоноване втручання в роботу комп'ютерів.

У свою чергу Державне бюро розслідувань розпочало досудове розслідування стосовно можливої причетності посадовців Міністерства внутрішніх справ та Державної міграційної служби до витоку персональних даних українців у мережі Telegram.

А скандал із зарплатами в Кабміні Гончарука був не штучний?

Що ви маєте на увазі?

Що в Кабміну Гончарука були високі зарплати.

Ні, вони були не зависокі.

Вони були нормальні. Просто їх виплачували за перший місяць 8, а в останньому вони отримали 50, у середньому вивели таку цифру, якої насправді не існувало.

Ні. Я з вами не погоджують. І поясню, чому. Як ви пам'ятаєте, тоді були проблеми з бюджетом і з виконанням бюджету. Я була якраз одна з тих, хто нещадно критикував Гончарука саме за зарплати. Вони не мають права в такій бідній країні мати такі великі зарплати. Що, наприклад, Смілянський, що Коболєв.

Про Нафтогаз

Те, що зробив Коболєв із Нафтогазом, – до нього теж ніхто не робив. Ми відбилися від величезних боргів, які Росія вимагала від нас сплатити, ми виграли суди в Росії. Це за Коболєва відбулося. Анбандлинг – теж відбулося за того часу, коли він очолював структуру.

Ні, анбандлинг зробили ми. До нас звернувся президент.

Що таке анбаднлинг?

Це добровільне розділення великих промислових підприємств на декілька менших, більш компактних, мобільних і самостійних структур.

Тож у випадку з "Нафтогазом" анбандлінг – це відокремлення діяльності з транспортування природного газу (діяльності оператора ГТС) від видобутку й постачання природного газу та електричної енергії.

Це означає, що видобутком, постачанням та транспортуванням газу мають займатись різні компанії.

Анбандлинг почали ще до вас. Ви просто поставили крапку, бо довелось це зробити.

Анбандлинг зробив Коболєв, а ми прийшли. Люди вибрали монобільшість, тому що минулі роки не було можливості.

Це неправда ви маніпулюєте. Це просто припало на той час, коли ви були в Раді.

Ви не знаєте до кінця ситуацію. Запитайте, наприклад, в Олексія Кучеренка. Запитайте в тих людей, хто працює, і ви дізнаєтеся, чому став можливий анбандлинг.

Це було за уряду Гончарука, який ви критикуєте та називаєте непрофесійним.

Так, за уряду Гончарука. І що?

То це заслуга Гончарука чи ні?

Ні, це заслуга монобільшості, яка проголосувала на особисте прохання президента. У Гончарука не було жодного авторитету та жодного шансу, аби анбандлинг став законом, якби не президент.

Президент прийшов до нас на фракцію й особисто сказав: "Я прошу вас прошу проголосувати отак. Цей анбандлинг нам потрібний для нашої співпраці".

Чому авторитет президента вже тепер не працює?

Працює. Чому не працює?

Якщо він просив проголосувати за нового міністра освіти. Чому комітет не проголосував?

Найперше – це дійсно була дискомунікація. Ми не зустрічалися з президентом.

Він же не пройшов через комітет освіти.

Так буває. Один раз так, а інший раз – так!

Президент просив проголосувати за програму уряду і "Слуги народу" цього не зробили.

Ні, я ж була на фракції. Президент аргументував свою позицію і сказав: "Ви вирішуйте, як вважаєте за потрібне. Я не буду тиснути. Але я пояснюю, що програма дій уряду не є імунітетом для Шмигаля. Ми про це домовились із міністрами, ми про це домовились із прем'єром".


Володимир Зеленський / Фото Uainfo

Тобто президент не просив. Він сказав: голосуйте, як хочете?

А він завжди так говорить.

А чого він приходив на фракцію?

Тому що він висловлював свою позицію.

Його позиція полягала в чому?

Щоби підтримати.

І фракція не послухалась.

Не вистачило кількох голосів.

Декількох? 176 всього лише дала фракція.

У нас там було всього 207.

За програму уряду проголосували 176 слуг народу.

Я там не дивилась до кінця. У нас не було фізично людей у залі. Навіть близько нема заслуг Гончарука, що ми проголосували за анбандлинг, тим паче, Коболєва. Нічого б він не зробив, ніяким він авторитетом у фракції не користується. Це лише авторитет Зеленського.

Він виграв Стокгольмський арбітраж. Ви знаєте, скільки мільйонів євро заплатила Україна, щоби високофахові юристи його виграли.

Я думаю непорівнянно менше, ніж та сума, від якої ми відбились і та сума, яку ми виграли в Росії.

До чого тут Коболєв? Цим усім процесом керував Вітренко.

Вітренко – це підлеглий Коболєва.

І що? У чому особиста заслуга пана Коболєва?

Ви кажете, що заслуги парламенту немає, що це заслуга особисто президента. Тут така ж субординація: Вітренка й Коболєва.

І?

Ви нівелюєте всі досягнення людей і приписуєте це "слугам народу".

Ні, у жодному випадку. Я просто говорю, що мільйонні зарплати – це неправильно.

А як правильно? Щоби люди працювали за умовні 8 тисяч гривень, а решту брали хабарями, як було всі 30 років?

Щоби зарплата керівника була чітко прив'язана до середньої зарплати по галузі.

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Россия озвучила условия перед переговорами в Стамбуле: чего Кремль требует от Украины
UAToday
2025-05-13T15:45:36Z
Победительница "Битвы экстрасенсов" назвала дату масштабной атаки РФ на Украину
TSN
2025-05-11T13:34:57Z
В Мексике в прямом эфире убили кандидатку в мэры
Корреспондент
2025-05-13T04:18:18Z
Зеленский: оружие уже на складах, России не поможет даже 30 дней перемирия
UAToday
2025-05-13T18:27:09Z
Разведка США раскрыла планы Путина на 2025 год
Корреспондент
2025-05-24T16:00:32Z
Фидан едет в Россию обсуждать войну в Украине
Корреспондент
2025-05-24T15:09:21Z
Портников объяснил, почему Путин отказался от прекращения огня и предложил переговоры
TSN
2025-05-11T13:34:59Z
Суд запретил Трампу отменять право Гарварда принимать иностранных студентов
Европейская правда
2025-05-24T08:54:52Z
В новом правительстве Германии вспыхнул первый скандал - СМИ
Корреспондент
2025-05-16T12:21:28Z
Необратимые изменения: врач рассказал о диагнозе известной российской певицы, заставившей ее уйти со сцены
Comments UA
2025-05-11T20:57:50Z
Известный украинский певец высказался о неизлечимом сыне и раскрыл главную проблему
TSN
2025-05-21T16:18:11Z
Яна Глущенко с мужем и сыном показала свой роскошный особняк за 200 тыс. долларов: вид изнутри
TSN
2025-05-16T19:19:10Z
Победитель Евровидения-2025 хочет исключить Израиль из конкурса
Корреспондент
2025-05-22T15:48:51Z
У Меркьюри была внебрачная дочь - Daily Mail
Корреспондент
2025-05-23T21:57:00Z
Эмма Уотсон вернулась к Канни после 12-летнего перерыва
Корреспондент
2025-05-23T15:48:52Z
Мадонна кардинально изменила стиль ради мамы
Корреспондент
2025-05-19T09:15:58Z
Виктор Розовый высказался о разводе с Ольгой Мерзликиной
Корреспондент
2025-05-19T07:57:04Z
Святославу Вакарчуку - 50: ТСН.ua публикует эксклюзивные фото лидера "Океана Эльзы"
TSN
2025-05-14T05:18:43Z
Этот паразит грызет клетки человека: ученые сделали жуткое открытие
TSN
2025-05-19T07:48:24Z
Какое питание поможет сохранить здоровье в старости — исследование
TSN
2025-05-17T21:18:17Z
Враги помидоров: список растений, которые нельзя сажать рядом
TSN
2025-05-21T16:33:49Z
Как определить, что авокадо точно спелое: простые уловки
TSN
2025-05-15T14:34:08Z
Мыло или гель для душа: что выбрать для кожи и гигиены
UAToday
2025-05-24T12:06:20Z
Идеальное мясо для шашлыка: рекомендации по выбору от диетолога
UAToday
2025-05-24T10:03:47Z
Как личность влияет на сон: ученые поразили исследованием
UAToday
2025-05-23T12:36:34Z
Ученые открыли редкую мутацию, которая позволяет высыпаться всего за 4 часа
Факти ICTV
2025-05-11T09:30:52Z
Какие 2 продукта нужно обязательно есть, чтобы улучшить память и защитить мозг от старения
UAToday
2025-05-13T09:03:06Z
Эти два знака зодиака могут тянуть из вас энергию: как их распознать и защититься
TSN
2025-05-19T07:18:37Z
Гороскоп для знаков зодиака на 22 мая 2025 года
Корреспондент
2025-05-21T08:03:41Z
На грядке пожелтел весь укроп — в чем причина и как спасти зелень
TSN
2025-05-15T14:34:10Z
Гороскоп на 23 мая 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-05-22T16:55:28Z
Гороскоп на 25 мая 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-05-24T15:27:13Z
В Испании хотят бороться с наплывом туристов новым налогом на аренду жилья
Европейская правда
2025-05-23T16:02:21Z
Что добавить в лунку во время высадки рассады сладкого перца для хорошего урожая
TSN
2025-05-17T20:22:26Z
Гороскоп на 18 мая 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-05-17T15:30:37Z
"Згідний" или "згодний": языковед разъяснил употребление схожих слов
TSN
2025-05-12T17:19:12Z
Синоптики дали прогноз погоды на сегодня 24 мая в Украине
UAToday
2025-05-24T04:27:56Z
Медсестра одним выстрелом из гранатомета уничтожила группу оккупантов
Comments UA
2025-05-12T13:52:51Z
Почему Закарпатская область не Ужгородская: историк удивил ответом
TSN
2025-05-17T21:18:56Z
В Киеве объявлена воздушная тревога: что угрожает столице
TSN
2025-05-17T21:18:45Z
Гороскоп на воскресенье 25 мая 2025 года
UAToday
2025-05-24T15:03:06Z
Воздушные силы раскрыли детали атаки на Киев
Корреспондент
2025-05-24T08:48:56Z
Генштаб показал новые карты боев на фронте
Корреспондент
2025-05-24T06:03:54Z
Остаемся без еды: Украину накроет опасная жара и засуха уже летом, что обещает прогноз погоды
Знай
2025-05-11T04:30:41Z
Атака шахедов: в Киеве прогремели взрывы
Корреспондент
2025-05-18T00:18:39Z
В ТЦК назвали главную проблему с мобилизацией мужчин старше 55 лет
UAToday
2025-05-14T16:27:28Z
Новое усиление мобилизации: кого ищут ТЦК
Корреспондент
2025-05-23T08:24:46Z
Зеленский отреагировал на идею Папы Льва XIV
Корреспондент
2025-05-14T21:24:03Z
Под заснеженной горой может скрываться вход в "мир пришельцев": документы ЦРУ
Фокус
2025-05-11T16:51:58Z
ВСУ уничтожили российский ЗРК Бук-М3 стоимостью $45 млн
Корреспондент
2025-05-24T15:30:43Z
Пентагон опроверг возможность вывода войск США из Южной Кореи
Корреспондент
2025-05-24T14:42:32Z
Силы беспилотных систем уничтожили дроны россиян
Корреспондент
2025-05-14T20:54:30Z
18 мая: церковный праздник сегодня, три вещи, которые лучше не делать в этот день
UAToday
2025-05-18T04:00:15Z
ЕС выделит Украине еще 900 млн евро на закупку оружия за счет доходов от росактивов
Европейская правда
2025-05-12T14:07:06Z
На Франковщине чиновник торговал закрытыми данными ГПСУ
Корреспондент
2025-05-16T11:57:53Z
В Ивано-Франковске и Луцке прогремели взрывы
Корреспондент
2025-05-15T03:39:51Z
На Киевщине задержали мужчину за изнасилование 15-летней девушки
Корреспондент
2025-05-13T12:06:52Z
В Одессе произошёл взрыв во дворе частного дома
Корреспондент
2025-05-13T16:12:12Z
Атака на Киев: известны уточненные данные о последствиях
Корреспондент
2025-05-24T13:03:34Z
Российское судно обстреляли в Мозамбике
Корреспондент
2025-05-24T12:09:08Z
В ОВА показали последствия атаки дронов на Полтавщине
Корреспондент
2025-05-15T06:21:56Z
Поджог имущества Стармера: задержан второй подозреваемый
Корреспондент
2025-05-17T21:18:55Z
160 тысяч хозяйств из-за аварии оказались без электричества во французских Каннах
Европейская правда
2025-05-24T12:03:49Z
Выращивание картофеля: аграрные секреты, о которых знают не все
TSN
2025-05-20T14:06:17Z
В Украине выросло энергопотребление в конце недели
Корреспондент
2025-05-23T08:06:19Z
Доллар подорожал: курс валют на 19 мая 2025
TSN
2025-05-19T06:06:00Z
Санкции уничтожают агросектор РФ - разведка
Корреспондент
2025-05-18T16:39:20Z
Пенсионный фонд увеличил выплаты за последний месяц
Корреспондент
2025-05-24T09:45:46Z
Россия заключит с Бахрейном трехлетний контракт на поставку СПГ
Корреспондент
2025-05-23T17:48:58Z
Moody's снизило кредитный рейтинг США
Корреспондент
2025-05-16T23:51:08Z
В Украине благодаря содействию ПРООН установлено более 450 МВт генерации
Корреспондент
2025-05-23T17:39:25Z
Курс валют на 23 мая: сколько стоят доллар, евро и злотый
TSN
2025-05-23T17:38:26Z
В NASA зафиксировали в океане гигантскую форму жизни: ее видно даже из космоса
UAToday
2025-05-18T19:15:31Z
Apple готовит технологию управления iPhone с помощью мозга - СМИ
UAToday
2025-05-15T13:03:54Z
В Великобритании нашли скульптуру богини победы возрастом более 1800 лет
Корреспондент
2025-05-21T18:36:10Z
Команда с украинцем выиграла в Казахстане турнир по Counter-Strike 2
Корреспондент
2025-05-19T00:09:16Z
В Украине разработали дрон Батяр, похожий на "шахед"
Корреспондент
2025-05-23T21:18:31Z
ИИ Microsoft предсказывает погоду и природные катастрофы точнее людей
Корреспондент
2025-05-23T20:24:24Z
Anthropic представила новые ИИ-модели Claude 4
Корреспондент
2025-05-23T20:03:19Z
Apple планирует выпустить умные очки в 2026 году - СМИ
Корреспондент
2025-05-23T17:27:20Z
Хаббл сфотографировал наклонённую галактику NGC 3511
Корреспондент
2025-05-23T15:12:32Z
Довбик назвал настоящего лидера сборной Украины
Корреспондент
2025-05-24T10:21:32Z
Совладелец МЮ лишился почти трети своего состояния
Корреспондент
2025-05-16T20:36:12Z
Анчелотти хочет вернуть звезду мирового футбола в сборную Бразилии
Корреспондент
2025-05-13T14:39:38Z
Осимхен выбрал для себя приоритетный клуб для дальнейшей карьеры
Корреспондент
2025-05-12T17:18:15Z
Фьюри о третьем бое с Усиком: Не в приоритете, лучше бы отдохнуть
Корреспондент
2025-05-24T15:45:21Z
Список соперников для Девина Хейни предлагает его отец и тренер
Корреспондент
2025-05-24T15:18:15Z
Было обидно: Ярмоленко поделился воспоминаниями о Лиге наций без него
Корреспондент
2025-05-13T13:48:17Z
Грязная примесь политики в футболе: Андерлехт отдувается за спонсора
Корреспондент
2025-05-24T14:42:38Z
Щекотливая тема трансферов: Ханси Флик высказался о слухах об игроках
Корреспондент
2025-05-24T14:21:58Z
Китай поставил под угрозу производство электромобилей в Европе
Корреспондент
2025-05-19T10:27:19Z
Waymo отзывает почти все свои роботакси из-за столкновений с препятствиями
Корреспондент
2025-05-15T18:30:16Z
Стало известно, каким водителям больше нельзя управлять автомобилем
UAToday
2025-05-24T13:06:02Z
Итальянская Giamaro Automobili представила свои первые гиперкары
Корреспондент
2025-05-23T20:15:02Z
Dodge представила обновленный Charger Daytona 2026 модельного года
Корреспондент
2025-05-23T17:15:08Z
Xiaomi представила свой первый кроссовер
Корреспондент
2025-05-22T18:57:39Z
Китайская BYD впервые обогнала Tesla по продажам электромобилей в Европе
Корреспондент
2025-05-22T18:45:00Z
Юный Арвид Линдблад готов заменить Лиама Лоусона в Racing Bulls
Корреспондент
2025-05-22T12:24:30Z
Дебютировало шестое поколение Toyota RAV4
Корреспондент
2025-05-21T17:18:37Z