MY.UAНовини
Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше
Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше

Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше

«Детектор медіа» продовжує підбивати підсумки першого півріччя після кодування каналів медіагруп на супутнику.

«Медіа Група Україна», як і «1+1 медіа», є одним із бенефіціарів кодування, оскільки має власних провайдерів: у сфері DTH — Xtra TV, у сфері ОТТ — Oll.

Влітку цього року група прийняла рішення розпочати об’єднання обох платформ.

До цього процесу долучилася частина команди зі Star.

Media, яка раніше працювала в цьому холдингу разом із Федором Гречаніновим — він нині обіймає посаду директора зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна».

Зокрема, керівницею об’єднаного провайдера стала Юлія Трибушна, яка донедавна очолювала дивізіон Pay TV & Digital у Star.

В інтерв’ю «Детектору медіа» Федір та Юлія підбили підсумки кодування та розказали про плани розвитку об’єднаного провайдера, його монетизації та дистрибуції своїх каналів.

Як ми вже знаємо, лише 400 тисяч користувачів безкоштовного супутника перейшло в платний сегмент (ринок розраховував на 2 мільйони абонентів).

За оцінками очільниці платформи Viasat (група «1+1 медіа») Світлани Міщенко, з них 300 тисяч обрали легальні DTH-платформи, внаслідок цього абонентська база Viasat зросла у 5 разів і зараз налічує 200 тисяч передплатників.

Що ж дісталося Xtra TV? Як «Медіа Група Україна» планує розвивати Oll.

tv? Що буде з відкладеною системою дистрибуції спортивних каналів а la carte? Скільки медіагрупи заробили на кодуванні? Чи досі різні медіагрупи виступають єдиним фронтом, чи між ними виникли розбіжності? Про це читайте в інтерв’ю «Детектора медіа» з представниками «Медіа Групи Україна».

«М’яке об’єднання брендів Xtra TV та Oll.

tv у нас уже відбувається».

– Федоре, Юліє, які зміни очікують «Медіа Групу Україна» (МГУ) у сегменті Pay TV після останніх подій, зумовлених пандемією?.

Федір: Платний ринок достатньо легко відбувся.

Наша група також достатньо легко минула пандемію, якщо брати до уваги саме Pay TV.

Юлія: На відміну від рекламного ринку, Pay TV значно більш стійкий до криз.

Коли почалася пандемія, рекламодавці дуже швидко відреагували, скоротили бюджети та розподілили їх на три роки.

Тоді як платний ринок не обвалився і продовжив розвиватись: як з точки зору обсягів коштів, так і клієнтів.

Відбулося кодування, запуск HD-версій, зростання цін для клієнтів.

Зараз наша база росте попри те, що в червні зазвичай спостерігається падіння.

Федір: У нас багато змін та ідей, частину з них ми вже встигли втілити.

Ми з 12 червня оновили схему тарифів на Oll.

tv і бачимо позитивний відгук на них з боку користувачів.

Ми вирішили підсилити наш продукт, зокрема, ту частину, яка не пов’язана з «Футболами».

Наша пропозиція називається oll inclusive.

Ми спробували зробити тарифи, які для більшості наших користувачів достатньо збалансовані і відповідають різним інтересам (вартість акційного пакету — 89 грн на місяць.

— Ред.).

– Тобто «Футболи» вже не є головною особливістю пропозиції сервісу?.

Федір: Так.

Хоча у нас є тариф oll inclusive xtra sport, у якому спорту стало ще більше (до пакету входять канали «Футбол 1/2/3», Setanta Sports, Viasat Sport, Shakhtar TV, Xsport.

— Ред.).

Також у нас є пакет oll inclusive xtra kino, де ми пропонуємо розширені бібліотеки фільмів.

А в пакет ultra oll inclusive входить і спорт, і кіно.

На ринку зараз точно немає співмірної пропозиції.

Звісно, ми не можемо скупити весь контент і віддати його задешево.

Але в останні кілька місяців ми шукали нові точки балансу.

Наприклад, баланс між нашими бізнес-результатами та вартістю підписки для абонентів або баланс між довготривалими та короткотривалими цілями.

У нас є чітке уявлення того, що ми хочемо побудувати за 2-3 роки.

Але цей шлях слід пройти зважено.

Тобто за цей час ми інакше перебалансували бізнес.

І перші результати попиту на наші пропозиції та динаміка бази Oll.

tv за останні кілька тижнів нас радує.

Мова про зростання бази не за рахунок футбольного контенту.

– Що буде з переходом продажів каналів «Футбол» а la carte? Чи маєте ви нову дату?.

Федір: Поки що ми вирішили не вводити а la carte цього року через усі ті потрясіння, які нас спіткали (зокрема, перенесення топових турнірів та «Євро»).

– На яких умовах ви продаєте «Футболи» провайдерам і чи зменшилася кількість ваших партнерів?.

Федір: Умови ті самі, які були до 1 січня 2020 року.

Кількість провайдерів, які беруть «Футболи», дещо зменшилась, але це не критично.

Коли ми дивимось на доходи від «Футболу», то в нас усе добре.

– Чи залишаєте ви в групі «Футбол 3»? Адже він запускався саме з огляду на а la carte.

Федір: Так, у цього каналу своя ніша.

І жодних планів змінювати кількість каналів або їх наповнення у нас немає.

– Ви планували об’єднане управління DTH та ОТТ провайдерів «Медіа Групи Україна».

Що це дає Oll.

tv та Xtra TV? І як тепер працюватиме цей сегмент у групі?.

Федір: Ще наприкінці минулого року ми прийняли рішення, що будемо суміщати бізнес двох провайдерів.

Раніше з Oll.

tv працювала одна команда, а з Xtra TV — інша.

Останній рік вони жили як цілком незалежні одна від одної компанії: в кожного були свої КРІ, завдання, маркетинг тощо.

Але оскільки ми працюємо на одному й тому ж ринку і пропонуємо наші послуги тим самим людям, то вирішили, що буде значно ефективніше, якщо ми з’єднаємо управління цих провайдерів.

Скоро в нас буде один кол-центр, технічна база, закупка контенту.

Тепер це буде один гравець, який поки що працюватиме під двома різними брендами: Oll.

tv для ОТТ та Xtra TV для DTH.

– Чи стане наступним етапом об’єднання брендів?.

Федір: Це достатньо ймовірно.

– Чий бренд сильніший? Xtra TV?.

Федір: Так не можна сказати.

У них дуже схожий рівень впізнаваності.

Але при цьому є різне сприйняття в кожній групі.

Абоненти Xtra TV краще сприймають Xtra TV, ніж абоненти Oll.

tv — Oll.

Але поки що ми не хочемо приймати жодне рішення.

Бо ми багато що змінили в Oll.

tv і продовжуємо міняти.

Це і технічна модернізація, й перезапуск тарифів, і контенте наповнення.

До цього питання ми повернемося взимку, адже тоді ситуація може суттєво змінитися.

Зараз же ми експлуатуємо силу кожного із брендів.

Юлія: При введенні нових тарифів ми спробували погратися з об’єднанням двох брендів.

Так, ми ввели приставку xtra в назву пакетів: oll inclusive xtra kino та oll inclusive xtra sport.

Далі ми ці ж пакети будемо виводити для клієнтів Xtra TV.

М’яке об’єднання брендів у нас уже відбувається.

– Які ваші тактичні завдання щодо розвитку провайдерів на цей рік та стратегічні на 3–5 років?.

Юлія: Ми розпочали зі стратегічного планування і спробували зазирнути на 5 років уперед, щоби зрозуміти, якою є наша велика мета.

А вже від неї визначали короткі завдання.

Якщо говорити про стратегічні завдання, то перш за все ми хочемо прийти до створення спеціального контенту для платного ринку.

Звісно, це питання не цього та наступного років, але це наша велика ідея.

Адже майбутнє всього платного ринку — за ексклюзивним контентом, і, мабуть, за кілька років основна конкуренція складеться саме в цьому полі.

Тактичних завдань дуже багато: оновлення технічної бази, user experience, щоб користувачу було приємно і зручно працювати з нашою платформою.

Ми хочемо якомога швидше наповнити контентом нашу платформу.

– У чому цінність Oll.

tv і чим він відрізняється від решти ОТТ-провайдерів?.

Юлія: Ми вважаємо, що завдання такого сервісу — дати людям контент, який задовольняє їхні потреби в емоціях та розвитку.

І наші нові пакети — це спроба дати користувачу найкращі фільмові, пізнавальні та розважальні канали за прийнятну ціну.

Окрім того, ми структурували ці канали так, щоб їх легко було знайти.

– Чи є у вас на Oll.

tv ексклюзивний контент (крім футболу)?.

Федір: Поки що немає.

Юлія: Ексклюзивних каналів у нас немає.

Але у нас є ексклюзивна пропозиція: ті канали, які раніше були недоступні більшості глядачів, потрапили в доступний пакет.

Федір: Так, це акція.

І за 89 гривень ми продаємо пакет, у якого звична вартість 159 гривень.

Щоб люди спробували і подивились.

Акція триватиме до початку листопада.

Далі ми будемо підвищувати тарифи.

Але подивимось, на скільки.

Адже якщо абонентам подобається ціна та пакет, вони можуть купити річну передплату.

– Чи не є ця акція демпінгом?.

Федір: Ні.

Тому що це нам вигідно і в нас немає жодної збиткової пропозиції.

Юлія: До того ж, це не дешевше тих базових пакетів, які пропонують інші провайдери на ринку.

– Федоре, в МГУ крім Юлії Трибушної прийшли й інші спеціалісти зі Star.

Media, з якими ви раніше працювали.

Могли б ви розказати про оновлення в команді? Чи це була ваша ініціатива запросити їх у МГУ? І що стало основною мотивацією: у МГУ ширше поле для стратегії, з огляду на наявність власних провайдерів, абощо?.

Федір: Так, запросити колег було моєю ініціативою.

Основна мотивація для мене була дуже простою: можна взяти на ринку декількох хороших талановитих спеціалістів, але зовсім не факт, що вони зможуть стати ефективною командою.

А навіть якщо зможуть, на це потрібен час.

Зовсім інша ситуація, коли у вас виходить зібрати команду з тих, хто вже спрацювався, кому комфортно один з одним, хто ефективно доповнює один одного.

І я досить добре собі уявляв, як ті талановиті спеціалісти, які працюють в Oll.

tv і Xtra TV, можуть після приходу нових членів команди доповнити і збагатити один одного.

Це — про мою мотивації.

Про мотивацію Юлі (Трубишної.

— Ред.), Віталія (Чиркова.

— Ред.) й Андрія (Орнатського.

— Ред.) краще було б запитати у них.

Хоча в мене є припущення.

Усі вони — зрілі особистості.

Вони на тому етапі свого розвитку, коли просто грошей і красивої посади замало.

Перед тим, як вони прийняли мої пропозиції, ми якийсь час разом міркували і мріяли про те, яким може бути ринок, що ми можемо на ньому створити для глядачів і абонентів.

Думаю, що всі прийняли остаточні рішення тільки після того, як ми змогли сформувати цю загальну картину майбутнього, заради реалізації якої кожен з нас готовий витратити роки.

«Ринок додав у прозору звітність 400 тисяч користувачів, які дають кожній медіагрупі близько 29 мільйонів гривень на рік».

– Попри те, що ринок Pay TV більш стабільний у порівнянні з рекламним, цього року він зазнав багатьох ударів.

Не справдилися плани щодо кодування, які ставили перед собою медіагрупи і, зокрема, МГУ.

Не вдалося запустити а la carte.

Наскільки ці втрати співмірні з тими інвестиціями — як фінансовими, так і організаційними, які медіагрупа вкладала у проєкт кодування та суміжні з ним (HD-версії, підготовка до а la carte, запуск ще одного каналу «Футбол 3»)?.

Юлія: Це дещо різні питання.

Проблеми з кодуванням не пов’язані з пандемією.

Від а la carte ми не відмовляємось, і перенесення переходу на цю модель не вплинуло на наші прибутки від Pay TV.

Федір: Від карантину найбільше постраждав спорт.

Через це ми недоотримали частину прибутків, які планували, але я б не казав, що це стало кошмаром для ринку.

Якщо ж говорити про ринок у цілому, то на нього значно більше за карантин вплинули дві новини з офісу президента щодо кодування.

Верховна Рада підтримала запровадження мораторію на кодування українських каналів на супутнику, та Офіс президента випустив реліз про те, що Володимир Зеленський домовився з медіагрупами про запуск некодованих міжнародних версій головних каналів.

Ці дві новини знизили обсяги підключення у 5-6 разів.

Як результат, станом на сьогодні ми підключили набагато менше абонентів, ніж планували.

Але, слід зважати на те, що до цих двох новин ми суттєво перевиконували план щодо підключень.

І ми, i Viasat підключали більше, ніж планували на початку процесу.

Я розумію, що до цих новин обсяги підключень були високими.

Але ж після цих релізів канали медіагруп не повернулися на відкритий супутник, але більша частина абонентів вирішила лишитися без них.

Федір: Це питання сили повідомлення.

Відсутність критичного мислення й бажання бачити те, чого немає, у наших людей виявилося сильнішим за всі подальші комунікації про те, що розкодування не буде.

Ми їх робили, як і Viasat.

– Але виявилося, що більшість користувачів супутника комфортно себе почувають без топових каналів медіагруп.

Федір: Це проблема.

Адже багато до чого люди звикають.

І тепер обсяг абонентів, яких ми зможемо підключити, буде меншим, ніж ми планували.

Багато людей звикло до тієї ситуації, у якій вони зараз перебувають.

Юлія: Але з іншого боку, згідно з нашим опитуванням, більше половини користувачів безкоштовного супутника все ще сподіваються на розкодування каналів.

– Як змінився ваш прогноз щодо кількості абонентів, які ще можуть перейти з безкоштовного супутника в платний сегмент?.

Федір: Думаю, що в DTH-сегменті до кінця року ми недоотримаємо близько 40% абонентів від тієї кількості, яку ми планували.

(Планувалося, що 2 млн користувачів супутникового ТБ виберуть платний тип підключення.

— Ред.).

Розкажу, як усе відбувалось.

Були ці два повідомлення з Ради та Офісу президента, які обвалили наші продажі.

Після цього ввели карантин.

Тобто наші інсталятори припинили працювати, вони не могли приходити до людей і пояснювати, що кодування відбулося тощо.

А зовсім не секрет, що левову частку всіх продажів ми отримуємо від інсталяторів.

І цей процес був заморожений на два місяці.

А за цей час багато людей звикли до того, як вони живуть, і до російських каналів теж.

Хтось перейшов на Т2 тощо.

Нас часто питають: чи не було помилкою йти в кодування? Але ми не вважаємо це помилкою.

Адже без кодування побудувати повноцінний платний ринок у країні було б неможливо.

До того ж те, що відбулося цього року, було неможливо передбачити минулого року, коли ми все планували.

– Що ви втратили через кодування? І взагалі чи щось втратили медіагрупи? Адже на ситуацію з рекламою, яка продається за «18–54, 50 тис.+», кодування суттєво не вплинуло.

Наскільки впав інвентар?.

Юлія: Оскільки DTH — це люди, які проживають у маленьких містах і селах, а це не комерційна аудиторія, то наші втрати були на рівні кількох процентних пунктів аудиторії.

Федір: Але тут ще важливий момент, подальша пандемія обнулила ці втрати.

Інвентарю через кодування стало менше, але попит рекламодавців через пандемію знизився ще більше.

– А тепер можете назвати основні здобутки від кодування? Якщо брати за основу вартість каналів для провайдерів (6 грн) та 400 тисяч абонентів, які, за оцінкою представників Viasat та МГУ, перейшли у платний сегмент, то щомісячні прибутки медіагруп могли зрости на кілька мільйонів гривень.

Чи дійсно це так? І чи ці цифри співмірні з інвестиціями медіагруп у кодування?.

Федір: Для платного ринку 400 тисяч абонентів — це суттєва частина.

Юлія: До того ж, найчастіше вони переходили в нові прогресивні технології: DTH, ОТТ, IPTV, цифровий кабель.

Це добре і для ринку, і для самих абонентів.

– Яка частка абонентів безкоштовного супутника перейшла у Т2, кабель, ОТТ та в DTH?.

Юлія: Найбільш значна частина перейшла у Т2, далі — DTH та ОТТ/IPTV.

Федір: В ОТТ/IPTV перейшло до 100 тисяч абонентів.

З точки зору платного ринку відбулися дві речі.

По-перше, суттєве зростання за рахунок нових абонентів.

400 тисяч для ринку — це багато.

Але й ці цифри умовні.

Тому що люди почали змінювати тип прийому ще восени минулого року, коли почалась активна компанія щодо кодування.

Зараз неможливо визначити, яка частина сезонного зростання була звичною, а яку стимулювало кодування.

По-друге, кодування суттєво змінило ландшафт ринку.

Як раніше виглядав ринок? У нас був лідер «Воля», далі зі значним відривом ішов «Тріолан».

Далі починаючи з минулого року до «Тріолану» став наближатись Megogo.

І решта.

Після кодування група лідерів виглядає інакше.

«Воля», як і раніше, перша, а далі щільно одне до одного йдуть «Тріолан», Megogo, «Плюси» (Viasat, «Київстар ТБ») і ми (Xtra TV та Oll.

Думаю, що це добре для ринку.

Якщо говорити про ефект для медіагруп, то кодування дозволило зробити дві речі.

По-перше, збільшити плату за канали.

Точніше, мова не про зростання плати, а про скасування дисконту для тих технологій, які ним користувались.

ОТТ-провайдери як платили 6 грн за абонента, так і платять.

Але кабель та IPTV платили менше, а зараз підросли.

По-друге, ринок додав у прозору звітність 400 тисяч користувачів, які дають кожній медіагрупі близько 29 мільйонів гривень на рік.

Але до цього треба додати надходження, які групи отримають від скасування дисконту з тими абонентами, які вже є користувачами платного ринку.

Ці прибутки більш суттєві.

Думаю, що кожна група внаслідок кодування за результатами цього року зможе отримати +100–200 мільйонів гривень.

– Приблизну кількість абонентів, яка перейшла у платний сегмент ви знаєте (400 тисяч), але чи отримуєте ви кошти від них усіх? Тобто, чи не маєте зараз закидів щодо андерепортингу щодо більшості провайдерів?.

Федір: Деякі провайдери як занижували свою базу, так і продовжують її занижувати.

Простежити її в аналоговому кабелі практично неможливо.

Я боюся, що провайдери, може, й самі про неї не знають.

Тому для нас і важливо, що левова частка цих користувачів перейшла у зрозумілі для нас технології DTH, ОТТ, IPTV, цифровий кабель.

Там усе можна відстежити і перевірити.

– Ви можете перевірити кількість абонентів у кожного вашого партнера ОТТ-провайдера?.

Федір: Так, інколи вибірково ми це робимо.

Андерепортинг в ОТТ-провайдерів також буває.

Коли ми це виявляємо, то боляче караємо.

Один із провайдерів нещодавно змінив власника через ігри в андерепортинг.

– Плануєте нову промокампанію до кодування?.

Федір: У різних медіагруп різні інтереси.

Тому кожен запускає своє промо.

Але заразом є спільні інтереси медіагруп.

Юлія: У нас є ідеї щодо кампанії для всіх медіагруп.

Але не всі медіагрупи розділяють це прагнення.

– Ситуація в усіх медіагруп різна: «МГУ» та «1+1» мають своїх провайдерів, Star.

Media та «Інтер» — ні.

Федір: Це заважає.

Навіть коли ми пропонуємо ініціативи, корисні для всіх медіагруп, усвідомлення тощо, що для нас це буде вигідніше, ніж для інших, їх бентежить.

Але ж наші провайдери не впали нам на голову, ми вклали у них значні інвестиції….

Юлія: … і продовжуємо вкладати.

Федір: Тому це нормально, якщо ми отримаємо більше вигоди, ніж ті групи, які не інвестували у провайдерський бізнес.

Але не всі медіагрупи розділяють цю логіку.

– Чи можливий розкол серед медіагруп, які виступали єдиним фронтом від початку кодування?.

Федір: Не може розколотися те, що ніколи не було єдиним цілим.

Коли наші інтереси збігаються, ми робимо схожі кроки, коли не збігаються — йдемо нарізно.

– І наостанок, ви згадали про те, що «МГУ» вкладає суттєві інвестиції у власних провайдерів.

Вони, як я розумію, на сьогодні є збитковими.

Коли ви плануєте вивести на самоокупність Xtra TV та Oll.

Федір: Важливо розуміти, що є збиток, а є дефіцит грошового потоку.

Це різні речі.

Бізнес, що швидко зростає, потребує інвестицій для цього зростання.

Xtra TV — здоровий та прибутковий бізнес, але платформа потребує інвестицій у зростання.

І ми продовжуємо вкладати в неї кошти.

З Oll.

tv ситуація інакша.

Є певний масштаб ОТТ-бізнесу, за яким він стає прибутковим.

Наше завдання — вийти на цей масштаб за 2-3 роки.

Але це не означає, що тоді ми перестанемо інвестувати в Oll.

Тому що перехід до створення власного контенту — це важка інвестиційна фаза.

Але ми розуміємо, куди й навіщо ми йдемо.

Фото надані пресслужбою «Медіа Групи Україна».

Теги за темою
Рынок
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
Брэд Питт подал в суд на Анджелину Джоли: за что требует 35 миллионов долларов
Comments UA
2025-11-06T19:06:03Z
Муж - не первый: Маша Полякова рассказала, как и с кем лишилась девственности, это было быстро
Знай
2025-11-06T18:51:21Z
Восхождение Майкла Джексона к славе в тизере фильма "Майкл"
GameMag
2025-11-06T18:48:36Z
«Кей-поп-охотницы на демонов» от Sony и Netflix получат продолжение — премьера состоится в 2029 году
GameMag
2025-11-06T18:36:03Z
Жена Жени Кота поделилась главными секретами, как вернуться в форму после родов
TSN
2025-11-06T17:21:09Z
Тоня Матвиенко показала редкое фото взрослой дочери-красавицы и растрогала обращением к ней
TSN
2025-11-06T16:51:00Z
Янина Соколова рассказала о своей "терапии" после расставания с Харчишиным
GlavRed
2025-11-06T16:39:45Z
"Живут в опасности, но не сдаются": Анджелина Джоли поделилась впечатлениями от визита в прифронтовые города Украины
Апостроф
2025-11-06T16:39:27Z
"Все у нас хорошо": группа Ziferblat отреагировала на слухи о раздоре между музыкантами
Апостроф
2025-11-06T16:18:25Z
Украинцы не получают Нацкешбэк месяцами: что случилось и когда придут выплаты
Хвиля
2025-11-07T01:30:29Z
Отключение света 7 ноября: "Укрэнерго" анонсировало вынужденные ограничения в большинстве областей
TSN
2025-11-06T20:18:51Z
Reuters: Волгоградский НПЗ остановил переработку нефти после удара БпЛА
Лига
2025-11-06T20:18:00Z
Народные депутаты бьют тревогу: "Мы все заплатим за развлечения Офиса президента"
Comments UA
2025-11-06T20:00:07Z
Дефицит мяса в Кривом Роге: что известно о проблеме
Политека
2025-11-06T19:00:39Z
Гуманитарка на продажу: директор фонда «Дипломатический корпус» наживался на авто для фронта
Знай
2025-11-06T18:21:51Z
"Позор космического масштаба": Российскому космодрому «Восточный» отключили свет из-за долгов
Новости Украины
2025-11-06T18:18:27Z
Какие дрова можно брать в лесу без разрешения: штрафы и правила
TSN
2025-11-06T17:48:43Z
Когда поступят выплаты за август в программе "Национальный кэшбек" - ответ Минэкономики
TSN
2025-11-06T17:27:03Z
Почему Россия чаще бьет по энергетике, а не по мостам: объяснение военного обозревателя
TSN
2025-11-07T01:48:42Z
Трамп рассказал, отказалась ли Индия от российской нефти
TSN
2025-11-06T23:54:56Z
Путин нашел козла отпущения после срыва Будапештского саммита, - СМИ
UAToday
2025-11-06T23:03:47Z
Силы обороны опровергли данные DeepState о захвате РФ территорий в двух областях
UAToday
2025-11-06T23:03:04Z
Визит в Украину "открыл глаза" на войну послу США при НАТО
TSN
2025-11-06T22:36:59Z
Враг атакует Чугуевскую громаду на Харьковщине, прозвучало более 10 взрывов – СМИ
Украинская правда
2025-11-06T22:36:34Z
Человек с самым высоким IQ в мире просит убежища в США из-за "антихристов и коммунистов" у власти в Корее
Comments UA
2025-11-06T21:42:52Z
Саркози отказался от еды в тюрьме – живет только на йогуртах
Comments UA
2025-11-06T21:24:39Z
На Новый год Москва может оказаться в полной темноте: какая угроза нависла над РФ
Comments UA
2025-11-06T21:15:31Z
Есть пострадавшие, повреждена многоэтажка: первые последствия атаки на Днепр
UAToday
2025-11-06T23:03:58Z
После атаки российских дронов на Чугуев в городе вспыхнули сильные пожары — мэрия
ZN UA
2025-11-06T23:00:46Z
Шахед уничтожен за мгновение до удара по дому. ВИДЕО из Каменского
Новости Украины
2025-11-06T21:36:23Z
Взрывы в Днепре: «Интерсити» остановился
Comments UA
2025-11-06T21:21:50Z
Поврежденный дом и 6 пострадавших: в ОВА уточнили последствия атаки по Днепру
Апостроф
2025-11-06T20:18:51Z
В Ровно во время пожара погиб 4-летний мальчик – полиция выясняет обстоятельства трагедии
Comments UA
2025-11-06T20:09:50Z
Мужчина облил кровью дверь бывшей и оставил ей "подарок": что ему грозит за это
TSN
2025-11-06T19:33:32Z
Украинский суд оправдал оккупанта, подозреваемого в мародерстве: нет достаточных доказательств
Фокус
2025-11-06T19:06:47Z
Российский удар по Днепру: что известно о пострадавших
TSN
2025-11-06T18:51:55Z
Отсрочка от призыва: можно ли оформить документы в ТЦК
ZN UA
2025-11-07T02:03:00Z
Рунический гороскоп на 7 ноября 2025 года: Львам — опора во взаимодействии, Рыбам — мягкое движение вперед
TSN
2025-11-07T01:06:23Z
Не соглашайтесь ради вежливости: в ПЦУ объяснили, когда отказ стать крестным - не грех
Знай
2025-11-06T23:33:18Z
Должен прийти push в "Дії": кто получит "зимние" 6500 гривен и на что можно потратить
UAToday
2025-11-06T23:03:13Z
Bihus.Info: Теща главного киберполицейского Киева после его развода сразу обросла имуществом на миллионы
Украинская правда
2025-11-06T22:36:34Z
7 ноября 2025 года: мученика Феодота - что сегодня нельзя делать
Фокус
2025-11-06T22:27:41Z
Срочно замените паспорт: украинцев предупредили о новых правилах выезда за границу
Знай
2025-11-06T21:12:05Z
Зарплаты в армии: в проекте Госбюджета-2026 не предусмотрели повышения и индексации
Апостроф
2025-11-06T21:00:19Z
Выплаты за рождение ребенка: в Минсоцполитики пояснили, почему 50 тысяч получат не все
Новости Украины
2025-11-06T20:18:24Z
Как цитрусовые помогают быстрее выздороветь при простуде: полезные советы от экспертов
UAToday
2025-11-06T23:03:53Z
Как употребление сладостей бьет по важному органу и подрывает здоровье
UAToday
2025-11-06T23:03:52Z
Рак молочной железы: в программе "Доступные лекарства" появились новые препараты
Хвиля
2025-11-06T22:03:36Z
Можно ли переесть орехи: сколько орехов полезно есть каждый день
Comments UA
2025-11-06T21:57:22Z
Тыква для собаки: можно ли ее давать и как правильно приготовить
Знай
2025-11-06T21:51:27Z
Ешьте яблоки и забудете о таблетках: почему этот простой фрукт творит чудеса с вашим организмом
Знай
2025-11-06T20:51:41Z
Спокойствие в каждом глотке: диетологи назвали 5 напитков для снятия стресса
TSN
2025-11-06T17:00:13Z
Какое растительное масло лучше и полезнее — рафинированное или нерафинированное: ответ экспертов
TSN
2025-11-06T16:09:59Z
Как вернуть блеск стаканам после посудомойки: советы экспертов
TSN
2025-11-06T16:09:08Z
Тонирование лобового стекла: эксперт предупредил об опасности для водителей и пешеходов
Знай
2025-11-06T15:51:05Z
Секрет очень прост: самый быстрый способ прогреть салон авто зимой
Comments UA
2025-11-05T14:21:24Z
Придержите электроконей! Мир переосмысливает темпы развития «зеленого» транспорта
ZN UA
2025-11-05T11:03:13Z
Главный миф об электрокарах развеян: что говорят эксперты про их долговечность
Фокус
2025-11-04T17:30:08Z
Brabus представил эксклюзивный мотоцикл по цене нового Lexus
Фокус
2025-11-04T15:21:47Z
Эти знаки Зодиака в ноябре рискуют попасть в ДТП
Comments UA
2025-11-04T14:42:06Z
В Украине продают старые "Жигули" 1972 года за 1,9 миллиона
Фокус
2025-11-04T14:06:12Z
Raptor на минималках: Ford показал недорогой спортивный пикап на базе Kuga
Фокус
2025-11-04T13:12:40Z
Новый электромобиль Renault Twingo за 20 000 евро рассекретили до премьеры
Фокус
2025-11-04T12:21:57Z
Данія стривожена через китайські автобуси з функцією аварійного відключення
Топ Жир
2025-11-07T01:12:43Z
Ситуация в Купянске остается напряженной, но Силы обороны постепенно вытесняют врага – обозреватель
TSN
2025-11-07T00:51:02Z
Гороскоп на пятницу 7 ноября 2025 года
UAToday
2025-11-06T23:03:57Z
Оракул Ленорман на 7 ноября 2025 года для всех знаков зодиака: Близнецам — решение, Львам — приятные новости
TSN
2025-11-06T23:03:29Z
На Сумщине российские войска атаковали гражданское авто: погиб человек, есть пострадавшие
Украинская правда
2025-11-06T22:06:45Z
Генштаб: Российские оккупанты 55 раз пытались продвинуться на Покровском направлении
Украинская правда
2025-11-06T21:33:45Z
Ограничение движения транспорта в Днепре: появилось предупреждение, когда планируют перекрыть дорогу
Политека
2025-11-06T21:00:21Z
Ограничение движения транспорта в Черновцах: где надолго закроют проезд
Политека
2025-11-06T20:30:18Z
Компенсации за пострадавшее жилье в Киеве: как получить помощь и сколько выплачивают
Апостроф
2025-11-06T20:18:18Z
Гороскоп по картам Таро на 7 ноября 2025 года: новое направление для Близнецов и внутреннее равновесие для Весов
TSN
2025-11-07T02:06:54Z
Ваш кухонный фартук развалится быстрее, чем вы научитесь крутить ролы: главная ошибка, о которой молчат дизайнеры
Знай
2025-11-07T01:33:43Z
Почему люди не ездят на зебрах, как на лошадях: ученые назвали ключевую причину
UAToday
2025-11-06T23:03:26Z
Секрет мужского здоровья: ученые выяснили, как часто надо встречаться с друзьями
UAToday
2025-11-06T23:03:02Z
Что делает вас привлекательными: какая главная черта каждого знака зодиака
Comments UA
2025-11-06T23:00:18Z
Когда тянет к бывшему: почему так происходит и как поступать
Знай
2025-11-06T22:33:58Z
Названы самый длинный в мире тоннель, где течет кристально чистая вода: что о нем известно
TSN
2025-11-06T17:21:01Z
Застряли в лифте во время отключения? Чего нельзя делать в любом случае
Знай
2025-11-06T17:06:59Z
Україна планує відновити експорт сухого молока до Японії
AgroNews
2025-11-06T15:15:03Z
«Легальный iGaming уже заплатил 13,94 млрд грн налогов за девять месяцев 2025 года», — Александр Когут
Bin UA
2025-11-10T19:07:46Z
Официально: Релиз Marvel 1943: Rise of Hydra отложен на неопределенный срок
GameMag
2025-11-06T22:34:26Z
Официально: Rockstar Games перенесла релиз GTA VI на ноябрь 2026 года
GameMag
2025-11-06T22:26:56Z
Украина вводит лимиты для азартных игр: какие изменения ждут игроков и операторов рынка
Comments UA
2025-11-06T22:21:22Z
В "Дію" интегрируют голосовой искусственный интеллект — Минцифры
Апостроф
2025-11-06T21:18:30Z
Naughty Dog пообещала продолжать радовать фанатов мощными сюжетными играми — Intergalactic: The Heretic Prophet на подходе
GameMag
2025-11-06T20:57:24Z
HONOR X9d устроили ад на асфальте — оказался неубиваемым
GameMag
2025-11-06T20:39:59Z
ChatGPT поставили на паузу: какие темы теперь под запретом и зачем OpenAI делает из ИИ "друга с эмодзи"
Знай
2025-11-06T19:51:50Z
Вот тебе и пироги: Обзор ноутбука Maibenben X‑Treme Typhoon X16B в стиле Atomic Heart
GameMag
2025-11-06T19:51:41Z
Мечтает выйти замуж за Путина: у Кабаевой появилась конкурентка
Comments UA
2025-11-06T21:57:21Z
"Шахтер" легко разобрался с исландцами в Лиге конференций
ZN UA
2025-11-06T20:24:41Z
Украинская Премьер-лига: результаты всех матчей 12-го тура, видео голов
ZN UA
2025-11-06T17:18:12Z
Украинец стал четырехкратным чемпионом мира: Мочульский завоевал золото джиу-джитсу
Фокус
2025-11-06T15:21:43Z
Українці п'ятиборці потужно стартували на Євро в Аланії
УкраинФорм
2025-11-06T10:06:31Z
Футболист "Арсенала" стал самым молодым дебютантом в истории Лиги чемпионов
ZN UA
2025-11-05T09:55:57Z
В "Шахтере" ответили президенту "Динамо" Суркису и напомнили киевлянам о налогах
ZN UA
2025-11-05T09:36:41Z
"Бавария" обыграла ПСЖ в центральном матче тура Лиги чемпионов
ZN UA
2025-11-04T22:23:13Z
Роналду неожиданно нарушил молчание и рассказал, что он думает о Трампе
Comments UA
2025-11-04T19:33:18Z