MY.UAНовини
Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше
Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше

Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше

«Детектор медіа» продовжує підбивати підсумки першого півріччя після кодування каналів медіагруп на супутнику.

«Медіа Група Україна», як і «1+1 медіа», є одним із бенефіціарів кодування, оскільки має власних провайдерів: у сфері DTH — Xtra TV, у сфері ОТТ — Oll.

Влітку цього року група прийняла рішення розпочати об’єднання обох платформ.

До цього процесу долучилася частина команди зі Star.

Media, яка раніше працювала в цьому холдингу разом із Федором Гречаніновим — він нині обіймає посаду директора зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна».

Зокрема, керівницею об’єднаного провайдера стала Юлія Трибушна, яка донедавна очолювала дивізіон Pay TV & Digital у Star.

В інтерв’ю «Детектору медіа» Федір та Юлія підбили підсумки кодування та розказали про плани розвитку об’єднаного провайдера, його монетизації та дистрибуції своїх каналів.

Як ми вже знаємо, лише 400 тисяч користувачів безкоштовного супутника перейшло в платний сегмент (ринок розраховував на 2 мільйони абонентів).

За оцінками очільниці платформи Viasat (група «1+1 медіа») Світлани Міщенко, з них 300 тисяч обрали легальні DTH-платформи, внаслідок цього абонентська база Viasat зросла у 5 разів і зараз налічує 200 тисяч передплатників.

Що ж дісталося Xtra TV? Як «Медіа Група Україна» планує розвивати Oll.

tv? Що буде з відкладеною системою дистрибуції спортивних каналів а la carte? Скільки медіагрупи заробили на кодуванні? Чи досі різні медіагрупи виступають єдиним фронтом, чи між ними виникли розбіжності? Про це читайте в інтерв’ю «Детектора медіа» з представниками «Медіа Групи Україна».

«М’яке об’єднання брендів Xtra TV та Oll.

tv у нас уже відбувається».

– Федоре, Юліє, які зміни очікують «Медіа Групу Україна» (МГУ) у сегменті Pay TV після останніх подій, зумовлених пандемією?.

Федір: Платний ринок достатньо легко відбувся.

Наша група також достатньо легко минула пандемію, якщо брати до уваги саме Pay TV.

Юлія: На відміну від рекламного ринку, Pay TV значно більш стійкий до криз.

Коли почалася пандемія, рекламодавці дуже швидко відреагували, скоротили бюджети та розподілили їх на три роки.

Тоді як платний ринок не обвалився і продовжив розвиватись: як з точки зору обсягів коштів, так і клієнтів.

Відбулося кодування, запуск HD-версій, зростання цін для клієнтів.

Зараз наша база росте попри те, що в червні зазвичай спостерігається падіння.

Федір: У нас багато змін та ідей, частину з них ми вже встигли втілити.

Ми з 12 червня оновили схему тарифів на Oll.

tv і бачимо позитивний відгук на них з боку користувачів.

Ми вирішили підсилити наш продукт, зокрема, ту частину, яка не пов’язана з «Футболами».

Наша пропозиція називається oll inclusive.

Ми спробували зробити тарифи, які для більшості наших користувачів достатньо збалансовані і відповідають різним інтересам (вартість акційного пакету — 89 грн на місяць.

— Ред.).

– Тобто «Футболи» вже не є головною особливістю пропозиції сервісу?.

Федір: Так.

Хоча у нас є тариф oll inclusive xtra sport, у якому спорту стало ще більше (до пакету входять канали «Футбол 1/2/3», Setanta Sports, Viasat Sport, Shakhtar TV, Xsport.

— Ред.).

Також у нас є пакет oll inclusive xtra kino, де ми пропонуємо розширені бібліотеки фільмів.

А в пакет ultra oll inclusive входить і спорт, і кіно.

На ринку зараз точно немає співмірної пропозиції.

Звісно, ми не можемо скупити весь контент і віддати його задешево.

Але в останні кілька місяців ми шукали нові точки балансу.

Наприклад, баланс між нашими бізнес-результатами та вартістю підписки для абонентів або баланс між довготривалими та короткотривалими цілями.

У нас є чітке уявлення того, що ми хочемо побудувати за 2-3 роки.

Але цей шлях слід пройти зважено.

Тобто за цей час ми інакше перебалансували бізнес.

І перші результати попиту на наші пропозиції та динаміка бази Oll.

tv за останні кілька тижнів нас радує.

Мова про зростання бази не за рахунок футбольного контенту.

– Що буде з переходом продажів каналів «Футбол» а la carte? Чи маєте ви нову дату?.

Федір: Поки що ми вирішили не вводити а la carte цього року через усі ті потрясіння, які нас спіткали (зокрема, перенесення топових турнірів та «Євро»).

– На яких умовах ви продаєте «Футболи» провайдерам і чи зменшилася кількість ваших партнерів?.

Федір: Умови ті самі, які були до 1 січня 2020 року.

Кількість провайдерів, які беруть «Футболи», дещо зменшилась, але це не критично.

Коли ми дивимось на доходи від «Футболу», то в нас усе добре.

– Чи залишаєте ви в групі «Футбол 3»? Адже він запускався саме з огляду на а la carte.

Федір: Так, у цього каналу своя ніша.

І жодних планів змінювати кількість каналів або їх наповнення у нас немає.

– Ви планували об’єднане управління DTH та ОТТ провайдерів «Медіа Групи Україна».

Що це дає Oll.

tv та Xtra TV? І як тепер працюватиме цей сегмент у групі?.

Федір: Ще наприкінці минулого року ми прийняли рішення, що будемо суміщати бізнес двох провайдерів.

Раніше з Oll.

tv працювала одна команда, а з Xtra TV — інша.

Останній рік вони жили як цілком незалежні одна від одної компанії: в кожного були свої КРІ, завдання, маркетинг тощо.

Але оскільки ми працюємо на одному й тому ж ринку і пропонуємо наші послуги тим самим людям, то вирішили, що буде значно ефективніше, якщо ми з’єднаємо управління цих провайдерів.

Скоро в нас буде один кол-центр, технічна база, закупка контенту.

Тепер це буде один гравець, який поки що працюватиме під двома різними брендами: Oll.

tv для ОТТ та Xtra TV для DTH.

– Чи стане наступним етапом об’єднання брендів?.

Федір: Це достатньо ймовірно.

– Чий бренд сильніший? Xtra TV?.

Федір: Так не можна сказати.

У них дуже схожий рівень впізнаваності.

Але при цьому є різне сприйняття в кожній групі.

Абоненти Xtra TV краще сприймають Xtra TV, ніж абоненти Oll.

tv — Oll.

Але поки що ми не хочемо приймати жодне рішення.

Бо ми багато що змінили в Oll.

tv і продовжуємо міняти.

Це і технічна модернізація, й перезапуск тарифів, і контенте наповнення.

До цього питання ми повернемося взимку, адже тоді ситуація може суттєво змінитися.

Зараз же ми експлуатуємо силу кожного із брендів.

Юлія: При введенні нових тарифів ми спробували погратися з об’єднанням двох брендів.

Так, ми ввели приставку xtra в назву пакетів: oll inclusive xtra kino та oll inclusive xtra sport.

Далі ми ці ж пакети будемо виводити для клієнтів Xtra TV.

М’яке об’єднання брендів у нас уже відбувається.

– Які ваші тактичні завдання щодо розвитку провайдерів на цей рік та стратегічні на 3–5 років?.

Юлія: Ми розпочали зі стратегічного планування і спробували зазирнути на 5 років уперед, щоби зрозуміти, якою є наша велика мета.

А вже від неї визначали короткі завдання.

Якщо говорити про стратегічні завдання, то перш за все ми хочемо прийти до створення спеціального контенту для платного ринку.

Звісно, це питання не цього та наступного років, але це наша велика ідея.

Адже майбутнє всього платного ринку — за ексклюзивним контентом, і, мабуть, за кілька років основна конкуренція складеться саме в цьому полі.

Тактичних завдань дуже багато: оновлення технічної бази, user experience, щоб користувачу було приємно і зручно працювати з нашою платформою.

Ми хочемо якомога швидше наповнити контентом нашу платформу.

– У чому цінність Oll.

tv і чим він відрізняється від решти ОТТ-провайдерів?.

Юлія: Ми вважаємо, що завдання такого сервісу — дати людям контент, який задовольняє їхні потреби в емоціях та розвитку.

І наші нові пакети — це спроба дати користувачу найкращі фільмові, пізнавальні та розважальні канали за прийнятну ціну.

Окрім того, ми структурували ці канали так, щоб їх легко було знайти.

– Чи є у вас на Oll.

tv ексклюзивний контент (крім футболу)?.

Федір: Поки що немає.

Юлія: Ексклюзивних каналів у нас немає.

Але у нас є ексклюзивна пропозиція: ті канали, які раніше були недоступні більшості глядачів, потрапили в доступний пакет.

Федір: Так, це акція.

І за 89 гривень ми продаємо пакет, у якого звична вартість 159 гривень.

Щоб люди спробували і подивились.

Акція триватиме до початку листопада.

Далі ми будемо підвищувати тарифи.

Але подивимось, на скільки.

Адже якщо абонентам подобається ціна та пакет, вони можуть купити річну передплату.

– Чи не є ця акція демпінгом?.

Федір: Ні.

Тому що це нам вигідно і в нас немає жодної збиткової пропозиції.

Юлія: До того ж, це не дешевше тих базових пакетів, які пропонують інші провайдери на ринку.

– Федоре, в МГУ крім Юлії Трибушної прийшли й інші спеціалісти зі Star.

Media, з якими ви раніше працювали.

Могли б ви розказати про оновлення в команді? Чи це була ваша ініціатива запросити їх у МГУ? І що стало основною мотивацією: у МГУ ширше поле для стратегії, з огляду на наявність власних провайдерів, абощо?.

Федір: Так, запросити колег було моєю ініціативою.

Основна мотивація для мене була дуже простою: можна взяти на ринку декількох хороших талановитих спеціалістів, але зовсім не факт, що вони зможуть стати ефективною командою.

А навіть якщо зможуть, на це потрібен час.

Зовсім інша ситуація, коли у вас виходить зібрати команду з тих, хто вже спрацювався, кому комфортно один з одним, хто ефективно доповнює один одного.

І я досить добре собі уявляв, як ті талановиті спеціалісти, які працюють в Oll.

tv і Xtra TV, можуть після приходу нових членів команди доповнити і збагатити один одного.

Це — про мою мотивації.

Про мотивацію Юлі (Трубишної.

— Ред.), Віталія (Чиркова.

— Ред.) й Андрія (Орнатського.

— Ред.) краще було б запитати у них.

Хоча в мене є припущення.

Усі вони — зрілі особистості.

Вони на тому етапі свого розвитку, коли просто грошей і красивої посади замало.

Перед тим, як вони прийняли мої пропозиції, ми якийсь час разом міркували і мріяли про те, яким може бути ринок, що ми можемо на ньому створити для глядачів і абонентів.

Думаю, що всі прийняли остаточні рішення тільки після того, як ми змогли сформувати цю загальну картину майбутнього, заради реалізації якої кожен з нас готовий витратити роки.

«Ринок додав у прозору звітність 400 тисяч користувачів, які дають кожній медіагрупі близько 29 мільйонів гривень на рік».

– Попри те, що ринок Pay TV більш стабільний у порівнянні з рекламним, цього року він зазнав багатьох ударів.

Не справдилися плани щодо кодування, які ставили перед собою медіагрупи і, зокрема, МГУ.

Не вдалося запустити а la carte.

Наскільки ці втрати співмірні з тими інвестиціями — як фінансовими, так і організаційними, які медіагрупа вкладала у проєкт кодування та суміжні з ним (HD-версії, підготовка до а la carte, запуск ще одного каналу «Футбол 3»)?.

Юлія: Це дещо різні питання.

Проблеми з кодуванням не пов’язані з пандемією.

Від а la carte ми не відмовляємось, і перенесення переходу на цю модель не вплинуло на наші прибутки від Pay TV.

Федір: Від карантину найбільше постраждав спорт.

Через це ми недоотримали частину прибутків, які планували, але я б не казав, що це стало кошмаром для ринку.

Якщо ж говорити про ринок у цілому, то на нього значно більше за карантин вплинули дві новини з офісу президента щодо кодування.

Верховна Рада підтримала запровадження мораторію на кодування українських каналів на супутнику, та Офіс президента випустив реліз про те, що Володимир Зеленський домовився з медіагрупами про запуск некодованих міжнародних версій головних каналів.

Ці дві новини знизили обсяги підключення у 5-6 разів.

Як результат, станом на сьогодні ми підключили набагато менше абонентів, ніж планували.

Але, слід зважати на те, що до цих двох новин ми суттєво перевиконували план щодо підключень.

І ми, i Viasat підключали більше, ніж планували на початку процесу.

Я розумію, що до цих новин обсяги підключень були високими.

Але ж після цих релізів канали медіагруп не повернулися на відкритий супутник, але більша частина абонентів вирішила лишитися без них.

Федір: Це питання сили повідомлення.

Відсутність критичного мислення й бажання бачити те, чого немає, у наших людей виявилося сильнішим за всі подальші комунікації про те, що розкодування не буде.

Ми їх робили, як і Viasat.

– Але виявилося, що більшість користувачів супутника комфортно себе почувають без топових каналів медіагруп.

Федір: Це проблема.

Адже багато до чого люди звикають.

І тепер обсяг абонентів, яких ми зможемо підключити, буде меншим, ніж ми планували.

Багато людей звикло до тієї ситуації, у якій вони зараз перебувають.

Юлія: Але з іншого боку, згідно з нашим опитуванням, більше половини користувачів безкоштовного супутника все ще сподіваються на розкодування каналів.

– Як змінився ваш прогноз щодо кількості абонентів, які ще можуть перейти з безкоштовного супутника в платний сегмент?.

Федір: Думаю, що в DTH-сегменті до кінця року ми недоотримаємо близько 40% абонентів від тієї кількості, яку ми планували.

(Планувалося, що 2 млн користувачів супутникового ТБ виберуть платний тип підключення.

— Ред.).

Розкажу, як усе відбувалось.

Були ці два повідомлення з Ради та Офісу президента, які обвалили наші продажі.

Після цього ввели карантин.

Тобто наші інсталятори припинили працювати, вони не могли приходити до людей і пояснювати, що кодування відбулося тощо.

А зовсім не секрет, що левову частку всіх продажів ми отримуємо від інсталяторів.

І цей процес був заморожений на два місяці.

А за цей час багато людей звикли до того, як вони живуть, і до російських каналів теж.

Хтось перейшов на Т2 тощо.

Нас часто питають: чи не було помилкою йти в кодування? Але ми не вважаємо це помилкою.

Адже без кодування побудувати повноцінний платний ринок у країні було б неможливо.

До того ж те, що відбулося цього року, було неможливо передбачити минулого року, коли ми все планували.

– Що ви втратили через кодування? І взагалі чи щось втратили медіагрупи? Адже на ситуацію з рекламою, яка продається за «18–54, 50 тис.+», кодування суттєво не вплинуло.

Наскільки впав інвентар?.

Юлія: Оскільки DTH — це люди, які проживають у маленьких містах і селах, а це не комерційна аудиторія, то наші втрати були на рівні кількох процентних пунктів аудиторії.

Федір: Але тут ще важливий момент, подальша пандемія обнулила ці втрати.

Інвентарю через кодування стало менше, але попит рекламодавців через пандемію знизився ще більше.

– А тепер можете назвати основні здобутки від кодування? Якщо брати за основу вартість каналів для провайдерів (6 грн) та 400 тисяч абонентів, які, за оцінкою представників Viasat та МГУ, перейшли у платний сегмент, то щомісячні прибутки медіагруп могли зрости на кілька мільйонів гривень.

Чи дійсно це так? І чи ці цифри співмірні з інвестиціями медіагруп у кодування?.

Федір: Для платного ринку 400 тисяч абонентів — це суттєва частина.

Юлія: До того ж, найчастіше вони переходили в нові прогресивні технології: DTH, ОТТ, IPTV, цифровий кабель.

Це добре і для ринку, і для самих абонентів.

– Яка частка абонентів безкоштовного супутника перейшла у Т2, кабель, ОТТ та в DTH?.

Юлія: Найбільш значна частина перейшла у Т2, далі — DTH та ОТТ/IPTV.

Федір: В ОТТ/IPTV перейшло до 100 тисяч абонентів.

З точки зору платного ринку відбулися дві речі.

По-перше, суттєве зростання за рахунок нових абонентів.

400 тисяч для ринку — це багато.

Але й ці цифри умовні.

Тому що люди почали змінювати тип прийому ще восени минулого року, коли почалась активна компанія щодо кодування.

Зараз неможливо визначити, яка частина сезонного зростання була звичною, а яку стимулювало кодування.

По-друге, кодування суттєво змінило ландшафт ринку.

Як раніше виглядав ринок? У нас був лідер «Воля», далі зі значним відривом ішов «Тріолан».

Далі починаючи з минулого року до «Тріолану» став наближатись Megogo.

І решта.

Після кодування група лідерів виглядає інакше.

«Воля», як і раніше, перша, а далі щільно одне до одного йдуть «Тріолан», Megogo, «Плюси» (Viasat, «Київстар ТБ») і ми (Xtra TV та Oll.

Думаю, що це добре для ринку.

Якщо говорити про ефект для медіагруп, то кодування дозволило зробити дві речі.

По-перше, збільшити плату за канали.

Точніше, мова не про зростання плати, а про скасування дисконту для тих технологій, які ним користувались.

ОТТ-провайдери як платили 6 грн за абонента, так і платять.

Але кабель та IPTV платили менше, а зараз підросли.

По-друге, ринок додав у прозору звітність 400 тисяч користувачів, які дають кожній медіагрупі близько 29 мільйонів гривень на рік.

Але до цього треба додати надходження, які групи отримають від скасування дисконту з тими абонентами, які вже є користувачами платного ринку.

Ці прибутки більш суттєві.

Думаю, що кожна група внаслідок кодування за результатами цього року зможе отримати +100–200 мільйонів гривень.

– Приблизну кількість абонентів, яка перейшла у платний сегмент ви знаєте (400 тисяч), але чи отримуєте ви кошти від них усіх? Тобто, чи не маєте зараз закидів щодо андерепортингу щодо більшості провайдерів?.

Федір: Деякі провайдери як занижували свою базу, так і продовжують її занижувати.

Простежити її в аналоговому кабелі практично неможливо.

Я боюся, що провайдери, може, й самі про неї не знають.

Тому для нас і важливо, що левова частка цих користувачів перейшла у зрозумілі для нас технології DTH, ОТТ, IPTV, цифровий кабель.

Там усе можна відстежити і перевірити.

– Ви можете перевірити кількість абонентів у кожного вашого партнера ОТТ-провайдера?.

Федір: Так, інколи вибірково ми це робимо.

Андерепортинг в ОТТ-провайдерів також буває.

Коли ми це виявляємо, то боляче караємо.

Один із провайдерів нещодавно змінив власника через ігри в андерепортинг.

– Плануєте нову промокампанію до кодування?.

Федір: У різних медіагруп різні інтереси.

Тому кожен запускає своє промо.

Але заразом є спільні інтереси медіагруп.

Юлія: У нас є ідеї щодо кампанії для всіх медіагруп.

Але не всі медіагрупи розділяють це прагнення.

– Ситуація в усіх медіагруп різна: «МГУ» та «1+1» мають своїх провайдерів, Star.

Media та «Інтер» — ні.

Федір: Це заважає.

Навіть коли ми пропонуємо ініціативи, корисні для всіх медіагруп, усвідомлення тощо, що для нас це буде вигідніше, ніж для інших, їх бентежить.

Але ж наші провайдери не впали нам на голову, ми вклали у них значні інвестиції….

Юлія: … і продовжуємо вкладати.

Федір: Тому це нормально, якщо ми отримаємо більше вигоди, ніж ті групи, які не інвестували у провайдерський бізнес.

Але не всі медіагрупи розділяють цю логіку.

– Чи можливий розкол серед медіагруп, які виступали єдиним фронтом від початку кодування?.

Федір: Не може розколотися те, що ніколи не було єдиним цілим.

Коли наші інтереси збігаються, ми робимо схожі кроки, коли не збігаються — йдемо нарізно.

– І наостанок, ви згадали про те, що «МГУ» вкладає суттєві інвестиції у власних провайдерів.

Вони, як я розумію, на сьогодні є збитковими.

Коли ви плануєте вивести на самоокупність Xtra TV та Oll.

Федір: Важливо розуміти, що є збиток, а є дефіцит грошового потоку.

Це різні речі.

Бізнес, що швидко зростає, потребує інвестицій для цього зростання.

Xtra TV — здоровий та прибутковий бізнес, але платформа потребує інвестицій у зростання.

І ми продовжуємо вкладати в неї кошти.

З Oll.

tv ситуація інакша.

Є певний масштаб ОТТ-бізнесу, за яким він стає прибутковим.

Наше завдання — вийти на цей масштаб за 2-3 роки.

Але це не означає, що тоді ми перестанемо інвестувати в Oll.

Тому що перехід до створення власного контенту — це важка інвестиційна фаза.

Але ми розуміємо, куди й навіщо ми йдемо.

Фото надані пресслужбою «Медіа Групи Україна».

Теги за темою
Ринок
Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Згадувані персони
У Києві відбудеться концерт камерних симфоній Станковича
УкраинФорм
2025-09-20T07:15:46Z
1+1 media знімає ромком «Випробувальний термін» про жорстку конкуренцію та велике кохання
Детектор М
2025-09-20T07:15:39Z
Софі Лорен - 91: заміжня за "батьком", вагітності у ліжку і в'язниця за несплату податків
Gazeta UA
2025-09-20T07:12:59Z
Тяжкохворий Брюс Вілліс вперше з'явився після погіршення стану
GlavRed
2025-09-20T07:12:25Z
Рецензія на серіал “Чорний кролик” / Black Rabbit
ITC
2025-09-20T07:03:06Z
Де розташований найбільший замок в Україні
24tv
2025-09-20T06:45:51Z
У вагітної Тодоренко лікарі запідозрили страшне
GlavRed
2025-09-20T06:42:36Z
Другий сезон серіалу Венздей потрапив до престижного переліку найпопулярніших серіалів Netflix
Известия Киев
2025-09-20T05:31:28Z
Кузнецова, Парастаєв і Довженко знімаються у ромкомі «Випробувальний термін»
Комсомольская правда
2025-09-20T03:57:03Z
Кібератака спричинила збої в аеропортах Берліна та Брюсселя
Европейская правда
2025-09-20T07:09:54Z
Українці не побачать зростання пенсій до кінця року: чи планує уряд переглянути виплати
24tv
2025-09-20T07:06:00Z
Топ-5 країн ЄС, які отримають найбільше субсидій для фермерів
AgroPortal
2025-09-20T07:00:38Z
«Київстар» може купити одного з найбільших в Україні хмарних провайдерів: подано заявку до АМКУ – ЗМІ
InternetUA
2025-09-20T06:39:06Z
«Віра у долар» втрачається, народжується «віра у золото»: що не так з цією тенденцією
ZN UA
2025-09-20T06:33:17Z
Стартапи штучного інтелекту підживлюють хмарний бізнес Google
InternetUA
2025-09-20T06:30:17Z
Готові платити, працювати – нікому: в Україні назріває катастрофа на ринку праці
Хвиля
2025-09-20T06:15:24Z
Фінансова ілюзія Кремля: як російські банки приховують кризу в секторі
24tv
2025-09-20T06:12:27Z
Перевірте свої нарахування: частина українців отримала менші соцвиплати, ніж раніше
24tv
2025-09-20T06:06:24Z
Приблизна мапа руху ракет та дронів цієї ночі
ГЛАВКОМ NET
2025-09-20T07:12:11Z
Трамп припустив, що Сі Цзіньпін допомагатиме завершити війну проти України
Лига
2025-09-20T07:07:34Z
Росіяни обстріляли Київщину: ОВА показали наслідки влучання у трьох районах
ZN UA
2025-09-20T07:06:09Z
Вплив США зменшується, Трамп не зможе диктувати умови Китаю - Хара
GlavRed
2025-09-20T07:03:04Z
Ховають гвинтівки в бочках з нафтою: РФ "тіньовим флотом" постачає зброю італійській мафії, — ЗМІ
Фокус
2025-09-20T07:00:35Z
Трамп підвищив плату за робочу візу та запровадив “золоту картку” на проживання у США вартістю 1 мільйон доларів
ZN UA
2025-09-20T07:00:11Z
"Путін його обманює": Трамп за лаштунками значно зліший на РФ, ніж публічно
GlavRed
2025-09-20T06:54:22Z
Як судять екскомандира ССО Едуарда Шевченка за ймовірні контакти із ФСБ
Украина Криминальная
2025-09-20T06:51:54Z
Швеція показала фото перехоплених МіГ-31 після вторгнення в Естонію
ZN UA
2025-09-20T06:49:08Z
Масштабна комбінована атака РФ: в Україні є загиблі, багато поранених, деталі
Фокус
2025-09-20T07:12:34Z
Вночі під ударом опинився Ніжин: загорілося приватне домогосподарство
24tv
2025-09-20T06:57:04Z
На Чернігівщині внаслідок російських атак загинула людина, поранені медпрацівники
УкраинФорм
2025-09-20T06:39:09Z
На Хмельниччині внаслідок російського обстрілу загинув чоловік
УкраинФорм
2025-09-20T06:36:51Z
Атака на Дніпро: збільшилася кількість постраждалих
ГЛАВКОМ NET
2025-09-20T06:36:26Z
У Дніпрі внаслідок влучання у житлову багатоповерхівку зросла кількість постраждалих
Gazeta UA
2025-09-20T06:33:31Z
Ворог атакував Хмельниччину: в ОВА розповіли про наслідки
TSN
2025-09-20T06:33:20Z
Атака на Дніпропетровщину: кількість постраждалих зросла, один з чоловіків має 70% опіків тіла
24tv
2025-09-20T06:30:00Z
В Індії знайдено 20-денну дівчинку похованою живцем
ГЛАВКОМ NET
2025-09-20T06:27:56Z
Росіяни запустили по Україні понад 600 засобів повітряного нападу: били дронами, балістикою та крилатими ракетами
ZN UA
2025-09-20T07:15:13Z
Вірно чи правильно? 10 запитань до мовознавиці
ГЛАВКОМ NET
2025-09-20T07:03:32Z
До 50 кремацій щодня: як працює Одеський крематорій та скільки коштує прощання
Telegraf
2025-09-20T06:57:08Z
Прилітає з Африки, щоб вивести пташенят. Де і коли в Україні можна зустріти блакитне пернате диво
Telegraf
2025-09-20T06:51:42Z
Василь Костюк підтримав кампанію збору коштів на стипендії для дітей-атлетів військовослужбовців
TSN
2025-09-20T06:33:39Z
У Генштабі повідомили Групу сприяння безпеці України про критичні потреби ЗСУ для осінньо-зимової кампанії
УкраинФорм
2025-09-20T06:27:36Z
У Польщі підняли у повітря винищувачі через ракетний обстріл України
УкраинФорм
2025-09-20T06:24:20Z
Американські розробники інтегрували цифрову систему захисту IVEWS у винищувачі F-16
InternetUA
2025-09-20T06:24:03Z
Памʼяті військовослужбовця Юрія Артеменка
УкраинФорм
2025-09-20T06:03:45Z
Дефіцит ваги чи ожиріння – що небезпечніше для здоровʼя
24tv
2025-09-20T06:21:07Z
Варіанти сніданків: як зробити перший прийом їжі незвичайним та поживним
Фокус
2025-09-20T05:15:21Z
З Днем фармацевта 2025: гарні картинки-привітання зі святом
24tv
2025-09-20T03:30:29Z
Що буде, якщо кожного дня лягати спати в різний час
Gazeta UA
2025-09-19T21:42:40Z
Коли обрізати виноград восени: секрети дачників, які треба знати
24tv
2025-09-19T19:06:00Z
Світові хірурги приїхали, щоб допомогти Ромчику, який зустрічався з Папою та принцом Гаррі
TSN
2025-09-19T18:51:54Z
Шість продуктів, які мають стати основою ранкового меню
Gazeta UA
2025-09-19T18:42:47Z
У Німеччині запропоновано брати по €15 за візит до лікаря
ГЛАВКОМ NET
2025-09-19T17:51:37Z
Чому перед смертю люди втрачають нюх: результати наукового дослідження
TSN
2025-09-19T17:51:35Z
Ці номерні знаки створюють проблеми: що тепер заборонено водіям
Хвиля
2025-09-20T02:15:44Z
Баругзай позбавив цей Range Rover значка та будь-якої елегантності
Топ Жир
2025-09-20T01:21:55Z
Знайомтеся з фіналістами боротьби за звання Найкращого Автомобіля, Пікапа та Позашляховика 2026 року
Топ Жир
2025-09-20T00:36:41Z
Porsche надає електричному Cayenne фіксоване крило та потужність у 1000 к.с., щоб розвіяти сумніви
Топ Жир
2025-09-20T00:06:10Z
Хокейна версія Hyundai Palisade надто крута для американського ринку
Топ Жир
2025-09-19T23:36:48Z
Астон Мартін представив дитячу коляску за $3000 з колесами, натхненними суперкаром за мільйон доларів
Топ Жир
2025-09-19T22:51:27Z
Номерні знаки для електромобілів та гібридів: як отримати
ZN UA
2025-09-19T22:24:19Z
Ручні Lamborghini Murcielago V12 перетворюються на об’єкти мрій для мільйонерів-колекціонерів
Топ Жир
2025-09-19T21:06:17Z
Що робити, якщо електромобіль розрядився посеред дороги - найкращі поради
GlavRed
2025-09-19T20:27:30Z
"Прихована епідемія" у ЗС РФ: у найгарячіші бої ідуть "інфіковані підрозділи", — Telegraph
Фокус
2025-09-20T07:15:00Z
Життя під вибухами, "Мрія 4.5.0" і смак справжнього хліба: репортаж із серця Кременчука
Лига
2025-09-20T07:03:16Z
Нова система оплати проїзду в Івано-Франківську: які нововведення тепер діють
Политека
2025-09-20T07:00:14Z
Літо прощається: якою буде погода в Україні у вихідні
TSN
2025-09-20T06:51:25Z
У Києві та низці областей оголосили повітряну тривогу
TSN
2025-09-20T06:51:25Z
Зеленський назвав кількість жертв від нічної атаки окупантів
ГЛАВКОМ NET
2025-09-20T06:48:30Z
У Київському зоопарку влаштували "кавуновий вікенд" для тигрів ведмедів та єнотів
Комсомольская правда
2025-09-20T06:43:56Z
На Харківщині минулої доби росіяни вісім разів атакували позиції Сил оборони — Генштаб ЗСУ
Мій Харків
2025-09-20T06:36:33Z
На Харківщині росіяни за добу обстріляли п'ять населених пунктів
УкраинФорм
2025-09-20T06:30:37Z
Геніальний метод дозрівання помідорів: стануть червоними за лічені дні
24tv
2025-09-20T07:12:08Z
Навесні буде пишне цвітіння: як розділити цибулини квітів перед зимою
GlavRed
2025-09-20T06:27:40Z
Хотіли дати $800, щоб просто виїхати: українці розказали про кошмарний відпочинок у Єгипті
Фокус
2025-09-20T04:06:27Z
Щоб зекономити і все побачити: поради досвідчених туристів для тих, хто їде в Париж
24tv
2025-09-20T04:00:54Z
Тест на IQ: знайдіть 3 відмінності на картинці з грайливою кішкою за 43 секунди
GlavRed
2025-09-20T03:27:32Z
Що робити, якщо розлилася олія: лайфхак для швидкого прибирання
GlavRed
2025-09-20T03:27:22Z
Де розташований найменший замок в Україні
24tv
2025-09-20T02:42:48Z
Хтось отримає важливий дзвінок: гороскоп на 20 вересня для всіх знаків зодіаку
24tv
2025-09-20T02:03:36Z
У всьому і всюди: чотири знаки зодіаку, яким щастить від природи
GlavRed
2025-09-19T23:27:50Z
Показали мініатюрну ракету "Фламінго"
InternetUA
2025-09-20T07:09:00Z
Google зайнявся виявленням та видаленням з Пошуку сексуальних зображень, що отримані без згоди
InternetUA
2025-09-20T07:01:49Z
Новий чип змусить смартфони "порозумнішати", але це не той чип, про який ви думаєте
Фокус
2025-09-20T07:00:37Z
Марк Цукерберг розпочав свою кампанію зі знищення смартфонів
InternetUA
2025-09-20T06:46:19Z
Huawei анонсує нову інфраструктуру штучного інтелекту, оскільки Nvidia втратила доступ до Китаю
InternetUA
2025-09-20T06:15:27Z
Дослідження OpenAI щодо моделей штучного інтелекту: вони навмисно брешуть
InternetUA
2025-09-20T06:03:11Z
Західні країни попереджають про зростання космічних загроз від росії та Китаю - Reuters
InternetUA
2025-09-20T05:54:13Z
Цукерберг представив нові розумні окуляри, але двічі сконфузився на презентації
Комсомольская правда
2025-09-20T05:39:12Z
У жовтні можна буде побачити дві яскраві комети під час піку зорепаду
ZN UA
2025-09-20T05:33:34Z
Сьогодні визначаться перші чвертьфіналісти ЧС-2025 з волейболу
УкраинФорм
2025-09-20T07:09:03Z
Збірна України U-20 прибула до Чилі на юніорський чемпіонат світу
Football.ua
2025-09-20T07:07:43Z
Світовий чемпіон зі Львова на візку, "заряджає" життям поранених воїнів
Telegraf
2025-09-20T07:03:52Z
Розклад матчів, турнірна таблиця та результати 6-го туру УПЛ-2025/2026
24tv
2025-09-20T07:00:15Z
Суле: Хотів би забити в дербі проти Лаціо
Football.ua
2025-09-20T06:51:49Z
Колишній нападник Фіорентини: Довбик ідеально підходить Гасперіні
Football.ua
2025-09-20T06:45:28Z
ЧС-2025 з легкої атлетики. Українці - у топ-30 в спортивній ходьбі на 20 км
УкраинФорм
2025-09-20T06:42:40Z
Зірковий вінгер Ліверпуля Мохамед Салах за результативністю обійшов Ліонеля Мессі та Кіліана Мбаппе
Известия Киев
2025-09-20T06:33:55Z
МОК прийняв рішення щодо участі росіян і білорусів в Олімпіаді-2026
24tv
2025-09-20T06:27:21Z