Про це в інтерв’ю «Детектор медіа» розказала очільниця об’єднаного провайдера (Xtra TV та Oll.
tv) групи Юлія Трибушна.
За її словами, до реалізації цієї мети група наблизиться за 5 років.
«Адже майбутнє всього платного ринку — за ексклюзивним контентом, і, мабуть, за кілька років основна конкуренція складеться саме в цьому полі.
Тактичних завдань дуже багато: оновлення технічної бази, user experience, щоб користувачу було приємно і зручно працювати з нашою платформою.
Ми хочемо якомога швидше наповнити контентом нашу платформу» - сказала вона.
Детальніше читайте в інтерв’ю «Федір Гречанінов і Юлія Трибушна: Після кодування каналів на супутнику група лідерів платного телебачення виглядає інакше».
TV та супутникового провайдера Xtra TV.
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала