Про це повідомляє пресслужба Одеського міжнародного кінофестивалю (ОМКФ).
Нова айдентика фестивалю втілила в собі задум кінематографу та його існування для глядача, який сприймає історію через її проекцію на екран – йдеться в релізі.
Кожна деталь пов'язана з мистецтвом візуальної розповіді.
У типографіці закладений ефект хроматичної аберації, який знайшов ще одне втілення в обраних кольорах фірмового стилю.
Кожен з них – це колір, який можна знайти у процесі дисперсії світла або його неправильного заломлення.
За словами генеральної продюсерки ОМКФ Юлії Сінькевич, в новій айдентиці дизайнери звернулися до кола як візуального коду, адже коло символізує початок усього, зокрема й кінематографу.
Через епідемію коронавірусу та карантин ОМКФ вперше за свою історію пройде в онлайн-форматі.