Оператору реконструкції Міжнародного аеропорту Дніпропетровськ, компанії «НС-Дніпро» з групи DCH Олександра Ярославського, офіційно виділили землю під будівництво нового аеровокзального комплексу - 6 ділянок загальною площею 7,6 га Відповідний договір, що регулює відносини між державою та інвестором, сьогодні підписав губернатор області Олександр Бондаренко.
«Підписали важливий документ, який дозволяє нам рухатися далі в підготовці до будівництва, щоб вже восени розпочати роботи, — повідомив під час церемонії Володимир Васильченко, генеральний директор Міжнародного аеропорту «Харків», який керує проектною групою з будівництва Міжнародного аеропорту «Дніпро». — Ми працюємо над тим, щоб цей аеропорт був найкращим в Україні. У будівництві використовуємо сучасні технології. Термінал буде легким і «повітряним», з великою кількістю скла, м'яким дизайном».
Як відомо, проект будівництва нового аеропорту у Дніпрі реалізується у форматі приватно-державного партнерства. За рахунок бюджетних коштів буде профінансовано будівництво сучасної злітно-посадкової смуги довжиною 3200 м. А група DCH Олександра Ярославського займається будівництвом сучасного аеровокзального комплексу. «Інвестор буде будувати термінал і супутню інфраструктуру. Підписаний договір — це ще й інвестиційне зобов'язання компанії DCH працевлаштувати певну кількість людей і платити податки саме місцевій громаді», — прокоментував підписання документа Олександр Бондаренко, голова Дніпропетровської обласної державної адміністрації. Раніше ЗМІ повідомляли, що власник групи DCH Олександр Ярославський планує інвестувати в будівництво нового термінального комплексу Міжнародного аеропорту «Дніпро» $ 70-80 млн.
Нагадаємо, що Міжнародний аеропорт «Дніпро» в минулому році відзначив своє 75-річчя, ступінь зносу конструктивного його будівель досягає 50%. А остання реконструкція злітно-посадкової смуги аеропорту, яка є стратегічним об'єктом державної власності, проводилася близько 30 років тому. Аеропорт міста-мільйонника має дуже низьку пропускну здатність, а жителі Дніпра змушені користуватися аеропортами інших регіонів України для здійснення ділових та туристичних поїздок, здійснюючи далекі переїзди з пересадками. Після реконструкції та будівництва нової злітно-посадкової смуги довжиною 3200 м також буде здатний приймати сучасні повітряні лайнери всіх типів, у тому числі далекомагістральні літаки. Аеропорт буде обладнаний новітніми системами навігації, метеорологічних та світлосигнальним обладнанням. Новий міжнародний термінал і VIP-термінал в єдиному комплексі отримають високу пропускну здатність — близько 3 млн туристів на рік.
Група DCH має успішний досвід будівництва Міжнародного аеропорту «Харків» до Євро-2012 та його подальшої експлуатації, розвитку стратегічного партнерства з найбільшими авіаперевізниками, які зв'язують місто регулярними прямими перельотами на ключові європейські ділові і культурні столиці, на популярні курорти. За підсумками 2019 року аеропорт Ярославського в Харкові обслужив понад 1,3 млн пасажирів, і входить до ТОП-5 рейтингу повітряних воріт континенту, які найбільш динамічно розвиваються, складений Міжнародною радою аеропортів (ACI Europe).
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram