Про це повідомляє пресслужба каналу.
У «Shopping.
Марафон» ведуча Вікторією Щелко ходитиме до різних столичних магазинів, де вона вивчатиме ціни на товари, їх якість, асортимент, і вирішуватиме чи варто їх купувати.
Вікторія на телеканалі «Київ» в якості ведучої з'явилася після весняного карантину.
«Ми її кілька разів запрошували в програму «Ранок на карантині» як спікера разом з її маленькою донькою.
Вона показувала по відеозв'язку якісь цікаві лайфаки.
Нам сподобалася її жива манера, винахідливість, обов'язковість - адже ефіри були о 7 ранку», - розповіла Олена Яструбенко, керівниця Служби виробництва власних програм.
Програма виходить раз на тиждень.
Хронометраж - 10 хвилин.
Ще одна щотижнева програма - «Wellness show.
На здоров'я».
У ній розповідатимуеться про здоровий спосіб життя з точки зору, як довше зберегти красу і молодість.
Ведуча програми - Міла Китаєва.
Крім того, на каналі з’явиться нова кулінарна програма - «Смак дня».
Це будуть щоденні короткі випуски з ведучою Ольгою Сумською.
Також незабаром планується найближчим часом вихід розширеного випуску програми про нерухомість.
А нещодавно запустив проєкт «Вартові столиці» про проблеми киян.