MY.UAНовини
Кризовий грецький салат: суміш зіпсованих овочів не врятує навіть кубик фети
Кризовий грецький салат: суміш зіпсованих овочів не врятує навіть кубик фети

Кризовий грецький салат: суміш зіпсованих овочів не врятує навіть кубик фети

Рецепт класичного грецького салату доволі простий і всім знайомий: соус з кредитів МВФ з подвійною порцією роздутих податків екстравагантно підкреслює смак основних компонентів страви.

Вся біда в тому, що останні давно зіпсувались і жодні найбільш вишукані приправи у вигляді іноземної допомоги не здатні перебити неприємний присмак.

Проте саму країну, а точніше її бізнес-еліту, вже давно влаштовує факт внутрішнього розкладання грецької економіки на молекулярні складові.

Адже найцінніше, що можна було знайти в цьому хаотичному салаті, маслини і сир фета, монополісти з ювелірною акуратністю повибирали, залишивши населенню лише зіпсовані овочі у вигляді збанкрутілих неконкурентоздатних галузей і затягнутого пліснявою спорожнілого бюджету.

З моменту проголошення незалежності в 1830 році Греція перебувала в стані дефолту 50% часу свого існування.

Не секрет, що грецькі оливки і давня елліністична культура (сільське господарство і туризм) – ніші, в яких «країна Арістотеля» повністю змогла реалізувати себе, але в інших секторах світової економіки успіхи не такі вагомі.

Причина цього відома: експлуатація традиційних сфер господарства без розвитку перспективних у майбутньому галузей – заздалегідь програшна, але вже фірмова стратегія Греції.

Додамо до цього, що країна майже кожного року претендує на черговий кредит МВФ, щоб «залікувати рани» від фінансових невдач.

У результаті поле для маневрів, щоб вигідно позиціонувати себе на міжнародній арені у країни стає все меншим.

Скелети у грецькій шафі.

Але не будемо очевидними, навіть дещо банальними, тезами спрощувати ситуацію.

Те, що для одних є програшною стратегією, для інших може виявитися джекпотом.

У грецькій шафі є свої скелети: руки одних приймають європейські подачки на виживання, а інші контролюють майже 20% світового флоту танкерів і найбільший в світі балкерний флот.

Всі інші галузі грецького господарства виглядають просто жалюгідно на тлі розпухлого приватного флоту.

Саме в Греції представлені унікальні судна сapesize.

Вони настільки великі за розмірами, що не здатні пройти через Панамський і Суецький канали.

За кількісними показниками такого флото хитрим грекам поступаються навіть Китай і Японія (при цьому характерно те, що азіати є одними з найбільших в світі виробників танкерів, які у них Греція і закуповує).

Недофінансовані всі інші галузі грецького господарства виглядають просто жалюгідно на тлі розпухлого приватного флоту.

Проблема лише в тому, що місцеві судноплавні династії вже давно створили в країні власну імперію під назвою «Союз грецьких судновласників» і диктують правила уряду, паралельно виділяючи йому бонуси за надання «невеликих законодавчих послуг».

В структурі приватного грецького флоту переважають нафтогазові танкери – 65%.

Ситуація виглядає ще абсурднішою на тлі різкого контрасту загального рівня життя населення в країні і статків морських магнатів, які посідають не останні місця у рейтингу Forbes.

Союз грецьких судновласників – група 10 найбільших олігархів в країні, які розділили між собою усі морські потужності (танкери, яхти, баржі, риболовецькі судна).

Вони тримають на короткому повідку не лише всю судноплавну галузь, а й ті, які обслуговують даний сектор економіки (наприклад, транспорт, туризм, нафтогазову галузь, готельно-ресторанний бізнес тощо).

Акції судноплавних компаній-гігантів котуються на найбільших біржах світу NYSE та NASDAQ (фактично понад 52% всіх судноплавних компаній, що там зареєстровані, належать громадянам Греції).

Торговий флот ЄС: 53% належить «бідній» Греції.

Сприятливий режим Податкового кодексу Греції просто невигідно нікому порушувати, адже тоді неприємний запах напіврозкладеного кризового салату приверне непотрібну увагу, провокуючи додаткові обмеження судноплавних преференцій.

Він сприяє нам головним чином тим, що не заважає».

Це були слова, до яких варто було прислухатись: такі люди попереджають завжди конкретно і ніколи – двозначно.

І хоча пільговою фетою кризовий салат не зіпсуєш… Проте, коли вона зосереджена лише на одному боці тарілки, ближче до можновладців і власників судноплавних корпорацій, післясмак видається радше масним, аніж вишуканим.

Ще з 1975 року, коли була затверджена Конституція Греції, морська еліта перебуває у вигідному становищі: вона фактично не платить податку на прибуток за здійснення судноплавної діяльності.

Замість цього був впроваджений «податок на тоннаж з грецькою специфікою».

Він є сталою і заздалегідь передбачуваною величиною для кожного судновласника, адже вираховується на основі чітко визначених урядом коефіцієнтів (згідно з фізичними показниками судна, такими як вік і загальна місткість).

Легше пояснити, як працює система на конкретному прикладі.

Якщо загальна місткість (валовий тоннаж) певного судна становить 20000 GRT , то перші 10000 GRT будуть оподатковуватись за коефіцієнтом 1.2, а наступні 10000 – за коефіцієнтом 1.1 (згідно з даними в 1 таблиці):.

10000 x 1.2 + 10000 x 1.1 = 23000 оподаткованого тоннажу.

Отримане число множиться на коефіцієнт, який відповідає віку судна (див.

таблицю 2).

Припустимо, що наше судно шестирічне: у такому випадку коефіцієнт буде складати 0.73:.

23,000 x 0.73 = $16790 (остаточна сума податку).

При цьому податок на прибуток у розмірі 15% з судновласників надалі вже не стягується, на відміну від підприємців з інших галузей.

Для порівняння, згідно з датською системою оподаткування, за судно з вищезазначеними параметрами довелось би сплатити $37841.

Більше того, за датською системою судновласнику ще потрібно було б сплатити податок на прибуток на додачу до тоннажного (сума збільшилась би ще на декілька тисяч доларів).

Ситуацію загострює той факт, що контроль за сплатою податків у Греції є «формально-латентним»: в законодавстві прописано безліч послаблень для судноплавної галузі.

Приклади деяких «поступок», які діяли до 2019 року включно (наразі Європейська Комісія зініціювала деякі скорочення пільг, але на доходи магнатів це не надто відчутно вплинуло):.

іноземні компанії можуть претендувати на пільги при сплаті тоннажного податку у випадку ушкоджень судна, які спричинили збої у його функціонуванні більше, ніж на два місяці;.

іноземні судна, які провадять свою діяльність за лінійними (регулярними) маршрутами, отримують податкову пільгу у розмірі 50%;.

іноземна судноплавна компанія, яка імпортувала до країни мінімум $50000 (оперативні витрати), а також придбала урядові облігації на суму $10000, звільняється від сплати податку (за умови, що дедвейт суден становить не менше 500 тонн);.

морські кораблі, побудовані в Греції та ходять під грецьким прапором, звільняються від податку за тоннаж при досягненні ними шести років;.

судна, що плавають під грецьким прапором, отримують знижку 40% на сплату податку на приріст капіталу, якщо їх тоннажність перевищує 1500 валових тонн (адже податок на тоннаж звільняє від сплати лише корпоративного податку);.

податок на тоннаж знижується на 50%, якщо судно плаває під грецьким прапором і здійснює регулярні торгівельні операції з іноземними фізичними чи юридичними особами;.

дохід, отриманий від комерційної експлуатації грецьких суден, може бути безперешкодно виведений з країни без будь-яких обмежень, встановлених грецьким законодавством.

Такі «тепличні» умови стали передумовою абсурдних явищ: надходження податків від грецького флоту майже на 40% менші, ніж, наприклад, від німецького, хоча тоннажність кораблів останнього становить лише трохи більше половини розміру грецького флоту.

Причина того, що взаємні домовленості судноплавців з владою раптом розклеїлись і перші почали висувати безкомпромісні ультиматуми уряду може бути лише одна і вона відома: кубло судноплавного олігархату зачіпати зайвий раз було не варто.

Порада Костісу Муссурулісу в 2012 році виявилась не тільки цінною, але й достатньо прикладною.

Тим не менше не варто перебільшувати, стверджуючи, що впровадження в 2013-2014 роках владою додаткових обмежень для танкерних імперій стало ударом по їхній фінансовій міці.

Влада зовсім не намагалась відібрати останні шматочки фети із салату грецьких судновласників: просто тепер їх стало важче відшукати поміж тоннами псевдообмежень.

Наразі податок на тоннаж для іноземних суден, якими керують судноплавні компанії з юридичною адресою в Греції, діє в тій ж мірі, що і до резидентів.

Боргова криза і вимоги від міжнародної спільноти не залишають уряду іншого вибору, як поступово скорочувати преференції для судновласників.

Обмежувальні заходи реалізовувались ще з 2010 року, коли для подолання наслідків чергової фінансової катастрофи до податку на тоннаж був доданий податок на дивіденди для акціонерів судноплавних компаній у розмірі 10%.

Наразі він теж діє, в тому числі на додаткові виплати і премії, які судноплавні компанії сплачують своєму топ-менеджменту.

На певному етапі судновласники і самі зрозуміли, що трохи загрались з експропріацією капіталів, які тільки можна було експропріювати, тому вирішили терміново зайнятись відбілюванням своєї репутації.

Їхня згода на збільшення удвічі податку на тоннаж у 2014 році була фальшивим актом милосердя, спрямованим нібито на поліпшення життя населення.

Такий «благородний жест» означав, що власник судна під грецьким прапором відтепер погоджувався відірвати «кровно зароблені» і сплатити замість умовних 20 тис.

євро на рік податку на тоннаж вдвічі більше.

Проте такі «відкупні» виглядають просто мізерно на фоні того, що дійсно отримують від експлуатації суден власники.

Порівняйте: якщо щорічні базові витрати судновласників на обслуговування одиниці транспорту становлять $86 тис., то тоннажний податок – всього $60 тис.

Показовим є те, що для судноплавних імперій подібні витрати є просто іграшковими: The Stavros Niarchos Foundation нещодавно пожертвувала 500 млн.

євро на… будівництво державної бібліотеки.

На фоні цієї картинки просто комічною виглядає показова риторика щодо смертельного вузла обмежень на шиї магнатів.

Подібна політика послаблень проводилась неакуратно і недалекоглядно, тому роздуті преференції судновласників почали звертати на себе увагу.

Європейська комісія з 2019 року заявила про надмірну свободу грецьких магнатів, саме тому збільшення податків декларувалось не просто як необхідність, а як нагальна потреба.

Ідеї правильні та от виправили ситуацію грецькі законодавці знову на свій лад: під справедливий меч «глибоких змін» потрапили риболовецькі судна, з яких відтепер знято податкові преференції.

Усі побажання власників гігантських танкерних флотів залишились задоволеними: їхні права ніхто і не збирався порушувати.

Саме тому претензії судноплавців щодо драконівських податків є гіперболізованими: за будь-якого розкладу навіть після суттєвого збільшення податку на тоннаж і додаткового добровільного внеску загальна сума до сплати в бюджет залишається мізерною.

Загальна вартість активів грецького флоту перевищила $100 млрд.

Це найбільший показник у світі.

Зростання статку відбувається завдяки зростанню замовлень СПГ та покращенню вартості Tanker.

Греція перейшла на полюсну позицію як власник найвищого в світі флоту СПГ, що збільшився з 13 мільярдів доларів на початок 2018 року до 18,4 мільярда доларів.

Це ставить грецьких власників попереду Японії, флот якої займає друге місце - 15,2 млрд доларів.

Втрати власників мільярдних капіталів не є критичними.

Цей висновок на поверхні: лише за 2019 рік одна така судноплавна імперія закуповує мінімум вісім нових танкерів в Daewoo, Hyundai Heavy Industries, Samsung до свого суднопарку.

Не можна сказати, що це вважається особливою розкішшю.

Комерційний флот сімейної корпорації Angelicoussis Group зараз оцінюється в $3,8 млрд, а особистий статок Ангелікуссіса - в $2,5 млрд.

Погодьтесь, ці люди можуть собі дозволити дрібні періодичні оновлення своїх «іграшкових» колекцій.

Проживаючи в Монако, Лондоні чи Люксембурзі, вони не переймаються тим фактом, що 25,4% населення Греції перебувають у статусі «безробітних».

Значну частину посад у складі судноплавної команди займають саме негрецькі громадяни, адже резиденти вважаються дорожчою робочою силою.

За останнє десятиліття вартість для грецького бюджету податкових пільг, наданих судновласникам, склала сотні мільйонів євро.

У той же час уряд систематично скорочує допомогу безробітним – на 20% щорічно, а витрати на охорону здоров'я – на 10%.

Після того, як з кризового салату забрали всю «преміальну» фету, жалюгідні рештки красиво сервірували для решти населення.

Звичайні робітники і селяни, які ніколи не в очі бачили оригінальної рецептури, мирились з таким станом речей.

Пільги для сільського господарства скорочувались, а податки на заробітну плату – асиметрично зростали.

Звичайно, повністю перекладати відповідальність на судноплавні імперії за кризу в країні не варто: в свій час іноземні легкі гроші сформували недієздатну розпещену грецьку психологію споживання без віддачі.

Греки з тих часів застрягли у ностальгії за щасливими часами «масового соціалізму в борг».

Колись монополія імперій судновласників в Греції не виглядала розкішною і чужорідною плямою на фоні фінансових руїн.

Ще у 2000-му країна займала перше місце в світі за імпортом автомобілів Porsche Cayenne на душу населення, більше 50% грецьких немовлят народжувалось у дорогих приватних лікарнях.

А вже у 2008 році суспільний бенкет почав закінчуватися.

Склалась патова ситуація: грецькі експортери не могли забезпечити фрахт суден, аби постачати свій товар на іноземні ринки.

У той період ціна перевезень значно зросла і стала непідйомною для дрібних і середніх виробників.

Не всі з них витримали кризовий шторм, а ті, що спромоглися знайти баланс на шалених хвилях постійних дефолтів, сплачують в бюджет вже давно підвищені податки.

Тільки ніхто не афішує того факту, що до 2010 року більшість населення, а не тільки найвпливовіші бізнесмени, безконтрольно занижували свій дохід як мінімум на 50% для того, щоб уникнути зайвих податків.

За наслідки втрат уряду від незадекларованих басейнів і вілл тепер усі змушують відповідати судноплавних магнатів: як вони могли дозволити собі не збанкрутувати, коли більшість населення страждає?.

Хто насправді зобов’язаний розплачуватись за роки бездумного грецького розкошування і витягати з дна економіку – риторичне питання.

Які приправи додаватимуть найвпливовіші клани в традиційний кризовий салат, щоб він пасував столу? Це вже не кухарська таємниця, а передбачуваний для всіх сценарій.

Перш за все, грецькі мільярдери перечекають фінансовий шторм на своїх комфортабельних яхтах.

Аби потім знову ложкою податкових пільг розкалатати мікс зіпсованих овочів.

Населенню довго доведеться шукати в ньому для себе шматочки фети.

Марта Черничка, для «Главкома».

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
В разі смерті Кадирова на Путіна чекає важка дилема – The Sunday Times
TSN
2024-04-29T11:12:51Z
РФ не збирається закінчувати війну в Україні: Пєсков зізнався, на що сподівається Путін
GlavRed
2024-04-29T05:27:20Z
Reuters пояснив, де Україні взяти кошти для війни: їх вистачить до 2028 року
UNIAN NET
2024-04-29T10:13:40Z
Кілька дзвінків можуть вирішити хід війни в Україні: наскільки це реально
24tv
2024-04-26T19:03:26Z
До Києва із неоголошеним візитом прибув Столтенберг
ГЛАВКОМ NET
2024-04-29T13:21:30Z
Telegram заблокував низку офіційних каналів, серед яких «Бот розвідки», - ГУР
Комсомольская правда
2024-04-29T13:21:26Z
Вибухи та сильна пожежа: з'явилися супутникові кадри летовища у РФ після прильоту
GlavRed
2024-04-28T18:27:40Z
ISW оцінив можливості України звільнити всі окуповані території
ГЛАВКОМ NET
2024-04-27T16:00:27Z
Поспішають просунутися: як росіяни діють в районі Часового Яру
24tv
2024-04-28T01:45:17Z
Панетоне: традиційний рецепт італійської паски, від якої в захваті весь світ
24tv
2024-04-28T14:33:56Z
3 найгірші місця в літаку, які ніколи не потрібно обирати: досвідом поділилася стюардеса
24tv
2024-04-28T12:42:25Z
Як швидко розносити тісне взуття: 7 простих способів, які точно допоможуть
GlavRed
2024-04-28T03:27:48Z
Стане в пригоді, як тільки стане спекотно: робимо морозиво з двох бананів
24tv
2024-04-27T21:00:17Z
Таку паску приготуйте за годину до приходу гостей: швидкий рецепт без дріжджів
Telegraf
2024-04-29T13:15:59Z
Простіше відбивних: як приготувати соковите куряче філе у клярі
Обозреватель
2024-04-29T13:04:47Z
Коли найкраще саджати кукурудзу у 2024 році: календар та важливі поради
Политека
2024-04-27T17:18:00Z
Затхлий запах одягу після прання: звідки він береться та як уникнути
Telegraf
2024-04-28T10:18:11Z
Великдень на носі: 10 варіантів як прикрасити паску
ГЛАВКОМ NET
2024-04-27T18:00:14Z
Загрозливий стан: як розпізнати предіабет
ZN UA
2024-04-29T01:04:41Z
Люди, які не можуть пити алкоголь, мають вищий ризик багатьох серйозних хвороб
24tv
2024-04-26T13:42:14Z
Жінка схудла на 200 кг: до і після
GlavRed
2024-04-27T21:27:18Z
Корисний домашній мармелад з трьох інгредієнтів: як приготувати
Обозреватель
2024-04-27T12:07:51Z
Матір почала їсти у певні години впродовж дня й несподівано схудла на 50 кг
Фокус
2024-04-29T12:15:50Z
Буде легко прокидатися: названо ранкову звичку, від якої обов’язково потрібно позбутися
UNIAN NET
2024-04-29T11:15:53Z
Безоплатне протезування: хто може ним скористатися
ZN UA
2024-04-28T02:04:05Z
"Отруюють" життя: як розпізнати "токсичну" людину та не стати жертвою маніпуляцій
TSN
2024-04-29T13:06:13Z
Що станеться з організмом, якщо ви не їстимете цибулю протягом місяця: відповідь дієтолога
UNIAN NET
2024-04-29T13:06:05Z
Церковне свято 29 квітня: що не можна робити в Страсний тиждень
GlavRed
2024-04-28T12:27:00Z
Що не можна робити у Страсний тиждень: заборони й традиції напередодні Великодня
24tv
2024-04-29T06:13:21Z
Розкривав таємниці Київської Русі: помер відомий історик, археолог та громадський діяч Петро Толочко
Telegraf
2024-04-28T15:45:36Z
Без обмежено придатних: в Україні вводять нові категорії для чоловіків
Знай
2024-04-27T14:21:19Z
Збільшення штрафів для ухилянтів: скільки доведеться сплатити
Украина Криминальная
2024-04-29T13:18:55Z
Доплати у травні: які пенсіонери отримають підвищені виплати
24tv
2024-04-29T13:15:46Z
28 квітня: яке сьогодні свято, традиції та заборони
ГЛАВКОМ NET
2024-04-27T21:03:34Z
На Майдані пройшла акція за чіткі терміни служби в ЗСУ
1News
2024-04-27T17:48:42Z
Росія вкрала у ЗСУ технологію ураження цілей та активно застосовує на фронті - BILD
TSN
2024-04-27T16:27:36Z
Українці отримають 60% знижки на оплату електроенергії: куди звернутися
Политека
2024-04-29T05:01:36Z
За тиждень до Великодня в Україні подорожчали три популярні овочі
Telegraf
2024-04-28T12:30:14Z
Прийде купувати: клієнти ПриватБанку поскаржилися на "нюанс" з POS-терміналами
Хвиля
2024-04-28T04:36:59Z
Міненерго назвало мету підвищення тарифу на світло
1News
2024-04-28T16:12:07Z
Долар перед Великоднем: чого чекати від курсу валют цього тижня
24tv
2024-04-29T13:03:03Z
НБУ змінив тарифи на видачу готівкової гривні: які встановив розцінки
Обозреватель
2024-04-29T13:01:04Z
Суд взяв під варту міністра агрополітики Сольського із можливістю внесення застави: подробиці
Обозреватель
2024-04-26T14:01:38Z
В Україні у школах викладатимуть основи сільського господарства
AgroNews
2024-04-29T13:07:32Z
Україна отримала від латвійського донора понад 325 тонн енергообладнання
УкраинФорм
2024-04-29T13:04:57Z
Ситуація загострилася: Сирський підтвердив втрату трьох сіл поблизу Авдіївки – що відбувається на фронті
TSN
2024-04-28T18:30:05Z
Є великі проблеми: як у Харкові вже готують енергетику та опалення до зими
24tv
2024-04-28T12:51:36Z
У Києві презентували проєкт, який показує красу українців із травмами обличчя
УкраинФорм
2024-04-28T12:33:34Z
На 2 напрямках захисники відступили на нові рубежі: Сирський пояснив причину
24tv
2024-04-28T12:57:47Z
Вбивство рашистом двох українських військових у Німеччині: що відомо про трагедію
Украина Криминальная
2024-04-29T13:21:39Z
У Маріуполі окупанти розібрали пошкоджену ними школу, побудовану ще у XIX сторіччі
УкраинФорм
2024-04-29T13:16:45Z
У Києві завершують зведення пішохідного моста на Оболонський острів
УкраинФорм
2024-04-27T16:07:27Z
Голову Броварської райдержадміністрації Майбоженка буде звільнено – Київська ОВА
ГЛАВКОМ NET
2024-04-26T22:09:40Z
Чому евакуюють лікарні Києва: у мережі показали погрози КДБ Білорусі
24tv
2024-04-26T14:27:56Z
У Запорізькому цирку акробати зірвалися з 5-метрової висоти
ГЛАВКОМ NET
2024-04-27T19:36:46Z
Дружина Олександра Скічка показала рідкісні фото з коханим і ніжно привітала його з особливим святом
TSN
2024-04-28T13:00:12Z
Перед важливою репетицією до Євробачення: alyona alyona налякала фанів погіршенням самопочуття
24tv
2024-04-28T12:57:27Z
Хотів літати на F-16, але поїхав з України: де зараз Макс Михайлюк, герой "Холостяка-10"
24tv
2024-04-27T19:33:22Z
Klavdia Petrivna вперше з'явилась на радіо та презентувала дует з Артемом Пивоваровим
24tv
2024-04-29T12:45:14Z
“Ми були рекрутами”. У травні очікується прем’єра документального кіно про бійців 3-ї ОШБр
TSN
2024-04-29T12:36:23Z
Сукня українки здивувала жюрі Miss Eco International 2024: яке місце посіла Ангеліна Усанова
24tv
2024-04-27T17:48:50Z
Названо наймодніший анімалістичний манікюр 2024 року. Фото
Обозреватель
2024-04-29T13:10:54Z
Не думає про акторство, бо прийняв важливе рішення: де зараз зірка серіалів Юрій Феліпенко
24tv
2024-04-29T12:54:16Z
Під Києвом сталась аварія з потерпілими, обмежено рух транспорту: подробиці
Telegraf
2024-04-28T16:12:14Z
Майже 2-тижнева буря: країну накрив затяжний геомагнітний шторм
GlavRed
2024-04-28T03:27:10Z
Новий страшний вибух у Києві: подробиці і хто постраждав
Политека
2024-04-29T05:06:19Z
Майбоженка, який збив людей у Броварах, взяли під варту: він просився під домашній арешт. Всі деталі
Обозреватель
2024-04-27T12:19:39Z
Змії вже прокинулися: на Львівщині плазуни покусали двох людей
UNIAN NET
2024-04-29T12:45:51Z
У Кенії прорвало дамбу: щонайменше 45 жертв
1News
2024-04-29T12:45:07Z
У Німеччині вбито двох українців, підозрюваний росіянин
ГЛАВКОМ NET
2024-04-28T12:15:13Z
На Львівщині чоловік з гранатою погрожував підірвати суд
Варта1
2024-04-29T13:21:35Z
Чоловіка помістили у будинок для літніх, щоб заволодіти майном: подробиці гучного скандалу на Закарпатті
TSN
2024-04-29T13:18:34Z
Котельник висунув свою кандидатуру на посаду президента ФБУ
Чемпион
2024-04-29T13:21:45Z
"Судді не зважатимуть на війну в Україні": призерки у Токіо про підготовку до Олімпіади-2024
24tv
2024-04-29T13:21:26Z
Клуби АПЛ можуть запровадити стелю зарплат із сезону-2025/26
Чемпион
2024-04-29T13:06:13Z
Кальцона: Єдине, що я можу додати, це те, що я щасливий, тому що ми продемонстрували гордість і якість
Football.ua
2024-04-29T13:04:10Z
Збірна України з гімнастики: перемога на ЧЄ як гучна заявка перед Олімпіадою
Telegraf
2024-04-29T13:03:25Z
Англійський гранд може підписати Луніна влітку
Чемпион
2024-04-29T12:54:09Z
Кубарсі продовжить угоду з Барселоною
Football.ua
2024-04-29T12:40:04Z
У кожної історії є кінець: Мудрик втратить досвідченого капітана Челсі – емоційне відео
24tv
2024-04-29T12:33:15Z
Українським футбольним арбітрам можуть в два рази підняти оплату за матч, – ЗМІ
ГЛАВКОМ NET
2024-04-29T12:30:17Z
В Антарктиді знайшли вулкан, який щодня викидає золото, але з його збиранням є проблеми: подробиці
Telegraf
2024-04-28T17:24:39Z
"Просто закрийте очі та увімкніть відео": 5-річна дівчинка навчилася імітувати рик лева
24tv
2024-04-29T13:21:21Z
Оновлення Samsung Galaxy S25 Ultra розчарує користувачів
InternetUA
2024-04-29T13:16:45Z
Для чого насправді потрібні отвори в ковпачках від ручок: несподівана причина
GlavRed
2024-04-29T13:15:24Z
Гра, що тренує розум та увагу: як грати у "Судоку"
24tv
2024-04-29T13:09:15Z
Культиватор Row-Master RN від Bednar дозволяє зменшити застосування гербіцидів до 20%
AgroNews
2024-04-29T13:07:07Z
Штучний інтелект допоміг підставити директора школи за допомогою фальшивого аудіо
24tv
2024-04-29T13:06:05Z
Хутчіше перевіряйте: чотири ознаки, що ваш телефон скоро "помре"
Telegraf
2024-04-29T13:03:43Z
Технологія китайських розробників, що конкурує з чипами Neuralink, пройшла успішні випробування
InternetUA
2024-04-29T13:01:08Z
В Україні з 1 травня набувають чинності важливі зміни до ПДР: порушникам загрожує штраф
Фокус
2024-04-28T15:22:14Z
Маск несподівано прибув у Китай – про що мільярдер домовляється з чиновниками
24tv
2024-04-28T13:54:34Z
Досвідчений механік показав, як перевірити двигун за секунди і заощадити на ремонті
UNIAN NET
2024-04-27T22:24:18Z
Ціна $30 000 і запас ходу 635 км: у Китаї показали доступний сімейний електромобіль
Фокус
2024-04-29T12:45:53Z
Модель на радіокеровані оснастили двигуном V-8: відео
24tv
2024-04-29T11:21:33Z
Як прибрати іржу з автомобіля: засоби, які видалять "рижики" за лічені секунди
GlavRed
2024-04-29T12:27:18Z
Вживані авто до п’яти років: українці розмітають електромобілі
UNIAN NET
2024-04-29T12:15:28Z
В Абу-Дабі пройшли перші перегони безпілотних автомобілів
InternetUA
2024-04-29T12:10:29Z
Відео дня: Formula E представила болід нового покоління
AutoGeek
2024-04-29T11:51:11Z