У Туреччині 20 українських моряків застрягли в готелі, вони з початку липня не можуть вийти на роботу. Про це повідомляє Профспілка працівників морського транспорту України.
Українські моряки застрягли в місті Карасу, вони очікують посадку на судна ARIF CAPTAIN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллові Острови). Компанія, яка наймала моряків на роботу, постійно обіцяла швидку посадку, проте вже перестала виходити на зв'язок.
"Судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених судів відповіли на запит профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюїнгу", - йдеться в повідомленні.
Посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія "Харатьян Крю Менеджмент", її печатка є на судновій ролі, яку надали моряки.
У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який вони погашають за власний рахунок, при цьому коштів на репарацію у них немає.
Як відомо, це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюїнг. Відносно Артура Харатьяна, який є власником компанії, ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди за оформлення документів і відправку в рейс.
У Туреччині застрягли 20 українських моряків, вони з початку липня не можуть вийти на роботу
Українські моряки в Туреччині знаходяться в одному з готелів в очікуванні, поки їх візьмуть на судно
20:23 31.07.2020
У Туреччині 20 українських моряків застрягли в готелі, вони з початку липня не можуть вийти на роботу. Про це повідомляє Профспілка працівників морського транспорту України.
Українські моряки застрягли в місті Карасу, вони очікують посадку на судна ARIF CAPTAIN (IMO 7721897, прапор Туреччини) і RACHEL BORCHARD (IMO 9212010, прапор Маршаллові Острови). Компанія, яка наймала моряків на роботу, постійно обіцяла швидку посадку, проте вже перестала виходити на зв'язок.
"Судно ARIF CAPTAIN знаходиться у відстої з червня 2015 року, що можна побачити на сайті Marintraffic. Судновласники зазначених судів відповіли на запит профспілки, що не мають ніякого відношення до вищезгаданої зміни екіпажу і до крюїнгу", - йдеться в повідомленні.
Посередником у працевлаштуванні на ці судна виступила компанія "Харатьян Крю Менеджмент", її печатка є на судновій ролі, яку надали моряки.
У моряків утворився великий борг за проживання в готелі, який вони погашають за власний рахунок, при цьому коштів на репарацію у них немає.
Як відомо, це вже не перша проблемна ситуація, в яку потрапляють моряки через вказаний крюїнг. Відносно Артура Харатьяна, який є власником компанії, ведуться кримінальні провадження за вимагання та отримання від моряків неправомірної вигоди за оформлення документів і відправку в рейс.