/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F27%2F69cbdfa6e063e21c54585361b6c80792.jpg)
Супровід поліцейських у вагонах обійшовся б "Укрзалізниці" 250 млн грн на рік, - Лещенко
Член наглядової ради "Укрзалізниці" Сергій Лещенко розповів, що поліція наполягає, щоб супровід вагонів УЗ додатково оплачувався і трактувався не як забезпечення громадського порядку, а як охорона. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
"УЗ тривалий час намагається залучити представників поліції для присутності в потягах з метою забезпечення громадського порядку. Водночас поліція наполягає на тому, щоб такі послуги надавалися платно і трактувалися не як забезпечення громадського порядку, а як охорона. В масштабах УЗ це додаткові 250 млн грн щороку - нагадаю, без жодної компенсації збитків пасажирських перевезень", - зазначив Лещенко.
Він також додав, що пасажири за рік сплачують близько 2 млрд грн ПДВ, і з цих податків утримується поліція. На його думку цілком логічно, щоб ці гроші витратили на забезпечення громадського порядку платників податків в тому числі у потягах.
Лещенко нагадав, що транспортна міліція не супроводжує потяги "Укрзалізниці" з 2012 року. Крім того, її було ліквідовано в 2015 році.
"Відновлення цього підрозділу - це компетенція не УЗ, а народних депутатів. Щодо нинішньої ситуації (замах на згвалтування в потязі Маріуполь-Київ - ред.), то УЗ як ніхто інший зацікавлена в безпеці пасажирів, збереженні доброї репутації компанії та покращенні сервісу перевезень попри встановлений урядом тариф, який робить такі перевезення збитковими, без належної компенсації бюджетом цих збитків", - додав член наглядової ради УЗ.
Нагадаємо,в поїзді Маріуполь-Київ вночі з 31 липня на 1 серпня в купе Анастасії Лугової увірвався незнайомий чоловік. Він побив жінку, від чого вона прокинулась. Коли прокинувся її син, жінка погодилась піти з чоловіком в інше купе, аби дитина не постраждала.
Згодом з купе гвалтівкника жінка втекла нібито аби заспокоїти плач сина. Проте звільнившись жінка разом з сином побігли до провідниці. Вона спала і не зрозуміла що відбувається і жертві довелось тікати в інший вагон.
Згодом дівчину від голого маніяка врятувала провідниця, а начальник поїзда наказав затримати його. Чоловіка передали поліції, яку викликав чоловік постраждалої вже у Києві.
Нагадаємо,в поїзді Маріуполь-Київ вночі з 31 липня на 1 серпня в купе Анастасії Лугової увірвався незнайомий чоловік. Він побив жінку, від чого вона прокинулась. Коли прокинувся її син, жінка погодилась піти з чоловіком в інше купе, аби дитина не постраждала.
Згодом з купе гвалтівкника жінка втекла нібито аби заспокоїти плач сина. Проте звільнившись жінка разом з сином побігли до провідниці. Вона спала і не зрозуміла що відбувається і жертві довелось тікати в інший вагон.
Згодом дівчину від голого маніяка врятувала провідниця, а начальник поїзда наказав затримати його. Чоловіка передали поліції, яку викликав чоловік постраждалої вже у Києві.
Супровід поліцейських у вагонах обійшовся б "Укрзалізниці" 250 млн грн на рік, - Лещенко
Полція наполягає, що це має трактуватись як охорона і оплачуватись додатково
12:47 03.08.2020
Член наглядової ради "Укрзалізниці" Сергій Лещенко розповів, що поліція наполягає, щоб супровід вагонів УЗ додатково оплачувався і трактувався не як забезпечення громадського порядку, а як охорона. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.
"УЗ тривалий час намагається залучити представників поліції для присутності в потягах з метою забезпечення громадського порядку. Водночас поліція наполягає на тому, щоб такі послуги надавалися платно і трактувалися не як забезпечення громадського порядку, а як охорона. В масштабах УЗ це додаткові 250 млн грн щороку - нагадаю, без жодної компенсації збитків пасажирських перевезень", - зазначив Лещенко.
Він також додав, що пасажири за рік сплачують близько 2 млрд грн ПДВ, і з цих податків утримується поліція. На його думку цілком логічно, щоб ці гроші витратили на забезпечення громадського порядку платників податків в тому числі у потягах.
Лещенко нагадав, що транспортна міліція не супроводжує потяги "Укрзалізниці" з 2012 року. Крім того, її було ліквідовано в 2015 році.
"Відновлення цього підрозділу - це компетенція не УЗ, а народних депутатів. Щодо нинішньої ситуації (замах на згвалтування в потязі Маріуполь-Київ - ред.), то УЗ як ніхто інший зацікавлена в безпеці пасажирів, збереженні доброї репутації компанії та покращенні сервісу перевезень попри встановлений урядом тариф, який робить такі перевезення збитковими, без належної компенсації бюджетом цих збитків", - додав член наглядової ради УЗ.
Нагадаємо,в поїзді Маріуполь-Київ вночі з 31 липня на 1 серпня в купе Анастасії Лугової увірвався незнайомий чоловік. Він побив жінку, від чого вона прокинулась. Коли прокинувся її син, жінка погодилась піти з чоловіком в інше купе, аби дитина не постраждала.
Згодом з купе гвалтівкника жінка втекла нібито аби заспокоїти плач сина. Проте звільнившись жінка разом з сином побігли до провідниці. Вона спала і не зрозуміла що відбувається і жертві довелось тікати в інший вагон.
Згодом дівчину від голого маніяка врятувала провідниця, а начальник поїзда наказав затримати його. Чоловіка передали поліції, яку викликав чоловік постраждалої вже у Києві.