Компанія International Data Corporation (IDC) опублікувала свіжу статистику по китайського ринку смартфонів, який є найбільшим регіоном збуту «розумних» стільникових апаратів.
Негативний вплив на галузь продовжує надавати пандемія.
У другому кварталі поточного року в Піднебесній було реалізовано 87,8 млн смартфонів, що на 10,3% менше в порівнянні з другою чвертю 2019 го, коли було відвантажено 97,9 млн пристроїв.
Втім, як відзначають аналітики, ринок КНР поступово відновлюється після удару коронавируса.
Так, в першому кварталі падіння було набагато більш істотним – 20,3%.
Безперечним лідером на ринку смартфонів Китаю є Huawei з часткою в 45,2%.
Незважаючи на санкції з боку США, ця компанія продовжує тіснити конкурентів: роком раніше її частка в КНР дорівнювала 37,0%.
Місця з другого по четвертому зайняли ще три місцеві компанії – Vivo, OPPO і Xiaomi, результат яких за підсумками минулого кварталу склав відповідно 17,1%, 16,0% і 10,4%.
Замикає п’ятірку Apple з 8,3%.
Цікаво, що в число лідерів на китайському ринку смартфонів не входить південнокорейський гігант Samsung, чиї апарати дуже популярні в інших регіонах.