MY.UAНовости
Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію
Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію

Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію

Від сиропу для покращення травлення – до одного з найбільших виробників безалкогольних напоїв планети. Pepsi більше, ніж 100 років намагається вибороти першість на ринку, змагаючись з одвічним суперником – Coca-Cola.

  • 1Ідея створення пепсі-коли
  • 2Банкрутство компанії
  • 3Повернення шаленої популярності напою
  • 4Поява пепсі-коли в СРСР
  • 5Продукція компанії Pepsi в Україні
  • 6Запекла конкуренція між Pepsi та Coca-Cola
  • 7Співпраця Pepsi з зірками спорту та шоу-бізнесу

Чому реклама продукції PepsiCo призвела до операцій Майкла Джексона, як компанія роззброювала Радянський Союз та для чого пепсі переливали у пляшки з-під кока-коли – читайте у програмі "Корпорації світу" на 24 каналі.

Ідея створення пепсі-коли

Газована вода Pepsi з’явилась на світ ще наприкінці 1890 року – в період шаленої популярності так званих "фонтанів із содовою". Апарати з газованою водою стояли чи не в кожній американській аптеці, даючи клієнтам змогу не лише купити потрібні ліки, а й поспілкуватись за склянкою освіжаючого напою.

Фармацевт з Північної Кароліни Калеб Бредхем вирішив створити напій, який був би не лише смачним, але й корисним для здоров'я.


Калеб Бредхем / Фото Worldkings

Ідея виникла не просто так: до складу чи не всіх тогочасних аптечних напоїв додавали ті чи інші наркотики. Зокрема, в кока-колу, головного конкурента пепсі, яка з'явилась на ринку десятиліттям раніше, аж до 1903 року додавали кокаїн – цілком безпечну за тодішніми мірками речовину.

До складу ж пепсі ввійшли:

  • екстракт горіхів коли;
  • сироп;
  • ваніль;
  • пепсин – фермент для покращення травлення. Бредхем поєднав слова "пепсі" та "кола" – так з'явилась Pepsi-Cola.

Нове ім'я напою мало більший успіх, ніж перша невибаглива назва Brad’s drink, тобто "напій Бреда". Ще одна версія походження назви походить від слова "диспепсія" – захворювання шлунково-кишкового тракту. 

Напій, за словами Бредхема, мав покращувати роботу шлунку. Цю особливість для залучення клієнтів Pepsi використовуватиме ще багато років потому.

Історик Боб Стоддард розповів, що в 1906 році Pepsi успішно відповідали правилам Закону про чисту їжу та ліки, згідно з яким стало заборонено додавати небезпечні речовини у продукти. Для цього Pepsi не довелось змінювати рецептуру, тож його прозвали "чистим напоєм".

Бредхем вірив, що пепсі-кола була настільки безпечною для здоров'я, що її могли пити навіть діти. На основі цього придумали рекламу.


Реклама пепсі-коли у 1919 році / Фото Вікіпедія

Через 7 років після реєстрації, у 1903, пепсі-кола вже продавалась у 24 американських штатах. Та після кількарічного успіху справи пішли на спад. Через високі ціни на цукор його вилучили зі складу, замінивши мелясою – сиропом з відходів від переробки буряків.

Новий смак не прижився, компанія збанкрутувала. Втримати справу на плаву заважала і Велика депресія, яка висмоктувала соки зі Штатів.

Дивіться повний випуск програми: відео

Письменник Марк Пендерґраст пригадав, що в 1950 роках тоді ще директор Coca-Cola Альфред Стіл, перейшовши до Pepsi, казав: "Нам потрібно перемістити Pepsi з кухні до вітальні". Він мав на увазі, що люди купували пепсі-колу, бо вона була дешевша, на своїх кухнях розливали її у пляшки з-під кока-коли і подавали їх гостям, в надії на те, що ті не помітять різниці.ї

Словом, видавали пепсі за кока-колу. Настільки поганими були справи у компанії,
– пояснив письменник.

Підняти рейтинги мав допомогти прямий наступ на головного конкурента – компанію Coca-Cola.

Повернення шаленої популярності напою

Аби догодити покупцям, у 1930 роках Pepsi презентували 350-мілітрову пляшку за нікель, водночас як їхні конкуренти продавали вдвічі меншу банку за ту саму ціну. Ідея – спрацювала.


У 30-х роках Pepsi відновила популярність після банкрутства / Фото Pinterest

За словами письменника Марка Пендеґраста, Сoca-Cola були такими впевненими у собі, що сказали: "Нам байдуже до Pepsi і їхнього напою, ми продовжимо продавати наші маленькі пляшки". Тож незаможні люди купували пепсі-колу, і, попри образ напою для нижчого класу, вона почала доволі добре продаватись. Тоді в Coca-Cola зрозуміли, що в них з'явився серйозний конкурент.

Затія допомогла повернути репутацію та колишню славу і вже у 40-х роках пепсі-кола стала другим за популярністю напоєм у Штатах. Та зберігає цей статус і до сьогодні.

Поява пепсі-коли в СРСР

В липні 1959 року в московському парку культури "Сокільники" відкрилася виставка американських продуктів. Метою було налагодити культурну співпрацю Штатів та СРСР. У величезному павільйоні були виставлены "форди" та "кадилаки", комп'ютери IBM, кольорові телевізори, одяг та популярна американська їжа.

Виставку за 6 тижнів відвідали понад 3 мільйони людей. Перед тодішнім директором Pepsi Дональдом Кендаллом та тоді ще віцепрезидентом США Ніксоном стояло надскладне завдання.

Напередодні виставки я пішов до Ніксона у посольство і сказав йому, що в мене проблеми. Люди вважали, що я марно витрачаю гроші Pepsi, приїжджаючи у комуністичну країну. Я сказав йому, що повинен якимось чином зробити так, щоб пепсі опинилась у руках Хрущова,
– заявив генеральний директор Pepsi у 1971 – 1986 роках Дональд Кендалл.

Провернути затію допоміг хитрий план.

"Я сказав Хрушову, що у мене є пепсі, яку ми привезли зі Штатів і пепсі, зроблена в Москві. І запропонував спробувати обидві, висловивши впевненість, що тут ми можемо робити не гіршу пепсі, ніж в Америці. Хрущов спробував і сказав, що московська пепсі-кола значно краща за американську. І став пропонувати її оточуючим", – пригадав Дональд Кендалл.

Московською пепсі-колою були привезені з Америки 3 мільйони склянок і ящиків напою. Однак ідея спрацювала, а фото Хрущова зі склянкою пепсі в руці розлетілося першими шпальтами найбільш тиражованих видань планети.


Микита Хрущов п'є пепсі-колу / Фото з відкритих джерел

Офіційно ж на радянський ринок пепсі потрапила аж 10 років потому. У 1970-х, коли Ніксон вже був президентом, він допоміг організувати угоду, згідно з якою Pepsi отримали ексклюзивні права в Радянському Союзі терміном на 20 років.

А заодно – фактично перекрили туди доступ основному конкуренту – кока-колі. Так Pepsi стала першопрохідцем і, за словами репортерів New York Times, першим капіталістичним продуктом на території СРСР.

Ймовірному успіху заважали гроші. Радянський рубль, крім того, що не мав жодної цінності на міжнародному ринку, був заборонений для вивозу за межі СРСР. Аби вирішити проблему, придумали обмін

Колишній генеральний директор Pepsi-Cola Дональд Кендалл пригадав, що голова Ради міністрів СРСР Олексій Косигін якось заявив: "Ми хочемо з вами торгувати, ваша пепсі – за нашу горілку, літру на літру".

Я до того часу вже випив і почувався невимушено, тож відповів: "Я можу зрозуміти, чому ви не міністр торгівлі. Літру на літру. Ми, звісно, готові віддавати літру на літру. Косигін уточнив: "Я маю на увазі ваш концентрат, літру на літру". І тут до мене дійшло, що він мав на увазі,
– зазначив Дональд Кендалл.

Бартер полягав у наступному: літр горілки "Столична" в обмін на літру концентрату пепсі-коли.


Горілка "Столична" / Фото WineStreet

До кінця 1980-х росіяни випивали приблизно мільярд порцій Pepsi щороку. І це набагато більше, ніж американці споживали російську горілку. Це, а також бойкот, який американці оголосили СРСР через війну в Афганістані, змусив придумати нову систему оплати. СРСР в буквальному сенсі поділились тим, що мали.

Обмін військового флоту на газовану воду на деякий час зробив Pepsi шостою воєнною державою у світі. Фраза ж Кендалла, сказана Бренту Скоукрофту, раднику Білого дому з нацбезпеки, стала культовою.

Ми роззброюємо Радянський Союз швидше, ніж ви,
– виголосив гендиректор PepsiCo Дональд Кендалл.

У 1990 році на Pepsi чекав договір з Радянським Союзом на 3 мільярди доларів, що мав стати найдорожчою угодою століття між СРСР і США. Та їй не судилось відбутись: після розпаду СРСР домовлятись довелось би з 15 державами замість однієї.

Продукція компанії Pepsi в Україні

Зараз Pepsi – компанія вартістю 187 мільярдів доларів і один з найбільших виробників безалкогольних напоїв та продуктів харчування. На рахунку:

  • 36 місце у рейтингу найдорожчих корпорацій списку Forbes;
  • понад 265 тисяч працівників;
  • 22 бренди та продажі у 200 країнах.

В Україну Pepsi зайшла у 1992 році. Серед газованих напоїв компанії Pepsi на українському ринку присутні:

  • класичний бренд Pepsi; 
  • його суббренди Pepsi Max, Pepsi Wild Cherry і Pepsi Lime;
  • 7UP, Mirinda та Evervess; 
  • холодний чай Lipton Ice Tea;
  • мінеральні води "Єсентуки" та Aqua Minerale;
  • соки "Садочок" та "Сандора";
  • молочна продукцію марок "Слов'яночка", "Чудо" та "Смачненький";
  • снеки Lays та Хрусteam;
  • дитяче харчування "Агуша".

Запекла конкуренція між Pepsi та Coca-Cola

Згідно з особистою теорією історика Боба Стоддарда, люди люблять асоціювати газовані напої з гарними подіями у житті та приємними спогадами. "Коли я вчився у школі, під час футбольних матчів ми пили пепсі і гарно проводили час. Ці відчуття залишаються з тобою протягом всього життя", – зауважив він.

Так само, а, може, і трохи довше, триває так звана "війна брендів" між Pepsi і її основним конкурентом – компанією Coca-Cola.

Я не думаю, що Coca-Cola чи Pepsi хочуть припинити цю конкуренцію. Ця так звана війна вигідна як одній, так і іншій. І вони обидві на певному рівні це розуміють,
– відзначив письменник Марк Пендерґраст.

На думку колишнього рекламного агента Джона Берґена, це найщасливіше поле бою за всю історію людства. 

Конкуренція коли з пепсі почалась від заснування останньої, точніше від створення її логотипу. Аж до 1940-х це лого Pepsi – червоні букви на білому фоні – були аж надто схожими на логотип основного конкурента.

Від цього до більш звичного для нас зображення компанія прийшла у 1945 році – лого отримало форму кришечки від пляшки.


Як змінювались логотипи Pepsi / Фото Pinterest

Кольори – синій, червоний та білий – обрали не випадково. Таким чином хотіли підтримати американську армію. Ще через 15 років з логотипу назавжди зникло слово "кола".

У той же період Pepsi розпочала кампанію, яка згодом змінила усю історію реклами. За словами колишнього рекламного агента Джона Берґена, спочатку в Pepsi була, напевно, найгірша реклама безалкогольного напою за всі часи.

"Вони обрали не ту цільову аудиторію. Тут немає молоді, тут всі люди похилого віку, люди зі сивиною у волоссы, які п'ють пепсі в дуже елегантному ресторані", – пояснив він.

Відтак Coca-Cola була значно попереду, тож перед Pepsi стояло важке завдання – змінити цю беззмістовну рекламу на більш живу. Так з'явилась ідея реклами Pepsi Generation – "покоління пепсі".

Реклама Pepsi в 70-х роках: відео

Розробники придумали дещо геніальне – створили рекламу, орієнтовану на покоління бейбі-бумерів, народжених у 40-х та ранніх 50-х роках. Вони сказали: "Pepsi – це напій нового покоління". Ці реклами були геніальні, вони були призначені для молоді.

Замість витончених ресторанів і аристократичних образів – відчуття молодості та свободи. Нові асоціації – спорт, активний стиль життя та радість перемоги.

"Вся ідея "покоління пепсі" полягала в наступному: у тебе попереду ціле життя. Якщо тобі подобаються люди у цих рекламах, якщо ти відчуваєш, що вони схожі на тебе, то твоя доля – бути споживачем Pepsi. Це геніальна концепція – спілкуватись зі споживачами замість того, щоб просто продавати напій сам по собі", – вважає колишній рекламний агент Джон Берґен.

Чи не в усій рекламі пепсі – приховане, а часто і занадто явне бажання обійти кока-колу.

Послання Pepsi в певному сенсі має конкретнішу цільову аудиторію, ніж Coca-Cola. У кока-коли це традиційні цінності, традиційні відчуття свободи, водночас Pepsi пропонує щось значно конкретніше: саме ви – покоління, що хоче бути вільним,
– пояснив професор міжнародного бізнесу Бернд Шмідт.

Не обійшлося і без агресивних рекламних кампаній. В одній з них були такі слова: "Це – смак. Це – тест. Кола проти пепсі".

Змагання між напоями Pepsi та Coca-Cola: відео

Сліпе змагання провели у 1975 році у численних торгових точках США. Відвідувачам пропонували спробувати напої з двох склянок. В одній кола, в іншій – пепсі. Що в якій склянці, звісно ж, не казали.

На думку професора міжнародного бізнесу Бернда Шмідта, "Пепсі челендж" був відмінним рекламним ходом, тому що апелював до того, що насправді повинне мати значення для клієнтів – а саме до смаку напою. Це був агресивний хід, а для історії маркетингу – чудовий приклад здорової боротьби двох брендів.

Результат челенджу сколихнув чи не всю Америку: переможцем стала компанія Pepsi.

"Після цього тесту Сoca-Сola не могли повірити у результати. Люди писали листи компанії, кажучи: "Я був би менш засмучений, якби ви сказали мені, що Бога не існує, або якби ви спалили американський прапор на моєму газоні"", – пригадав письменник Марк Пендерґраст.

"Пепсі челендж" був успішним, а для Coca-Cola означав настання важких часів. Вони не знали, як реагувати, і коли побачили, що їхня рекламна стратегія котиться вниз, то задумались: варто залишати старий продукт і шукати новий шлях його урізноманітнення, чи треба представити щось нове?

Відповідь з’явилась аж 10 років потому, коли вони презентували нову кока-колу.

Вони вирішили змінити напій, витратили на це роки і все-таки презентували нову формулу. І це виявилось провалом,
– зауважив Марк Пендерґраст.

Pepsi у своїй рекламі неодноразово використовувала образ конкурента. Випускала постери до 1 квітня зі слоганом "Ми любимo Coca-Cola". Cтворила серію банерів на підтримку напою Pepsi MAX, де кока-колу помістили у позначку zero. А у 2019 році навіть спробувала примирити засновників обох брендів. Місце обрали стратегічне: Атланту, батьківщину творця Coca-Cola Джона Пембертона.


Конкуренція між колою та пепсі і досі триває / Фото з відкритих джерел

Усе відбувалось у рамках Super Bowl – фінальної гри футбольного турніру, давнього спонсора Pepsi.

"Ми розвісили банери з написами "Хей, Атланта, дякуємо, що приймаєте нас, ми принесемо напої". Це згенерувало мільйони реакцій у медіа. Люди постили сторіз в інстаграм, твітили, писали щось на кшталт: "Що за чортівня? Я почуваюсь так, ніби мене захоплюють"", – розповів віцепрезидент з маркетингу Pepsi Тодд Каплан.

Окрім банерів, поставили статую Калеба Бредхема поруч зі вже існуючим постаментом Джона Пембертона навпроти музею Coca-Cola – таким чином, наче засновники піднімають один за одного склянку зі своїми напоями.


Статуї творців Coca-Cola та Pepsi в Атланті / Фото HDFASHION&LifeStyle

Довго інсталяція не простояла: у Coca-Cola, схоже, вирішили, що будь-яке перемир'я має здатність завершуватися, тож прибрали статую Бредхема.

Співпраця Pepsi з зірками спорту та шоу-бізнесу

Pepsi співпрацює з NFL – Національною футбольною лігою США. Super Bowl – фінальна гра сезону в професійному американському футболі, а для американців – неофіційне свято і навіть причина взяти вихідний на роботі. Не менш важлива, як, наприклад, фінал Ліги чемпіонів для Європи.

Подія збирає мільйони перегляді. Зокрема, у 2015 році 49-й Super Bowl подивились рекордні для нього 114 мільйонів людей. Однак того ж року фінал Ліги чемпіонів зібрав 380 мільйонів переглядів.

Наша співпраця із Національною футбольною лігою триває роками і є одними з наших найпрестижніших стосунків. Кожного вересня ми починаємо працювати з нашими ключовими клієнтами і розробляти рекламні програми, які крутяться перед початком сезону, протягом сезону і, власне, під час Super Bowl,
– відзначив директор зі сталого розвитку Pepsi Саймон Лауден.

Звідси і приставка "pepsi", яку додають у назву кожного виступу зірок на Super Bowl на ютубі.

Культова реклама з Майклом Джексоном розпочала еру активної співпраці Pepsi з поп-виконавцями. Музичний супровід – спеціально переписаний текст пісні Billie Jean. Ролик охопив шалену аудиторію і в майбутньому поп-король неодноразово співпрацював із брендом.

До речі, на зйомках саме цієї реклами Джексон отримав важкі опіки від феєрверку, що дали початок його численним операціям з висвітлення шкіри.

Рекламний ролик Pepsi з Майклом Джексоном: відео

Як зауважив директор Центру глобального бренд-лідерства Бернд Шмідт, Pepsi продовжує асоціювати себе з новим поколінням, а в цьому випадку ще й із музикою.

"Це своєрідний рекламний стиль – коли ти хочеш подати певний сигнал для молоді. Ця реклама – хіт Майкла Джексона, та насправді вона не про нього самого. Вона про мистецтво та його форми і означає пряме схвалення виконавцем певного бренду", – пояснив він.

До своєї реклами Pepsi залучили чи не увесь Голлівуд. У різні роки в роликах з'являлися Тіна Тьорнер, Мадонна, Сінді Кроуфорд, Бейонсі, Брітні Спірз, Джастін Тімберлейк, Ніккі Мінаж. Долучилися й Ліонель Мессі та Девід Бекхем.

Траплялися й відверті рекламні невдачі – наприклад, ролик за участю Кендалл Дженнер.

Модель Кендалл Дженер у рекламі Pepsi: відео

Дженнер виступила в ролі учасниці акцій протесту. Мовиться про Black Lives Matter – рух проти насилля над темношкірими, що став масовим після 2013 року і набрав нових обертів у 2020.

"Питання полягає в тому, чи має Pepsi дозвіл проникати в такі соціальні рухи. Вони пропонують пепсі як вирішення проблеми, та чи хоче це покоління асоціюватись з глобальним брендом, коли мовиться про активізм та соціальні зміни у суспільстві?", – відзначив Бернд Шмідт.

Відповідь – не хоче. Рекламу одразу ж звинуватили в експлуатації соціальної проблеми і поверхневому висвітленні важливої теми. А її творців назвали людьми, що живуть у паралельній реальності.

Комік Тревон Фрі у свой твіттері написав: "Фіаско реклами Pepsi з Кендалл Дженнер – чудовий приклад того, що трапляється, коли в кімнаті, в якій ухвалюють рішення, немає жодного темношкірого".

The Kendall Jenner Pepsi fiasco is a perfect example of what happens when there's no black people in the room when decisions are being made.

— Travon Free (@Travon) April 4, 2017

Після численних звинувачень Pepsi видалила ролик і вибачилась за невдалу рекламу і перед глядачами, і перед Кендалл, яку до того часу встигли добряче захейтити у соцмережах.

Теги по теме
СШАБизнесИстория
Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
Трейлер фильма «Дом из динамита»
Кино-Театр
2025-09-28T06:06:23Z
«Червона Рута» и тысячи голосов: культурное сопротивление, объединяющее страну
ZN UA
2025-09-28T05:33:45Z
Анджелина Джоли бьет тревогу из-за политики: "Я люблю свою страну, но сейчас я..."
Знай
2025-09-28T04:51:03Z
Джерард Батлер выживает вместе с семьей в трейлере фильма "Гренландия: Миграция"
GameMag
2025-09-27T21:39:02Z
Эта прическа возвращается с новой силой: назван тренд этой осени
TSN
2025-09-27T18:21:36Z
Жена Остапчука в честь дня рождения любимого засветилась в стильном семейном фотосете
TSN
2025-09-27T15:18:21Z
"7 чудес Украины" без бюджетных денег: Николай Томенко рассказал об успешном проекте и "краже" идей
Знай
2025-09-27T13:27:11Z
Леся Никитюк рассекретила расходы на сына и покупает ли ему дорогие вещи
TSN
2025-09-27T11:18:21Z
Жена Усика показала, как роскошно отпраздновала годовщину брака вместе с возлюбленным
TSN
2025-09-27T10:06:32Z
Стало известно, когда включат отопление в Украине
Корреспондент
2025-09-28T20:00:31Z
Мобильные операторы готовят изменения: кого коснется подорожание уже с октября
UAToday
2025-09-28T18:42:55Z
Земля в Украине за два года выросла в цене в семь раз: какие причины
ZN UA
2025-09-28T06:36:21Z
Штрафы в "Резерв+": что изменилось для уклонистов
Знай
2025-09-28T05:36:17Z
Новые правила аренды: кто заплатит всего 30% от суммы
Знай
2025-09-28T05:06:58Z
Откажут в назначении пенсии: кто в зоне риска
Знай
2025-09-28T04:36:18Z
Жилищная субсидия: могут ли назначить, если есть долги
ZN UA
2025-09-28T02:24:20Z
Зеленский призвал Европу полностью прекратить импорт российской нефти и газа
Хвиля
2025-09-27T21:30:21Z
В Украине запустили венчурный фонд для технологических стартапов
Корреспондент
2025-09-27T20:54:25Z
Итоги 28.09: Томагавк Украине и ночная атака РФ
Корреспондент
2025-09-29T04:03:22Z
Трамп захотел присоединиться к срочному сбору генералов
Корреспондент
2025-09-29T01:45:20Z
Киев пригрозил западным СМИ за незаконное пересечение границы
Корреспондент
2025-09-28T23:15:43Z
Выборы в Молдове: подсчет голосов на финишной прямой
Корреспондент
2025-09-28T22:42:17Z
Готовили беспорядки: в Молдове задержали лиц с пиротехникой
Корреспондент
2025-09-28T22:12:44Z
В Молдове закрылись избирательные участки
Корреспондент
2025-09-28T22:12:21Z
Орбан: ЕС стал военным проектом для противодействия РФ, венгры против этого
Корреспондент
2025-09-28T21:45:24Z
Tomahawk для Украины: США обсуждают передачу, но решение за Трампом, - Вэнс
UAToday
2025-09-28T20:54:02Z
В Молдове обработано 50% голосов: кто лидирует
Корреспондент
2025-09-28T20:18:02Z
Ракетная опасность: поражен завод на Брянщине - СМИ
Корреспондент
2025-09-29T00:18:30Z
Прилеты по Институту кардиологии, АЗС и еще 20 локациям: что известно об обстреле Киева
UAToday
2025-09-28T09:30:26Z
Атака на Киев: среди жертв - 12-летняя девочка
Новости Украины
2025-09-28T07:51:12Z
Обстрел Киева: количество пострадавших и погибших возросло
Comments UA
2025-09-28T06:42:53Z
Атака на Киев: число жертв возросло до четырёх
Корреспондент
2025-09-28T06:42:16Z
Одесчина в огне: появились фото после вражеской атаки
TSN
2025-09-28T06:36:48Z
В Киеве трое погибших в результате атаки РФ - КГГА
Корреспондент
2025-09-28T06:09:46Z
Взрывы в Киеве: трое погибших
TSN
2025-09-28T06:03:19Z
Пакистанец продавал в Россию собственную мочу под видом "целительной верблюжьей"
Comments UA
2025-09-28T05:57:10Z
Датские истребители экстренно поднимались над Балтийским морем
Корреспондент
2025-09-29T02:18:16Z
РФ запускает дроны нового типа с тепловизионной камерой - эксперт
Корреспондент
2025-09-29T00:51:01Z
Причастны к преступлениям в Буче: идентифицировано 13 российских командиров
Корреспондент
2025-09-28T21:54:01Z
Незаконная заготовка дров: какие штрафы и риски ждут украинцев
UAToday
2025-09-28T18:42:35Z
Просили доплатить еще 20% от стоимости: в Одессе "Цитрус" отказался отдать оплаченный iPhone 17 Pro
VGorode
2025-09-28T16:12:51Z
Российская комбинированная атака на Киев и Запорожье: главные новости ночи 28 сентября 2025 года
TSN
2025-09-28T06:42:10Z
Украинец показал, какие ложки и вилки времен СССР можно продать за 1000 грн
Фокус
2025-09-28T06:30:13Z
Еще в двух странах НАТО заметили неизвестные дроны: что известно
UAToday
2025-09-28T06:21:39Z
Нельзя спорить и хвастаться: обычаи в народный праздник 28 сентября
UAToday
2025-09-28T06:21:37Z
Как обрезки ногтей превращают в лекарства
UAToday
2025-09-28T14:06:51Z
Мужчина 60 дней ел только мясо: что с ним произошло
UAToday
2025-09-28T12:03:51Z
Институт кардиологии в Киеве продолжает работу после атаки РФ - Минздрав
Корреспондент
2025-09-28T11:15:19Z
Продукты, которые "убивают" оргазм
UAToday
2025-09-28T09:03:05Z
Как подготовиться к сезону гриппа: простые привычки, которые помогут забыть о болезнях
Знай
2025-09-28T05:51:02Z
“Звуковые ванны”: как саунтерапия влияет на мозг и в чем секрет ее удивительного эффекта
TSN
2025-09-27T19:51:58Z
В Индии врачи извлекли из желудка пациента 29 ложек, 19 зубных щеток и две ручки
Новости Украины
2025-09-27T18:24:27Z
Улучшит кожу и повысит иммунитет: названы 7 преимуществ тыквы для организма
UAToday
2025-09-27T17:54:22Z
Не только шампуни и маски: продукты, которые влияют на состояние волос
Знай
2025-09-27T15:21:25Z
В Украине переписали правила продажи автомобилей: какие изменения ввели в правительстве
UAToday
2025-09-28T18:42:09Z
Спрятал аптечку в багажник – готовьтесь к штрафу: украинцев с авто предупреждают
Знай
2025-09-27T19:21:11Z
В Украине ограничили возраст водителей: кому нельзя садиться за руль
Хвиля
2025-09-27T18:30:13Z
Большинству водителей придется переучиться: эксперты назвали привычки, которые убивают трансмиссию
UAToday
2025-09-27T17:54:52Z
Спорткар ЗАЗ и роскошные Mercedes: какие ретро-авто показали на фестивале Old Car Land
Фокус
2025-09-27T14:57:29Z
Audi тестирует новый RS6 с ДВС
Корреспондент
2025-09-26T19:30:03Z
Volkswagen начнет экспортировать свои китайские модели за границу
Корреспондент
2025-09-26T17:57:03Z
Toyota будет продавать обновления для старых GR Corolla
Корреспондент
2025-09-26T17:33:17Z
В Киеве засветился недорогой конкурент BMW 3 Series и Mercedes C-Class от Hyundai
Фокус
2025-09-26T16:27:47Z
На ТОТ Луганщины оккупанты возрождают "стахановское движение" - ЦНС
Корреспондент
2025-09-29T04:27:46Z
ISW: У РФ проблемы с логистикой и личным составом
Корреспондент
2025-09-29T03:27:20Z
ВСУ восстановили позиции в двух областях - ISW
Корреспондент
2025-09-29T02:18:05Z
Купянск контролируют ВСУ - Генштаб
Корреспондент
2025-09-28T21:18:33Z
Ситуация на фронте на вечер 28 сентября 2025 года
UAToday
2025-09-28T18:42:57Z
Генштаб ВСУ опроверг заявления РФ о продвижении в Ямполе на Сумщине
Корреспондент
2025-09-28T18:24:56Z
На Черкащине из-за российских ракет повреждено почти 6 гектаров леса
Корреспондент
2025-09-28T16:06:26Z
Гороскоп на 29 сентября 2025 года по картам Таро для всех знаков зодиака
UAToday
2025-09-28T15:27:49Z
Гороскоп на понедельник 29 сентября 2025 года
UAToday
2025-09-28T15:00:04Z
В Китае открыли рекордный мост
Корреспондент
2025-09-29T03:15:15Z
Вьетнамец 34 года не стриг ногти и установил мировой рекорд: что из этого вышло
Фокус
2025-09-28T06:00:12Z
От беруш до мультиварки: первокурсникам назвали вещи первой необходимости для начала студенческой жизни
Знай
2025-09-28T05:21:44Z
Задача для сверхвнимательных: найдите только одну полностью разряженную батарею среди других
Фокус
2025-09-28T05:00:59Z
Шесть китайских знаков зодиака, которые 28 сентября придут удачу и любовь
TSN
2025-09-28T03:21:21Z
Жертва домашнего насилия рискует сама стать обидчиком: почему такие люди становятся абъюзерами
Знай
2025-09-28T02:51:58Z
День ангела 28 сентября: кого и как поздравлять с именинами
TSN
2025-09-27T21:21:44Z
Бархатный сезон в Карпатах: цены на отдых падают, а спрос растет
Знай
2025-09-27T20:12:59Z
Сделайте это с пионами осенью — и следующим летом они зацветут еще пышнее
TSN
2025-09-27T17:21:52Z
Китайцы бросили вызов GTA VI: NetEase Games показала амбициозную игру в открытом мире Ananta
GameMag
2025-09-28T06:30:01Z
Украинец продает дом в селе Чмыровка: почему с него смеется весь интернет
Фокус
2025-09-28T05:00:33Z
Магнитная буря 28 сентября: какой будет ее мощность
TSN
2025-09-28T04:06:56Z
lifecell готовит изменения для клиентов: часть услуг отменят, остальные взлетят в цене
Знай
2025-09-28T04:06:12Z
Брэндон Хит возвращается в полном перестрелок трейлере Gungrave G.O.R.E: Blood Heat
GameMag
2025-09-27T21:39:41Z
Датамайнеры обнаружили в PlayStation Store упоминание русской озвучки Ghost of Yōtei для PlayStation 5
GameMag
2025-09-27T21:33:53Z
"Канарейки моря": киты научились имитировать человеческий язык
TSN
2025-09-27T21:21:38Z
Helldivers 2 хотят сделать "вечной" игрой — Helldivers 3 не планируется
GameMag
2025-09-27T21:21:27Z
Куда деваются отходы с самолета: эксперт развенчал популярный миф
TSN
2025-09-27T20:33:04Z
Вингер Манчестер Сити продолжит карьеру в клубе
Корреспондент
2025-09-29T04:24:59Z
Они ударили рядом: украинская фигуристка о прилетах ракет врага
Корреспондент
2025-09-28T22:51:38Z
Милан выходит в лидеры чемпионата благодаря победе над Наполи
Корреспондент
2025-09-28T22:15:10Z
Женский футбол Англии признал достижение защитницы Ливерпуля
Корреспондент
2025-09-28T21:06:31Z
У Барселоны повторение рекорда клуба с беспроигрышными играми с голами
Корреспондент
2025-09-28T20:33:18Z
Вернувшийся Ямаль помог в победе Барселоны ассистом в матче с Реал Сосьедад
Корреспондент
2025-09-28T20:12:58Z
Друг Довбика поздравил его с дебютным голом сезона
Корреспондент
2025-09-28T19:42:00Z
Ньюкасл упускает ничью в матче с Арсеналом, который действует по накатанной
Корреспондент
2025-09-28T19:00:32Z
Довбик отличился первым голом в сезоне и рассчитывает на дальнейшую удачу
Корреспондент
2025-09-28T18:18:59Z