MY.UAНовости
Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію
Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію

Як Pepsi роззброювала СРСР та проводила рекламні війни з кока-колою: вся правда про компанію

Від сиропу для покращення травлення – до одного з найбільших виробників безалкогольних напоїв планети. Pepsi більше, ніж 100 років намагається вибороти першість на ринку, змагаючись з одвічним суперником – Coca-Cola.

  • 1Ідея створення пепсі-коли
  • 2Банкрутство компанії
  • 3Повернення шаленої популярності напою
  • 4Поява пепсі-коли в СРСР
  • 5Продукція компанії Pepsi в Україні
  • 6Запекла конкуренція між Pepsi та Coca-Cola
  • 7Співпраця Pepsi з зірками спорту та шоу-бізнесу

Чому реклама продукції PepsiCo призвела до операцій Майкла Джексона, як компанія роззброювала Радянський Союз та для чого пепсі переливали у пляшки з-під кока-коли – читайте у програмі "Корпорації світу" на 24 каналі.

Ідея створення пепсі-коли

Газована вода Pepsi з’явилась на світ ще наприкінці 1890 року – в період шаленої популярності так званих "фонтанів із содовою". Апарати з газованою водою стояли чи не в кожній американській аптеці, даючи клієнтам змогу не лише купити потрібні ліки, а й поспілкуватись за склянкою освіжаючого напою.

Фармацевт з Північної Кароліни Калеб Бредхем вирішив створити напій, який був би не лише смачним, але й корисним для здоров'я.


Калеб Бредхем / Фото Worldkings

Ідея виникла не просто так: до складу чи не всіх тогочасних аптечних напоїв додавали ті чи інші наркотики. Зокрема, в кока-колу, головного конкурента пепсі, яка з'явилась на ринку десятиліттям раніше, аж до 1903 року додавали кокаїн – цілком безпечну за тодішніми мірками речовину.

До складу ж пепсі ввійшли:

  • екстракт горіхів коли;
  • сироп;
  • ваніль;
  • пепсин – фермент для покращення травлення. Бредхем поєднав слова "пепсі" та "кола" – так з'явилась Pepsi-Cola.

Нове ім'я напою мало більший успіх, ніж перша невибаглива назва Brad’s drink, тобто "напій Бреда". Ще одна версія походження назви походить від слова "диспепсія" – захворювання шлунково-кишкового тракту. 

Напій, за словами Бредхема, мав покращувати роботу шлунку. Цю особливість для залучення клієнтів Pepsi використовуватиме ще багато років потому.

Історик Боб Стоддард розповів, що в 1906 році Pepsi успішно відповідали правилам Закону про чисту їжу та ліки, згідно з яким стало заборонено додавати небезпечні речовини у продукти. Для цього Pepsi не довелось змінювати рецептуру, тож його прозвали "чистим напоєм".

Бредхем вірив, що пепсі-кола була настільки безпечною для здоров'я, що її могли пити навіть діти. На основі цього придумали рекламу.


Реклама пепсі-коли у 1919 році / Фото Вікіпедія

Через 7 років після реєстрації, у 1903, пепсі-кола вже продавалась у 24 американських штатах. Та після кількарічного успіху справи пішли на спад. Через високі ціни на цукор його вилучили зі складу, замінивши мелясою – сиропом з відходів від переробки буряків.

Новий смак не прижився, компанія збанкрутувала. Втримати справу на плаву заважала і Велика депресія, яка висмоктувала соки зі Штатів.

Дивіться повний випуск програми: відео

Письменник Марк Пендерґраст пригадав, що в 1950 роках тоді ще директор Coca-Cola Альфред Стіл, перейшовши до Pepsi, казав: "Нам потрібно перемістити Pepsi з кухні до вітальні". Він мав на увазі, що люди купували пепсі-колу, бо вона була дешевша, на своїх кухнях розливали її у пляшки з-під кока-коли і подавали їх гостям, в надії на те, що ті не помітять різниці.ї

Словом, видавали пепсі за кока-колу. Настільки поганими були справи у компанії,
– пояснив письменник.

Підняти рейтинги мав допомогти прямий наступ на головного конкурента – компанію Coca-Cola.

Повернення шаленої популярності напою

Аби догодити покупцям, у 1930 роках Pepsi презентували 350-мілітрову пляшку за нікель, водночас як їхні конкуренти продавали вдвічі меншу банку за ту саму ціну. Ідея – спрацювала.


У 30-х роках Pepsi відновила популярність після банкрутства / Фото Pinterest

За словами письменника Марка Пендеґраста, Сoca-Cola були такими впевненими у собі, що сказали: "Нам байдуже до Pepsi і їхнього напою, ми продовжимо продавати наші маленькі пляшки". Тож незаможні люди купували пепсі-колу, і, попри образ напою для нижчого класу, вона почала доволі добре продаватись. Тоді в Coca-Cola зрозуміли, що в них з'явився серйозний конкурент.

Затія допомогла повернути репутацію та колишню славу і вже у 40-х роках пепсі-кола стала другим за популярністю напоєм у Штатах. Та зберігає цей статус і до сьогодні.

Поява пепсі-коли в СРСР

В липні 1959 року в московському парку культури "Сокільники" відкрилася виставка американських продуктів. Метою було налагодити культурну співпрацю Штатів та СРСР. У величезному павільйоні були виставлены "форди" та "кадилаки", комп'ютери IBM, кольорові телевізори, одяг та популярна американська їжа.

Виставку за 6 тижнів відвідали понад 3 мільйони людей. Перед тодішнім директором Pepsi Дональдом Кендаллом та тоді ще віцепрезидентом США Ніксоном стояло надскладне завдання.

Напередодні виставки я пішов до Ніксона у посольство і сказав йому, що в мене проблеми. Люди вважали, що я марно витрачаю гроші Pepsi, приїжджаючи у комуністичну країну. Я сказав йому, що повинен якимось чином зробити так, щоб пепсі опинилась у руках Хрущова,
– заявив генеральний директор Pepsi у 1971 – 1986 роках Дональд Кендалл.

Провернути затію допоміг хитрий план.

"Я сказав Хрушову, що у мене є пепсі, яку ми привезли зі Штатів і пепсі, зроблена в Москві. І запропонував спробувати обидві, висловивши впевненість, що тут ми можемо робити не гіршу пепсі, ніж в Америці. Хрущов спробував і сказав, що московська пепсі-кола значно краща за американську. І став пропонувати її оточуючим", – пригадав Дональд Кендалл.

Московською пепсі-колою були привезені з Америки 3 мільйони склянок і ящиків напою. Однак ідея спрацювала, а фото Хрущова зі склянкою пепсі в руці розлетілося першими шпальтами найбільш тиражованих видань планети.


Микита Хрущов п'є пепсі-колу / Фото з відкритих джерел

Офіційно ж на радянський ринок пепсі потрапила аж 10 років потому. У 1970-х, коли Ніксон вже був президентом, він допоміг організувати угоду, згідно з якою Pepsi отримали ексклюзивні права в Радянському Союзі терміном на 20 років.

А заодно – фактично перекрили туди доступ основному конкуренту – кока-колі. Так Pepsi стала першопрохідцем і, за словами репортерів New York Times, першим капіталістичним продуктом на території СРСР.

Ймовірному успіху заважали гроші. Радянський рубль, крім того, що не мав жодної цінності на міжнародному ринку, був заборонений для вивозу за межі СРСР. Аби вирішити проблему, придумали обмін

Колишній генеральний директор Pepsi-Cola Дональд Кендалл пригадав, що голова Ради міністрів СРСР Олексій Косигін якось заявив: "Ми хочемо з вами торгувати, ваша пепсі – за нашу горілку, літру на літру".

Я до того часу вже випив і почувався невимушено, тож відповів: "Я можу зрозуміти, чому ви не міністр торгівлі. Літру на літру. Ми, звісно, готові віддавати літру на літру. Косигін уточнив: "Я маю на увазі ваш концентрат, літру на літру". І тут до мене дійшло, що він мав на увазі,
– зазначив Дональд Кендалл.

Бартер полягав у наступному: літр горілки "Столична" в обмін на літру концентрату пепсі-коли.


Горілка "Столична" / Фото WineStreet

До кінця 1980-х росіяни випивали приблизно мільярд порцій Pepsi щороку. І це набагато більше, ніж американці споживали російську горілку. Це, а також бойкот, який американці оголосили СРСР через війну в Афганістані, змусив придумати нову систему оплати. СРСР в буквальному сенсі поділились тим, що мали.

Обмін військового флоту на газовану воду на деякий час зробив Pepsi шостою воєнною державою у світі. Фраза ж Кендалла, сказана Бренту Скоукрофту, раднику Білого дому з нацбезпеки, стала культовою.

Ми роззброюємо Радянський Союз швидше, ніж ви,
– виголосив гендиректор PepsiCo Дональд Кендалл.

У 1990 році на Pepsi чекав договір з Радянським Союзом на 3 мільярди доларів, що мав стати найдорожчою угодою століття між СРСР і США. Та їй не судилось відбутись: після розпаду СРСР домовлятись довелось би з 15 державами замість однієї.

Продукція компанії Pepsi в Україні

Зараз Pepsi – компанія вартістю 187 мільярдів доларів і один з найбільших виробників безалкогольних напоїв та продуктів харчування. На рахунку:

  • 36 місце у рейтингу найдорожчих корпорацій списку Forbes;
  • понад 265 тисяч працівників;
  • 22 бренди та продажі у 200 країнах.

В Україну Pepsi зайшла у 1992 році. Серед газованих напоїв компанії Pepsi на українському ринку присутні:

  • класичний бренд Pepsi; 
  • його суббренди Pepsi Max, Pepsi Wild Cherry і Pepsi Lime;
  • 7UP, Mirinda та Evervess; 
  • холодний чай Lipton Ice Tea;
  • мінеральні води "Єсентуки" та Aqua Minerale;
  • соки "Садочок" та "Сандора";
  • молочна продукцію марок "Слов'яночка", "Чудо" та "Смачненький";
  • снеки Lays та Хрусteam;
  • дитяче харчування "Агуша".

Запекла конкуренція між Pepsi та Coca-Cola

Згідно з особистою теорією історика Боба Стоддарда, люди люблять асоціювати газовані напої з гарними подіями у житті та приємними спогадами. "Коли я вчився у школі, під час футбольних матчів ми пили пепсі і гарно проводили час. Ці відчуття залишаються з тобою протягом всього життя", – зауважив він.

Так само, а, може, і трохи довше, триває так звана "війна брендів" між Pepsi і її основним конкурентом – компанією Coca-Cola.

Я не думаю, що Coca-Cola чи Pepsi хочуть припинити цю конкуренцію. Ця так звана війна вигідна як одній, так і іншій. І вони обидві на певному рівні це розуміють,
– відзначив письменник Марк Пендерґраст.

На думку колишнього рекламного агента Джона Берґена, це найщасливіше поле бою за всю історію людства. 

Конкуренція коли з пепсі почалась від заснування останньої, точніше від створення її логотипу. Аж до 1940-х це лого Pepsi – червоні букви на білому фоні – були аж надто схожими на логотип основного конкурента.

Від цього до більш звичного для нас зображення компанія прийшла у 1945 році – лого отримало форму кришечки від пляшки.


Як змінювались логотипи Pepsi / Фото Pinterest

Кольори – синій, червоний та білий – обрали не випадково. Таким чином хотіли підтримати американську армію. Ще через 15 років з логотипу назавжди зникло слово "кола".

У той же період Pepsi розпочала кампанію, яка згодом змінила усю історію реклами. За словами колишнього рекламного агента Джона Берґена, спочатку в Pepsi була, напевно, найгірша реклама безалкогольного напою за всі часи.

"Вони обрали не ту цільову аудиторію. Тут немає молоді, тут всі люди похилого віку, люди зі сивиною у волоссы, які п'ють пепсі в дуже елегантному ресторані", – пояснив він.

Відтак Coca-Cola була значно попереду, тож перед Pepsi стояло важке завдання – змінити цю беззмістовну рекламу на більш живу. Так з'явилась ідея реклами Pepsi Generation – "покоління пепсі".

Реклама Pepsi в 70-х роках: відео

Розробники придумали дещо геніальне – створили рекламу, орієнтовану на покоління бейбі-бумерів, народжених у 40-х та ранніх 50-х роках. Вони сказали: "Pepsi – це напій нового покоління". Ці реклами були геніальні, вони були призначені для молоді.

Замість витончених ресторанів і аристократичних образів – відчуття молодості та свободи. Нові асоціації – спорт, активний стиль життя та радість перемоги.

"Вся ідея "покоління пепсі" полягала в наступному: у тебе попереду ціле життя. Якщо тобі подобаються люди у цих рекламах, якщо ти відчуваєш, що вони схожі на тебе, то твоя доля – бути споживачем Pepsi. Це геніальна концепція – спілкуватись зі споживачами замість того, щоб просто продавати напій сам по собі", – вважає колишній рекламний агент Джон Берґен.

Чи не в усій рекламі пепсі – приховане, а часто і занадто явне бажання обійти кока-колу.

Послання Pepsi в певному сенсі має конкретнішу цільову аудиторію, ніж Coca-Cola. У кока-коли це традиційні цінності, традиційні відчуття свободи, водночас Pepsi пропонує щось значно конкретніше: саме ви – покоління, що хоче бути вільним,
– пояснив професор міжнародного бізнесу Бернд Шмідт.

Не обійшлося і без агресивних рекламних кампаній. В одній з них були такі слова: "Це – смак. Це – тест. Кола проти пепсі".

Змагання між напоями Pepsi та Coca-Cola: відео

Сліпе змагання провели у 1975 році у численних торгових точках США. Відвідувачам пропонували спробувати напої з двох склянок. В одній кола, в іншій – пепсі. Що в якій склянці, звісно ж, не казали.

На думку професора міжнародного бізнесу Бернда Шмідта, "Пепсі челендж" був відмінним рекламним ходом, тому що апелював до того, що насправді повинне мати значення для клієнтів – а саме до смаку напою. Це був агресивний хід, а для історії маркетингу – чудовий приклад здорової боротьби двох брендів.

Результат челенджу сколихнув чи не всю Америку: переможцем стала компанія Pepsi.

"Після цього тесту Сoca-Сola не могли повірити у результати. Люди писали листи компанії, кажучи: "Я був би менш засмучений, якби ви сказали мені, що Бога не існує, або якби ви спалили американський прапор на моєму газоні"", – пригадав письменник Марк Пендерґраст.

"Пепсі челендж" був успішним, а для Coca-Cola означав настання важких часів. Вони не знали, як реагувати, і коли побачили, що їхня рекламна стратегія котиться вниз, то задумались: варто залишати старий продукт і шукати новий шлях його урізноманітнення, чи треба представити щось нове?

Відповідь з’явилась аж 10 років потому, коли вони презентували нову кока-колу.

Вони вирішили змінити напій, витратили на це роки і все-таки презентували нову формулу. І це виявилось провалом,
– зауважив Марк Пендерґраст.

Pepsi у своїй рекламі неодноразово використовувала образ конкурента. Випускала постери до 1 квітня зі слоганом "Ми любимo Coca-Cola". Cтворила серію банерів на підтримку напою Pepsi MAX, де кока-колу помістили у позначку zero. А у 2019 році навіть спробувала примирити засновників обох брендів. Місце обрали стратегічне: Атланту, батьківщину творця Coca-Cola Джона Пембертона.


Конкуренція між колою та пепсі і досі триває / Фото з відкритих джерел

Усе відбувалось у рамках Super Bowl – фінальної гри футбольного турніру, давнього спонсора Pepsi.

"Ми розвісили банери з написами "Хей, Атланта, дякуємо, що приймаєте нас, ми принесемо напої". Це згенерувало мільйони реакцій у медіа. Люди постили сторіз в інстаграм, твітили, писали щось на кшталт: "Що за чортівня? Я почуваюсь так, ніби мене захоплюють"", – розповів віцепрезидент з маркетингу Pepsi Тодд Каплан.

Окрім банерів, поставили статую Калеба Бредхема поруч зі вже існуючим постаментом Джона Пембертона навпроти музею Coca-Cola – таким чином, наче засновники піднімають один за одного склянку зі своїми напоями.


Статуї творців Coca-Cola та Pepsi в Атланті / Фото HDFASHION&LifeStyle

Довго інсталяція не простояла: у Coca-Cola, схоже, вирішили, що будь-яке перемир'я має здатність завершуватися, тож прибрали статую Бредхема.

Співпраця Pepsi з зірками спорту та шоу-бізнесу

Pepsi співпрацює з NFL – Національною футбольною лігою США. Super Bowl – фінальна гра сезону в професійному американському футболі, а для американців – неофіційне свято і навіть причина взяти вихідний на роботі. Не менш важлива, як, наприклад, фінал Ліги чемпіонів для Європи.

Подія збирає мільйони перегляді. Зокрема, у 2015 році 49-й Super Bowl подивились рекордні для нього 114 мільйонів людей. Однак того ж року фінал Ліги чемпіонів зібрав 380 мільйонів переглядів.

Наша співпраця із Національною футбольною лігою триває роками і є одними з наших найпрестижніших стосунків. Кожного вересня ми починаємо працювати з нашими ключовими клієнтами і розробляти рекламні програми, які крутяться перед початком сезону, протягом сезону і, власне, під час Super Bowl,
– відзначив директор зі сталого розвитку Pepsi Саймон Лауден.

Звідси і приставка "pepsi", яку додають у назву кожного виступу зірок на Super Bowl на ютубі.

Культова реклама з Майклом Джексоном розпочала еру активної співпраці Pepsi з поп-виконавцями. Музичний супровід – спеціально переписаний текст пісні Billie Jean. Ролик охопив шалену аудиторію і в майбутньому поп-король неодноразово співпрацював із брендом.

До речі, на зйомках саме цієї реклами Джексон отримав важкі опіки від феєрверку, що дали початок його численним операціям з висвітлення шкіри.

Рекламний ролик Pepsi з Майклом Джексоном: відео

Як зауважив директор Центру глобального бренд-лідерства Бернд Шмідт, Pepsi продовжує асоціювати себе з новим поколінням, а в цьому випадку ще й із музикою.

"Це своєрідний рекламний стиль – коли ти хочеш подати певний сигнал для молоді. Ця реклама – хіт Майкла Джексона, та насправді вона не про нього самого. Вона про мистецтво та його форми і означає пряме схвалення виконавцем певного бренду", – пояснив він.

До своєї реклами Pepsi залучили чи не увесь Голлівуд. У різні роки в роликах з'являлися Тіна Тьорнер, Мадонна, Сінді Кроуфорд, Бейонсі, Брітні Спірз, Джастін Тімберлейк, Ніккі Мінаж. Долучилися й Ліонель Мессі та Девід Бекхем.

Траплялися й відверті рекламні невдачі – наприклад, ролик за участю Кендалл Дженнер.

Модель Кендалл Дженер у рекламі Pepsi: відео

Дженнер виступила в ролі учасниці акцій протесту. Мовиться про Black Lives Matter – рух проти насилля над темношкірими, що став масовим після 2013 року і набрав нових обертів у 2020.

"Питання полягає в тому, чи має Pepsi дозвіл проникати в такі соціальні рухи. Вони пропонують пепсі як вирішення проблеми, та чи хоче це покоління асоціюватись з глобальним брендом, коли мовиться про активізм та соціальні зміни у суспільстві?", – відзначив Бернд Шмідт.

Відповідь – не хоче. Рекламу одразу ж звинуватили в експлуатації соціальної проблеми і поверхневому висвітленні важливої теми. А її творців назвали людьми, що живуть у паралельній реальності.

Комік Тревон Фрі у свой твіттері написав: "Фіаско реклами Pepsi з Кендалл Дженнер – чудовий приклад того, що трапляється, коли в кімнаті, в якій ухвалюють рішення, немає жодного темношкірого".

The Kendall Jenner Pepsi fiasco is a perfect example of what happens when there's no black people in the room when decisions are being made.

— Travon Free (@Travon) April 4, 2017

Після численних звинувачень Pepsi видалила ролик і вибачилась за невдалу рекламу і перед глядачами, і перед Кендалл, яку до того часу встигли добряче захейтити у соцмережах.

Теги по теме
СШАБизнесИстория
Поделиться
Поделиться сюжетом
Источник материала
"Карма": жінка, яку "застукали" в обіймах начальника на концерті Coldplay, розлучається з чоловіком
Фокус
2025-09-06T03:42:08Z
"Тепер я це відчула": Олена Шоптенко зробила гучне зізнання
GlavRed
2025-09-06T03:27:31Z
Ким б могли бути герої "Володаря перснів" в реаліях війни в Україні? В мережі віруситься смішний тренд
Telegraf
2025-09-06T01:30:31Z
56-річна Дженніфер Лопес посвітила глибоким декольте у напівпрозорій сукні
Gazeta UA
2025-09-06T01:21:16Z
"Бухати": покинутий Пресняков розповів про свій стан після розлучення
GlavRed
2025-09-05T21:27:54Z
Не тільки "Бітлджюс": 4 найкращі фільми з Майклом Кітоном
24tv
2025-09-05T20:54:30Z
Як одна з головних героїнь серіалу "Всі жінки – відьми" відреагувала його на українську назву
24tv
2025-09-05T20:09:53Z
Дніпро: ріка, що зберігає тисячолітні секрети України
GlavRed
2025-09-05T19:27:43Z
Назавжди залишилась у моєму серці, – співак Julik назвав улюблену країну
24tv
2025-09-05T19:18:00Z
7 кроків до правильної зеленої картки: чекліст для водіїв
BigMir
2025-09-08T14:13:07Z
На прилавках дефіцит: чому різко подорожчав популярний овоч
Хвиля
2025-09-06T03:57:12Z
Авторизація в особистому кабінеті на порталі ПФУ: як це зробити
ZN UA
2025-09-06T03:45:02Z
Нові правила карткових переказів: українцям готують жорсткі перевірки
Знай
2025-09-06T03:36:14Z
Ринок палива розділився: де у столиці продають найдорожчий А-95
Хвиля
2025-09-06T02:15:30Z
Побачимо, скільки ви протримаєтесь: міністр фінансів США про мита проти Індії
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T01:48:46Z
На розвиток Центрів життєстійкості з бюджету виділять ₴1 мільярд
УкраинФорм
2025-09-06T01:30:20Z
ЄС оштрафував Google майже на 3 мільярди євро: Трамп взявся за погрози
24tv
2025-09-06T01:03:46Z
Гуманітарне розмінування: за рік в Україні очистили 3,4 тисячі гектарів агроземель
УкраинФорм
2025-09-06T01:03:44Z
"Може приїхати до Києва": Зеленський відповів на пропозицію Путіна провести зустріч у Москві
Фокус
2025-09-06T03:51:50Z
Посол Німеччини в Україні йде з посади: він очолить німецьку розвідку
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:39:00Z
Трамп підписав указ про заходи проти «спонсорів незаконних затримань» громадян США
УкраинФорм
2025-09-06T03:33:46Z
Оборонна угода зі США: хронологія 1291 дня війни
24tv
2025-09-06T03:30:27Z
Що виграв і що програв Путін в Пекіні?
GlavRed
2025-09-06T03:27:40Z
Трамп хоче бачити Путіна і Сі Цзіньпіна на саміт G20 у США
ZN UA
2025-09-06T03:27:28Z
Уряд пропонує саджати за втечу з України. Що очікує на тих, хто вже виїхав за кордон?
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:24:24Z
Польща просить своїх громадян негайно покинути Білорусь: що передувало
24tv
2025-09-06T02:48:02Z
Підхід до мобілізації зміниться: які нововведення готують
Знай
2025-09-06T02:30:58Z
Переправили за кордон понад 80 ухилянтів: на Львівщині затримали п'ятьох прикордонників
УкраинФорм
2025-09-06T03:48:38Z
Двоє українців віддали шахраям понад 200 000 гривень, намагаючись заробити в інтернеті
InternetUA
2025-09-06T03:12:59Z
З Костянтинівської громади евакуювали ще 12 людей
УкраинФорм
2025-09-06T02:45:24Z
Двох іноземців судитимуть за збут понад 30 тисяч фальшивих доларів
УкраинФорм
2025-09-06T01:51:06Z
Суд дав 14 років тюрми охоронцю російської катівні, яка діяла у Херсоні
УкраинФорм
2025-09-05T23:00:44Z
У Харкові викрили шахраїв з фейковим додатком Дія: як працювала схема
InternetUA
2025-09-05T21:48:05Z
Літній водій викинув автомобіль через шість смуг руху, і це трапилося не у Флориді
Топ Жир
2025-09-05T21:36:24Z
Пішов чорний густий дим, евакуювали відвідувачів: у Москві загорілася Третьяковська галерея
Фокус
2025-09-05T20:30:33Z
Потужні магнітні бурі атакують країну: названо небезпечні дати
GlavRed
2025-09-05T20:27:10Z
Чи гріх фарбувати волосся: священник вказав на важливий нюанс
GlavRed
2025-09-06T03:27:46Z
Михайлове диво 2025: що в жодному разі не можна робити 6 вересня
GlavRed
2025-09-06T03:27:17Z
США прискорюють передачу Україні нових крилатих ракет
ZN UA
2025-09-06T03:21:11Z
З Днем міста Суми 2025: гарні привітання у картинках і прозі
24tv
2025-09-06T03:18:16Z
Зі святом Михайлового чуда 2025: найгарніші картинки-привітання для рідних
24tv
2025-09-06T03:06:00Z
Безкоштовні продукти для пенсіонерів у Полтавській області: хто і як може отримати допомогу
Политека
2025-09-06T03:00:47Z
ГУР відповів, скільки «шахедів» на місяць може виробляти Росія
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T02:48:47Z
Головна небезпека – масштаби: військовий аналітик розібрав можливості зброї Китаю на параді
24tv
2025-09-06T02:45:42Z
6 вересня - Михайлове чудо, що сьогодні не можна робити, яке сьогодні свято, все про цей день
Комсомольская правда
2025-09-06T02:33:22Z
Сім ознак недосипання, які не варто ігнорувати
Gazeta UA
2025-09-06T01:39:21Z
В якому віці пізній сніданок може впливати на тривалість життя
Gazeta UA
2025-09-05T21:42:44Z
Медзаклади у прифронтових громадах отримають додаткові виплати - Ляшко
УкраинФорм
2025-09-05T20:30:18Z
Набряки на обличчі та під очима: як їх прибрати
GlavRed
2025-09-05T20:27:04Z
На Київщині в зоопарку виявили сказ: як вберегтися від смертельної хвороби
Telegraf
2025-09-05T19:51:37Z
Для настрою та здоров'я: які кімнатні рослини обов'язково мають бути у вас вдома
24tv
2025-09-05T19:03:11Z
Вісім продуктів для довголіття: що має бути у тарілці після 40
Gazeta UA
2025-09-05T18:29:28Z
Без ліків і без шансів: чому українські онко- та орфанні пацієнти залишаються сам на сам із хворобою
Telegraf
2025-09-05T18:24:33Z
Урожай влітку здивує всіх: що потрібно зробити з лохиною у вересні
24tv
2025-09-05T09:33:49Z
BMW представила новий спортивний електрокар
УкраинФорм
2025-09-06T03:21:13Z
Waymo непомітно виривається вперед у змаганні з Tesla за створення безпілотних таксі
Топ Жир
2025-09-06T01:21:07Z
Канада відкладає введення обов’язкових норм для електромобілів на тлі торгової війни з США
Топ Жир
2025-09-06T00:21:11Z
Чому General Motors скорочує виробництво електромобілів після найуспішнішого місяця продажів
Топ Жир
2025-09-05T23:51:29Z
BMW готує революційні зміни для своєї базової кросоверної моделі в епоху Neue Klasse
Топ Жир
2025-09-05T23:21:25Z
State Farm звинувачують у заниженні виплат 37 тисячам водіїв завдяки таємничому алгоритму списання автомобілів
Топ Жир
2025-09-05T22:21:54Z
Вартість Toyota Highlander значно зростає, перевищуючи ціну на Grand Highlander
Топ Жир
2025-09-05T20:21:47Z
Mazda значно підвищує ціни на автомобілі до $1805 на тлі падіння літніх продажів
Топ Жир
2025-09-05T19:51:33Z
Сотні викрадених автомобілів вилучені в результаті розкриття схеми контрабанди в Мічигані
Топ Жир
2025-09-05T18:51:09Z
Туман, дощі та грози місцями, спека до 29 градусів: прогноз погоди на 6 вересня
Gazeta UA
2025-09-06T03:30:40Z
Нова система оплати проїзду у Миколаєві: що варто знати про зміни
Политека
2025-09-06T03:30:13Z
Останні теплі дні осені: синоптики розповіли, коли в Україні буде до 29 градусів
Хвиля
2025-09-06T03:30:07Z
В Україні мінлива хмарність, без опадів: погода на 6 вересня
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T03:03:56Z
Все ще багато: в ГУР МО озвучили кількість російського окупаційного угруповання в Україні
Telegraf
2025-09-06T02:48:50Z
Відео незламного херсонського кавунчика розчулило українців
Telegraf
2025-09-06T01:33:29Z
В одному з районів столиці різко погіршилась якість повітря
ГЛАВКОМ NET
2025-09-06T00:30:41Z
Рівненщина зустріла 11-й евакуаційний потяг з Донецької області
УкраинФорм
2025-09-06T00:15:13Z
Прикордонники на Вовчанському напрямку взяли в полон двох засуджених росіян
УкраинФорм
2025-09-05T22:12:03Z
Фортуна простягне руку: чотирьом знакам зодіаку круто пощастить 6 вересня
GlavRed
2025-09-06T03:27:26Z
Город у вересні: що посіяти, щоб насолоджуватися зеленню та овочами до зими
GlavRed
2025-09-06T03:27:19Z
Відчуйте себе героєм "Шаленого Макса": у Намібії запустили унікальний сафарі-тур
24tv
2025-09-06T02:45:45Z
Залишаться соковитими до весни: коли викопувати буряк та моркву
Gazeta UA
2025-09-06T00:57:30Z
Є ризик втратити спокій і гармонію: що краще прибрати з полиці у кімнаті
Telegraf
2025-09-06T00:18:16Z
Туристи відкрили казкове місто Рай: його вулички та замок закохають у магію старовини
24tv
2025-09-05T20:36:31Z
Бактерії та грибки на речах з секонд-хенду: який одяг не можна купувати
24tv
2025-09-05T20:15:39Z
Найситніша гуцульська страва: готуємо шупеня – автентичний рецепт, який варто спробувати усім
24tv
2025-09-05T19:45:29Z
Як приготувати яєчню без перевертання: кулінарка розповіла про швидкий спосіб
24tv
2025-09-05T19:39:39Z
Побутова техніка класу А+++: економія електроенергії та води
Bagnet
2025-09-08T13:15:00Z
Ара навчилися тому, що раніше вважалося унікальною людською рисою
ZN UA
2025-09-06T03:42:25Z
Valve зареєструвала нову торгову марку консолей: це може бути пов'язано з Half-Life 3
InternetUA
2025-09-06T03:03:19Z
До програми «Плюси» в застосунку «Армія+» долучився магазин спорядження UTactic
УкраинФорм
2025-09-06T03:00:27Z
"Маленький Волдеморт": кіт з незвичною особливістю зовнішності підкорив мережу
Фокус
2025-09-06T02:57:49Z
Apple готує нові кольори для Vision Pro та HomePod mini
InternetUA
2025-09-06T02:03:28Z
Катастрофічний сценарій: двом країнам загрожує знищення через зміну клімату
GlavRed
2025-09-06T00:27:35Z
OpenAI готує платформу для пошуку роботи, яка може стати альтернативою LinkedIn
InternetUA
2025-09-06T00:03:05Z
У шведському болоті знайшли поселення віком 5 тис. років
Gazeta UA
2025-09-05T22:42:56Z
Скільки дітей у Володимира Кличка: чи бере участь у вихованні
24tv
2025-09-06T02:09:45Z
Супертест на IQ: знайдіть 3 відмінності на зображенні баскетболістів за 23 с
GlavRed
2025-09-06T00:27:25Z
"Фортеця Європи": фанати збірної України нагадали про війну на матчі з Францією
24tv
2025-09-05T22:12:21Z
Україна – Франція: небезпечні моменти «синьо-жовтих»
ГЛАВКОМ NET
2025-09-05T21:51:26Z
"Важка гра": Ребров прокоментував поразку збірної України від Франції у відборі ЧС-2026
ZN UA
2025-09-05T21:39:42Z
Бондаренко, Очеретько та Волошин дебютували у складі збірної України
Football.ua
2025-09-05T21:33:10Z
"Я на боці України": скандальний новачок Динамо прокоментував проросійські пости у соцмережах
24tv
2025-09-05T21:27:39Z
Молодіжна збірна України з футболу з розгромної перемоги стартувала у відборі на Євро-2027
ZN UA
2025-09-05T21:03:20Z
Нкунку, Рабьо та Леау мають найвищі зарплати у Мілані — Calcio e Finanza
Football.ua
2025-09-05T20:54:35Z