/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2F6a8bd56443b21d9ee9f8368e9118ca91.jpg)
Нацрада перевірить суспільний мовник через рекламу алкоголю та зменшення частки національного продукту
Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України» (логотип «UΛ: Перший»).
Таке рішення регулятор прийняв 20 серпня.
За словами відповідального секретаря Нацради Юрія Зіневича, за результатами моніторингу 11 травня було зафіксовано відхилення від програмної концепції: зменшення частки національного продукту (у тому числі власного виробництва) з 19 год.
30 хв./добу до 16 год.
09 хв./добу.
Також, регулятор виявив в ефірі телеканалу трансляцію реклами алкогольного напою торгової марки Marengo з 6 липня по 2 серпня після 23 години.
У цьому регулятор вбачає ознаки недотримання ліцензійних вимог та порушення норм законів «Про телебачення і радіомовлення», «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України».
Live, радіо «Шансон» через пісню з брутальною лексикою.
Ілюстрація: скріншот з засідання регулятора 20 серпня.