/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F81%2Fe92c13a383834c66f6a9d0bd9ae0c99b.jpg)
У Megogo нова маркетингова директорка
1 вересня посаду директора з маркетингу медіасервісу Megogo посіла Валерія Толочина.
Про це повідомляє пресслужба Megogo.
Раніше одразу дві посади директора з маркетингу та стратегії обіймав Іван Шестаков, який наразі працює над стратегічним розвитком компанії.
Валерія Толочина має більш як 18-річний досвід у сфері реклами, маркетингу, PR, CRM, SMM та CSR.
Кар'єру розпочала в банківській сфері.
У 2006 році перейшла до однієї з найбільших мереж побутової техніки та електроніки, де працювала на позиції керівника відділу PR, а згодом – директорки з реклами та PR.
Із 2010 року очолювала маркетинг Intertop в Україні та Казахстані, а також digital-маркетинг онлайн-магазину intertop.
ua та бренду Braska.
Відділ маркетингу Megogo займатиметься брендингом компанії, партнерськими проєктами, перформанс-маркетингом та співпрацею з вендорами.
Валерія Толочина планує побудувати оновлену маркетингову стратегію Megogo та хоче показати більшій кількості людей, яким має бути споживання контенту.