Про це під час пресбранчу повідомив Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення «1+1 медіа».
«Ми розуміємо, що зараз непрості часи.
Не знаємо, коли вийдемо з кризи і як вона вплине на ринок.
Тому наша ціна на лінійні права на наступний рік буде на рівні індекса інфляції», - сказав він.
Андрій Мальчевський додав, що група має різні угоди з різними провайдерами.
Наприклад, з кабельними провайдерами група має фіксовану ціну, а з ОТТ-провайдерами працює за cps (Cost-per-Sale, ціна за продаж).
СЕО «1+1 медіа» Ярослав Пахольчук додав, що це базовий підхід до збільшення ціни на наступний рік: «З кожним провайдером у нас окрема розмова.
Ми враховуємо все.
Наприклад, у деяких провайдерів кабельних мереж було зменшення абонентської бази.
І ми будемо приймати цей факт, якщо вони це аргументують».
Також він додав, що раніше так само група не встановлювала ціну прав за абонента, а ті цифри, які називались, були орієнтиром для провайдерів.
За умовами медіагрупи, усі канали мають бути розміщені у найбільш доступному для абонентів пакеті.
«Є такий вид розповсюдження (він стосується цифрових провайдерів) - воронка продажу та набору абонентської бази – це преміум пакет.
Ми не проти, але за умови, що наших каналів там не має бути», - додав пан Мальчевський.
Також, за словами Ярослава Пахольчука, очікувана вартість мінімального пакету за телебачення для абонентів має бути на рівні 99 гривень.
Тобто ціни зростуть на 24%.
Є рекомендована ціна для провайдера 99 гривень за мінімальний пакет.
Але вона рекомендована не нами, а ринком», - зазначив він.
За інформацією джерел «Детектор медіа», зростання вартості найдешевшого пакету планується після 1 листопада 2020 року.
Використання Catch.
Up-прав для ОТТ-провайдерів є додатковою платною опцією.
Вона коштуватиме 1,80 грн з абонента.
При цьому для роботи з цією опцією треба дотримуватися двох умов: строк відкладеного перегляду має становити не більше семи днів, а також забороняється формувати з контенту телеканалів VOD-бібліотеку (каталогізація).
«Це окремий вид прав, який купується окремо.
Упродовж цього року з цим усі змирились і відповідно планують свою роботу», - зазначив пан Мальчевський.
У першому півріччі 2020 року вартість пакету кожної з медіагруп зросла з 3 грн за абонента до 4,50 грн, а в другому півріччі – до 6 грн з абонента.