Про це повідомляє пресслужба Суспільного.
Авторка й ведуча проєкту «Street Cхід» – Ріта Карпенко, яка перемогла на відкритому конкурсі ідей «Створюй із Суспільним» восени 2019 року.
У серпні 2020 року через Prozorro з нею підписали договір на суму 315 105 грн.
Вона разом із командою готує 12 випусків «Street Cхід», у яких розповість про графіті й мурали великих і малих міст Луганщини та Донеччини.
У тревел-форматі автори проєкту покажуть найцікавіші об’єкти стріт-арту Сєвєродонецька, Слов’янська, Краматорська, Маріуполя й інших міст неподалік лінії розмежування, які нині недоступні для туристів, зокрема Авдіївка, Золоте та Гірське.
Героями «Street Cхід» стануть митці й автори муралів, місцеві мешканці Донбасу.
Ріта Карпенко раніше працювала заступницею директора ТО інформаційного мовлення на суспільному каналі «До Те.
Бе», який пізніше об’єднався в «UA: Донбас».
20 із них реалізують за фінансування Суспільним мовником.
Із вересня 2020 року в ефірі філій Суспільного мають вийти 20 нових проєктів, які запускають у виробництво сторонні локальні продакшни.
Наразі вийшли тревел-шоу «Роздивись», проєкт «Еко-люди» і «12 міфів про Донбас», який реалізували за кошти міжнародних партнерів Суспільного.