MY.UAНовости
«Для оскарівської промокампанії потрібен американський дистриб’ютор»
«Для оскарівської промокампанії потрібен американський дистриб’ютор»

«Для оскарівської промокампанії потрібен американський дистриб’ютор»

«Для оскарівської промокампанії потрібен американський дистриб’ютор» - Фото 1

«Для оскарівської промокампанії потрібен американський дистриб’ютор» - Фото 2

24 вересня Український оскарівський комітет назве фільм, який наша країна висуватиме на премію «Оскар» в номінації «Міжнародний повнометражний фільм».

Цьогоріч члени комітету обирають серед трьох стрічок: «Атлантида» Валентина Васяновича, «Мої думки тихі» Антоніо Лукіча та «Земля блакитна, наче апельсин» Ірини Цілик.

Усі три фільми уже мають успішний досвід участі в міжнародних кінофестивалях та низку перемог.

Щоб стрічка увійшла до лонглиста, потім до шортлиста, а потім і до переліку номінантів премії «Оскар», потрібно не просто надіслати її Американській кіноакадемії, а й провести промокампанію в США – фільм має бути на слуху, аби за нього проголосували.

Поки що українські стрічки, які висувались на премію у минулі роки, до номінантів не потрапляли, але певний досвід у просуванні вже мають.

Наприклад, копродюсер «Антлантиди» Володимир Яценко минулого року вже проводив оскарівську промокампанію для фільму Нарімана Алієва «Додому», стрічка увійшла до лонглиста премії, та, на жаль, не потрапила до шортлиста.

«Детектор медіа» запитав у продюсерів цьогорічних претендентів, чому їхній фільм має представляти Україну на «Оскарі» та як вони проводитимуть промокампанію.

Ми поставили їм такі запитання:.

Які переваги, на вашу думку, має ваш фільм, щоб бути обраним Американською академією до числа номінантів або переможців премії «Оскар»?.

Скільки, за вашими попередніми підрахунками, може коштувати оскарівська промокампанія фільму?.

Як ви плануєте промотувати фільм у США, зокрема заявити про нього членам кіноакадемії? Особливо, в умовах пандемії.

Чи є же попередній план?.

Чи будете консультуватися з представниками від України минулих років?.

Володимир Яценко, копродюсер «Атлантиди»:.

«Атлантида» — один із тих рідкісних фільмів, який одночасно формує думку про те, що відбувається в Україні, у західної аудиторії та змушує українську аудиторію замислитися над питанням: «Чого ми хочемо?» Це дуже рідкісна риса.

Більшість наших фільмів працює або на експорт, або на українського глядача.

А тут ми говоримо про те, що трапиться після війни, — і це хвилює всіх.

Режисер у художній формі запитує нас про червоні лінії, які ми не готові перейти, чим ми готові заплатити за те, щоб Донбас знову повернувся в Україну, що буде з тими людьми, які там живуть і воювали за те, щоб ця земля знову стала нашою.

У якомусь сенсі це дуже важливий фільм для покоління, що говорить про одну з найбільших травм, яка вочевидь із нами надовго.

Другий важливий момент — «Атлантида» вперше в історії України взяла участь у конкурсі Orrizonti Венеційського кінофестивалю і здобула там перемогу.

Це ще раз доводить, що фільм — незвичайний і видатний.

Після Венеції «Атлантида» брала участь у конкурсі Торонто.

А це величезний глядацький фестиваль, на якому нас побачила значна кількість американських глядачів і критиків.

Крім того, ми отримали фантастичні публікації у ключових профільних виданнях: The Hollywood Reporter, Variety, Screen Daily, Cineuropa, The Wrap тощо.

Фільм брав участь у понад 60 фестивалях.

Ми виграли Les Arcs Film Festival, Tromsø International Film Festival, міжнародні кінофестивалі в Токіо і Севільї, інші кінофоруми.

З великим успіхом «Атлантида» пройшла по всьому світу, і це теж підкреслює потенціал фільму.

Успішний фестивальний старт привів нас у спеціальну програму «Золотого глобуса» — Foreign Language Film Series, де показують фільми, які претендують на номінацію «Золотого глобуса» серед найкращих фільмів іноземною мовою.

Сюди відбирають 16 фільмів з усього світу, які безпосередньо показують відбірникам «Золотого глобуса».

Бути одним із цих 16 фільмів — важливий крок до шорт-листа премії та власне до номінації на «Золотий глобус».

Різні країни вкладають різні кошти, залежно від того наскільки їм потрібна ця перемога.

Ми робимо тут тільки перші кроки.

У минулому році Держкіно виділило нам 55 тисяч доларів, ще частину коштів дали приватні інвестори і ми вклали свої інвестиції.

В цілому вийшло більше 70 тисяч доларів, цього було цілком достатньо.

Якщо в 2020 році через епідемію COVID-19 держава нас профінансує незначно менше в порівнянні з минулим роком, ми будемо здатні грамотно й успішно провести оскарівську кампанію.

І, звичайно, ми будемо шукати додаткові приватні кошти, а також вкладати свої.

Це буде нас мотивувати боротися за номінацію ще сильніше.

Зазвичай це зусилля декількох гравців.

Найважливіший з них –– американський дистриб’ютор, який у нас цього року є.

Без нього, як ми впевнилися на досвіді фільму «Додому» практично неможливо бути успішним в оскарівській кампанії.

Дистриб’ютор буде докладати основні зусилля: займатися показами та самостійно працювати з академіками.

Паралельно ми будемо працювати разом з ним за розробленою стратегією з підтримки фільму.

І також дуже важливий момент –– вибір піар-агентів.

Цьогоріч ми працюватимемо з Татьяною Детлофсон, однією з найвідоміших піар-агенток.

Вона публіцист з величезним досвідом роботи у подібних кампаніях і спеціалізується саме на просуванні фільмів для голлівудської індустрії з країн Європи.

Її першим проєктом у США була чеська картина «Коля», яка в результаті отримала у 1997 році і «Золотий Глобус» й «Оскар».

Зараз у неї своя компанія MEDIAPLANpr, головним фокусом якої залишаються оскарівські перегони.

Татьяна сама зв’язалася з нами через представників «Золотого Глобусу» і сказала, що їй дуже подобається “Атлантида”.

Вона готова працювати з фільмом, тому що вірить в цю історію.

Крім цього, у нас є підтримка Голлівудської асоціації іноземної преси, яка займається врученням «Золотого Глобусу».

Тут важливо сказати, що після перемоги у секції Orrizonti режисер Валентин Васянович місяць провів у Штатах, де його знайомили з місцевими членами асоціації та кіноакадеміками.

Валіка спеціально запрошувала асоціація, це теж частина нагороди Orrizonti.

У наших планах придбання спеціального промо-пакету в одному з основних видань, окремі покази для Академіків, представників «Золотого Глобусу» й спеціальні покази на локальних фестивалях.

Наприклад, у Санта-Моніці, на який важливо потрапити, тому що більшість академіків проживає там.

Вони навряд чи поїдуть кудись дивитися твій фільм, а в Санта-Моніці сходять.

Ми знаємо як це робиться: у нас вже є досвід «Додому», є зв’язки і тому ми вважаємо, що з другої спроби має все вийти.

– Чи допоможе досвід, який у вас є після минулорічної оскарівської промокампанії? Які висновки після неї зроблено? Що поміняєте цього разу?.

По-перше, я зрозумів, що дуже потрібен американський дистриб'ютор.

Цього року він у нас є.

І третій момент — дуже важливий рівень піар-агента.

Тетяна Детлофсон — людина-легенда, що спеціалізується на подібних кампаніях з просування європейських фільмів для голлівудської індустрії.

Те, що вона сама вийшла на "Атлантиду" і захотіла займатися фільмом — дуже важливо для нас.

Дмитро Суханов, продюсер «Мої думки тихі»:.

Фильм на пути к номинации на премию проходит множество фильтров отбора.

Каждый новый этап отбора – это разный круг экспертов (в Украине это Оскаровский комитет, потом шорт-лист выбирают , потому уже члены киноакадемии).

Наиболее награждаемый на фестивалях, или же имеющий наибольших зрительский отклик.

Как по мне, оскаровские номинанты должны обладать и тем, и другим, чтоб быть способным пройти сквозь тройной отбор на пути к номинации.

Не быть нишевым фильмом с успехом в какой-то одной категории оценок.

В этом смысле в Украине не так легко – сильных авторских жанровых зрительских фильмов тут все еще нет – эту войну за зрителя мы проигрываем той же американской киноиндустрии.

Поэтому в Америке все номинанты последних лет – это фильмы с огромными бокс-офисами и мировыми сейлз продажами.

А Украины выдвигала до сих пор только фестивально успешное кино.

Но на мою «тиху думку», фильму, чтоб пройти тройной отбор, не достаточно фестивальных призов, а надо быть еще и понятным зрителям в широком прокате.

В истории «Оскара» известны случаи с маркетинговыми бюджетами фильмов до 10 млн долларов.

Но это конечно вопрос целесообразности таких трат.

Для независимого украинского кино особенно.

Наши усилия должны быть соразмерны возможностям и эффективны.

Шорт-лист из лонга выбирают не только члены Американской киноакадемии, а представители всех отделов академии, в том числе профильных гильдий.

Поэтому недостаточно устроить какой-то один показ в Санта-Монике.

Усилия на этом этапе должны опираться на опыт прошлых лет, других стран, успешных кейсов и конечно бюджета.

По самым скромным оценкам, первый этап маркетинг кампании обойдется не меньше 100 тысяч долларов США.

Мы разработали план маркетинговой стратегии с нашими сейлз-агентами – лондонской компанией Reason8 Films.

Кампания включает в себя огромные усилия в мировой профильной публицистике во главе с американским пиар-агентом.

Специальные показы.

Представление режиссера и актеров членам академии.

Сессии Q&A.

Понятно, что часть активности будет перенесена в онлайн в этом году.

Но в этом мы видим преимущество, так как это нигелирует некоторые искусственные преимущества, которые конкуренты могли бы создать большими маркетинговыми бюджетами.

Также мы заранее подали фильм на несколько калифорнийских фестивалей, что будут устраивать показы (онлайн или оффлайн, покажет время), и надеемся даже такой инструмент может дополнительно коснуться целевой аудитории экспертов Академии.

Ну и, мы готовимся подать фильм на «Золотой Глобус».

Это в последнее время стало маркетинговыми маркером для «Оскара».

А у нас все-таки есть награды фильма от FIPRESCI.

Что дает шанс на благосклонность.

Ну конечно.

И не только с ними.

Я сейчас прохожу обучение в европейской продюсерской школе EAVE.

Это доступ к большому кругу международных маркетинговых специалистов, имевших в том числе опыт продвижения фильмов на номинирование на премию «Оскар».

Кстати, в 2017 году, когда Киноассоциация индустрии Украины при поддержке Госкино привозила маркетинг модуль EAVE on DEMAND для открытых лекций – там были представители промо-компаний, которые рассказывали об опыте таргетированной коммуникации статей и мнений о фильме на окружение членов киноакадемии.

Интересно, многие ли из присутствовавших там это помнят? Так что инструменты, которые доступны и уже имеют какую-то статистику эффективности – известны.

И, конечно, наши украинские коллеги, которые реально занимались продвижением своих фильмов на пути к номинации «Оскара» – мы будем просить их поделиться опытом.

Это более чем нормально.

Анна Капустіна, продюсерка «Земля блакитна, ніби апельсин»:.

По-перше, в нашого фільму є нагорода найвідомішого американського незалежного фестивалю Sundance Film Festival за кращу режисуру.

Відомо, що це перший стрімкий крок, який впливає на вибір академіків.

Але є і свої правила, які знає кіноіндустрія – це тема фільмів, яким надає перевагу академія: біографічні стрічки, костюмовані драми або фільми на військові теми тощо.

Ми віримо, що наш фільм особливий своїм унікальним підходом.

Існує багато стрічок, що присвячені війні та коловійськовим темам, однак нашою метою є показати наших героїв не жертвами, не вказати лише на війну чи політичну ситуацію, з якою вони стикаються.

Натомість ми зосереджуємося на речах, до яких набагато важче дістатись – їхньому внутрішньому світі, чистоті, міцних сімейних зв’язках.

Наша мета – поділитися тим, що світло всередині нас може бути сильнішим, ніж війна навколо.

Під час Q&A зустрічей з американською аудиторією ми впевнилися, що глядачі досить уважно та с чуттєвим розумінням сприйняли тему фільму.

Виражали захват здобутками творчої групи та отримали естетичне задоволення і особисті аналітичні інтерпретації багатьох закладених підтекстів.

Фільм запам’ятався і має багато позитивних відгуків у пресі у найвідоміших світових виданнях, таких як Variety, Indie.

Wire, Screen.

Daily, Vulture та багатьох інших.

Великим нашим здобутком є участь та нагороди на фестивалях по всьому світу.

Фільм впевнено крокує фестивалями, на сьогодні їх вже більше 40 та більше 10 різноманітних нагород на видатних фестивалях.

Як відомо, це визначна складова майбутнього успіху фільму.

Також, ми потрапили до претендентів Європейської кіноакадемії.

В нас великі шанси, обрано лише 13 документальних фільмів, що надало нам можливість бути у фокусі та звернути велику увагу світової кіноспільноти та оскарівських академіків.

Тому ми маємо всі шанси зацікавити кіноакадеміків!.

Звісно, ми прорахували попередній бюджет, але ми повинні розуміти, що бюджет оскарівської кампанії та маркетингова стратегія перед прем’єрою – це два окремих бюджети.

Кампанія починається з найму професійного публіциста, який коштує 15 000 - 25 000 $, в обов’язки якого входить розробка стратегії та задум, як краще розподілити бюджет, налагоджені зв’язки з академіками, профільними світовими ЗМІ тощо.

Презентуючи фільм на фестивалі Sundance Film Festival, ми співпрацювали з відомою американською публіцисткою Катлін МакІнніс, яка має великий досвід співпраці з іноземними фільмами у найвідоміших фестивалях класу А та номінації «Оскар».

Катлін МакІнніс має вільний доступ до світових та американських видань, які її компанія залучить для рекламної кампанії фільму.

Вона готова розпочинати дискусію та здобувати підтримку відомих людей у ​​суспільстві, лідерів думок, режисерів та продюсерів в США.

Тож невід’ємними статтями бюджету є реклама, купівля площин в професійних виданнях, розробка окремих рекламних матеріалів – постеру саме для «Оскара» та інших рекламних матеріалів, що буде коштувати близько 35 000 $.

Справа в тому, що бюджети, які витрачають на оскарівські кампанії іноземні студії та українські – несумірні.

Зараз градус підвищили Netflix та Amazon, їхні бюджети складають десятки мільйонів доларів.

У великих студіях в бюджетах фільму з самого початку закладені кошти на оскарівську кампанію.

В Україні такої практики немає.

Але в нас є стратегія, де саме отримати фінансову підтримку, в нас вже є досвід – допомога в наших подорожах, кампаніях на американські та іноземні фестивалі.

Оскільки ми не можемо отримати бюджет, подібний до іноземного, то продумали індивідуальний підхід – особисте спілкування з академіками інноваційними шляхами.

В період пандемії комунікація відбуватиметься онлайн, проходитимуть покази для академіків як онлайн, так і з використанням driving cinemas, показів під відкритим небом та інших засобів.

Ми заручилися всебічною підтримкою Dok.

Incubator, які мають багато зв’язків у США та готові використовувати свою платформу для розповсюдження реклами й будь-якої інформації, що стосується нашого просування.

Нашим партнером виступить Sundance Film Festival, які готові всебічно допомагати: підтримувати піар-кампанію, привертати увагу кіноакадеміків, можливо, допомогти у фінансуванні.

Ми подаємо заявку на підтримку дистрибуції від фонду IBF Europe, з якими вже співпрацювали у виробництві та два рази отримували підтримку.

IBF стане важливим партнером для запуску промо в США.

Нас підтримує ГО «RAZOM FOR UKRAINE» – організація, яка допомагає та підтримує Україну в різних ситуаціях та вже допомагала нам в обох поїздках до Америки, вони мають багато зв’язків у США, мають дуже вивірений та креативний підхід для стратегій, промокампаній та інше.

Звичайно будемо і вже спілкуємося! Але ми маємо зв’язки з іншими країнами.

Наприклад, маємо близькі та дружні стосунки із Sigrid Dyekjær – продюсеркою, документальний фільм якої The Cave був у номінації на «Оскар 2020».

Вони провели неймовірно потужну кампанію на підтримку фільму з величезним бюджетом.

Ми заручилися її підтримкою, вона готова всебічно допомагати в розробці кампанії, пошуку фінансування та просуванню фільму.

Фото надані спікерами.

Теги по теме
Виробництво
Источник материала
Глава МЗС Польщі: коли Трамп визнає, що Путін грається з ним – будуть сильні санкції
Европейская правда
Італія та США об’єднали зусилля для пошуку зниклих військових під час Другої світової
Европейская правда
Франція заборонила засновнику Telegram виїзд до США
Европейская правда
Переговори Трампа і Путіна: Китай зробив заяву
TSN
ЄС ударив санкціями по Росії за використання хімічної зброї проти України
Европейская правда
Зеленський відреагував на 17-й санкційний пакет проти РФ
ТСН
ЄС запровадив санкції проти 28 осіб, причетних до порушень прав людини в Росії
Европейская правда
Військова допомога США Україні закінчується: що далі?
ГЛАВКОМ NET
Закінчення війни в Україні: екстрасенска шокувала планами Путіна
ТСН
"Євробачення-2025": полька в сексі-вбранні ошелешила танцями та небезпечно політала над сценою
ТСН
Народилася у Дніпрі, не знала свого батька і писала листа Сталіну: як у дитинстві виглядала Лія Ахеджакова
Telegraf
Іво Бобул виказав образу на покійного Назарія Яремчука
ГЛАВКОМ NET
76-річна Кеті Бейтс приголомшила схудненням на 45 кіло і розсекретила, як їй це вдалося
ТСН
З Кеті Перрі злетів бюстгальтер просто під час концерту
ТСН
«Було заборонено співати». Соліст Ziferblat розповів про проблеми зі здоров'ям
ГЛАВКОМ NET
Відомому гурту заборонили проводити благодійні концерти одразу в двох містах України і здивували чому
TSN
Садові дивани із дерева: як вибрати і які характеристики
GlavRed
Актор Сергій Кисіль вперше розсекретив роман із відомою співачкою, який приховував 20 років
ТСН
Один хитрий трюк, який допомагає знизити калорійність картоплі та рису: тепер улюблені страви можна їсти навіть на дієті
ТСН
Як і коли правильно обрізати іриси: секрети пишного цвітіння
TSN
Найкращий спосіб приготування сосисок: один невеликий нюанс робить їх дуже смачними
TSN
Лаврове листя творить дива: сім способів застосування, про які ви точно не знали
TSN
Улюблений напій виявився рятівником чоловічої потенції: про це мало хто знає
TSN
Забудьте про майонез та олію: ця заправка зробить найпростіший салат в рази смачнішим
ТСН
В Україні зросла кількість хворих на алергію: чи пов'язано це з війною
ТСН
Сезон черешні: кому не можна їсти літні ягоди і чому
ТСН
Роки за телефоном закінчилися операцією на хребті: історія японського геймера
ТСН
Скандал з фіктивними "бойовими" виплатами у 155-й бригаді: ОК "Захід" проводить розслідування
TSN
Робот допоміг військовим евакуювати пораненого побратима
ГЛАВКОМ NET
Батьки в Україні можуть отримати компенсацію до 8 тисяч гривень за послуги няні: як подати заявку
VGorode
Авіаносець Truman залишає Близький Схід після серії інцидентів і бойових втрат
ТСН
Винищувачі МіГ-29 від Польщі: експерт пояснив, чи варто Україні купляти літаки
ТСН
Нова зброя для України: KNDS Belgium та «Укроборонпром» домовились про спільне виробництво
ТСН
30 років "Шлягер року". Як це було.
FM-TV
Міжнародні й державні свята у червні 2025 року: чи варто чекати на додаткові вихідні на початку літа
ТСН
Скандальний керівник Бабиного Яру знайшов собі нову роботу
ГЛАВКОМ NET
Які продукти не треба мити перед приготуванням: про це майже ніхто не знає
ТСН
Чому тріскається морква і що робити, щоб коренеплоди виросли рівними та гладкими
TSN
Кукурудза: які елементи живлення потрібні культурі на старті росту
AgroPortal
Найефективніший засіб від колорадських жуків на думку агрономів: потрібно лише розчинити у воді доступний продукт
TSN
Чим видалити борщівник з ділянки: як самостійно боротися з бур’яном і перемогти
TSN
Як посадити огірки в пластикових пляшках: переваги методу і покрокова інструкція
ТСН
Bukovel доєднався до міжнародної програми Climate Friendly Travel
TSN
Весняне закушування з редискою, яке готується за 15 хвилин: стане "родзинкою" на столі
ТСН
Які слова ніколи не бувають вставними: що потрібно знати, щоб уникати пунктуаційних помилок
TSN
Чому Кримський міст досі не знищений: речник ВМС пояснив
TSN
Іноземка намагалася вивезти з України старовинну картину
ГЛАВКОМ NET
«Київтеплоенерго» ліквідувало 15-метровий «фонтан» на Осокорках
ГЛАВКОМ NET
"Фонтан" на Осокорках: в "Київтеплоенерго" прокоментували прорив труби
ТСН
Містичний прогноз на 19-25 травня 2025 року: що руни нам віщують
TSN
Російський дрон "Молнія" вдарив по блокпосту на Харківщині: постраждали силовики
ТСН
Чоловік отримав три повістки і ухилився від мобілізації: як це закінчилось
ТСН
Оренда житла у Києві та передмісті: де ціна зросла найбільше
ГЛАВКОМ NET
Молдовська політикиня запропонувала "віджати" частину Одещини
ТСН
До суду скеровано справу хакера, який торгував талонами «е-черги» сервісних центрів МВС
ГЛАВКОМ NET
У Японії арештовано мафіозі, бо їх офіс розташований близько до бібліотеки
ГЛАВКОМ NET
Чоловіка, який захищав село від окупантів, засудили: в чому його звинуватили
ТСН
У фінській школі стався напад з ножем, підозрюваний – учень
Европейская правда
Хлопець намагався стрибнути зі скляного мосту на Володимирській гірці
ГЛАВКОМ NET
Підпал будинку Стармера: заарештували третього підозрюваного
ТСН
В Одеській області живцем згоріли двоє дітей
TSN
На Драгобраті в горах зірвався та загинув киянин
TSN
Вбивство 7-річної дівчинки в Бердянську: те, що стало відомо, просто шокує
TSN
Як зробити так, щоб пральна машина не "стрибала": цікавий спосіб, щоб змусити її стояти нерухомо
ТСН
Зарядити електромобіль стало дорожче: як змінилися ціни
ГЛАВКОМ NET
AWT Bavaria оголошує про відкриття нового інноваційного простору - AWT Studio UNIT.City
Корреспондент
Mercedes переносить виробництво своєї популярної моделі авто у США через мита Трампа
ГЛАВКОМ NET
Водіїв закликали ні в якому разі не залишати цю річ у салоні у спекотний день
24tv
Кібертрак перевернувся після ймовірного нападу в дорожній люті
Топ Жир
“Новий автомобіль та старий водночас: Volkswagen Beetle 1972 року з пробігом лише 104 милі”
Топ Жир
Водій вантажівки перевернув Cybertruck у лютій дорожній сутичці
Топ Жир
Через ризик шпіонажу: в Британії ввели обмеження для власників китайських машин
AutoGeek
У Бразилії вперше виявили пташиний грип на фермі: ЄС і Китай призупинили імпорт
AgroPortal
Американська кукурудза витіснила українську з міжнародного ринку
AgroPortal
Сибіга закликав знизити стелю ціни на російську нафту до $30
Европейская правда
Corteva Agriscience увійшла в 50 найкращих роботодавців України
Agravery
На Київщині викрито конвертаційний центр, який завдав державі 60 млн грн збитків
ГЛАВКОМ NET
Курс валют на 21 травня: скільки коштуватимуть долар, євро і злотий
ТСН
Росія завалила огірками Польщу. Імпорт був «значно вищим за минулорічний»
ГЛАВКОМ NET
«Д.Солюшнз» було включено до «Клубу білого бізнесу»
ГЛАВКОМ NET
Громади прифронтових територій закликають Президента невідкладно підписати закон про мораторій на примусове стягнення боргів
Agravery
Науковці наблизилися до «теорії всього»: гравітація може бути зовсім іншою
TSN
Переворот у космології: ця галактика може довести існування невідомої темної матерії
TSN
Новий вид бактерій: знайдений на орбіті мікроорганізм шокував вчених
ТСН
Магнітна буря 20 травня: яка її активність
TSN
Темні смуги на Марсі: дослідження поставило крапку в суперечці про воду на Червоній планеті
ТСН
Цікаві факти про іриси: квіти, що пройшли крізь віки
ТСН
У Лохнеського чудовиська з’явилось "дитинча": мисливець показав фото істоти
TSN
"Дія" стане як ChatGPT?: в Україні з’явиться ШІ-асистент для держпослуг
ТСН
Звичайний давач смартфона може шпигувати за вами: дослідники виявили нову загрозу
ТСН
Пішов з життя 31-річний гравець збірної Ізраїлю з футболу
ГЛАВКОМ NET
Визначилися всі суперники України на чемпіонаті світу з хокею 2026 року
ГЛАВКОМ NET
Чемпіонат світу з футболу : визначилися всі учасники турніру, на якому гратиме Україна
ГЛАВКОМ NET
Жіноча збірна України з футболу у червні зіграє товариську гру з Польщею
ГЛАВКОМ NET
Екстенісиста академії Надаля відсторонено від змагань за вживання кокаїну
ГЛАВКОМ NET
Британець перетнув Австралію за 35 днів і заявив про новий світовий рекорд
ТСН
Скандал на Кубку України з бодібілдингу: один з учасників виступав під російський реп
ГЛАВКОМ NET
Україна здобула дві нагороди на чемпіонаті Європи зі скелелазіння серед молоді
ГЛАВКОМ NET
У США поліція затримала російського хокеїста за п'яну бійку
ГЛАВКОМ NET