MY.UAНовини
Щоб генерувати прибуток, маркетингова агенція має стати правою ниркою компанії. Кейс Syntropy
Щоб генерувати прибуток, маркетингова агенція має стати правою ниркою компанії. Кейс Syntropy

Щоб генерувати прибуток, маркетингова агенція має стати правою ниркою компанії. Кейс Syntropy

Дмитро Семьонов, співзасновник маркетингової агенції Syntropy, написав для AIN.

UA кейс, у якому поділився досвідом інтеграції з клієнтом заради досягнення маркетингових цілей.

В результаті вдалося збільшити дохід компанії в чотири рази.

Аби збільшувати прибуток клієнта, агенції вже замало просто робити рекламу.

Потрібно стати «ниркою» бізнесу – і пропускати крізь себе його процеси та продукти.

Ілюстрації тут і далі: Syntropy.

Часом це складно: компанії не охоче пускають сторонніх маркетологів у свої бізнес-процеси.

Якщо в агенції немає портфоліо вагою з Boeing, спочатку потрібно налагодити контакт.

Як завоювати свайп вправо від клієнта.

Ми виділили п’ять рівнів інтеграції з клієнтом, але між ними немає чіткої грані – часто вони йдуть паралельно та циклічно, тому поділ умовний.

Кожен рівень відкриває глибше порозуміння та збільшує прибуток обох сторін.

Ось вони:.

Створити стратегію.

Налаштувати операційний маркетинг і дати результат.

Отримати довіру клієнта.

Оптимізувати бізнес-процеси, які впливають на дохід.

Вдосконалити бізнес-модель.

Розповідаємо, як ми пройшли цей шлях разом із «Дивись Ширше».

Компанія допомагає студентам вступити в університети Австрії та Німеччини – і за два роки спільної роботи ми допомогли компанії збільшити дохід в чотири рази.

Крок 1.

Створити стратегію.

TL;DR – головне:.

Стратегія – це ідея, що допомагає компанії зайняти бажане місце на ринку.

Для «Дивись Ширше» ми обрали позиціонування «Експерти з власним досвідом освіти в Австрії».

Основний канал: контент-маркетинг, бо конкуренції в ньому не було.

В малому та середньому бізнесі стратегія без втілення не працює.

Маркетингова стратегія задає маршрут компанії від «де я зараз» до «де я хочу бути»… Це масивна, але необхідна інвестиція.

Інакше існує ризик почати видиратися наверх драбиною, що притулена не до тієї аудиторії.

Стратегія виявляє ніші та канали з мінімальною конкуренцією.

Також вона є спільним знаменником для маркетингової команди – кожен знає де, як і що робити.

Без стратегії вийде інша історія – про лебедя, щуку та хіпстера.

Влітку 2017 власник «Дивись Ширше» Дмитро Виговський звернувся до нас за стратегією.

Ми дослідили продукт, ринок, конкурентів та аудиторії.

Визначили головну перевагу – особистий досвід навчання самого Дмитра за кордоном.

В результаті вивели позиціонування: «Експерти з власним досвідом освіти в Австрії та Німеччині».

Звучить просто, але в комунікації саме це і зіграло роль риболовного гачка.

Через дорогу вартість послуг, ми свідомо обрали раціональний вектор.

Допоміжними стали:.

офлайн-заходи для формування довіри;.

соцмережі для просування контенту.

Упакували все це в комунікаційну стратегію, причепурили та віддали клієнту.

Два місяці потому Дмитро повернувся з проблемою.

Він сумнівався, що внутрішній спеціаліст потягне втілення стратегії, а з фрілансерами та іншими агенціями мав негативний досвід.

Ми вирішили взяти виконання і на себе.

Ця ситуація показала на ринку розрив між стратегією та втіленням.

Компанії звертаються до зовнішніх стратегів, щоб отримати неупереджену «велику картину».

А в результаті отриману стратегію:.

Кладуть на полицю і згадують про неї лише раз на рік під час нарад.

Бережуть як сімейний альбом і гордо показують при кожній нагоді.

Успішно втілюють внутрішні маркетологи.

Успішно НЕ втілюють внутрішні маркетологи.

Аутсорсять підрядникам.

Через «зіпсований телефон» не завжди виходить якісно.

На жаль, варіант В трапляється нечасто.

Тому ми вирішили поєднати стратегію та реалізацію.

Цим економимо час клієнта на пошук людей та цілісно втілюємо ідею.

Крок 2.

Налаштувати операційний маркетинг і дати результат.

TL;DR – головне:.

Важливо дати клієнту швидкий результат – ми зробили це через офлайн-заходи.

Реклама у Фейсбук була ефективною та отримувала 100+ репостів.

Контент-маркетинг дав 150 000+ відвідувань за два роки та третину всіх клієнтів.

Через просування контенту у ФБ виросла кількість підписників з 5000 до 14000+ підписників.

Оновили логотип і сайт.

І збираємось зробити це знову.

На початку роботи клієнту треба показати короткострокові результати – це дасть довіру та бюджети для чогось більшого.

Першим кроком з «Дивись Ширше» були лекції про закордонну освіту в найбільших обласних центрах України.

Крім просування лекцій, ми також попрацювали над їхнім змістом – вдосконалили дизайн, наповнення та структуру презентацій.

І провели вебінар, щоб охопити незалучені міста.

Результат – завжди повні зали на 50-100 учасників, зменшення швидкості підписання контрактів та ресурси для подальших дій.

Заходи стали ефективним каналом: за 2 роки ми провели 43 лекції, які відвідали понад 1500 учасників.

Тон голосу сильно відрізнявся від конкурентів: ми багато жартували, згадували Шрьодингера та його котиків.

Завдяки цьому реклама заходила, як гаряча перепічка.

Її репостили сотнями та кидали у групи батьків у вайбері.

Далі ми зосередились на більш довгостроковій інвестиції – контенті.

Взяли за принцип писати тільки «м’ясо».

Для цього збирали особистий досвід колишніх абітурієнтів і статистику, а також читали іноземні форуми студентів, що навчаються в Австрії та Німеччині.

І контент запрацював.

За два роки опублікували 37 статей, які в сумі набрали більше 150 000 переглядів.

Виріс органічний трафік.

Додавши пошукову оптимізацію, ми стали першими за цільовими запитами на кшталт «освіта в Австрії».

Сьогодні клієнт отримує третину лідів завдяки контенту.

Взаємодія контенту, платної реклами та офлайн-заходів добре вплинула на сторінки в соцмережах.

За два роки кількість підписників зросла з 5000 до 14000, переважно завдяки просуванню статей та рекламних постів.

Зрештою ми вперлись у скляну стелю – логотип і сайт.

Дизайн лагідно нагадував славні часи приставки Dendy… Але ностальгія – не найкращий спосіб просувати сучасні університети.

Тому ми змінили логотип та створили новий дизайн сайту.

В результаті, конверсія виросла на 30%.

Вишенькою на торті у налагоджені операційки стали відгуки.

Клієнт їх не збирав, хоча вони часто є визначальним фактором у маркетингу дорогих послуг.

Спочатку ми отримали відгуки на зовнішніх платформах, де аудиторія порівнює освітні агенції.

Наступною стала сторінка Facebook – там рекомендаціям більше довіряють, бо підписники бачать реальних людей.

Як наслідок, виросла конверсія на етапі прийняття рішення.

В результаті ми налагодили рекламну машину, що генерувала постійний потік клієнтів.

Але вперлись у бетонну стіну, яку пробити тільки маркетингом не могли – відділ продажів.

Знайти гармонійне рішення було неможливо без наступного пункту.

Крок 3.

Отримати довіру клієнта.

TL;DR – головне:.

Щоб дохід компанії зростав, маркетологи мають впливати на всі її процеси.

Для цього потрібна довіра клієнта.

Ми її отримали завдяки чітким принципам співпраці.

Після цього перейшли на модель оплати фікс + %.

Дохід компанії залежить не лише від реклами, а й від усіх аспектів бізнесу: продукту, сервісу, закупок, фінансової моделі тощо.

Тому сьогодні маркетинг – це кожна дія компанії.

Якщо агенція прагне збільшити оборот клієнта, вона має впливати на всі процеси.

Без довіри клієнта до агенції це неможливо.

Тому в роботі з «Дивись Ширше» ми спершу налагодили партнерські стосунки з власником.

Це принесло врожай – потім ми часто отримували «карт-бланш» на маркетингові активності та впливаємо на фундаментальні процеси бізнесу.

Досягти цього допомогли такі принципи:.

Орієнтуватись на ріст доходу клієнта, а не лайки, трафік чи залучення.

Гроші – універсальна метрика успішності маркетингу.

Як говорив сам Дмитро: «Мені хоч танцюйте, аби запити йшли» 🙂.

Мислити стратегічно, діяти тактично.

Робота на перспективу важлива, але якщо бізнес не отримує продажі зараз – про стратегію можна забути.

Короткострокові дії є паливом для довгострокових результатів, і між ними важливо тримати баланс.

Пам’ятати, що клієнт не завжди правий.

Погоджуватись з рішенням клієнта, не вірячи у дієвість – смертний гріх маркетолога.

Замовник платить за експертизу, а не конформізм.

Тому ми відмовлялись втілювати ідеї, які вважали недоречними.

Як виявилося, це розвиває стосунки, а не погіршує їх.

Давати більше, ніж очікує клієнт чи прийнято на ринку.

Іноді ми навіть працювали в мінус чи тестували гіпотези за свій рахунок (не повторювати в домашніх умовах) Також допомагали з немаркетинговими процесами компанії – детальніше про це нижче.

Важливим кроком став перехід на оплату фікс + відсоток від доходу.

По факту, це перехід на інший рівень партнерства з клієнтом та пряма зацікавленість у зростанні його доходу.

Таке можливо через деякий час після старту робіт – потрібно налаштувати процеси і переконатись, що продукт компанії якісний.

Щоправда, такий формат оплати ініціює і новий челендж, адже дохід клієнта залежить не лише від маркетингу.

Тут є два шляхи: змиритись або ж почати вирішувати його задачі і на рівні бізнесу.

Ми обрали другий шлях.

Оптимізувати бізнес-процеси.

TL;DR – головне:.

Компанія розвивається зі швидкістю найслабшої ланки.

Відділ продажів став для клієнта проблемою – і ми допомогли її розв’язати.

Коли навантаження на бізнес зросло, знайшли підрядника для оптимізації процесів.

Ділимося із клієнтом своїм досвідом ведення бізнесу, бо нам це вигідно.

Скільки маркетологи б не старались, вони завжди будуть лімітовані продуктом та процесами компанії.

Це гротескно зображує геніальна стаття про «маленькую щербатую девочку, которая погубит ваш бизнес».

Цьому вторить і принцип системного мислення: «Система розвивається зі швидкістю найслабшого з елементів».

Слабким місцем «Дивись Ширше» була конверсія лідів у клієнтів.

Причина – хаотичність відділу продажів.

Не вистачало людей, чітких скриптів продажів та CRM.

Власник проекту був занадто залучений у продажі, і через це страждав бізнес у цілому.

Ми зрозуміли, що так розвитку не буде, і запропонували допомогу.

Першим ділом взялись за розширення штату: прорекламували вакансію, долучились до співбесід, відібрали людей.

Відразу після цього найняли консультанта, яка налагодила AmoCRM та прописала скрипти.

Мармеладкою на торті стала співпраця з White Sales, які допомогли відкрити представництво у Києві – до цього «Дивись Ширше» мали лише офіс у Львові.

В результаті ми розвантажили власника бізнесу та збільшили конверсію на останньому етапі воронки.

Ліди генеруємо, продажі закриваються – і тут палками в колесах стають бізнес-процеси продукту.

Потрібно вдосконалити документообіг та якість послуг самої компанії.

З ініціативи клієнта ми знайшли Manageable, вони допомогли описати бізнес-процеси та ініціювали апгрейд CRM.

Подвійний профіт!.

Ми навіть допомагали клієнту з наймом та відбором персоналу.

Так, це не входить в обов’язки маркетингових агенцій, але напряму впливає на результат.

За час роботи Syntropy ми провели з сотню співбесід, чому б не використати цей досвід на благо клієнтів?.

Після закриття шпарин у бізнес-процесах ми перейшли на найвищий та найсмачніший рівень інтеграції – роботу з бізнес-моделлю та продуктами компанії.

Бізнес-модель та продукти.

TL;DR – головне:.

Розвиток на перспективу неможливий без бізнес-стратегії.

Маркетологи мають ініціювати створення нових продуктів та послуг компанії.

Успішним новим продуктом стала послуга з додатковим сервісом.

Ми створили тури – дешеву послугу, що дає розуміння роботи компанії.

Запустили мовні табори – багаторазову послугу, що вирівнює прибуток в несезон.

Операційний маркетинг дає щомісячний результат.

Маркетингова стратегія визначає вектор на рік-два.

Та довгостроковий успіх компанії неможливий без глобальної стратегії бізнесу.

Важливо спостерігати за ринком, змінювати бізнес-модель та створювати нові продукти.

Участь у цих процесах – найвищий рівень інтеграції маркетингової агенції з клієнтом, критерій успішності «пересадки нирки».

Першим кроком розвитку бізнес-моделі стала гіпотеза про преміум-пакет.

Ми помітили, що деяким клієнтам важливий додатковий сервіс та повний супровід на шляху до навчання в Австрії.

Ми створили преміальний пакет на 1000 євро дорожчий за стандартний.

Це спрацювало: зараз розширена пропозиція має чималий попит.

Однією з «зависоких сходинок» «Дивись Ширше» був ціновий поріг – мінімальна послуга коштувала 1600 євро.

Та аудиторія хоче спершу «доторкнутись» до продукту: побачити університети та гуртожитки, відчути атмосферу на кампусі.

Ми задовільнили цю потребу запуском освітніх турів до Відня.

Протягом 3 днів батьки та абітурієнти відвідують університети, гуляють містом, відпочивають та разом отримують приємні враження від подорожі.

Тури дешевші, охоплюють набагато ширшу аудиторію та виконують функцію продажу навчання за кордоном.

Так ми допомогли клієнту вирішити ще одну задачу.

Наступна складність – сезонність та одноразовість головного продукту «Дивись Ширше».

На жаль для клієнта, абітурієнти вступають у виш лише один раз 😕 Це скидається на бізнес-злочин: у компанії є сильний бренд, база та ресурси, і це все – лише для одного контакту.

З іншого боку, у підлітків є запит на вивчення мови, працевлаштування, особистісний розвиток… Так ми прийшли до ідеї запуску мовних таборів, де школярі занурюються у мовне середовище, знайомляться з однодумцями та досліджують життя в іншій країні.

Табори працюють на ширший ринок і мають більшу аудиторію.

Вони вирівнюють грошовий потік у міжсезоння та підтримують стабільність компанії.

Це багаторазовий продукт.

Варіативність ніш та концептів набагато більша.

Таким чином, ця послуга вирішує ряд бізнес-задач клієнта.

До розвитку бізнес-моделі ми підходимо через гіпотези та lean-метод.

Використовуємо базовий фреймворк Business Model Canvas Александра Остервальдера.

Знаходити потреби ринку, вирішувати їх та при цьому збільшувати дохід клієнта – це окреме задоволення.

Тому ми запустили новий відділ розробки продуктів: від концепції до робочої моделі.

Результати, які отримав клієнт за час співпраці:.

За два роки співпраці з Дивись Ширше досягли таких результатів:.

Кількість клієнтів х4.

Відвідувань сайту в місяць х6.

Новий сайт зі збільшенням конверсії на 30%.

Три нових продукти.

Налагоджені бізнес-процеси та структурований відділ продажів.

Зріст кількості підписників у Facebook з 5 до 14 тисяч.

Провели 43 лекції, які відвідали 1543 учасника.

20% українських студентів, які навчаються у Австрії – клієнти «Дивись Ширше».

Сім заповідей маркетингу, які ми винесли з кейсу.

Результат роботи маркетингу один – і це дохід.

Не лайки.

Дохід компанії залежить не лише від маркетологів, але вони можуть все змінити.

Маркетинг дедалі більше перетинається з консалтингом та створенням продуктів.

Агенція має стати ниркою компанії – і пропускати крізь себе всі її процеси.

Для цього між клієнтом та агенцією має бути повна довіра.

Не всі до цього готові, але такий підхід себе виправдовує.

Маркетинг дає відчутні результати після 3-6 місяців комплексної роботи.

Краще, коли стратегію та втілення робить одна агенція.

Якщо це різні підрядники, є вірогідність слабких результатів через розсинхрон.

Автор: Дмитро Семьонов, співзасновник маркетингової агенції Syntropy.

Чому дешевий копірайт – це дорого, та скільки насправді коштує робота хорошого копірайтера (від $1000).

Поділитися
Поділитися сюжетом
Джерело матеріала
Як відмити цвіль у квартирі: прості способи, яких ви могли не знати
24tv
2024-04-30T03:42:05Z
Кадирову встановили діагноз, смертність від якого сягає 80%
FaceNews
2024-04-22T14:42:27Z
Важке захворювання: молодусі Петросяна поставили діагноз
GlavRed
2024-04-25T12:27:45Z
Ліків не існує: у МОЗ попередили українців про небезпечну хворобу
24tv
2024-04-25T16:00:51Z
Опубліковано список хвороб, які звільняють українців від мобілізації
Хвиля
2024-05-02T00:09:01Z
Аліна Михайлова з "Вовків Да Вінчі" стала найкращою бойовою медикинею Європи
24tv
2024-05-01T22:03:22Z
Більшість людей вважають секс тренуванням, але чи погоджуються з цим експерти
24tv
2024-04-20T19:54:45Z
Скільки разів на день можна пити каву: експерти дали свою відповідь
UNIAN NET
2024-04-26T06:21:44Z
Як почистити злив раковини за лічені хвилини: досвідчені господині вражені методом
GlavRed
2024-04-22T00:27:10Z
5 причин, чому не варто тримати кактуси вдома: ви цього не знали
24tv
2024-04-29T17:03:33Z
Кульбаби розрослися на ділянці: 3 дієві засоби, як їх позбутися
Telegraf
2024-04-21T16:33:52Z
Як і коли найкраще садити буряки: ці поради допоможуть виростити найкращий урожай
Политека
2024-04-22T03:20:48Z
Який знак попереджає, що пральну машину треба негайно очистити: варто знати усім
GlavRed
2024-04-22T03:25:24Z
Які знаки Зодіаку не сплять допізна: астрологи назвали справжніх сов
Политека
2024-05-02T00:01:17Z
Надзвичайно складна головоломка: потрібно знайти 5 відмінностей за 32 секунди
GlavRed
2024-05-01T23:27:34Z
Домашні облизуватимуть тарілки: рецепт курячих крилець у медово-лимонному соусі
Telegraf
2024-04-30T12:33:48Z
Лише найуважніший знайде "неправильне тістечко" за 4 секунди: загадка для розумників
GlavRed
2024-04-24T04:27:28Z
Простий тест для перевірки IQ: треба знайти курку серед півнів за 7 секунд
UNIAN NET
2024-04-21T16:36:29Z
Відсторонити Порошенка від засідань Ради? Регламентний комітет ухвалив рішення
ГЛАВКОМ NET
2024-04-22T09:39:28Z
РФ не збирається закінчувати війну в Україні: Пєсков зізнався, на що сподівається Путін
GlavRed
2024-04-29T05:27:20Z
Журналіст Цимбалюк розповів, навіщо Навальний повернувся до Росії
ГЛАВКОМ NET
2024-04-29T05:06:50Z
Обрали час і знали, що буде уражено, – Братчук розповів про підступний обстріл Одеси
24tv
2024-04-30T18:09:54Z
МВС Киргизстану скасувало ходу «Безсмертного полку» на 9 травня
УкраинФорм
2024-05-02T00:12:12Z
У Німеччині розпочався суд над офіцером Бундесверу за звинуваченням у шпигунстві на користь Росії
InternetUA
2024-05-01T23:58:44Z
Вікно можливостей для РФ: експерт розповів, коли Україна отримає допомогу від США
GlavRed
2024-04-18T00:27:21Z
"Попри дощ і калюжі": кортеж Путіна вночі неочікувано прибув у Кремль
24tv
2024-04-21T21:51:00Z
Нелюдське поводження та непомірна застава: міжнародні експерти IAC ISHR знайшли порушення в справі Коломойського
Telegraf
2024-04-26T09:18:56Z
В мережу злили документи, що підтверджують наркотичну залежність Івана Федорова
360ua.news
2024-04-25T08:00:03Z
Мама спантеличила, що досі годує грудьми свою дев'ятирічну доньку: "Не хоче, щоб я припиняла"
TSN
2024-04-22T08:48:04Z
Церковне свято 29 квітня: що не можна робити в Страсний тиждень
GlavRed
2024-04-28T12:27:00Z
У Сувальський коридор зайшов півторатисячний контингент і 200 одиниць техніки під прикриттям авіації
ZN UA
2024-04-21T17:27:36Z
Міноборони співпрацюватиме з однією з найбільших супутникових компаній
ГЛАВКОМ NET
2024-05-01T22:49:31Z
Міноборони повідомило, коли запрацює е-кабінет військовозобов’язаного
ГЛАВКОМ NET
2024-05-01T22:19:10Z
Що не можна робити у Страсний тиждень: заборони й традиції напередодні Великодня
24tv
2024-04-29T06:13:21Z
Буде безкоштовним: "Київстар" після підвищення тарифів здивував рішенням
Политека
2024-04-26T02:34:39Z
Школярі матимуть всього два місяці літніх канікул: в якій області скоротять відпочинок
Политека
2024-04-21T13:01:05Z
В Одесі прогриміли потужні вибухи
ГЛАВКОМ NET
2024-05-01T20:27:49Z
Новий страшний вибух у Києві: подробиці і хто постраждав
Политека
2024-04-29T05:06:19Z
Майже 2-тижнева буря: країну накрив затяжний геомагнітний шторм
GlavRed
2024-04-28T03:27:10Z
Стали відомі деталі загибелі 25-річної лейтенантки у Чернігові
Варта1
2024-04-20T14:52:00Z
ДТП "без водія": суддю з пляшкою алкоголю знайшли на пасажирському сидінні
TSN
2024-05-02T00:03:53Z
Кількість загиблих від повеней у Кенії зросла до 181
УкраинФорм
2024-05-01T23:39:04Z
У Китаї внаслідок обвалу шосе загинули 19 осіб, десятки постраждали. Фото та відео
Обозреватель
2024-05-01T09:12:01Z
Розстріл поліцейських на Вінниччині: викрили військових, які допомагали підозрюваним перехову
24tv
2024-04-26T12:16:30Z
Чутно крики людей: будинок в центрі Дніпра палає після моторошної атаки
Политека
2024-04-19T02:57:06Z
Пенсія без страхового стажу: на яку суму можуть розраховувати українці
24tv
2024-04-24T04:03:17Z
Прийде купувати: клієнти ПриватБанку поскаржилися на "нюанс" з POS-терміналами
Хвиля
2024-04-28T04:36:59Z
Курс валют в Україні 24 квітня 2024 року: скільки коштує долар і євро
VGorode
2024-04-24T06:06:55Z
Мінфін розмістив ОВДП на 7,2 мільярда гривень
УкраинФорм
2024-04-30T18:00:56Z
Розробник інтернет-браузера для бізнесу Island залучив $175 млн при оцінці в $3 млрд
InternetUA
2024-05-01T23:01:11Z
Центробанк США оприлюднив свої наміри та спровокував динамічне коливання долара
24tv
2024-05-01T21:03:46Z
Експерт попередив про загрозу енергетичного колапсу в Україні: "Вже не смішно"
Хвиля
2024-04-25T14:03:48Z
За тиждень до Великодня в Україні подорожчали три популярні овочі
Telegraf
2024-04-28T12:30:14Z
Українці отримають 60% знижки на оплату електроенергії: куди звернутися
Политека
2024-04-29T05:01:36Z
На Куп’янському напрямку росіяни провели ротацію і поновили штурмові дії - Синєгубов
УкраинФорм
2024-04-30T17:54:31Z
Військовий розповів, що на фронті кажуть про нову допомогу від США
UNIAN NET
2024-04-21T22:42:27Z
Ілюзія 2022 року: що ворог замислив на Півночі України
24tv
2024-04-29T16:36:00Z
Все знищене до фундаменту: росіяни показали, що залишилося від села Роботине
Фокус
2024-04-30T16:45:41Z
Окупанти підло вдарили по Одесі: кількість постраждалих сягнула 14
24tv
2024-05-01T23:45:40Z
У Новій пошті прокоментували ракетний удар РФ сортувальному депо в Одесі
Хвиля
2024-05-01T22:18:55Z
"Кадирівців" пригнали до українсько-російського кордону: який регіон під загрозою
UNIAN NET
2024-04-29T17:48:29Z
У Києві пролунали вибухи відразу після оголошення тривоги
ГЛАВКОМ NET
2024-04-23T00:45:36Z
У Севастополі пролунав потужний вибух, перекрито Кримський міст
ГЛАВКОМ NET
2024-04-21T08:09:56Z
Монобанк розлютив клієнта оновленням у застосунку: "Хіба це все потрібно?"
Знай
2024-04-21T13:12:25Z
Ветеран NASA заявив про створення рушія, що йде проти законів фізики
InternetUA
2024-04-21T17:07:19Z
Що буде, якщо спеціально не оновлювати Android на смартфоні
InternetUA
2024-04-21T18:01:58Z
Що робити, якщо телефон почав повільно працювати: як самостійно вирішити проблему
Политека
2024-04-21T17:16:20Z
Розроблено новий спосіб управління та маніпулювання оптичними сигналами
InternetUA
2024-05-02T00:01:59Z
Смартфони Huawei Pura70 вийдуть за межі китайського ринку
InternetUA
2024-05-01T22:01:04Z
Чоловік пішов у ліс із металошукачем і знайшов рідкісний скарб
GlavRed
2024-04-18T18:27:36Z
Фанат Skyrim побив рекорд, що тримався цілих 3 роки
24tv
2024-04-21T09:30:18Z
Apple припиняє виробництво аксесуарів FineWoven
InternetUA
2024-04-22T00:01:30Z
"Погано з 1989 року": запухла Тетяна Овсієнко зізналася, чому має такий вигляд
GlavRed
2024-04-22T00:27:17Z
У Запорізькому цирку акробати зірвалися з 5-метрової висоти
ГЛАВКОМ NET
2024-04-27T19:36:46Z
Загадкова співачка Klavdia Petrivna вперше вийшла на сцену: хто ховається під маскою
TSN
2024-04-20T14:48:56Z
Влад Яма здивував неочікуваним фото в Криму та розлютив українців
TSN
2024-04-30T14:46:27Z
Інтригу розкрито: номер на Євробачення-2024 для України поставила світова зірка
GlavRed
2024-05-01T23:54:44Z
Настя Каменських прокоментувала роман із молочником із кліпу "MOLOKO"
GlavRed
2024-05-01T21:27:53Z
"Показує, як знищує": Єфросиніна розповіла, що війна змінила в її чоловікові
GlavRed
2024-04-25T09:27:54Z
Помер батько співачки Ані Лорак – Мирослав Куєк
ГЛАВКОМ NET
2024-04-18T12:58:26Z
Позитив потрапив до лікарні через Наді Дорофєєву, бо вона "з іншим": але співак і не проти
Знай
2024-04-21T02:51:07Z
"Можеш перейти в інший клуб": відомі шокуючі деталі розмови президента Реала з Луніним
24tv
2024-04-19T17:45:04Z
Чемпіон світу отримав дві жовті картки, але продовжив матч і виграв серію пенальті в ЛК: як це можливо
Обозреватель
2024-04-19T12:25:04Z
Україна розбила Китай на ЧС-2024 з хокею
1News
2024-04-30T14:10:04Z
Воротар збірної України, який відмовляється грати за "Реал", вперше прокоментував скандал, що стався з ним у матчі з "Барселоною". Відео
Обозреватель
2024-04-24T19:40:59Z
Ліга чемпіонів-2023/24: календар, розклад, турнірна таблиця, результати - онлайн
Чемпион
2024-05-01T22:12:57Z
Офіційно: Бундесліга отримала п'яте додаткове місце у наступному сезоні Ліги чемпіонів
Football.ua
2024-05-01T22:00:07Z
Реал, попри помилку Луніна на старті, здобув видовищну вольову перемогу в Ель Класіко: результати матчів Ла Ліги
Чемпион
2024-04-21T21:15:36Z
Спорт на українському ТБ: За що треба платити, а що поки безплатне
Детектор М
2024-04-23T06:01:43Z
Білодід завоювала золото чемпіонату Європи
Чемпион
2024-04-25T22:21:45Z
В Україні з 1 травня набувають чинності важливі зміни до ПДР: порушникам загрожує штраф
Фокус
2024-04-28T15:22:14Z
Не тільки для запаху: чому досвідчені автомобілісти возять у машині кавові зерна
Политека
2024-04-21T12:16:47Z
Маск несподівано прибув у Китай – про що мільярдер домовляється з чиновниками
24tv
2024-04-28T13:54:34Z
Культова капсула часу: виявлено знаменитий 22-річний спорткар BMW в новому стані
Фокус
2024-04-21T11:39:34Z
Три моделі авто, які безпомилково викажуть скуфа
Telegraf
2024-05-01T17:00:58Z
Найдешевший позашляховик Toyota LC показали на нових фото
Обозреватель
2024-05-01T16:46:19Z
Досвідчений механік показав, як перевірити двигун за секунди і заощадити на ремонті
UNIAN NET
2024-04-27T22:24:18Z
Раритети на городі: у британському селі знайшли покинуту колекцію ретроавто
Фокус
2024-05-01T18:21:44Z
В Китаї випустили електромобіль вартістю $4000
24tv
2024-05-01T17:03:05Z