/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F76%2F769a196211699739ac155129a704fe18.jpg)
У Міноборони назвали попередню причину падіння літака та що відомо про АН–26
АН–26, який зазнав трагедії в Чугуєві, виготовлений у 1977 році.
А до 1 жовтня мали продовжити термін його експлуатації.
Про це повідомляє Укрінформ, із посиланням на Prozorro і відповідні документи.
В контракті, який було підписано влітку цього року між командуванням Військово-Повітряних Сил України та державним підприємством Антонов, зазначено, що Антонов має збільшити термін служби дев'яти військових літаків.
Серед, машин, що потребували оновлення, зазначається і літак АН-26 з бортовим номером 76, випущений 43 роки тому.
Цей бортовий номер згадується у повідомленні Командування ВПС України щодо катастрофи під Харковом.
Ремонт мав закінчитися 1 жовтня, а літак зазнав трагедії майже за тиждень до вказаного часу.
Офіційної інформації щодо того чи було завершено ремонт літака наразі немає.
Також, у військового літака Ан-26 відмовив датчик у двигуні, внаслідок чого судно зачепилось за землю, впало й загорілося.
Він зазначив, що у ході тренувань спершу все йшло за планом.
Проте в одну мить усе змінилося.
"Попередня оцінка фахівців з льотної безпеки: відбулася відмова якогось датчика в лівому двигуні.
Більш детально зараз сказати не можемо.
За попередньою інформацією, двигун не відмовив.
Якийсь датчик відмовив.
За тією інформацією, яка у нас є, двигун ще мав понад п'ять тисяч годин льотних до чергового ремонту, тобто причин, що щось трапилось з двигуном, ми зараз не можемо", – сказав міністр.
Водночас Таран додав, що остаточну причину з’ясують після розшифрування "чорних ящиків".
Літак упав і одразу загорівся.
Окрім екіпажу на борту літака перебували курсанти Харківського університету Повітряних сил ЗС України.
Також, на борту військового літака на момент авіакатастрофи перебувало 27 людей.
За попередньою інформацією, їх мало бути 28, але одного курсанта не допустили до польоту.