Міністерство оборони України розпочне виплату грошової допомоги сім'ям загиблих в авіакатастрофі літака Ан-26Ш, що сталася під Харковом 25 вересня, після отримання висновків слідства.
Необхідні кошти для здійснення виплат у розмірі 40 мільйонів 989 тисяч гривень зарезервовані. Про це у четвер, 1 жовтня, повідомляє пресслужба відомства.
"Ідентифікація тіл загиблих та офіційний висновок про причини смерті є обов’язковими та визначальними для призначення та виплати одноразової грошової допомоги сім'ям загиблих. Дані питання перебувають у компетенції Державного бюро розслідувань. Після отримання вищезазначених результатів та надходження до Міноборони визначеного законодавством необхідного переліку документів виплата стосовно кожного загиблого буде здійснена невідкладно", - йдеться в повідомленні.
В відомстві нагадали, що розмір допомоги складає 1 млн 576 тис. 500 грн. Це 750-кратний прожитковий мінімум для працездатних осіб, встановлений на 1 січня 2020 року (2102 грн). Допомога розподіляється рівними частками на всіх осіб, які мають право.
Керівникам всіх рівнів доручено надавати максимальне сприяння сім’ям загиблих в якнайшвидшій підготовці документів та направленні до Міноборони.
"Наразі оформлення документів здійснюється через обласні військові комісаріати за місцем проживання одержувачів допомоги. Після затвердження рішення про виплату Міністром оборони, допомога буде невідкладно перерахована на рахунки одержувачів допомоги військовим комісаріатом", - резюмується в повідомленні.
Нагадаємо, що віцепрем’єр-міністр, голова державної комісії зі з'ясування причин та обставин катастрофи Ан-26 під Харковом Олег Уруський заявляє: зрозуміло, що на технічні несправності літака наклався людський фактор у різних його проявах.
Відео Технічна несправність чи помилка екіпажу: слідство розглядає чотири версії авіатрощі Ан-26
Тіла загиблих курсантів та екіпажу Ан-26, що розбився під Харковом, родини отримають уже за декілька днів. Про це заявили слідчі Державного бюро розслідувань. Експертизи ДНК нині завершують. Крім того, призначено близько пів сотні інших перевірок, рахуючи і вибухотехнічні. Саме вони та дані із бортових самописців мають пролити світло на причину катастрофи.