/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F69%2F702b21aa524a21f519c7a99bfda714f1.jpg)
«Вітмарк» розпочав випуск моно-пюре для дитячого харчування
Про це повідомляє прес-служба компанії.
«Бренд „Чудо-Чадо“ випустив лінійку натуральних моно-пюре в упаковках-фруктах.
Продукт виготовляється з відбірних фруктів без додавання цукру, крохмалю й консервантів.
Унікальність продукту полягає не лише у використанні відбірних фруктів, а й у легкому та нестандартному пакуванні», — йдеться в повідомленні.
У компанії додають, що упаковка-фрукт зручна для мами та цікава для малюка.
Малюк в ігровій формі познайомиться з фруктом та отримає необхідні для дитячого організму вітаміни.
«Асортимент моно-пюре від бренду „Чудо Чадо“ включає три найбільш популярні смаки: яблуко, груша та персик.
Новинка ідеально підходить як для першого прикорму, так і для більш дорослих дітей», — зауважила Юлія Куцос, бренд-менеджер ТМ «Чудо-Чадо».
Компанія «Вітмарк-Україна» створена в 1994 році на базі «Одеського заводу дитячого харчування».
Компанія — лідер на українському ринку за обсягами продажів у категорії фруктово-овочевих соків і пюре для дитячого харчування й один з лідерів у категорії соків і нектарів.
Продуктовий портфель «Вітмарк-Україна» орієнтований на сучасне здорове харчування і включає популярні торгові марки Jaffa, «Наш сік» ОКЗДХ, «Чудо-Чадо», Aquarte, Nestea та Vega Milk.