/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2F76d8d12c2a29645cb20c1d6c4950325a.jpg)
YouTube може перетворитися на торговий майданчик - Bloomberg
YouTube тестує можливість, яка дозволить продавати рекламовані на платформі товари прямо з відео. Для цього сервіс став пропонувати авторам використовувати програмне забезпечення YouTube для маркування та відстеження продуктів, представлених в їх кліпах.
Про це повідомляє "НВ" з посиланням на Bloomberg.
"Потім ці дані будуть пов'язані з інструментами аналітики та покупок від батьківського Google. Як пише видання, таким чином компанія намагається перетворити YouTube в великий каталог товарів з відео, які глядачі можуть переглядати та купувати безпосередньо", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що з цією метою YouTube також тестує інтеграцію з платформою електронної комерції Shopify.
Що сказав представник YouTube
Представник YouTube підтвердив Bloomberg, що компанія тестує ці функції на обмеженій кількості каналів. Також в компанії додали, що творці відео будуть мати контроль над зображуваними продуктами. В YouTube назвали це експериментом і відмовилися повідомляти подробиці.
Зазначається, що це крок дозволить перетворити відеосервіс з рекламного гіганта в претендента на місце великого гравця в електронній комерції, який зможе конкурувати з Amazon та Alibaba.
"YouTube - один з найменш використовуваних ресурсів. Якщо вони вирішать, що хочуть інвестувати в це, для них це величезна можливість", - зазначив президент стартапу електронної комерції Basket Енді Еллвуд.
Як YouTube торгуватиме товарами
Поки невідомо, як YouTube планує заробляти на продажах товарів. Відзначається, що сервіс почав пропонувати підписки для авторів і стягувати 30% від цих платежів.
За даними Bloomberg Intelligence, до 2025 року ринок електронної комерції, за винятком Китаю, може зрости до 2,8 трильйона доларів. Аналітики зазначають, що хоча Facebook і випереджає YouTube на цьому ринку, перспективи зростання електронної комерції роблять його занадто великим, щоб залишатися осторонь.
Що цьому передувало
- У найближчі три роки Google збирається заплатити виданням 1 мільярда доларів за новини для нового сервісу компанії Google News Showcase.
Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram
Автор: УНІАН