Ключове джерело доходів каналів «Футбол» – доходи від партнерів, які працюють за моделлю a la carte.
Про це «Детектору медіа» повідомив директор зі стратегії та розвитку бізнесу «Медіа Групи Україна» Федір Гречанінов.
Мова йде про провайдерів, у мережах яких канали «Футбол» доступні в межах окремої підписки або частини більш широкого бандла.
«І ми хочемо далі рухатися в цьому напрямку, скорочуючи поширення каналів "Футбол" у неконтрольованих технологіях, таких як аналоговий кабель», – сказав він.
Федір Гречанінов пояснив, що це пов’язано з низкою причин, серед яких є бажання телеканалів «Футбол» у більшому обсязі фінансувати Українську прем’єр-лігу.
«Адже ніякі з грошей, які ми збираємо з користувачів, ми не кладемо собі в кишеню: після сплати податків і витрат на організацію зйомок і трансляцій, перераховуємо лігам і чемпіонатам», –додав він.
«Телеканали "Футбол" для нас усі ці роки – не джерело прибутку, – зазначив пан Гречанінов.
– Комусь із уболівальників подобається український чемпіонат і гра нашої збірної, комусь ні, але в будь-якому випадку кожен легальний глядач каналів "Футбол" може сказати собі, що футбол як явище в Україні існує, в тому числі, і завдяки йому.
Ми з гордістю усвідомлюємо наш внесок в український футбол, і вдячні всім уболівальникам, які обирають платити за канали "Футбол", і таким чином підтримують розвиток усього українського футболу як явища.
Таким чином кожен з глядачів, який платить за канали "Футбол", зробив свій внесок у кожну перемогу улюбленого клубу і в кожну перемогу української збірної».
На запитання, чи планує група перехід на продаж своїх футбольних каналів провайдерам за індивідуальною передплатою a la carte наступного року, Федір Гречанінов відповів: «Що стосується планів на наступний рік, так само як і планів переходу на a la carte, то все неоднозначно.
Приймаючи будь-які рішення на ринку, ми зобов'язані враховувати багато факторів, шукати постійний баланс між інтересами учасників.
Зараз я не беруся передбачити, де опиниться точка балансу в наступному році».
Відповідно, вони мали вийти з широких пакетних пропозицій провайдерів, де їхнє місце мав зайняти новостворений телеканал «Футбол 3».
Спершу перехід на нову модель дистрибуції планувався з 1 лютого, а після аналізу готовності користувачів і партнерів його перенесли на 15 березня.
У березні цей перехід перенесли через пандемію.
Зрештою, медіагрупа вирішила не вводити перехід каналів «Футбол» на продаж a la carte у 2020 році.