З 2021 року рекламу та медійне спонсорство на телеканалах групи Star.
Media (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце ТБ») продаватиме новий сейлзхаус на рекламному ринку України – Ocean Media Plus.
Протягом останніх двох років рекламу на каналах Star.
Media продавала компанія Ocean Media, яку очолює Андрій Партика – колишній гендиректор внутрішнього рекламного сейлзхаусу групи Star.
Light Sales.
Сергій Смелянський був директором з продажів Ocean Media.
Спонсорством, продакт-плейсментом та іншими непрямими рекламними проявами займався внутрішній сейлзхаус групи Star.
Light Brand Content.
Light Brand Content і в 2021 році продовжуватиме продавати інтегроване спонсорство на телеканалах Star.
«Ми з командою прийшли до думки, що настав час змін.
Змін, які будуть розвивати рекламний ринок і підуть на благо рекламодавцям.
Саме тому була створена нова компанія Ocean Media Plus.
Тут закладено зрозумілий символізм: до потужностей Океану та експертної команди ми плюсуємо нові можливості для клієнтів, створимо нову якість розміщення прямої реклами і медійного спонсорства, введемо нову швидкість обслуговування, а також додамо нових інструментів та виведемо наші інновації», – коментує гендиректор Ocean Media Plus Сергій Смелянський.
Ocean Media Plus уклали зі Star.
Media договори на 2021-2023 роки щодо розміщення реклами своїх клієнтів в ефірі каналів Star.
Media (ICTV, Новий канал, СТБ, М1, М2, «Оце ТБ»).
Новий сейлзхаус оголосив про початок продажів телевізійної реклами на 2021 рік та повідомив цінові умови.
Починаючи з 2021 року, компанія Ocean Media Plus буде реалізовувати в рамках однієї угоди як пряму рекламу, так і медійне спонсорство.
«Ми зробили такий важливий крок для того, щоб краще відповідати потребам наших клієнтів: забезпечити якісне охоплення їх аудиторії та управління всім розміщенням в одному місці.
Розміщення буде відбуватись по 20 цільових аудиторіях з оптимізованими міксами каналів», – розповів пан Смелянський.
Ocean Media Plus закладає рівень медіаінфляції у 2021 році +15% у гривні.
«Обсяг роздрібної торгівлі вже в серпні відновився після локдауну весни 2020-го.
Враховуючи те, що телевізійний ринок після кожної кризи відновлюється швидше за економіку, ми прогнозуємо його ріст у 2021 році більш ніж на 15% у гривні», – пояснив пан Смелянський.
Новий сейлзхаус групи Star.
Media зробив доступнішим розміщення класом Custom: воно буде дорожчим від базової ціни Programmatic лише на +15%.
Сейлзхаус також пропонує знижку -6% тим рекламодавцям, хто підтвердить угоду до 1 грудня 2020 року.
У своїй ціновій політиці Ocean Media Plus спирається на те, що частка телеперегляду групи Star.
Media у вересні склала 38% серед чотирьох найбільших медіагруп, а канал ICTV став каналом №1 у країні (аудиторія «18-54, міста 50 тис.+»).
У нещодавньому інтерв’ю «Детектору медіа» гендиректор Ocean Media Андрій Партика говорив, що його компанія ще не фіналізувала переговори з телеканалами Star.
Media на 2021 рік, але завершила підготовку й готувалася до виходу в продаж.
Розпадається умовний «Альянс» трьох медіагруп Star.
Media, «Медіа Група Україна» та Inter Media Group, який з 2013 року протистояв групі «1+1 медіа».
Натомість створюється нова конфігурація 2 х 2: Star.
Media + «1+1 медіа» проти «Медіа Групи Україна» + Inter Media Group.
До 2013 року продажі телереклами мали різні конфігурації, їхня зміна часто супроводжувалася суперечками довкола справедливого розподілу доходів між учасниками коаліції.