Прямий канал до осіннього сезону оновив дизайн сайту.
Про це «Детектору медіа» 27 жовтня повідомив шефредактор каналу Віктора Медвідь.
«Лаконічність дизайну, зручність функціоналу та інформативність наповнення — ось три кити на яких ми збудували наш новий̆ сайт.
Новини за рубриками, ексклюзиви, найсвіжіша аналітика, думки публічних спікерів та найцікавіші відео — все це, та навіть більше у новому зручному форматі, який відтепер без проблем відкривається з будь-якого девайсу», – розповів він.
Оновлений сайт став інтерактивнішим – кожен читач зможе проголосувати за будь-яку новину; у правому кутку є плеєр, який дозволяє дивитися пряму трансляцію телеканалу в You.
Tube і читати матеріали.
«Звісно, головна мета – це донести оперативно та якісно найважливішу інформацію про події в Україні та світі.
Для більш зручного пошуку, окрім новинного "рубрикатора", ми також запускаємо низку спецтем та тегів, які об'єднуватимуть найгостріший порядок денний у світі новин», – сказав пан Медвідь.
Дизайн сайту Прямого каналу розробило агентство deco.
Токшоу повернулося до студії в бізнес-центрі «Парус», проте змінило її дизайн.
Проєкт залишився міжнародним та виходить в записі.
Також у межах оновлення формату The Week вирішив зменшити кількість гостей.
Ведучими проєкту лишилися Тарас Березовець та Пітер Залмаєв.