Компанія "ОККО" запускає національну олімпіаду "Благаю, світись!" про безпеку на дорозі для школярів України.
Мета проєкту – запровадити серед дітей культуру носити світловідбивачі у темний період доби. Переможці олімпіади отримають подарунки, також школу-переможця ОККО забезпечить світловідбивними комплектами для учнів.
Компанія закликає школярів знімати ролики про світловідбивні елементи: флікери, жилети та будь-які аксесуари і розповідати у соціальних мережах, чому важливо пішоходам бути помітними у темну пору доби.
У компанії зазначають, що для поширення ідеї безпеки на дорозі серед дітей обрали відеоформат. Ролики у соціальних мережах привертають увагу, запам’ятовуються та не лякають молодь. Саме тому ОККО запускає відеоолімпіаду, яка одночасно є освітньою та розважальною.
"Будь-які зміни у суспільстві починаються з дітей і молоді. Вони прогресивні та сучасні, а ми говоримо їхньою мовою. Челенджі у TikTok і відео в Instagram – дуже зрозумілий інструмент для школярів, тож ми пропонуємо їм робити те, що вони вміють і люблять, й одночасно працюємо з культурою безпеки на дорозі у темний період доби", – коментує акцію керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.
Олімпіада триватиме з 9 по 30 листопада. Найкращі відеороботи будуть нагороджені 7 грудня. Зокрема автори трьох роликів отримають Iphone 11, а школи, в яких навчаються учні, компанія забезпечить комплектами світловідбивачів.
"Ми хочемо, щоб діти завжди були у безпеці і змалечку звикали до світловідбивачів як до необхідних аксесуарів. У Європі школярі під час прогулянок або екскурсій завжди мають жилети та помітні для водіїв. В українських школах також має бути культура використання світловідбивачів, щоб учні безпечно пересувалися у темний період доби та негоду", – пояснює Ярослава.
Нагадаємо, "Благаю, світись!" – ініціатива компанії "ОККО", що реалізується в межах щорічного проєкту "Благаю, живи! Безпека на дорозі". Старт цьогорічного етапу відбувся 22 жовтня – на будівлі Національної бібліотеки імені В. І. Вернадського показали лазерну проєкцію – соціальний ролик про важливість використання світловідбивачів на дорозі у темний період доби.
Довідка. Мережа АЗК ОККО ("Концерн Галнафтогаз")входить до складу OKKO Group та є однією з найбільших автозаправних мереж в Україні, що налічує 410 автозаправних комплексів. У структурі компанії діє також найбільша мережа закладів харчування в дорозі, які працюють під брендами Hot café, A la minute, Pasta Mia і Meiwei. Підрозділи компанії займаються реалізацією товарів через магазини на АЗК, продажем нафтопродуктів великим і малим гуртом, надають послуги з експертизи якості пального, зберігання і транспортування нафтопродуктів. У мережі ОККО діє 10 власних нафтобаз, 1 ГНС, 19 стаціонарних і мобільних лабораторій контролю якості нафтопродуктів. Акціонером і інституціональним інвестором компанії є Європейський банк реконструкції та розвитку.