/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F76%2F2a1d6f0b869d67f8c22c4f6e1125eddf.jpg)
Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом: Укроборонпром не знайшов порушень у ремонті літака
В Укроборонпромі провели внутрішнє службове розслідування з приводу ремонту та обслуговування літака Ан-26, який розбився під Чугуєвом. Врезультаті, жодних порушень вони не знайшли.
Виконувач обов’язків генерального директора Укроборонпрому Ігор Фоменко заявив про це у інтерв’ю одному з видань. Він зазначив, що після трагедії одразу перевірили 410-й завод цивільної авіації, який займався планером і авіонікою.
– За результатами внутрішніх службових розслідувань не було виявлено порушень з боку процесів і працівників цього заводу, − сказав Фоменко.
Читайте: Комісія назвала головні причини падіння літака Ан-26 під Чугуєвом
Він додав, що двигун літака ремонтувала Мотор Січ, яка не входить до складу Укроборонпрому.
Катастрофа Ан-26 під Чугуєвом
25 вересня 2020 року під Чугуєвом впав літак Ан-26. Внаслідок авіакатастрофи загинуло 26 осіб, більшість з яких – курсанти. Літак, на борту якого перебували 20 курсантів і сім офіцерів ХНУПС, виконував тренувальний політ. Вижив тільки один курсант.
Розслідуванням катастрофи займається Державне бюро розслідувань.
Комісія з розслідування причин катастрофи літака Ан-26 на Харківщині зазначила, що причиною падіння могла бути недостатня підготовка екіпажу та системні порушення у виконанні польотів, а також відмова роботи лівого двигуна літака.