/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F64%2Fd8502d99eb0b15e70adc88d33ce70fa5.jpg)
Пандемія допомогла сервісу Zoom отримувати рекордні заробітки
Сервіс компанії Zoom під час пандемії став дуже популярним і його доходи значно зросли.Сукупний дохід компанії за третій квартал склав $777,2 млн, що більш ніж в 4 рази перевищує виручку за той самий квартал минулого року, повідомляє The Verge.Дохід Zoom виріс в 4 рази вже другий квартал поспіль. Компанія очікує, що в четвертому кварталі її дохід знову збільшиться в 4 рази у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. Сервіс Zoom став популярним рішенням для відеоконференцзв'язку на початку пандемії, і йому вдалося втриматися на лідируючих позиціях, попри те, що інші сервіси, такі як Google Meet, Slack і Microsoft Teams, також боролися за увагу користувачів.Скільки користувачів є в Zoom компанія не повідомляє, але її показники, що характеризують користувачів платної версії сервісу, продовжують зростати. Зараз компанія нараховує 433,7 тис. передплатників. Для порівняння, в попередньому кварталі кількість передплатників вимірювалася 370,2 тис. користувачів. Також повідомляється, що кількість клієнтів, які принесли понад $100 тис. доходу, зросла з приблизно 1000 до майже 1300.Zoom - це сервіс, який використовують для підтримки робочих зв'язків, проведення онлайн-зустрічей і навчання в школах та університетах. Заходити в програму можна як з комп'ютера, так і з планшета з телефоном. Організувати зустріч може будь-хто, хто створив обліковий запис. Безкоштовний аккаунт дозволяє проводити відеоконференції тривалістю 40 хвилин, проте на період пандемії коронавірусу сервіс прибрав це обмеження. До відеоконференції може приєднатися будь-який користувач, що має посилання, або ідентифікатор конференції. Захід можна запланувати заздалегідь, а також зробити повторюване посилання, тобто для постійного уроку в певний час можна зробити одне і те саме посилання для входу.Кілька безпекових інструментів додала платформа відеоконференцій Zoom. Вони допоможуть боротися з онлайн-тролями, повідомляє портал Engadget. Користувачі, які проводять відеоконференції, можуть поставити на паузу розмову й заблокувати невідомого троля, який увірвався під час онлайн-зустрічі.